Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nytrové hrozí vyloučení, za její slova o homosexuálech se hejtman omluvil

Místní sdružení ČSSD ve Frýdku-Místku se začne zabývat výrokem poslankyně Pavlíny Nytrové v souvislosti s projednáváním novely zákona o registrovaném partnerství, a to že „homosexuálové se budou snažit realizovat sex s dětmi“.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M32i52l96o71š 55M12a18c78h30e32k 5327427502440

Né že bych byl pro adopci dětí do homo ale přece jenom, děti zneužívají snad pedofilové.

0/0
19.7.2016 11:17

M89a70r80t32i40n 25S78l35í20v96a 5328532887402

Úchyl jako úchyl.

0/−1
19.7.2016 23:37

P96e80t29r 58A10n70g93e14r 9484889292811

totéž platí i o debilech.

0/−1
20.7.2016 11:14

K19a69r84e21l 21D11r79d52a 6393775897589

Dokud na LGBT lobby nezatlačila OSN, nebyl problém sdružovat gaye a pedofily v jednom zájmovém kroužku. Nyní je spojování s pedofily problém hlavně na straně gayů. Kazí to falešné pozitivní PR gayů ve společnosti.

Gayů se týká jen homosexulita s adolescenty. Teď tady byl případ 14-letého kluka a 45-letého Zdeňka Pfeifera, který ho nakazil HIV. (V mobilu měl přitom 3500 kontaktů.) Bulvár nebude mít problém označit takový styk za pedofilní. I když je to nepřesné označení v případě "zneužitého 14-letého dítěte".

Je třeba pečlivě prodiskutovat s dětmi v mateřské školce, co je pedofile a co není. Aby se gay lobby necítila náhodou smrtelně uražena. :-P;-D

0/0
20.7.2016 13:04

V43á40c95l42a10v 49Š12t22ě77p80á49n13e73k 5427799494851

Já osobně znám dva homosexuální páry, které vychovávají dítě (dvě kolegyně lesbičky syna a dva homosexuálové syna) a z těch dětí rozhodně zadní devianti nejsou. Naopak, ve škole mají dobré výsledky a jejich svěřenci o ně pečují lépe než někteří heterosexuálové. Pokud vím, tento zákon umožňuje osvojení partnerem, kdy jeden z nich je rodičem a nikoliv osvojení dítěte které nemá ani jednoho biologického rodiče přičemž tento model již dávno funguje pouze s tím rozdílem, že partner biologického rodiče nemá rodičovská práva. Jelikož mám známé ze skandinávie tak vím, že adopce homosexuálními páry je věc osvědčená. Pro dítě je mnohem lepší vyrůstat se dvěmi otci, než s vychovatelkami. Navíc pedofilie je zastoupena i u heterosexuálů a nezřídka se stává, že je dítě zneužíváno svým biologickým rodičem. Doba se zkrátka velmi rychle mění a lidé nejsou zvířata. Proto bychom neměli tolik zastávat tradiční modely rodin, které automaticky neznamenají dobrý vývoj dítěte. Já myslím, že u homosexuálů budou probíhat před adopcí psychotesty stejně jako probíhají u heterosexuálů. Je to zbytečná panika a paní poslankyně se ukázala jako naprosto neschopný člověk pro tuto práci. Daleko nebezpečnější pro společnost, než adopce dítěte párem stejného pohlaví je to, že zde řídí stát lidé na základě diskusí na novinkách a článků z ac24.

+3/0
18.7.2016 5:15
Foto

D32a91l12i58b15o19r 49M97u84s31i72l 8457101287899

Jeden důkaz za vše: Terminologie a slang homosexuálního porna uvádí výraz

Daddy – „taťka“, starší, zralý muž neatletické postavy (viz též mature), obvykle v kontrastu s mladým partnerem typu twink označovaným v tomto kontextu jako son („syn“) [Wikipedie].

Tak adoptovat syna, jo?

0/−3
18.7.2016 1:43

V70á11c65l39a96v 70Š47t48ě27p68á41n88e45k 5177479674101

Pokud vím, porno nezná hranic. Já při svých slabých chvílích občas narazím i na mother and son....

0/0
18.7.2016 5:29
Foto

B12r53o55n97i55s97l37a31v 56G43a25b28r38y75š 2772619591

Vy se v rámci nějaké přípravy díváte na homosexuální porno? Zajímalo by mě, proč byste to dělal.

0/0
18.7.2016 11:20

M42a71r75t49i52n 24P83e53t84v88a73d 4290149897462

Pane Musile, to není sociální charakteristika, nýbrž terminologie sexuální hry. Každý, kdo se jí takto účastní, samozřejmě dobře ví, že mezi významy slov "daddy" a "daddy" je propastný rozdíl. Stejné rozdíly najdeme například i ve významech slov "vládkyně" a "vládkyně", nebo "otrokyně" a "otrokyně" :-) Se skutečným světem takto označovaných sexuálních partnerů to nemá vůbec nic společného. Vládce klidně může být zakřiknutým úředníčkem na poště, a otrokyně zase ředitelkou nadnárodního koncernu. Ani jeden z nich v životě na svou oblíbenou sexuální roli neaspiruje.

Doufám, že už se můžeme shodnout na tom, že jste v tomhle případě žádný důkaz nepřinesl. ;-)

0/0
19.7.2016 15:52

N62o72v43a56k 72R91o24b13e38r18t 9501376318306

Hloupi jsou ti co chtějí dát dětí geyům.

+1/0
17.7.2016 23:34

J87i91r62k36a 84K74o75p91a59c59e38k 4708543696183

Paní Nytrovou je bohužel dost prostoduchá. A když si vypůjčím její nedávno předvedenou drtivou logiku,.. tak musím všechny varovat:... blondýnky obecně jsou velice hloupé!!! .. Mám to samozřejmě podložené. Hodně se o tom mezi lidmi mluví.. a čerpám také z internetu (...a proč by to tam takto psali, kdyby to nebyla pravda, že?!) ..

No a bylo by samozřejmě lepší, aby blondýnkám nebyly nikdy svěřovány děti jejich partnerů k osvojení, protože by to na děti mělo neblahý vliv.. Obávám se, že by se tou blonďatou hloupostí mohly děti lehce nakazit! ;-);-D

(Všem slušným blondýnkám se omlouvám, píšu to samozřejmě ironicky, snad to takto pár příznivcům paní Nytrové dojde, že takto generálně odsuzovat jakékoliv menšiny je naprosto špatně.):-/

+2/−1
17.7.2016 22:01

N62o11v51a52k 78R64o65b42e30r88t 9671276678476

Paní Nytrová je odvážná ženská, držím ji palce a souhlasím s jejími názory.;-O

+4/−6
17.7.2016 18:54

N41o11v86a62k 32R96o96b20e92r28t 9251706708226

Páni Nytrová je odvážná ženská, má můj obdiv, přesně řekla, co lze čekat od homosexuálů, je tam velká promiskuita, nemoci jak pohlavní, tak HIV a to poslanci chtějí aby v takovém prostředí vyrůstaly dětí, ono, když mnoho poslanců nemá rozum včetně vlády, tak je to s námi špatné.;-O;-O;-O

+4/−6
17.7.2016 18:52

M82a27r11i47e 54Z94e74l16e98n83á 2524641319591

Já bych věděla úplně přesně, co by konkrétně paní Nytrové velice pomohlo v tom, aby se dokázala nějak smysluplněji vyjadřovat o sexuáních touhách jiných. Ukojit tu vlastní, ale asi nejsou lidi, kteří by se obětovali...;-)

+4/−8
17.7.2016 12:04

V42á47c27l57a17v 53S28v57o51b18o31d72a 5216518189

R^

+2/−4
17.7.2016 14:42
Foto

D32a37l17i93b53o59r 12M86u30s72i72l 8717341127139

No hlavně to aplikujte sama na sebe

+1/−2
17.7.2016 20:02

V19l67a74s47t77i54m11i67l 63H26a92l34b75i92c25h 8803835326978

Já myslel,že když má tu imunitu,tak si PS může plácat co chce.

+2/−1
17.7.2016 9:37

J75i55r44k70a 77K98o39p60a96c83e43k 4818933546483

Plácat si může co chce a o mandát díky tomu přijít nemůže (protože má tu imunitu).

Ale politická strana může vyloučit svého člena v souladu se svými stanovami...

... na členství ve straně se totiž imunita nevztahuje! .. Už chápete?

0/0
17.7.2016 22:08

K98a62r96e72l 73D62r30d69a 6533765597349

Tady máte jeden z důvodů, proč se LGBT lobby musela vzdát hájení pedofilie.

https://en.wikipedia.org/wiki/International_Lesbian,_Gay,_Bisexual,_Trans_and_Intersex_Association

+2/−1
17.7.2016 1:38
Foto

D36a92l14i90b88o48r 35M36u56s73i96l 8967471487939

Ano, ale od roku 78 (viz založení NAMBLA https://en.wikipedia.org/wiki/North_American_Man/Boy_Love_Association) až do roku 97 bylo homopedofilní hnutí oficiální součástí LGBT hnutí. Dnes je situace jiná. Jelikož jsou různé organizace sympatizující s NAMBLA většinou rozpouštěny (jako např. VSG), jsou jejich pedofilní čelnové součástí LGBT hnutí zcela skrytě a neoficiálně.

Paní Nytrová má jednoduše pravdu.

+5/−3
17.7.2016 9:42

M14a82r29t44i97n 79P37e93t61v83a20d 4580459547852

Oficiálních pedofilních organizací je dnes ve světě spousta - i čeští pedofilové tu svou mají. Pedofilie totiž není nezákonná, a účelem těchto sdružení není výměna zkušeností v technice lovu dětí. - Podstatný rozdíl mezi těmito organizacemi a NAMBLA spočívá v tom, že žádná z nich ve svém programu legalizaci sexuálních styků s dětmi nemá.

Nic podobného nikdy nezaznělo ani z řad LGBT "hnutí". Homosexuální pedofilové samozřejmě existují - co je na tom pozoruhodného, když se přihlásí k LGBT? V řadách LGBT jsou jistě i celé mraky myslivců: přesto však nikdo nečeká, že se LGBT bude věnovat reformám zákonů o honitbách.

Kdyby paní Nytrová světu oznámila, že mezi homosexuály jsou také pedofilové, neučinila by sice žádný objev, ale nikdo by jí nelál, jelikož totéž přirozeně platí i o většinové populaci.

Naše statečná Amazonka však pedofily s homosexuály ztotožnila (nebo zaměnila - čert aby se vyznal). Neřekla totiž, že kdyby se adoptované děti dostaly k pedofilům, hrozilo by jejich zneužívání. Podle jejího varování nebezpečí hrozí u homosexuálů. Svou rozlišovací schopnost tak paní poslankyně postavila na úroveň amazonské pralesní žáby. - Mám na mysli takovou tu žabku malinkou, pěkně vybarvenou a jedovatou. :-)

Paní poslankyně ve svém záchvatu slepoty také úplně přehlédla nebezpečí zneužívání dětí v adopcích heterosexuálních. - I kdyby totiž byla pedofilie mezi homosexuály desetkrát častější než ve zbytku populace (sic!), pořád ještě by byli heterosexuální pedofilové v převaze. Ověřte si to - vezměme třeba hrůzostrašných dvacet procent proti únosným dvěma. V absolutních číslech dostanete 80 tisíc pedofilních homosexuálů a 192 tisíc pedofilů heterosexuálních. Dokonce i při poměru 20% ku 1% by pedofilní heterosexuálové převažovali o pěkných 16 tisíc. Jakou prevenci paní Nytrová navrhuje u heterosexuálních pedofilů? - Nepustit je k adopcím, jistě. Jenže jak je poznáme? - Pomohli by psi, cvičení na typický pedofilní zápach? - Pedofil přece určitě musí smrdět. :-)))

0/0
19.7.2016 17:44

K89a92r27e74l 12D66r91d92a 6543425687289

Lžete. Maříte diskusi homosexuální demagogií. Rv

Pedofilie a homosexualita se odlišují až s moderním hnutím LGBT lobby, aby snad homosexuálové netrpěli při společenském styku spojováním s pedofily. Nytrová se pouze vrátila ke klasickému konceptu.

A tak jako vždy, hrajete si na to, že to nechápete. Při svém IQ. Jde o chování majority a jaké laťky jí budou stanoveny. Pokud si LGBT lobby prosadí vysokou toleranci k sexuálním menšinám, těží z demagogické mediální masáže LGBT lobby i pedofilové. Budiž jim přáno. Ale jde o sexuální zločinnost, která poroste a budou se jí dopouštět pachatelé, kteří s LGBT a pedofily nebudou mít nic společného. Pouze pan Petvad posunul laťku ku svém údajnému prospěchu. Kolik dětí ve svém věku vlastně hodláte adoptovat? :-P

0/−1
20.7.2016 8:30

M90a34r65t10i35n 34P67e26t86v34a41d 4610539987982

Kdybych použil vaší dikce, tak bych napsal, že ve skutečnosti lžete vy, pane Drdo. A o tom, že lže i paní poslankyně Nytrová, už asi málokdo pochybuje.

Pedofilie a homosexualita se rozlišují od okamžiku, kdy oba pojmy vznikly. Nikdo je nikdy nezaměňoval, o čemž nejlépe svědčí už ty dva různé názvy, které spolu etymologicky ani významově vůbec nesouvisejí. Paní Nytrová tedy nemá k dispozici žádný "klasický koncept", ke kterému by se mohla vrátit.

Tolerance není důležitá - vždycky mezi námi budou lidé, kterým se představa homosexuálního styku hnusí. Je to přirozené, je to lidské, a není na tom nic špatného. Nikdo je nenutí se změnit. Ale i oni se musejí naučit respektovat existenci menšiny, která jim do života ničím nezasahuje, a nic od nich nechce - až na ten respekt, samozřejmě, protože obyčejná lidská slušnost se bez vzájemného respektu neobejde.

Sexuální zločinnost s tím už vůbec nemá co dělat, protože co svět světem stojí, zločinci nikdy žádnou toleranci nepotřebovali, a ani ji neočekávají.

Zločinec porušuje zákony. Homosexuál ne. Račte ten rozdíl respektovat. Chápu, že s tím máte potíže - myslím totiž, že jste handicapovám nedostatečnou schopnosí kritického myšlení. Proto taky neumíte diskutovat, a ani se o to nepokoušíte. Tak s tím zkuste něco dělat. V

0/0
20.7.2016 21:10

M51i17c77h89a88l 80P70o82d13l78o71u45č37k21a 6880738124398

Všichni, kteří nesouhlasí se způsobem projevu a jejím útokem na určitou skupinu obyvatel, založil jsem petici, která žádá, aby paní Nytrová odstoupila ze svých funkcí: http://www.petice24.com/petice_za_odstoupeni_ing_pavliny_nytrove_z_funkci

0/−11
17.7.2016 0:03

K61a45r68e95l 83D83r34d77a 6383975657609

Ano, homosexualitu napadající společnost je třeba likvidovat. Jste dalším důvodem.

Kde se poslankyně Nytrová ohání plným zněním svého projevu? Zatím jsem to nezaregistroval, publikuji zde odkaz jen já, zatímco gayové zde nestydatě lžou, vytrhávají z kontextu a účelově diskutují. Pokud to nedoložíte, jste jen dalším lhářem v řadě. (Mám pocit, že mě označujete za Nytrovou.)

Proč v textu petice opisujete celý projev poslankyně Nytrové? A jaký má smysl text bez zdůvodnění či komentáře? Sám byste se na podobné vyjádření nezmohl? Nepřijde mi správné vykrádat cizí texty. Ale kdo lže, ten i krade. Je to u LGBT lobby zřejmě v normě.

Ostatní neznám, ale hned to podepsal Gabryš. Slátanina nesmyslů, ale má hned souhlasné podpisy. Inu lynč ulice nemusí mít korektní formu. Rv

+6/−4
17.7.2016 0:41

M65a30r13t66i49n 85P75e52t79v46a30d 4510619307632

Pane Drdo, já sice petici za odvolání Nytrové určitě nepodpořím, ale stojí za přečtení.

Přepis parlamentního vystoupení je výmluvnou ukázkou guláše, který má paní inženýrka ve své blouznící mysli. Vaří se v něm páté přes deváté, samá závažná tvrzení, ale žádný rozumný argument. Tahle dáma sice všechno ví, ale nezná vůbec nic.

Nejlepším poučením ze zkušeností jiných zemí je podle ní to, že se z nich nepoučíme. Homosexuálové celého světa se spikli proti naší civilizaci, a my přesně víme, proč: následuje výčet komických spekulací, věštící hrozbu ničivého rozvratu všeho, co je ještě lidské.

S homosexuálním spiknutím patrně souvisejí i krádeže dětí z heterosexuálních rodin v Norsku (sic!), o čemž mají svědčit jakési e-maily jakýchsi ruských matek. Nevím ovšem, o které matky jde, protože ty, které znám, existenci e-mailu v nejlepším případě jen tak jako mlhavě tuší. Ruské matky jsem poměrně důvěrně poznal při sledování několika obsáhlých a slovansky vášnivých diskusí o homosexualitě v ruské televizi. V tamní verzi se jedná o regulérní smečku hysterických plaček, které s úzkostnou naléhavostí vykřikují nekomentovatelné nesmysly, čímž se zbavují jakékoli možnosti zaslechnout, o čem se vůbec mluví. Tyto ženy vyvolávají silný dojem, že se tragickou shodou okolností narodily do úplně jiného světa, než byl ten, o kterém tiše snily v hřejivém bezpečí matčiny dělohy. Možná, že podobné trauma postihlo i paní Nytrovou, neboť její "názory" těm ruským televizním odpovídají obsahem, a částečně i dikcí. "Názory" jsem dal do uvozovek proto, že projev paní poslankyně obsahuje jen samá tvrzení: k tvorbě názoru je přece jenom nutná určitá míra samostatného kritického myšlení, což vyžaduje schopnost uvádět konkrétní poznatky do logických a racionálních souvislostí. :-P

+6/−2
17.7.2016 3:46

K88a40r14e96l 59D39r31d91a 6633405557329

Jako vždy, já napadnu místního pisálka za blábolovitý text petice, co má dva upocené odstavečky. Vy je doporučíte k přečtení a jdete volat po přesných a logických textech doplněný citacemi. Jen takové texty smí kritizovat prolhané homosexuální manipulace na rozvracení společnosti. Tomu říkám LGBT logika. "My smíme lhát jak je libo v rámci obhajoby LGBT komunity, oponenti ale musí přísně dodržet korektní formu vyjádření." Rv;-D

Řešit ruské matky je naprosto irelevantní. Šlo pouze o případ státní zlovůle v Norsku, kdy rodiče mohou snadno přijít o děti. V liberálním světě vedle toho bude stát možnost homosexuálních pěstounů a adopce dětí. A patrně poptávka homosexuálních párů po dětech heterosexuálních párů. Naprosto jasné a logické. Zkuste na to jít s argumentem, a ne s podpásovou homosexuální pomluvou.

(Co třeba tyhle Ruské matky? Jejich problémy jsou ale mimo téma. Jde pouze o Norsko jako příklad zlovůle, která dnes existuje. Příklad, do jakého světa nás LGBT lobby vede.)

http://www.russianmothers.ru/%D0%BE-%D0%BD%D0%B0%D1%81/index

Další srdcervoucí příklad o dětech v Norsku z Ruska (připravený pod dohledem ruské rozvědky).

https://youtu.be/T_HaH4OsA8M

+3/−5
17.7.2016 7:38

M93i64c20h52a71l 27P52o23d50l42o69u70č13k97a 6590588244248

Pane Drdo (63579), uveďte, kde lžu, jinak vás obviním z urážky na cti. Kde píšu, že se zastávám homosexuálních praktik, či adopce dětí. Zastávám se menšiny proti lživým a nepodloženým výpadům poslankyně Nytrové.

Případy Norského odebírání dětí znám a zajímala by mě souvislost s homosexuálním lobby v oficiálních denících. Vytvořit si stránky a video na youtube může každý a nemusí to být automaticky hned pravda.

Pokud chce paní Nytrová bojovat za rodinu s mužem, ženou a dítětem, ať to dělá. Pokud chce bojovat proti úpravám zákona, které povedou k odebírání dětí z rodin, ať to dělá. Ovšem toto ona nedělá. Bojuje proti úpravě zákona, který fakticky jen zlegalizuje to, co se stejně děje, a to, že partner rodiče dítěte, si dítě osvojí. V tuto chvíli nic víc a nic míň. Že to automaticky říká, že si budou moci homosexuální páry adoptovat cizí děti? Prosím, kde?

+5/−2
17.7.2016 10:39

M27i43c63h30a44l 47P33o11d15l31o43u38č49k36a 6930628814868

Pane Drdo, jste jen další v řadě lidí, kteří jsou proti homosexuálům. Je to váš výběr. Pokud si přečtete odkazy a pustíte si paní Nytrovou například v diskuzi na ČT24, zjistíte, že se ohání tím, že bylo vše vytrhováno z kontextu. Mám pocit, že vy to v dalších příspěvcích již děláte taky. Ovšem pokud si přečtete celý text, nic z kontextu vytrhováno není. Kontext je jasný, vše povede k tomu, že homosexuálové budou adoptovat děti, aby s nimi mohli mít pedofilní styk. Což je nesmysl.

Zdůvodnění a komentář je na začátku a váš útok považuji za totálně bezpředmětný až ubohý. Vykrádání textu je nesmysl, text je veřejný a paní Nytrová se jím hájí, vy jste jej taky zmínil. Důkazy jsem od vás ovšem na podporu jejich lživých tvrzených neviděl. Takže ano, u vás kdo lže ten i krade.

+4/−3
17.7.2016 10:32

K68a92r58e34l 19D16r22d56a 6693425937619

Díky za odkaz, kde poslankyně Nytrová žádá, aby se v jejím vystoupení nevytrhávalo z kontextu. Projdu si to. Mohl jste to v textu petice přesněji ocitovat.

Jinak to vše řekla asi dost nešikovně. Ale já její vystoupení vnímám v celkovém kontext a nevnímám ho jako urážlivé. S jejími závěry souhlasím.

Dělat z jejího vystoupení "smrtelnou urážku LGBT" je podle mě podlost v duchu "potírání a likvidace homofobů" a to vnímám jako špinavost ze strany LGBT komunity, další v řadě.

0/0
19.7.2016 10:22

M79i72c77h48a22l 22P68o73d29l72o29u69č21k31a 6780228914428

Pane Drdo, máte právo souhlasit, či nesouhlasit. Ukažte mi, kde dělám z jejího vystoupení "smrtelnou úrážku LGBT", do takové role mě spíše stavíte vy, což je váš výběr. Já nesouhlasím s vyjadřováním paní Nytrové vůči lidem, kteří mají rádi stejné pohlaví a jejich spojováním s pedofili více než lidi, kteří mají rádi jiné pohlaví. Děkuji

0/0
19.7.2016 15:22

M89a30r65t92i33n 56P17e87t76v89a16d 4530519707592

Projev paní Nytrové bych za urážlivý nepovažoval, jelikož vyjádřila své upřímné přesvědčení, a neměla v úmyslu nikomu ublížit.

To, čeho se dopustila, je však v každém případě nehoráznost: pokusila se do zákonodárné diskuse v demokratickém parlamentu zatáhnout hloupá a trapná tvrzení, aniž by se předem obtěžovala s jejich zdůvodněním. V nejlepším případě to lze eufemisticky kvalifikovat jako nemístný projev amatérismu.

0/0
26.7.2016 14:14

M24i80l92a17n 66P94r73i87k22r87y36l 1105637361640

sakra, at se komu jeji nazory libi, nebo ne, ma je pravo vyjadrit. Taky se mi nelibi, ze se z homo orientace zacina stavat spise vysada a vubec si nejsem jisty, ze je spravne, aby tyto pary mely pravo adoptovat deti. Nytrova mluvi trochu chaoticky, dokonce bych rekl, ze hloupe, ale ted je lovna zver, a to nesnasim. Hlavni je rodina zalozena na principu muz zena a pokud se nekdo narodil s jinou orientaci, musi tuto skutecnost akceptovat.

+5/−6
16.7.2016 23:38

M53i44c16h81a57l 82P29o88d22l65o41u94č38k63a 6660798184618

Pane Přikryle, ať s vámi souhlasím či nikoliv ve vašich názorech, netvrdím, že je přece logické, že jste blbec. Takto k tomu přistoupila, jako poslankyně a zastupitelka kraje, paní Nytrová. Přece každý víme, že kdo má jiný názor je blbec. A přitom to tak není. Proto se s tím nemohu smířit a požaduji, aby odstoupila http://www.petice24.com/petice_za_odstoupeni_ing_pavliny_nytrove_z_funkci

0/−6
16.7.2016 23:51

M90i28l95a55n 18P15r93i55k76r79y44l 1295167341490

priznam se,ze vasi reakci nerozumim. Asi jsem opravdu blbec:-) Ja nikoho s jinym nazorem za blbce nepovazuji, ani Nytrovou, ani vas. Dobrou...

+6/−1
17.7.2016 0:03

M34i62c19h44a87l 12P27o93d91l80o51u35č98k44a 6340558184278

Ona vyjádřila veřejně svůj názor, hloupý názor, lživý, bez důkazů. A toto se má přejít, protože si přeci můžeme každý řici, co chceme. O tom to ovšem není. Ona bere plat z daní občanů, mezi nimi jsou i homosexuálové a pokud chce bojovat za rodinu a za zachování adopcí heterosexuálními páry, ať tak činí, ale ať u toho neuráží homosexuály lživými argumenty.

0/−6
17.7.2016 0:06

A47l72e18n68a 97E35l11i87á11š15o48v53á 3914591162558

Ona vyjádřila svůj názor. Vy zase svůj. Tvrdil jste, že ten její je hloupý a lživý, aniž jste se odvážil uvést nějaký argument, který vaše napadání jejího názoru ospravedlňuje

+3/−1
17.7.2016 10:53

M14i11c56h45a30l 59P72o33d14l74o66u79č93k20a 6520338364118

Ano vyjádřil jsem názor, že její vyjádření jsou hloupá a lživá. Popis hloupá je subjektivním vyjádřením, to že lže dokazuje fakticky sama neuvedením zdrojů, které totiž nedávají za pravdu ani jedné straně. Nejsem odborníkem na oblast homosexuality, či zneužívání dětí, abych vytahoval z rukávu studie, které vyvracejí její lži o tom, že homosexuálové jsou více promiskuitní než heterosexuálové, stejně tak ovšem ona pro své tvrzení nemá důkazy. Děkuji za názor a slušné chování.

+2/−3
17.7.2016 11:05

K67a60r41e65l 63K82u42n10a 7115223544477

Ale ale panáčku

+1/−1
17.7.2016 15:29

M87i91l28a53n 40P33r97i72k96r87y98l 1835637321680

priznam se, ze vasi reakci nerozumim. Asi jsem opravdu blbec:-) Ja nikoho s jinym nazorem za blbce nepovazuji, ani Nytrovou, ani vas. Dobrou...

+2/0
17.7.2016 0:06

K30a92r89e62l 25K26u89n90a 7545233474467

Odstup ty a daleko, tepla je tu už až až

+2/−1
17.7.2016 15:28

B73o12h30u57s59l77a65v 85K74r61á49l79í28k 2341630139796

Ona má právo se vyjádřit a ostatní zase mají právo se vyjádřit k tomu, co říká Nytrová.

+4/0
16.7.2016 23:57

V61á56c11l41a24v 22S16v21o58b39o31d97a 5106728399

Jenže za svobodu slova máte taky zodpovědnost. Jestlipak by jste vykřikl v plném sále hořří? A odvolával se na svobodu projevu? Určitě ne.

+3/0
17.7.2016 9:48

A91l86e34n70a 76E40l48i16á97š46o92v67á 3524191432898

Uvádíte nesmyslný příklad. Nejde o názor, o myšlenku. Když někdo vyjádří svůj názor, je zřejmé, o jakou myšlenku jde. Za své myšlení nemůžete nést žádnou odpovědnost. Jenom sám před sebou.

0/0
17.7.2016 10:56

M85i20c92h66a46l 14P59o88d23l46o10u47č44k87a 6730888194868

Alena Eliášová (34128), máte samozřejmě pravdu. Za svoje myšlenky jsme máme odpovědnost před sebou. Pokud je již někde řekneme, můžeme počítat s kladnou i zápornou reakcí.

0/0
17.7.2016 11:07

V41á10c92l36a48v 22S50v13o94b30o54d62a 5116258499

Za myšlení ne,ale co se řekne nahlas,ano.

+1/0
17.7.2016 11:39

K67a21r88e78l 72D55r81d73a 6803625927479

LGBT informační a dezinformační agentura, LGBT IDA, dočasně ukončila DoS útok proti České republice a opět je dostupný záznam vystoupení poslankyně Nytrové. Doporučuji si ho porovnat s dezinformační kampaní placených agentů LGBT IDA zde na diskusi. :-)

O záměně homosexuálů a pedofilů v projevu poslankyně Nytrové nepadlo ani slovo. Pouze popsala právě uplatňovanou salámovou metodu LGBT lobby, která pod hesly "za práva LGBT" nakonec povede k odebírání dětí heterosexuálním párům, ke snížení věku, kdy budou děti seznamováni ve státní škole se sexualitou a homosexualitou a ke snižování věkové hranice pro zahájení sexu.

Je otřesné, co tady zdejší homosexuálové dokázali zatím nalhat. Podle všeho jede právě placená kampaň s cílem gradovat lynč ulice poslankyně Nytrové k datu pochodu Prague Pride 2016. Tedy, jen další lživá profesionální manipulace.

Celý projev poslankyně Nytrové je přitom v souladu s politikou ČSSD - podpora rodiny, prodlužování mateřské a hájení práv dětí. R^

https://www.psp.cz/eknih/2013ps/stenprot/048schuz/s048256.htm

+7/−7
16.7.2016 16:28

M67a62r57t29i77n 42P31e12t89v69a59d 4700809267432

Paní Nytrová je bezpochyby nekriticky důvěřivá žena, která svá tvrzení naivně zakládá na pochybných webových zdrojích, ale ani ona není tak hloupá, aby prorokovala budoucí odebírání dětí heterosexuálním párům! :-)

Co se týče sexuální výchovy dětí, tak podle mě čím dřív, tím líp. Moji vnuci homosexualitu dědečka vnímali od narození, a nepřipadá jim proto ani pozoruhodná, ani nepřirozená: ideální stav, řekl bych.

Věková hranice zahájení sexu je věcí společenského konsensu, v různých zemích se nejčastěji pohybuje v rozmezí 13 - 21 let. Jistě ale znáte úvodní dialog matky Kapuletové a Julie, v níž matka dceru napomíná, že už jí brzy bude čtrnáct, a ještě stále není vdaná, zatímco "mladší než ty už dávno mají děti". - I takhle může vypadat křesťanská tradice. :-)

Sexualita se v dítěti probouzí s počátkem dospívání, to je obvykle kolem 11. až 12. roku věku, a dítě si od toho okamžiku svůj aktivní sexuální život řídí samo v souladu se svou přirozeností. Kdybychom u nás hranici sexuální zletilosti snížili z patnácti třeba na třináct let, nestane se nic. Děti i tak začínají podle vlastního rozhodnutí. Jejich sexuální vývoj dnes významně internet: promptně odpoví na každou otázku, nemluvě o explicitních videoklipech, které se na dítě často bez varování vyřítí i několikrát denně, nepochybně už i v předškolním věku. Proto je tak důležité, aby relevantní informace o sexu dostalo ve škole i v rodině dřív, než je neodbytná internetová samoobsluha zavede do víru zbytečných nedorozumění a zmatků.

Nemám momentálně čas zdejší diskuse podrobně pročítat, takže nevím, co všechno tu homosexuálové dokázali nalhat. :-) Vím ale bezpečně, že paní Nytrová lže jako když tiskne. A ještě mnohem horší je, že ta nešťastná žena evidentně o svém lhaní nemá ani ponětí. V rozhovoru pro Respekt bez rozpaků přiznává svou kognitivní metodu: Když je to tolikrát napsáno na netu, tak to přece musí být pravda! - Ještě že pracuje v parlamentu, tam s tímhle přístupem zas až tolik škody nadělat nemůže. :-)))

+7/−2
16.7.2016 18:34

M19i39l44a60n 45P84r97i75k76r83y20l 1465417581350

vy jste se asi zblaznil....

+1/−2
16.7.2016 23:41

K21a72r55e73l 81D49r46d11a 6753295787229

Dobře jste to popsal. Rv Jste jeden z mnoha homosexuálů, který se sexualitou dětí nemá problém. Přesně takové jednání LGBT Nytrová uvažuje a volá na poplach. A to si jí troufnete napadat.

Už jsme to spolu probírali. Historicky se pederastie či efebofilie považovaly za formu homosexuality a také pedofilie. Homosexualita a pedofilie se reálně prolínají. Teprve emancipace LGBT lobby, když byly její aktivity potlačovány s odkazem na hájení také pedofilie, přinesla vymezení LGBT proti snahám legalizovat pedofilii.

Mottem legalizace pedofilie přitom je, že sex se souhlasem dítěte a jeho rodičů dítěti neškodí. Kriminalizace sexuálních vztahů dětí a dospělých je údajně zbytečným přežitkem. Vrcholem liberalizace v sexuální oblasti, kterou prosazuje LGBT komunita, zcela jistě také jednou bude dekriminalizace pedofilie.

Je to přitom stejné jako s homosexualitou. Výzkumy prokazují, že velká část dospělé populace je ochotna sex s dětmi praktikovat. Práva dětí jsou nyní chráněna zákonem. Je zde ale "liberální odborný názor", že je to neliberální přehnaná ochrana. (Určitě projev nějaké té zkostnatělé křesťanské morálky...) Rv

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_pedophile_and_pederast_advocacy_organizations

+2/−3
17.7.2016 1:35





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.