Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Přes koleje to nejde, rok po tragédii ve Studénce kreslí stavbu podjezdu

Rok po tragickém střetu pendolina s kamionem na přejezdu nedaleko nádraží ve Studénce má místní radnice jasno. Nebezpečný přejezd by měl nahradit podjezd a těžká nákladní auta budou jezdit jinudy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M98i90c28h49a66l 52G10r18e79g74o56r 8526534800962

Přejezd není nebezpečný, pouze lidé kašlou na předpisy.

0/0
22.7.2016 17:21

J83a31n 70P17r40i88c33h67y91s79t65a40l 8751238473

Coz takhle vybavit ten prejezd aspon ruskymi sklopnymi barierami?

https://c2.staticflickr.com/4/3806/8976076583_011ebddef7_b.jpg

0/−1
22.7.2016 12:49

M95i17c65h27a60l 19P73i34n13d46j90a54k 5673174637557

Jakoze by jsi pripadny vlak mohl "preskocit"? ;-D je otazka jak je to s cenou, i kdyz hadam, ze delat podjezd bude setsakramensky financne narocne.

0/0
22.7.2016 13:48
Foto

B31r68o62n49i49s44l33a83v 10G19a67b59r56y86š 2852699411

Proc byste ten vlak mel preskakovat?

0/0
24.7.2016 9:49

P66e36t60r 44M86u63n45z73a57r 1465141929966

Už zase?

Jak by ty bariéry pomohly ve zmíněných případech, když se zvedají se závorami? Rozhodně by nezabránili vjezdu na červená světla, když jsou závory nahoře.

+3/0
22.7.2016 13:53

V78á10c84l25a20v 18S16v59o97b56o71d42a 5426598109

Ty bariéry jsou na druhé straně sklopné. Takže kdyby řidič vjel na přejezd v době,kdy před ním by byla bariéra zvednutá,tak by jí přejel a bariéra by se pod kamionem sklopila. Je to na způsob turniketu v obchodě. Dovnitř se otáčí,zpátky je blokovaný.

0/0
22.7.2016 14:02

M16a73r55t59i14n 83R36u50z37i93c86k81a 1972138746867

Takze by se vlastne nic nezmenilo,...

0/0
22.7.2016 20:39

V86á79c16l21a87v 59S71v70o75b61o34d16a 5386148729

To ne,to je proto,když už bude auto mezi kolejemi,tak aby mohl vyjet i skrze závory. Jinak by tam zůstal uvězněný. Kdežto auťák,který teprve přijede zvenčí a zábrana se začne zvedat,tak ten by neprojel,protože by do zábrany naboural.

0/0
22.7.2016 22:47

P53e31t85r 73M51u72n58z43a92r 1945731449876

Nj, pane Svobodo, ale to reagujete na něco jiného. Já mluvím o tom, že ty bariery se i v tom Rusky zvedají zároveň se sklopením závor. Takže by ten tírák na ty koleje stejně vjel. Vy řešíte to následné, ale to už je naprosto jedno, jestli tam budou jen závory nebo i bariera.

0/0
22.7.2016 21:30

P25e31t34r 60N93o81v84o55t61n53y 1871280231

Bariéry by se musely zvedat zároveň s rozblikáním světel a sklopit se s ukončením vystrahy.

0/0
22.7.2016 15:07

M82a87r38t32i11n 43R97u89z24i37c76k27a 1102458246317

A co bezpecna doba na opusteni prejezdu, tj. Kdyz vjedete na volno a zacnou blikat cervena v dobe, kdy jste na orejezdu, to se akorat zhorsi, nebot vas to zarazi a nez si to uvedomite, smete vas vlak... Nechte to rusum, jejich mentalita predvadet se a povysovat je povestna stejne jako porusovani predpisu, a dovoli si opravdu hodne...

0/0
22.7.2016 20:44

P72e28t92r 85M37u82n60z40a10r 1545431329866

I v tom Rusku se bariery zvedají, až se spuštěním závor. A je proto dost dobrý důvod. Zkuste o tom ještě popřemýšlet.

0/0
22.7.2016 21:32

P97e68t41r 85N33o58v74o54t63n72y 1711100881

Se spuštěním závor(tak jak se spouštějí u nás) to nemá žádný smysl. Ledaže by šlo o sekvenční spouštění(které se u nás bude zavádět) - pak ale vjezdové závory budou padat také velmi krátce po začátku výstrahy. A teď už jde jen o to, zda to dávat i na výjezd. Než by si na to lidi zvykli, tak by to byl průser. Když to tam nebude, chytráci to objedou v protisměru.

0/0
22.7.2016 22:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.