Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Přes koleje to nejde, rok po tragédii ve Studénce kreslí stavbu podjezdu

Rok po tragickém střetu pendolina s kamionem na přejezdu nedaleko nádraží ve Studénce má místní radnice jasno. Nebezpečný přejezd by měl nahradit podjezd a těžká nákladní auta budou jezdit jinudy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M27i60c27h26a79l 79G60r28e47g33o11r 8476504820832

Přejezd není nebezpečný, pouze lidé kašlou na předpisy.

0/0
22.7.2016 17:21

J47a57n 65P31r87i28c90h38y56s77t43a41l 8891388693

Coz takhle vybavit ten prejezd aspon ruskymi sklopnymi barierami?

https://c2.staticflickr.com/4/3806/8976076583_011ebddef7_b.jpg

0/−1
22.7.2016 12:49

M54i21c35h40a82l 23P13i82n49d21j77a27k 5103734177177

Jakoze by jsi pripadny vlak mohl "preskocit"? ;-D je otazka jak je to s cenou, i kdyz hadam, ze delat podjezd bude setsakramensky financne narocne.

0/0
22.7.2016 13:48
Foto

B76r63o66n32i38s32l64a72v 70G36a31b70r48y46š 2482709891

Proc byste ten vlak mel preskakovat?

0/0
24.7.2016 9:49

P77e78t89r 22M19u98n70z44a74r 1255201209106

Už zase?

Jak by ty bariéry pomohly ve zmíněných případech, když se zvedají se závorami? Rozhodně by nezabránili vjezdu na červená světla, když jsou závory nahoře.

+3/0
22.7.2016 13:53

V89á63c48l69a65v 77S33v16o41b32o55d61a 5696568909

Ty bariéry jsou na druhé straně sklopné. Takže kdyby řidič vjel na přejezd v době,kdy před ním by byla bariéra zvednutá,tak by jí přejel a bariéra by se pod kamionem sklopila. Je to na způsob turniketu v obchodě. Dovnitř se otáčí,zpátky je blokovaný.

0/0
22.7.2016 14:02

M42a43r12t72i17n 37R32u94z27i94c66k63a 1942878626167

Takze by se vlastne nic nezmenilo,...

0/0
22.7.2016 20:39

V54á62c69l45a66v 31S77v79o69b47o83d46a 5566448599

To ne,to je proto,když už bude auto mezi kolejemi,tak aby mohl vyjet i skrze závory. Jinak by tam zůstal uvězněný. Kdežto auťák,který teprve přijede zvenčí a zábrana se začne zvedat,tak ten by neprojel,protože by do zábrany naboural.

0/0
22.7.2016 22:47

P49e52t78r 12M40u23n46z12a72r 1675681319746

Nj, pane Svobodo, ale to reagujete na něco jiného. Já mluvím o tom, že ty bariery se i v tom Rusky zvedají zároveň se sklopením závor. Takže by ten tírák na ty koleje stejně vjel. Vy řešíte to následné, ale to už je naprosto jedno, jestli tam budou jen závory nebo i bariera.

0/0
22.7.2016 21:30

P98e23t37r 27N77o25v11o98t98n20y 1331200651

Bariéry by se musely zvedat zároveň s rozblikáním světel a sklopit se s ukončením vystrahy.

0/0
22.7.2016 15:07

M31a12r69t52i85n 48R82u44z26i21c26k84a 1312928176607

A co bezpecna doba na opusteni prejezdu, tj. Kdyz vjedete na volno a zacnou blikat cervena v dobe, kdy jste na orejezdu, to se akorat zhorsi, nebot vas to zarazi a nez si to uvedomite, smete vas vlak... Nechte to rusum, jejich mentalita predvadet se a povysovat je povestna stejne jako porusovani predpisu, a dovoli si opravdu hodne...

0/0
22.7.2016 20:44

P95e77t97r 10M12u80n56z19a65r 1675401429606

I v tom Rusku se bariery zvedají, až se spuštěním závor. A je proto dost dobrý důvod. Zkuste o tom ještě popřemýšlet.

0/0
22.7.2016 21:32

P50e41t55r 90N74o90v44o41t29n80y 1291480391

Se spuštěním závor(tak jak se spouštějí u nás) to nemá žádný smysl. Ledaže by šlo o sekvenční spouštění(které se u nás bude zavádět) - pak ale vjezdové závory budou padat také velmi krátce po začátku výstrahy. A teď už jde jen o to, zda to dávat i na výjezd. Než by si na to lidi zvykli, tak by to byl průser. Když to tam nebude, chytráci to objedou v protisměru.

0/0
22.7.2016 22:15





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.