Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Přes koleje to nejde, rok po tragédii ve Studénce kreslí stavbu podjezdu

Rok po tragickém střetu pendolina s kamionem na přejezdu nedaleko nádraží ve Studénce má místní radnice jasno. Nebezpečný přejezd by měl nahradit podjezd a těžká nákladní auta budou jezdit jinudy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M87i46c56h67a95l 51G75r95e35g85o24r 8276204270722

Přejezd není nebezpečný, pouze lidé kašlou na předpisy.

0/0
22.7.2016 17:21

J28a29n 61P17r56i98c34h77y83s43t65a73l 8301418843

Coz takhle vybavit ten prejezd aspon ruskymi sklopnymi barierami?

https://c2.staticflickr.com/4/3806/8976076583_011ebddef7_b.jpg

0/−1
22.7.2016 12:49

M49i52c79h40a28l 93P47i97n53d68j81a49k 5733394797127

Jakoze by jsi pripadny vlak mohl "preskocit"? ;-D je otazka jak je to s cenou, i kdyz hadam, ze delat podjezd bude setsakramensky financne narocne.

0/0
22.7.2016 13:48
Foto

B85r28o28n88i10s41l81a63v 13G14a13b90r93y75š 2192899561

Proc byste ten vlak mel preskakovat?

0/0
24.7.2016 9:49

P82e15t83r 98M25u78n74z73a60r 1785661819696

Už zase?

Jak by ty bariéry pomohly ve zmíněných případech, když se zvedají se závorami? Rozhodně by nezabránili vjezdu na červená světla, když jsou závory nahoře.

+3/0
22.7.2016 13:53

V54á74c96l24a46v 83S29v10o13b85o48d75a 5376368109

Ty bariéry jsou na druhé straně sklopné. Takže kdyby řidič vjel na přejezd v době,kdy před ním by byla bariéra zvednutá,tak by jí přejel a bariéra by se pod kamionem sklopila. Je to na způsob turniketu v obchodě. Dovnitř se otáčí,zpátky je blokovaný.

0/0
22.7.2016 14:02

M71a87r63t22i98n 44R89u40z63i32c21k53a 1662208426587

Takze by se vlastne nic nezmenilo,...

0/0
22.7.2016 20:39

V22á18c37l16a87v 53S20v55o18b86o69d43a 5386558719

To ne,to je proto,když už bude auto mezi kolejemi,tak aby mohl vyjet i skrze závory. Jinak by tam zůstal uvězněný. Kdežto auťák,který teprve přijede zvenčí a zábrana se začne zvedat,tak ten by neprojel,protože by do zábrany naboural.

0/0
22.7.2016 22:47

P25e16t85r 20M48u79n31z91a39r 1895511849696

Nj, pane Svobodo, ale to reagujete na něco jiného. Já mluvím o tom, že ty bariery se i v tom Rusky zvedají zároveň se sklopením závor. Takže by ten tírák na ty koleje stejně vjel. Vy řešíte to následné, ale to už je naprosto jedno, jestli tam budou jen závory nebo i bariera.

0/0
22.7.2016 21:30

P78e72t85r 51N89o76v21o69t48n82y 1891260781

Bariéry by se musely zvedat zároveň s rozblikáním světel a sklopit se s ukončením vystrahy.

0/0
22.7.2016 15:07

M75a51r64t16i43n 68R47u26z35i43c28k40a 1202668826277

A co bezpecna doba na opusteni prejezdu, tj. Kdyz vjedete na volno a zacnou blikat cervena v dobe, kdy jste na orejezdu, to se akorat zhorsi, nebot vas to zarazi a nez si to uvedomite, smete vas vlak... Nechte to rusum, jejich mentalita predvadet se a povysovat je povestna stejne jako porusovani predpisu, a dovoli si opravdu hodne...

0/0
22.7.2016 20:44

P84e30t27r 73M46u68n66z95a92r 1325671179876

I v tom Rusku se bariery zvedají, až se spuštěním závor. A je proto dost dobrý důvod. Zkuste o tom ještě popřemýšlet.

0/0
22.7.2016 21:32

P35e89t16r 43N96o25v25o57t69n52y 1351590361

Se spuštěním závor(tak jak se spouštějí u nás) to nemá žádný smysl. Ledaže by šlo o sekvenční spouštění(které se u nás bude zavádět) - pak ale vjezdové závory budou padat také velmi krátce po začátku výstrahy. A teď už jde jen o to, zda to dávat i na výjezd. Než by si na to lidi zvykli, tak by to byl průser. Když to tam nebude, chytráci to objedou v protisměru.

0/0
22.7.2016 22:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.