Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Přes koleje to nejde, rok po tragédii ve Studénce kreslí stavbu podjezdu

Rok po tragickém střetu pendolina s kamionem na přejezdu nedaleko nádraží ve Studénce má místní radnice jasno. Nebezpečný přejezd by měl nahradit podjezd a těžká nákladní auta budou jezdit jinudy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M93i46c98h37a18l 56G29r49e77g37o25r 8126634730482

Přejezd není nebezpečný, pouze lidé kašlou na předpisy.

0/0
22.7.2016 17:21

J61a31n 20P92r89i46c11h35y72s32t57a81l 8641588823

Coz takhle vybavit ten prejezd aspon ruskymi sklopnymi barierami?

https://c2.staticflickr.com/4/3806/8976076583_011ebddef7_b.jpg

0/−1
22.7.2016 12:49

M91i72c46h63a94l 58P21i57n93d35j44a44k 5523594437867

Jakoze by jsi pripadny vlak mohl "preskocit"? ;-D je otazka jak je to s cenou, i kdyz hadam, ze delat podjezd bude setsakramensky financne narocne.

0/0
22.7.2016 13:48
Foto

B18r13o54n29i65s61l65a78v 10G91a21b36r14y60š 2742639891

Proc byste ten vlak mel preskakovat?

0/0
24.7.2016 9:49

P94e45t52r 65M98u78n89z49a72r 1255671559116

Už zase?

Jak by ty bariéry pomohly ve zmíněných případech, když se zvedají se závorami? Rozhodně by nezabránili vjezdu na červená světla, když jsou závory nahoře.

+3/0
22.7.2016 13:53

V58á74c38l45a48v 77S19v39o26b39o16d66a 5626128469

Ty bariéry jsou na druhé straně sklopné. Takže kdyby řidič vjel na přejezd v době,kdy před ním by byla bariéra zvednutá,tak by jí přejel a bariéra by se pod kamionem sklopila. Je to na způsob turniketu v obchodě. Dovnitř se otáčí,zpátky je blokovaný.

0/0
22.7.2016 14:02

M84a52r43t60i79n 53R57u23z90i30c19k34a 1642788916457

Takze by se vlastne nic nezmenilo,...

0/0
22.7.2016 20:39

V97á33c98l43a45v 96S68v21o95b54o60d77a 5156468979

To ne,to je proto,když už bude auto mezi kolejemi,tak aby mohl vyjet i skrze závory. Jinak by tam zůstal uvězněný. Kdežto auťák,který teprve přijede zvenčí a zábrana se začne zvedat,tak ten by neprojel,protože by do zábrany naboural.

0/0
22.7.2016 22:47

P45e75t52r 63M30u81n17z75a56r 1115611479256

Nj, pane Svobodo, ale to reagujete na něco jiného. Já mluvím o tom, že ty bariery se i v tom Rusky zvedají zároveň se sklopením závor. Takže by ten tírák na ty koleje stejně vjel. Vy řešíte to následné, ale to už je naprosto jedno, jestli tam budou jen závory nebo i bariera.

0/0
22.7.2016 21:30

P39e53t53r 59N34o92v18o43t63n68y 1111870831

Bariéry by se musely zvedat zároveň s rozblikáním světel a sklopit se s ukončením vystrahy.

0/0
22.7.2016 15:07

M31a63r34t92i78n 17R54u31z72i58c22k25a 1712638896577

A co bezpecna doba na opusteni prejezdu, tj. Kdyz vjedete na volno a zacnou blikat cervena v dobe, kdy jste na orejezdu, to se akorat zhorsi, nebot vas to zarazi a nez si to uvedomite, smete vas vlak... Nechte to rusum, jejich mentalita predvadet se a povysovat je povestna stejne jako porusovani predpisu, a dovoli si opravdu hodne...

0/0
22.7.2016 20:44

P51e41t83r 58M53u81n52z11a11r 1535221389646

I v tom Rusku se bariery zvedají, až se spuštěním závor. A je proto dost dobrý důvod. Zkuste o tom ještě popřemýšlet.

0/0
22.7.2016 21:32

P81e17t50r 75N46o59v52o50t63n31y 1531920921

Se spuštěním závor(tak jak se spouštějí u nás) to nemá žádný smysl. Ledaže by šlo o sekvenční spouštění(které se u nás bude zavádět) - pak ale vjezdové závory budou padat také velmi krátce po začátku výstrahy. A teď už jde jen o to, zda to dávat i na výjezd. Než by si na to lidi zvykli, tak by to byl průser. Když to tam nebude, chytráci to objedou v protisměru.

0/0
22.7.2016 22:15





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.