Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Prasklé kotouče a výhled jako z tanku. Podívejte se, s čím řidiči jezdí

Policisté se pochlubili s „úlovky“ v podobě fotografií více či méně nebezpečných aut, se kterými se setkali na Novojičínsku při kontrolách technického stavu vozidel.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B88o88r72i27s 67Š70i17r83o66k91ý 4885736251839

To nejsou nijak závažné nedostatky.

0/0
14.8.2016 14:43

K29a42r67e18l 89V54a25c59h94u76t 9943382629493

Že ne? - A co ty zářezy do sjeté pneumatiky? - Ten řidič musel mít snad přímo sebevražedné úmysly! 8-o:-/

0/0
15.8.2016 8:22

P19e81t69r 34V38o39n58d80r18a34c46e74k 7895391633650

To jsem zvědav, jestli policajti chytí chudé motorkáře, kteří nemají na výfuk a otravují okolí rámusem. ........

0/0
14.8.2016 9:24
Foto

T72o37m60á33š 40M52i28h86a97l29i10k 1389924943325

Až na to drevo presahujúce tak 30 cm ani jeden nemá čo hľadať na ceste.

0/0
13.8.2016 0:59

J39i17ř66í 74K83ü31h63r 2450846350486

O 30 cm? Tak to snad aby jste se na tu fotografii podíval ještě jednou.

+3/0
13.8.2016 13:39

M34i42c70h24a63l 84J95a39r13o66š 7774390192665

Ten bazén za dodávkou je boží.

+8/0
12.8.2016 22:16
Foto

M62a81r36e19k 39B29a86š22i12s17t66a 7323642783430

Převoz kamiónem by byl drahý a pan podnikavec by tolik nevydělal.

0/0
13.8.2016 11:26

J19a91n 75F97r90o28l85í26k 6826650245424

Vytýká se široký náklad. Bazén by se na kamionu nezmenšil. Má ho alespoň označený koncovými světly. Vidím to jako nejmenší zádrhel ze všech, zvláště když si přibere doprovodné vozidlo jako u kombajnu.

0/0
13.8.2016 14:53

P63e90t64r 60B77a57r17t31ů49n36ě36k 9541154609219

no páni8-o

0/0
12.8.2016 20:20

A40n62t57o40n29í26n 95S93e74b12e40r27a 7483768650539

Jo jo, Češi jsou střelci :-D

+4/−1
12.8.2016 19:26
Foto

J53i25ř85í 33M30a47k56o88ň 5743579574935

jedna ze závad,jak poslanci odsouhlasili, je hlučnost výfuku. Jak na silnicích slyším, na ddo se to zřejmě nevztahuje. A nebo je málo policajtů8-o

+1/0
12.8.2016 18:59

A81n65d30r91e39j 16M54ó62c 4354343935261

Nemají certifikovaný měřič hluku.

0/0
13.8.2016 20:12

J67a96n 89M58a46c40h67á53č 3827826813392

Dřív se lepila na nová auta s Mototechny samolepka V ZÁBĚHU,tak dnes se na ty auta může dát samolepka V ZÁHUBĚ.

+4/0
12.8.2016 18:18

P29a37v89e91l 16J67e65ř71á68b12e22k 7181802484867

V ZÁHUBĚ měli šikovní řidiči na svých autech běžně.

tedy ti, co uměli nůžkami samolepu rozstříhat a znovu složit.

+1/0
12.8.2016 19:30

J41o31s12e28f 28N30o69v65á33k 8561967522440

Kontrolu provádějí STK (stanice technické kontroly) a protože mám přímé poznatky o tech. stavu automobilů z autoopravny, tak se podivuji nad úrovní kontrol v STK a nevím, jak je možné, aby max. za dva roky od poslední kontroly byl automobil tak zdevastován. Není to množstvím najetých km od poslední kontroly a příslušným opotřebením, ale t.zv. přimhouřením očí technika STK při opakované kontrole. Garantuji, že mít možnost, tak minimálně polovina automobilů V ČR nevyjede na cestu z důvodu neodpovídajícího technického stavu.

+1/0
12.8.2016 17:45

P88e13t20r 97Č82e89r72m12á26k 9618565669670

To je samozřejmě problém, bohužel ruku v ruce s tím jde ten druhý extrém STK - bazírování na detailech nebo formalitách, což zdatně pomáhá udržovat ten systém při životě...

+2/0
12.8.2016 18:00

J32a56n 65F83r80o77l97í52k 6366310805644

Nezažil jsem, že by některé STK přimhouřilo očko když je prasklý brzdový kotouč nebo jiná podstatná závada. Mluvím o současné době, kdy se auta fotí a záznamy dávají do cenntrální databáze.

0/0
13.8.2016 14:56

P63e19t58r 70Č65e45r19m25á31k 9818645909230

To není o přihmouření očka ale o úplatcích. Dělá se to samozřejmě i nadále, nový systém na to nemá vliv.

0/0
14.8.2016 12:38





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.