Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M94i82c76h57a64l 77J61a62r98o32š 7404490982365

Ten bazén za dodávkou je boží.

+8/0
doporučit
12.8.2016 22:16

J50a27n 37M84a74c51h33á34č 3337706143822

Dřív se lepila na nová auta s Mototechny samolepka V ZÁBĚHU,tak dnes se na ty auta může dát samolepka V ZÁHUBĚ.

+4/0
doporučit
12.8.2016 18:18

A16n21t34o46n87í62n 24S26e64b69e29r17a 7943728430609

Jo jo, Češi jsou střelci :-D

+4/−1
doporučit
12.8.2016 19:26
Foto

J21i89ř77í 42M54a51k75o62ň 5943609384365

jedna ze závad,jak poslanci odsouhlasili, je hlučnost výfuku. Jak na silnicích slyším, na ddo se to zřejmě nevztahuje. A nebo je málo policajtů8-o

+1/0
doporučit
12.8.2016 18:59

J33o69s58e16f 53N80o70v50á38k 8611437772350

Kontrolu provádějí STK (stanice technické kontroly) a protože mám přímé poznatky o tech. stavu automobilů z autoopravny, tak se podivuji nad úrovní kontrol v STK a nevím, jak je možné, aby max. za dva roky od poslední kontroly byl automobil tak zdevastován. Není to množstvím najetých km od poslední kontroly a příslušným opotřebením, ale t.zv. přimhouřením očí technika STK při opakované kontrole. Garantuji, že mít možnost, tak minimálně polovina automobilů V ČR nevyjede na cestu z důvodu neodpovídajícího technického stavu.

+1/0
doporučit
12.8.2016 17:45





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.