Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Prasklé kotouče a výhled jako z tanku. Podívejte se, s čím řidiči jezdí

Policisté se pochlubili s „úlovky“ v podobě fotografií více či méně nebezpečných aut, se kterými se setkali na Novojičínsku při kontrolách technického stavu vozidel.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B52o58r88i71s 70Š16i87r54o84k50ý 4585846761619

To nejsou nijak závažné nedostatky.

0/0
14.8.2016 14:43

K23a19r47e27l 11V15a27c90h54u60t 9703112499433

Že ne? - A co ty zářezy do sjeté pneumatiky? - Ten řidič musel mít snad přímo sebevražedné úmysly! 8-o:-/

0/0
15.8.2016 8:22

P29e24t89r 97V28o54n25d70r68a51c79e61k 7105951973500

To jsem zvědav, jestli policajti chytí chudé motorkáře, kteří nemají na výfuk a otravují okolí rámusem. ........

0/0
14.8.2016 9:24
Foto

T79o89m32á60š 57M34i21h40a58l82i46k 1619134383105

Až na to drevo presahujúce tak 30 cm ani jeden nemá čo hľadať na ceste.

0/0
13.8.2016 0:59

J69i65ř53í 35K70ü59h59r 2660316460526

O 30 cm? Tak to snad aby jste se na tu fotografii podíval ještě jednou.

+3/0
13.8.2016 13:39

M49i95c46h49a15l 31J92a14r80o79š 7774880852935

Ten bazén za dodávkou je boží.

+8/0
12.8.2016 22:16
Foto

M12a58r48e44k 18B63a66š40i50s20t94a 7553702363890

Převoz kamiónem by byl drahý a pan podnikavec by tolik nevydělal.

0/0
13.8.2016 11:26

J29a33n 10F24r14o83l25í93k 6196770245674

Vytýká se široký náklad. Bazén by se na kamionu nezmenšil. Má ho alespoň označený koncovými světly. Vidím to jako nejmenší zádrhel ze všech, zvláště když si přibere doprovodné vozidlo jako u kombajnu.

0/0
13.8.2016 14:53

P98e56t29r 90B75a67r40t67ů11n20ě32k 9231814859199

no páni8-o

0/0
12.8.2016 20:20

A36n53t58o60n65í24n 60S56e76b74e80r20a 7863648390659

Jo jo, Češi jsou střelci :-D

+4/−1
12.8.2016 19:26
Foto

J92i95ř67í 82M30a29k29o87ň 5393689874185

jedna ze závad,jak poslanci odsouhlasili, je hlučnost výfuku. Jak na silnicích slyším, na ddo se to zřejmě nevztahuje. A nebo je málo policajtů8-o

+1/0
12.8.2016 18:59

A11n86d41r28e74j 69M66ó64c 4294633115831

Nemají certifikovaný měřič hluku.

0/0
13.8.2016 20:12

J95a72n 23M11a85c30h79á45č 3807656293852

Dřív se lepila na nová auta s Mototechny samolepka V ZÁBĚHU,tak dnes se na ty auta může dát samolepka V ZÁHUBĚ.

+4/0
12.8.2016 18:18

P27a35v34e17l 34J69e30ř96á35b52e55k 7891422624447

V ZÁHUBĚ měli šikovní řidiči na svých autech běžně.

tedy ti, co uměli nůžkami samolepu rozstříhat a znovu složit.

+1/0
12.8.2016 19:30

J27o96s73e45f 39N93o82v86á57k 8151287122190

Kontrolu provádějí STK (stanice technické kontroly) a protože mám přímé poznatky o tech. stavu automobilů z autoopravny, tak se podivuji nad úrovní kontrol v STK a nevím, jak je možné, aby max. za dva roky od poslední kontroly byl automobil tak zdevastován. Není to množstvím najetých km od poslední kontroly a příslušným opotřebením, ale t.zv. přimhouřením očí technika STK při opakované kontrole. Garantuji, že mít možnost, tak minimálně polovina automobilů V ČR nevyjede na cestu z důvodu neodpovídajícího technického stavu.

+1/0
12.8.2016 17:45

P87e51t36r 44Č66e55r10m49á45k 9598405589430

To je samozřejmě problém, bohužel ruku v ruce s tím jde ten druhý extrém STK - bazírování na detailech nebo formalitách, což zdatně pomáhá udržovat ten systém při životě...

+2/0
12.8.2016 18:00

J14a57n 52F26r32o67l33í84k 6626480175294

Nezažil jsem, že by některé STK přimhouřilo očko když je prasklý brzdový kotouč nebo jiná podstatná závada. Mluvím o současné době, kdy se auta fotí a záznamy dávají do cenntrální databáze.

0/0
13.8.2016 14:56

P89e90t44r 47Č75e11r16m67á20k 9188825259200

To není o přihmouření očka ale o úplatcích. Dělá se to samozřejmě i nadále, nový systém na to nemá vliv.

0/0
14.8.2016 12:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.