- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Že ne? - A co ty zářezy do sjeté pneumatiky? - Ten řidič musel mít snad přímo sebevražedné úmysly!
To jsem zvědav, jestli policajti chytí chudé motorkáře, kteří nemají na výfuk a otravují okolí rámusem. ........
Až na to drevo presahujúce tak 30 cm ani jeden nemá čo hľadať na ceste.
O 30 cm? Tak to snad aby jste se na tu fotografii podíval ještě jednou.
Převoz kamiónem by byl drahý a pan podnikavec by tolik nevydělal.
jedna ze závad,jak poslanci odsouhlasili, je hlučnost výfuku. Jak na silnicích slyším, na ddo se to zřejmě nevztahuje. A nebo je málo policajtů
Dřív se lepila na nová auta s Mototechny samolepka V ZÁBĚHU,tak dnes se na ty auta může dát samolepka V ZÁHUBĚ.
V ZÁHUBĚ měli šikovní řidiči na svých autech běžně.
tedy ti, co uměli nůžkami samolepu rozstříhat a znovu složit.
Kontrolu provádějí STK (stanice technické kontroly) a protože mám přímé poznatky o tech. stavu automobilů z autoopravny, tak se podivuji nad úrovní kontrol v STK a nevím, jak je možné, aby max. za dva roky od poslední kontroly byl automobil tak zdevastován. Není to množstvím najetých km od poslední kontroly a příslušným opotřebením, ale t.zv. přimhouřením očí technika STK při opakované kontrole. Garantuji, že mít možnost, tak minimálně polovina automobilů V ČR nevyjede na cestu z důvodu neodpovídajícího technického stavu.
To je samozřejmě problém, bohužel ruku v ruce s tím jde ten druhý extrém STK - bazírování na detailech nebo formalitách, což zdatně pomáhá udržovat ten systém při životě...