Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

J17a21r46o28s58l59a10v 57Š36k24o71d12a 6314738399251

Nejdriv at opravi a modernizuji tratě. Pak at porizuji vlaky. Huntovat nove vlaky na desolatnich tratich je ekonomický protiproud.

0/0
doporučit
24.8.2016 22:56

J58i27ř15í 38K37o60c31u53r84e78k 6725424985488

Aha už to chápu. Regionova je nové vozidlo. Vždyť přece má novou cedulku. (A původní podvozek).

0/0
doporučit
24.8.2016 15:59

J20i83ř42í 47K63o20c56u64r32e61k 6725444985578

Ten průměrný věk 23 roků, kde na něj přišli.

0/0
doporučit
24.8.2016 15:59

J86a97r12e30k 79K80a76l72i32v58o72d56a 7886913431786

V roce 2018 by se měly objevit nové vlaky na trati Ostrava - Frýdlant,která by se měla elektrifikovat.... to to má být v roce 2018 hotové?

0/0
doporučit
24.8.2016 15:54

J86a67n 58J86e14m86e68l82k19a 1295670

Nemyslím si. 2019 možná někde kopnou do země. V úseku Ostrava Frýdek možná zdvoukolejnění. Nic moc není připraveno. O elektrifikaci Frýdlant Frýdek nevím, že má být. Bohužel.

0/0
doporučit
24.8.2016 20:29

J93a93r52e65k 92K60a73l65i86v76o51d62a 7286713461606

Dávalo by to smysl, přeci by nejezdily do Frýdky elektrické jednotky a tam se nepřestupovalo do motoráků....

0/0
doporučit
24.8.2016 23:53

P83e74t16r 30N63o30v52o74t15n85y 1211520981

Vlakopujcovna dobry. A kdo se o ty vlaky bude starat?

+1/0
doporučit
24.8.2016 13:25

J38a28n 20Č60e23k82a77l 7789915784944

V ideálním světě by to zvládlo pár referentů s počítačem a telefonem do už stávajících dílen, nebo ještě lépe údržba nasmlouvaná přímo od výrobce. V případě státního aparátu to vidím na aspoň dva úřady, tři komise, a tak 500 nových úředníků...

+1/0
doporučit
24.8.2016 14:41

F24r36a55n11t44i15š39e25k 67V36a84n18ě12k 1977134727507

Co, když dopravce daný typ vlaku chtít nebude? To se pak státní vlaky budou válet depu?

0/0
doporučit
24.8.2016 13:11

R77a60d17e48k 31N66o58v57o40t12n15ý 5888672816905

Ne, bude to tak, že bude trať, budou vlaky a dopravci budou soutěžit o provozování konkrétních vlaků na konkrétní trati. Pokud jej dopravce chtít nebude, nebude se hlásit do soutěže.

+1/0
doporučit
24.8.2016 14:37

J94a20n 15Č37e73k51a39l 7989555944844

Přesně tak, kraj je v tu chvíli objednatel, a může si namísto parametrů vozidel určit rovnou přesný typ, případně je sám koupit a dát jako podmínku jejich použití... Pokud vím, dělá to takhle třeba Porýní...

+1/0
doporučit
24.8.2016 14:44

J72a52n 20J17e61m19e19l36k11a 1415710

Není to zcela pravda. Na rychlících Ostrava Opava Krnov, Olomouc, Krnov Jeseník jezdí to nejnovější, nejpohodlnější a nejlepší, co česká regionální železnice za dlouhou dobu měla. 842/843. A je to na tomto místě zcela dostatečné. (ano je to 20 roků staré, no a co)

Problém je s OS, kdy například na Opava Krnov jezdí 810ka. Do těchto os by měly jít evropské peníze.

Rychlíky Ostrava, Krnov, Jeseník, nic nepotřebují, jsou výborné. Přesto Ťok chystá tyto jednotky nahradit (z EU peněz) a dělat soutěž.

Navíc nyní bude Opava Krnov opravená na 120. Ostrava Opava je již taky opravená na 100. Zajimavá logika - opravíme za státní peníze, okamžitě zprivatizujeme.

Nejlepší řešení, kdyby se opakoval přístup OPD 1. České dráhy by si dle životního cyklu vlaku a stáři samy určily pod dohledem, kde je třeba nové vlaky. Vlastnily je.

Ťok to evidentně neumí.

Ostrava, Frýdek Místek, Frenštát. Tam je to otázka, co tam má jezdit. Stačilo by možná první omezit vaty - 3 minuty čekání Frýdlant nad Ostravicí (o 2 zastávky dál křižování 5 minut Kunčice), 5 minut Frýdek Místek. Dát automatické dveře, zastávky na znamení (Kunčičky)

Protože stát opět s modernizací neudělal elektrifikaci Ostrava Frenštát. A neudělá asi. Udělá možná dvoukolejku a elektrifikaci, ale pouze do Frýdku Místku - vyhýbacího bodu. Ne třeba jednu zastávku za.. Aby šlo plynule křižovat.

Jinak pan Novák: http://www.ceskatelevize.cz/porady/1142743803-reporteri-ct/215452801240005/

0/0
doporučit
24.8.2016 11:41

J56a92n 68Č96e53k13a13l 7349365984544

Ona se bude někomu fyzicky prodávat trať Opava-Krnov? ;-D;-D;-D

0/0
doporučit
24.8.2016 14:45

J93a22n 91J91e74m97e98l47k60a 1615530

Ne, jen se zasmluvní na 15 let, což je zatraceně dlouhá doba.

0/0
doporučit
24.8.2016 20:31
Foto

A45l92a15n 46Ř33e49p94k78a 4405796

Co je třeba na tomhle, což tam zčásti jezdí http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/CZ/CD_843,043,943.php proboha zastaralého? Je to náhodou velice pohodlný vlak, a Regionova taky není k zahození.

0/0
doporučit
24.8.2016 11:00

M59a33r63t22i68n 75K96a36r95á30s68e84k 9288583978258

No zrovna regionova je solidni strep (na male lokalky v pohode, ale tohle docela velka a vytizena trat)....

Vlak v odkazu je docela v pohode interierem, nicmene jezdi tam i spousta vagone lehce v rozkladu (ono pri nakupu novych vlaku/vagonu se zpravidla nevyhody vse co tam jezdi, ale jen ta nejhoris cast). Problem s vlakem z odkazu je jeho extremni pomalost...

+1/0
doporučit
24.8.2016 11:10
Foto

A69l43a21n 36Ř63e79p19k13a 4575756

Jasně, jde o tyhle voze na trase - Ova - FM -Frýdlant - Frenštát http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/CZ/CD_Bt.php . Souhlasím, že jsou nic moc a patří už spíš do šrotu... nebo aspon na kompletní modernizaci

0/0
doporučit
24.8.2016 11:48

M91a16r79t62i39n 57K67a73r44á88s37e79k 9168313118218

Na druhou stranu, mne uprimne na teto trase nevadi ani tak stary kozenkovy vagon, jako to, ze ty vlaky jezdy extremne pomalu a kvuli jendokolejne trati se muzi krizovat (kvuli tomu kazdy, kdo si tomuze dovolit jezdi autem, coz zabere cca tretinu casu oproti vlaku (nekomu i mene, kdyz nema moc idealni spojeni)...

+2/0
doporučit
24.8.2016 12:16

M64a41t83ě59j 74K56o48n17v79a60l67i13n26a 8789235603

Nové soupravy Regionova??? Komu se kdo snaží namluvit, že se jedná o nové soupravy.....

+3/0
doporučit
24.8.2016 9:21

J64a92n 83Č90e55k42a89l 7209275534244

Ono to tak nějak vystihuje styl myšlení ČD. Dokud budou tvrdit, že je Regionova moderní, nebo dokonce nové vozidlo, tak se nikam nepohnou...

btw: ony koneckonců už i první kusy Elefantů začínají stárnout...

0/0
doporučit
24.8.2016 9:32

M18a87r88t37i88n 34K51a25r77á28s96e10k 9458663718828

No elefanty sice starnou, ale zivotnost vlakove soupravy je az 60 let, to maji jeste dost casu :-D

+1/0
doporučit
24.8.2016 11:00

J77a89n 63Č57e64k75a75l 7259235464204

Toho se právě obávám, že na nich bude nálepka "nového vozidla" dalších 50 let, jak na žabotlamech...;-D

0/0
doporučit
24.8.2016 14:39

M64a31r50t72i42n 30K41a39r29á89s33e77k 9778733628448

Proc noveho -proste je to porad moderni vozidlo splnujici aktualni standardy, to jestli je ta souprava stara 2 roky nebo 20 je celkem jedno....

I regiojet nebo CD maji spoustu starych vagonu, ktere ale prosly rekonstrukci a navzdory svemu stari jde o slusne moderni vozy....

0/0
doporučit
24.8.2016 14:45

J42a66n 91Č48e33k83a58l 7229305624954

Rekonstrukce ano, ale pokud k ní za těch nějakých 10 let dojde. A standardy se mění... Ano, mají klimu a jsou nízkopodlažní, ale spousta věcí je na nich už opotřebených, některé dokonce ještě nemají uzavřený systém WC, o nějakém grafickém informačním systému nebo wifině ani nemluvě...

Abych to shrnul - považuji je za dobrá vozidla, v současnosti plně postačující, ale nemělo by se z toho stát dogma, abychom za 20 let stále neslyšeli "tam jezdí Elefanty, tudíž to není třeba řešit"...

0/0
doporučit
24.8.2016 14:49

M58a42r21t73i23n 51K24a86r93á37s54e63k 9788133378528

No tak resit nove soupravy potreba nebude, bude treba resit samozrejme rekonstrukce a orpavy interieru, ty informacni systemy apod. Ze nektere elefanty ani nemaji moderni wc to jsem netusil teda 8-o

0/0
doporučit
24.8.2016 14:52
Foto

A92l53a21n 84Ř82e12p41k42a 4575316

Stárne už i Pendolino nakonec :D , ale tam se už plánuje facelift interiéru a bude zase jako nové ;)

0/0
doporučit
24.8.2016 11:02

J97a85n 79Č71e37k51a78l 7339825964174

Jj, a je to jedině dobře. Upřímně, docela mne překvapilo, že to někoho u ČD napadlo, obával jsem se, že to bude jezdit až do rozpadnutí, jako obvykle...

0/0
doporučit
24.8.2016 14:51





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.