Diskuze

Peníze na nové vlaky nebudou, tvrdí kraj. Ministerstvo to odmítá

Železniční tratě mezi Ostravou, Frýdkem-Místkem a Frýdlantem nad Ostravicí, Ostravou a Valašským Meziříčím nebo Krnovem a Jeseníkem. Nejen tady jezdí zastaralé vlakové motorové soupravy s průměrným stářím třiadvacet let. Obnova vozového parku ale podle krajského úřadu dál vázne a na vině je ministerstvo dopravy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nejdriv at opravi a modernizuji tratě. Pak at porizuji vlaky. Huntovat nove vlaky na desolatnich tratich je ekonomický protiproud.

0 0
možnosti
JK

Aha už to chápu. Regionova je nové vozidlo. Vždyť přece má novou cedulku. (A původní podvozek).

0 0
možnosti
JK

Ten průměrný věk 23 roků, kde na něj přišli.

0 0
možnosti
JK

V roce 2018 by se měly objevit nové vlaky na trati Ostrava - Frýdlant,která by se měla elektrifikovat.... to to má být v roce 2018 hotové?

0 0
možnosti
JJ

J16a32n 83J12e77m45e94l21k80a

24. 8. 2016 20:29

Nemyslím si. 2019 možná někde kopnou do země. V úseku Ostrava Frýdek možná zdvoukolejnění. Nic moc není připraveno. O elektrifikaci Frýdlant Frýdek nevím, že má být. Bohužel.

0 0
možnosti
PN

Vlakopujcovna dobry. A kdo se o ty vlaky bude starat?

1 0
možnosti

J79a50n 48Č90e45k45a89l

24. 8. 2016 14:41

V ideálním světě by to zvládlo pár referentů s počítačem a telefonem do už stávajících dílen, nebo ještě lépe údržba nasmlouvaná přímo od výrobce. V případě státního aparátu to vidím na aspoň dva úřady, tři komise, a tak 500 nových úředníků...

1 0
možnosti
FV

Co, když dopravce daný typ vlaku chtít nebude? To se pak státní vlaky budou válet depu?

0 0
možnosti
RN

Ne, bude to tak, že bude trať, budou vlaky a dopravci budou soutěžit o provozování konkrétních vlaků na konkrétní trati. Pokud jej dopravce chtít nebude, nebude se hlásit do soutěže.

1 0
možnosti
JJ

J57a37n 81J66e41m47e65l87k63a

24. 8. 2016 11:41

Není to zcela pravda. Na rychlících Ostrava Opava Krnov, Olomouc, Krnov Jeseník jezdí to nejnovější, nejpohodlnější a nejlepší, co česká regionální železnice za dlouhou dobu měla. 842/843. A je to na tomto místě zcela dostatečné. (ano je to 20 roků staré, no a co)

Problém je s OS, kdy například na Opava Krnov jezdí 810ka. Do těchto os by měly jít evropské peníze.

Rychlíky Ostrava, Krnov, Jeseník, nic nepotřebují, jsou výborné. Přesto Ťok chystá tyto jednotky nahradit (z EU peněz) a dělat soutěž.

Navíc nyní bude Opava Krnov opravená na 120. Ostrava Opava je již taky opravená na 100. Zajimavá logika - opravíme za státní peníze, okamžitě zprivatizujeme.

Nejlepší řešení, kdyby se opakoval přístup OPD 1. České dráhy by si dle životního cyklu vlaku a stáři samy určily pod dohledem, kde je třeba nové vlaky. Vlastnily je.

Ťok to evidentně neumí.

Ostrava, Frýdek Místek, Frenštát. Tam je to otázka, co tam má jezdit. Stačilo by možná první omezit vaty - 3 minuty čekání Frýdlant nad Ostravicí (o 2 zastávky dál křižování 5 minut Kunčice), 5 minut Frýdek Místek. Dát automatické dveře, zastávky na znamení (Kunčičky)

Protože stát opět s modernizací neudělal elektrifikaci Ostrava Frenštát. A neudělá asi. Udělá možná dvoukolejku a elektrifikaci, ale pouze do Frýdku Místku - vyhýbacího bodu. Ne třeba jednu zastávku za.. Aby šlo plynule křižovat.

Jinak pan Novák: http://www.ceskatelevize.cz/porady/1142743803-reporteri-ct/215452801240005/

0 0
možnosti

J48a13n 73Č81e74k72a85l

24. 8. 2016 14:45

Ona se bude někomu fyzicky prodávat trať Opava-Krnov? ;-D;-D;-D

0 0
možnosti

A59l83a77n 31Ř86e46p77k89a

24. 8. 2016 11:00

Co je třeba na tomhle, což tam zčásti jezdí http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/CZ/CD_843,043,943.php proboha zastaralého? Je to náhodou velice pohodlný vlak, a Regionova taky není k zahození.

0 0
možnosti
MK

No zrovna regionova je solidni strep (na male lokalky v pohode, ale tohle docela velka a vytizena trat)....

Vlak v odkazu je docela v pohode interierem, nicmene jezdi tam i spousta vagone lehce v rozkladu (ono pri nakupu novych vlaku/vagonu se zpravidla nevyhody vse co tam jezdi, ale jen ta nejhoris cast). Problem s vlakem z odkazu je jeho extremni pomalost...

1 0
možnosti
MK

Nové soupravy Regionova??? Komu se kdo snaží namluvit, že se jedná o nové soupravy.....

3 0
možnosti

J62a56n 48Č89e82k20a58l

24. 8. 2016 9:32

Ono to tak nějak vystihuje styl myšlení ČD. Dokud budou tvrdit, že je Regionova moderní, nebo dokonce nové vozidlo, tak se nikam nepohnou...

btw: ony koneckonců už i první kusy Elefantů začínají stárnout...

0 0
možnosti