Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J40a41k31u75b 71S88e98k63e16r41a 6106180856545

Zeleznicni prejezd v Polance nad Odrou je ucebnicovy priklad, jak prejezd nestavet. Jezdim tam denne. Je v obou smerech za zatackou, ukoncuje se na nem cyklostezka, ktera meri neuveritelnych 300m a cykliste v jednom smeru museji pred prejezdem krizit silnici aby se na ni dostali (PCR rada vybira pokuty 100m za nim u tech, kteri se krizeni chteji vyhnout a pokracuji onech 300m! po silnici. Dalsi specialitkou tohoto zel. prejezdu je to, za za nim po smeru jizdy se nachazeji autobusove zastavky, takze auta museji v kolone cekat (casto i na prejezdu) nez odjede autobus. Super ne? A na zaver bizarnosti tohoto prejezdu je je fakt, ze se hned za nim nachazi mala zeleznicni stanice, kde zastavuji regionalni vlaky a to znamena, ze zavory zustavaji dole, dokud neodjede vlak.

Proto se mi uda logicke cpat miliony do kamer, misto toho, aby nekdo inteligentni situaci konstruktivne resil!! Ale co, az se tam neco fakt vazneho stane, alespon budeme mit zabery ve full HD...

+8/0
doporučit
5.9.2016 21:04

P62e62t66r 64B97r31e60j29c46h93a 6712639590

Další železniční přejezdy v Moravskoslezském kraji se stanou bezpečnějšími. Křížení trati se silnicí v Polance nad Odrou blízko Ostravy už dokonce dočasně hlídají unikátní kamery.

Zdroj: http://ostrava.idnes.cz/kamera-prejezd-prujezd-na-cervenou-duc-/ostrava-zpravy.aspx?c=A160905_2271098_ostrava-zpravy_jog

Bezpečnějšími je rozhodně neudělají. Jen pomůžou zpětně dokázat kdy tam kdo vjel. Jestli dokážou někoho odradit aby tam vjel si nejsem jistý. Kdo to tam pošle většinou ani neví, a neřeší, jestli je tam kamera, nebo ne.

+5/0
doporučit
6.9.2016 0:22

J11i96ř30í 82P97r66ů16š48a 7785572685369

Jakým způsobem kamera zvýší bezpečnost na přejezdu? Jen umožní vychovávat řidiče,ale na přímo bezpečnost to bude mít zanedbatelný vliv.

+5/−1
doporučit
5.9.2016 20:41

J82o88s63e36f 47T48l58a71m37s51a 7571170753317

Kvůli tupcům, co neumí dodržovat základní pravidla, musí stát či obce utrácet nemalé finance. Je snad problém zastavit na červenou?

+4/−1
doporučit
5.9.2016 21:58

J47i49ř20í 93K37o13c17u38r97e65k 6855574125508

Kamera není prevence, jen represe. Idiot idiotem zůstane. Odebrání řidičského oprávnění nad 3,5 tuny v případě nehody na 10 let, bez nehody na rok by mělo následovat po zcela jasném projetí červené. Vím, že když blikne 5 metrů před autem, tak se nedá zastavit včas. Proč nad 3,5 tuny? Po srážce s osobákem nebo dodávkou je nižší pravděpodonost škody.

A jediné pořádné řešení je nadjezd nebo podjezd. Když stavěli v 50 letech novou železnici Brno-Havlíčkův Brod, tak ji postavili tak, že je na ní jediný přejezd. Je stavěná na 80-120 km/h a přesto raději takto. Ponechávat přejezdy je nesmysl. Obzvlášť na koridoru, kde jezdí přes 100 vlaků denně. Chápu, jsou místa kde by to bylo zatraceně drahé, ale zrovna tady je cca 60 metrů nato, aby silnice klesla pod štreku do podjezdu. Promarněná příležitost při koridorizaci.

+3/−1
doporučit
6.9.2016 0:09

M79i15r83o15s96l37a25v 41K96a91š98p54a23r 3902327581481

"Další železniční přejezdy v Moravskoslezském kraji se stanou bezpečnějšími. Křížení trati se silnicí v Polance nad Odrou blízko Ostravy už dokonce dočasně hlídají unikátní kamery." Tím že na přejezd umístíme kameru nezpůsobíme že bude přejezd bezpečnější,rozhodně ale vybereme víc peněz:-)

+3/−2
doporučit
5.9.2016 22:49

M22a16r76e29k 65Š37i83m30o64n 2284537908968

Kdy bude to automatické zasílání pokut? Kvůli 5km/h v tunelu to jde, ale kvůli červené na přejezdu, která ohrožuje životy to nejde?

+2/0
doporučit
5.9.2016 23:09

T50o88m46á17š 91Z31e67m52a20n 3475158164525

Ano opět jde jen o pokuty:

"Kromě snímání umí tento systém automaticky generovat záznamy použitelné pro přestupkové či trestní stíhání neukázněných řidičů"

Až to bude umět zastavit přijíždějící vlak,tak to bude řešením.

+2/−6
doporučit
5.9.2016 20:42

K28a94r81e89l 26M16a48l27í72k 1503340315238

Ja bych ten prejezd v Polance zrusil uplne,udelal bych podjezd,vyskove by to slo. I vikendu jsem byl svedkem,jak zavory sly nahoru,vjel tam cyklista a hned sly zavory dolu.Pekne blbe to maji vyresene,vlaky tam jezdi furt a synchronizace zadna...

+1/−1
doporučit
5.9.2016 22:36

P76e98t83r 41B18á71č49a 8985506205185

A jak trapna kamera zvysi bezpecnost?

Tim, ze nekoho zkasiruje az po cinu? Uzasny.

0/−1
doporučit
7.9.2016 16:03

P15a98v10e90l 94Ř12a68p70e23k 7232196889475

Na železničních přejezdech, kde je traťová rychlost od stanovené hodnoty nahoru, by měl být zcela vyloučen vjezd nákladních automobilů od určité hmotnosti. Při porušení automaticky obvinění z obecného ohrožení a nepodmíněný trest odnětí svobody.

Odůvodnění: Přejezdy historicky vznikaly v době těžkých parních lokomotiv, kdy se po cestách pohybovaly akorát lehké koňské povozy. Dnes je situace opačná. Po kolejích jezdí vysokou rychlostí lehké soupravy a kříží jim cestu kamiony o hmotnosti desítek tun.

0/−1
doporučit
5.9.2016 23:04

J74i12ř46í 52S79m77a47z21a85l 2777542674682

Proč jsem v poslední době viděl už dvě videa s vlaky, jedno pendolino a druhej byl rychlik, kdy v obou případech vjel na přejezd polák s červenou Scanií???

0/−1
doporučit
5.9.2016 20:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.