- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To je dobrá zpráva. Těším se, až bude v původní podobě.
V podstatě všechny tatry se kterými Karel Loprais závodil jsou stále na světě a funkční.
Ta nalezená je ovšem číslo 635 - s tou závodil Zdena Kahánek.
Lopraisova 634 možná ještě někde bloudí světem, nebo skončila na neznámém vrakovišti - obě Tatry z roku 1986 údajně zůstaly ve Francii a byly přestavěny...
Parádní tatrovka. Jen mě už od mala zajímalo, jestli fakt používala ty "šlapátka", jako má v Monti Systemu http://www.plastikace.cz/images/stavebnice/montisystem-ms-10-rallye-dakar.jpg . Údajně to mělo být kvůli písku, aby nezapadla, ale reálnou fotku auta s něčím podobným jsem nenašel.. Jinak spolu s Liazkou bezkonkurenčně nejlepší autíčka mýho dětství.
Myslím že tady to je. I když dost málo na takovou věc http://www.autoneuroticfixation.com/2014/07/dakar-sand-trap-rescue-tatra-t815-rally.html
Všechny se rozprodaly nebo rozebraly.
S výjimkou toho prvního 100.55D, ten dlouho rezavěl v křoví u zkušebny, nakonec ho zachránil a zrepasoval soukromý nadšenec Tomáš Pour: http://www.liaz.cz/l_100_55_d_dakar_1985.php
Len ci mu ta nova vydrzi rovnako ako ta stara...
Když si ji bude opečovávat jako tu starou, tak určitě ano.
Jako nová. Snad jim ten nový Phoenix vydrží minimálně stejně dlouho.
Jako životní Tatrovak mužu říct jen jedno : Vítej konečně doma !
Proč jí budou renovovat? Naopak bych jí nechal v původním stavu, aby na ní bylo vidět léta poctivé služby.
Protoze ma jinou nadstavbu nez mela na Dakaru.