Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Úprava přejezdu ve Studénce se odkládá. Firmě chybí potřebná povolení

Semafory, radary, kamery. Další zabezpečení problémového železničního přejezdu ve Studénce měla ve čtvrtek začít montovat soukromá společnost Future Product Design. Termín se ale odkládá. Jak upozornil Radiožurnál, firma nemá vyřízená potřebná povolení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P50e18t67r 83V54o90n22d15r17a87c88e57k 7115551703230

Firmě chybí povolení ....... no tak to napište pořádně že vyhrála firma ještě dříve než ji stihli založit ......tedy ona založená již je - patří pánovi narozenému v roce 1931

0/0
22.9.2016 13:51

T67o41m42á36š 74F78l90a91i 6364441875921

Tím přejezdem jezdím denně. Podle mého názoru by stačila úprava, aby první zhasla světla a až následně se zvedly závory. Takto je to řešeno na přejezdu v Příbor. Dále za celou dobu jsem si nevšiml že by policie udělala nějakou akci . Ano občas tam stali u přejzdu vozidlo státní policie nebo městské policie ale spíše jako dekorace. Nechápu pokud jsou schopni buzerovat řidiče v neoznačených vozidlech proč třeba nesleduji online kamerový systém na přejezdu a následně toto řeší.

0/0
22.9.2016 10:23

I72v83a15n 82H32o11l57a78s 5487647518537

> Podle mého názoru by stačila úprava, aby první zhasla světla a až následně se zvedly závory. Takto je to řešeno na přejezdu v Příbor

To zaprvé nejde tak snadno (předělat stávající systém), za druhé to odporuje normě (takže ani moc nevěřím, že to v tom Příboře skutečně je). Ono totiž platí, že klíčová jsou ta světla - ta stanovují, kdy se přes přejezd smí a kdy ne. O závoře se v zákonu nic nepíše, takže hypoteticky, když zhasnou světla, má řidič právo rozjet se i proti spuštěné závoře.

0/0
22.9.2016 10:39

T98o70m69á17š 65F89l76a96i 6484941725551

Určitě to tam je ,jsou tam dané nové závory (předtím tam byly jen světla)je to přejezd u nádraží a ještě je zajímavé že se první zvedne levá závora a až následně pravá závora. Já tam teď nejezdím přes Příbor od té doby co udělali obchvat,ale udělám si cestu a kouknu se.

0/0
22.9.2016 11:54

T92o49m28á71š 27B75e56l19i13c28a 9423323815161

A kdo teda oznámil správnímu orgánu ty kvanta lidí za přejíždění přejezdu na červenou? Co tak si nejdříve promyslet co píšu?

0/0
22.9.2016 14:51

J34a98r96o91s74l12a89v 87M37e14j18d83r 8357454660906

Já bych tam dal policajta papundeklového, v životní velikosti, větru a vodě odolného.

0/0
22.9.2016 10:22

P54a76v20e59l 88H81o82f85f60m72a18n41n 4507790381476

miluji pořádek

0/0
22.9.2016 9:18

P34e59t65r 77R98i56h30a70k 7641158228246

Na jak dlouho by stacilo toho pulmilionu na to postavit tak policajta s budkou?

+2/−1
22.9.2016 8:53

P62e43t49r 20N51i21v73n64i21c32k27ý 3512254215407

Jednoduche počty, řekněme mladý nastupující policista 20000 Kč hrubého, tedy odhadněme náklady zaměstnavatele na 30 tisíc/mesíc? Chceš hlídání 24/7? Pak potřebuješ minimálně 3 policisty po 8 hod (spíš více - dovolená, apod). Asi nějaké příplatky za noční atd, takže měsíc tě vyjde na cca 100 tisíc. Něco bude stát ta tvoje budka, takže bych to viděl na cca 4 měsíce.

A co potom? Jaká bude kvalita policisty dlouhé hodiny nudně civicího na auta versus bdělost elektronického systému?

+2/0
22.9.2016 9:20

P11e93t58r 47R56i75h70a58k 7751798888906

dekuji :) na system kazdej kasle. kdyz uz by tam ten polda stal tak bych rekl, ze pocet prejezdu na cervenou klesne. .. a neco plus by vybral na pokutach :)

0/0
24.9.2016 13:58





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.