Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Úprava přejezdu ve Studénce se odkládá. Firmě chybí potřebná povolení

Semafory, radary, kamery. Další zabezpečení problémového železničního přejezdu ve Studénce měla ve čtvrtek začít montovat soukromá společnost Future Product Design. Termín se ale odkládá. Jak upozornil Radiožurnál, firma nemá vyřízená potřebná povolení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P88e49t92r 71V27o65n48d11r47a88c70e60k 7575261953700

Firmě chybí povolení ....... no tak to napište pořádně že vyhrála firma ještě dříve než ji stihli založit ......tedy ona založená již je - patří pánovi narozenému v roce 1931

0/0
22.9.2016 13:51

T70o78m75á64š 35F53l67a36i 6234341125591

Tím přejezdem jezdím denně. Podle mého názoru by stačila úprava, aby první zhasla světla a až následně se zvedly závory. Takto je to řešeno na přejezdu v Příbor. Dále za celou dobu jsem si nevšiml že by policie udělala nějakou akci . Ano občas tam stali u přejzdu vozidlo státní policie nebo městské policie ale spíše jako dekorace. Nechápu pokud jsou schopni buzerovat řidiče v neoznačených vozidlech proč třeba nesleduji online kamerový systém na přejezdu a následně toto řeší.

0/0
22.9.2016 10:23

I24v49a50n 49H82o30l91a55s 5427847578137

> Podle mého názoru by stačila úprava, aby první zhasla světla a až následně se zvedly závory. Takto je to řešeno na přejezdu v Příbor

To zaprvé nejde tak snadno (předělat stávající systém), za druhé to odporuje normě (takže ani moc nevěřím, že to v tom Příboře skutečně je). Ono totiž platí, že klíčová jsou ta světla - ta stanovují, kdy se přes přejezd smí a kdy ne. O závoře se v zákonu nic nepíše, takže hypoteticky, když zhasnou světla, má řidič právo rozjet se i proti spuštěné závoře.

0/0
22.9.2016 10:39

T96o86m43á11š 18F67l69a54i 6504881965591

Určitě to tam je ,jsou tam dané nové závory (předtím tam byly jen světla)je to přejezd u nádraží a ještě je zajímavé že se první zvedne levá závora a až následně pravá závora. Já tam teď nejezdím přes Příbor od té doby co udělali obchvat,ale udělám si cestu a kouknu se.

0/0
22.9.2016 11:54

T10o54m21á45š 81B66e58l91i62c87a 9853963485301

A kdo teda oznámil správnímu orgánu ty kvanta lidí za přejíždění přejezdu na červenou? Co tak si nejdříve promyslet co píšu?

0/0
22.9.2016 14:51

J76a37r34o49s38l85a30v 72M66e48j19d65r 8287554640566

Já bych tam dal policajta papundeklového, v životní velikosti, větru a vodě odolného.

0/0
22.9.2016 10:22

P19a34v52e90l 49H38o18f55f73m75a36n64n 4497190101466

miluji pořádek

0/0
22.9.2016 9:18

P62e86t89r 41R30i10h60a21k 7381378868726

Na jak dlouho by stacilo toho pulmilionu na to postavit tak policajta s budkou?

+2/−1
22.9.2016 8:53

P35e25t47r 13N37i16v78n61i54c57k80ý 3482284775757

Jednoduche počty, řekněme mladý nastupující policista 20000 Kč hrubého, tedy odhadněme náklady zaměstnavatele na 30 tisíc/mesíc? Chceš hlídání 24/7? Pak potřebuješ minimálně 3 policisty po 8 hod (spíš více - dovolená, apod). Asi nějaké příplatky za noční atd, takže měsíc tě vyjde na cca 100 tisíc. Něco bude stát ta tvoje budka, takže bych to viděl na cca 4 měsíce.

A co potom? Jaká bude kvalita policisty dlouhé hodiny nudně civicího na auta versus bdělost elektronického systému?

+2/0
22.9.2016 9:20

P62e59t65r 33R57i47h71a13k 7401648328366

dekuji :) na system kazdej kasle. kdyz uz by tam ten polda stal tak bych rekl, ze pocet prejezdu na cervenou klesne. .. a neco plus by vybral na pokutach :)

0/0
24.9.2016 13:58





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.