Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Úprava přejezdu ve Studénce se odkládá. Firmě chybí potřebná povolení

Semafory, radary, kamery. Další zabezpečení problémového železničního přejezdu ve Studénce měla ve čtvrtek začít montovat soukromá společnost Future Product Design. Termín se ale odkládá. Jak upozornil Radiožurnál, firma nemá vyřízená potřebná povolení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P97e71t66r 54V69o26n57d38r55a49c59e83k 7425321193890

Firmě chybí povolení ....... no tak to napište pořádně že vyhrála firma ještě dříve než ji stihli založit ......tedy ona založená již je - patří pánovi narozenému v roce 1931

0/0
22.9.2016 13:51

T54o89m61á62š 54F86l55a59i 6554201325931

Tím přejezdem jezdím denně. Podle mého názoru by stačila úprava, aby první zhasla světla a až následně se zvedly závory. Takto je to řešeno na přejezdu v Příbor. Dále za celou dobu jsem si nevšiml že by policie udělala nějakou akci . Ano občas tam stali u přejzdu vozidlo státní policie nebo městské policie ale spíše jako dekorace. Nechápu pokud jsou schopni buzerovat řidiče v neoznačených vozidlech proč třeba nesleduji online kamerový systém na přejezdu a následně toto řeší.

0/0
22.9.2016 10:23

I74v12a61n 42H14o10l31a40s 5987227668257

> Podle mého názoru by stačila úprava, aby první zhasla světla a až následně se zvedly závory. Takto je to řešeno na přejezdu v Příbor

To zaprvé nejde tak snadno (předělat stávající systém), za druhé to odporuje normě (takže ani moc nevěřím, že to v tom Příboře skutečně je). Ono totiž platí, že klíčová jsou ta světla - ta stanovují, kdy se přes přejezd smí a kdy ne. O závoře se v zákonu nic nepíše, takže hypoteticky, když zhasnou světla, má řidič právo rozjet se i proti spuštěné závoře.

0/0
22.9.2016 10:39

T63o16m20á13š 91F10l45a72i 6404611955741

Určitě to tam je ,jsou tam dané nové závory (předtím tam byly jen světla)je to přejezd u nádraží a ještě je zajímavé že se první zvedne levá závora a až následně pravá závora. Já tam teď nejezdím přes Příbor od té doby co udělali obchvat,ale udělám si cestu a kouknu se.

0/0
22.9.2016 11:54

T23o94m92á52š 31B17e70l36i92c47a 9483103595961

A kdo teda oznámil správnímu orgánu ty kvanta lidí za přejíždění přejezdu na červenou? Co tak si nejdříve promyslet co píšu?

0/0
22.9.2016 14:51

J30a87r45o62s39l97a78v 39M68e78j83d93r 8267504200116

Já bych tam dal policajta papundeklového, v životní velikosti, větru a vodě odolného.

0/0
22.9.2016 10:22

P62a75v89e94l 27H49o92f21f37m16a22n30n 4517330541236

miluji pořádek

0/0
22.9.2016 9:18

P38e77t14r 51R30i19h54a35k 7471298568546

Na jak dlouho by stacilo toho pulmilionu na to postavit tak policajta s budkou?

+2/−1
22.9.2016 8:53

P52e71t19r 49N48i57v84n18i11c79k66ý 3612184605687

Jednoduche počty, řekněme mladý nastupující policista 20000 Kč hrubého, tedy odhadněme náklady zaměstnavatele na 30 tisíc/mesíc? Chceš hlídání 24/7? Pak potřebuješ minimálně 3 policisty po 8 hod (spíš více - dovolená, apod). Asi nějaké příplatky za noční atd, takže měsíc tě vyjde na cca 100 tisíc. Něco bude stát ta tvoje budka, takže bych to viděl na cca 4 měsíce.

A co potom? Jaká bude kvalita policisty dlouhé hodiny nudně civicího na auta versus bdělost elektronického systému?

+2/0
22.9.2016 9:20

P23e57t67r 38R15i13h93a97k 7981108278896

dekuji :) na system kazdej kasle. kdyz uz by tam ten polda stal tak bych rekl, ze pocet prejezdu na cervenou klesne. .. a neco plus by vybral na pokutach :)

0/0
24.9.2016 13:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.