Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Úprava přejezdu ve Studénce se odkládá. Firmě chybí potřebná povolení

Semafory, radary, kamery. Další zabezpečení problémového železničního přejezdu ve Studénce měla ve čtvrtek začít montovat soukromá společnost Future Product Design. Termín se ale odkládá. Jak upozornil Radiožurnál, firma nemá vyřízená potřebná povolení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P43e22t15r 59V69o84n44d56r26a67c27e69k 7975981323340

Firmě chybí povolení ....... no tak to napište pořádně že vyhrála firma ještě dříve než ji stihli založit ......tedy ona založená již je - patří pánovi narozenému v roce 1931

0/0
22.9.2016 13:51

T85o28m62á72š 68F64l61a62i 6154461825321

Tím přejezdem jezdím denně. Podle mého názoru by stačila úprava, aby první zhasla světla a až následně se zvedly závory. Takto je to řešeno na přejezdu v Příbor. Dále za celou dobu jsem si nevšiml že by policie udělala nějakou akci . Ano občas tam stali u přejzdu vozidlo státní policie nebo městské policie ale spíše jako dekorace. Nechápu pokud jsou schopni buzerovat řidiče v neoznačených vozidlech proč třeba nesleduji online kamerový systém na přejezdu a následně toto řeší.

0/0
22.9.2016 10:23

I65v29a88n 53H63o66l47a53s 5607447708107

> Podle mého názoru by stačila úprava, aby první zhasla světla a až následně se zvedly závory. Takto je to řešeno na přejezdu v Příbor

To zaprvé nejde tak snadno (předělat stávající systém), za druhé to odporuje normě (takže ani moc nevěřím, že to v tom Příboře skutečně je). Ono totiž platí, že klíčová jsou ta světla - ta stanovují, kdy se přes přejezd smí a kdy ne. O závoře se v zákonu nic nepíše, takže hypoteticky, když zhasnou světla, má řidič právo rozjet se i proti spuštěné závoře.

0/0
22.9.2016 10:39

T83o62m59á67š 81F40l35a33i 6644421275611

Určitě to tam je ,jsou tam dané nové závory (předtím tam byly jen světla)je to přejezd u nádraží a ještě je zajímavé že se první zvedne levá závora a až následně pravá závora. Já tam teď nejezdím přes Příbor od té doby co udělali obchvat,ale udělám si cestu a kouknu se.

0/0
22.9.2016 11:54

T86o63m31á78š 59B51e53l33i12c21a 9903953785731

A kdo teda oznámil správnímu orgánu ty kvanta lidí za přejíždění přejezdu na červenou? Co tak si nejdříve promyslet co píšu?

0/0
22.9.2016 14:51

J16a40r60o78s72l50a57v 61M88e16j15d93r 8797744200586

Já bych tam dal policajta papundeklového, v životní velikosti, větru a vodě odolného.

0/0
22.9.2016 10:22

P66a32v12e36l 65H10o45f68f92m19a90n47n 4967710711626

miluji pořádek

0/0
22.9.2016 9:18

P87e18t34r 94R71i84h68a75k 7141348748256

Na jak dlouho by stacilo toho pulmilionu na to postavit tak policajta s budkou?

+2/−1
22.9.2016 8:53

P72e65t71r 78N22i53v54n67i93c51k17ý 3152944915857

Jednoduche počty, řekněme mladý nastupující policista 20000 Kč hrubého, tedy odhadněme náklady zaměstnavatele na 30 tisíc/mesíc? Chceš hlídání 24/7? Pak potřebuješ minimálně 3 policisty po 8 hod (spíš více - dovolená, apod). Asi nějaké příplatky za noční atd, takže měsíc tě vyjde na cca 100 tisíc. Něco bude stát ta tvoje budka, takže bych to viděl na cca 4 měsíce.

A co potom? Jaká bude kvalita policisty dlouhé hodiny nudně civicího na auta versus bdělost elektronického systému?

+2/0
22.9.2016 9:20

P63e59t19r 63R26i43h51a15k 7711498258856

dekuji :) na system kazdej kasle. kdyz uz by tam ten polda stal tak bych rekl, ze pocet prejezdu na cervenou klesne. .. a neco plus by vybral na pokutach :)

0/0
24.9.2016 13:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.