Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nebezpečný přejezd ve Studénce chce ministerstvo nahradit podjezdem

Ministerstvo dopravy chce zrušit nebezpečný železniční přejezd ve Studénce, který je znám zejména kvůli loňské nehodě pendolina a polského kamionu. Na místě má vzniknout podjezd pro auta, kamiony do nedaleké vagónky pak má přivádět nová cesta, na níž bude i nový přejezd. Novinářům to dnes oznámil ministr dopravy Dan Ťok.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J71a92n94a 81L64i12e94b16o32v30á 7312746121305

Ten přejezd není nebezpečný: je otravný, jelikož šraňky jsou tam dole častěji, než nahoře. Podjezd by byl vhodným řešením (a nejen tam).

+1/0
25.10.2016 19:12

M56i13c12h73a73l 62P12o17h45o78ř18e28l11s71k40ý 1966370555345

je nějaká studie v čem je nebezpečný ? dvě paka co neví co znamená černená

chyba určitě není v přejezdu

+1/0
25.10.2016 19:09
Foto

M14i87c55h92a29l 36S77m32í33t13k39a 8284404673126

Je to normální? Jeden zrušíme a místo něj bude podjezd a přejezd...;-D;-D;-D

Na místě má vzniknout podjezd pro auta, kamiony do nedaleké vagónky pak má přivádět nová cesta, na níž bude i nový přejezd.

Zdroj: http://ostrava.idnes.cz/prejezd-ve-studence-nahradi-podjezd-dbk-/ostrava-zpravy.aspx?c=A161025_155441_ostrava-zpravy_woj

+2/−1
25.10.2016 18:55
Foto

K32a64r31e40l 34M32a55l35ý 6246864620621

Krávovina, ale co chtít od ouřady že ...

0/0
25.10.2016 18:52

V39á63c19l94a74v 96K70ř24í74ž 3637832746945

a teď ještě, aby auto nikoho nepřejelo, musí ho řidič po silnici tlačit. kdyby to měli platit z ministerstva, tak by se nic nestavělo, z našich peněz. to se to rozdává. kdyby každý, kdo vjede na přejezd na červenou dostal pořádnej flastr, tak by se nadjezdy financovaly samy.

0/−1
25.10.2016 18:44

B51o38h97u77s26l48a49v 26K78r17á18l66í12k 2321770779726

Kdyby každému, kdo soustavně porušuje dopravní předpisy, zabavili auto i řidičák, tak za chvilku žádné přejezdy ani podjezdy nebudou potřeba.

0/0
25.10.2016 19:04

P68e39t66r 95N23o23v38o38t42n57y 1251920471

To se děje. Co lidí má x zákazů řízení a stejne jezdí. Auto napíšete na někoho jiného.

0/0
25.10.2016 19:12

D47a88l35i87b94o34r 77V19o74t46r46u82b32a 6548521911515

No furt lepší podjezd za 100 mega než rozstřelený pendolíno včetně životů

+2/−1
25.10.2016 18:25

P28e92t50r 16B33á27č77a 8805376105695

Kolik ta sranda bude stat? Pulku Blanky?

Kvuli dvema cizincum nekup to.

+3/−1
25.10.2016 18:21

J44i67n33d55ř77i40c27h 82Š77k16o96p98e67k 4975311920825

Nový podjezd klidně, ale na jeho stavbu bych vybral od neukázněných řidičů. Takže na stávající přejezd kameru a každýmu max. možný finanční trest.

+2/−1
25.10.2016 18:09

O73s68k69a45r 85K23o64v73a86ř24í30k 8207533596947

Mám pocit, že expert Ťok nikdy ve Studénce nebyl.

0/0
25.10.2016 17:31

M64a43r50e51k 89M67a52r14t71i74n 8859544286340

A nejste sám... ten pocit mám i já.

0/0
25.10.2016 22:13

J52a83n 40R44u14s22i67n 1643823317139

Přejezd není nebezpečný. Nebezpeční jsou kreténi, kteří ignorují červenou...

+15/−2
25.10.2016 17:27

J58i68ř63í 19K17o38c27u21r42e65k 6265564415348

Přes tři koleje, ve stanici, značný provoz silniční i železniční. Závory skoro pořád dole. Z obou stran křižovatka. Jaká je pravděpodobnost, že na takovém přejezdu dojde k nehodě ve srovnání s křížením lokálky a okresky?

+1/−1
25.10.2016 17:33

J39i68n95d94ř59i41c93h 39Š31k13o82p85e15k 4415911400805

když jsou závory skoro pořád dole, těžko se může stát nehoda

+3/0
25.10.2016 18:30

J22a47n 91R31u14s42i95n 1433573747219

Můžete říct, že se jedná o vytížený přejezd, který je problematický, ale není nebezpečný...

+2/0
25.10.2016 19:36

R62o18b95e52r16t 14D45o26s72t15á50l 1361729375656

Krizovatka je ponekud honosny nazev pro odbocky do slepe ulice a na louky, ne?

0/0
25.10.2016 23:30

B80a33r12b96o34r79a 60M53e77l63k19o30v96á 3718624465839

Ne. Mentalita řidičů je problém. Berte řidičáky za vjezd na přejezd při signalizaci, žeňte pokuty vysoko. Jedním podjezdem se problém nevyřeší. Někdo, kdo neumí barvy, nemá mít v ruce papíry, tečka.

+9/−1
25.10.2016 17:25

P30e41t31r 34G59o75l81i69c25h 6292357403847

V principu souhlas, nicméně pokud by jsme se rozhodli mít tu trať vysokorychlostní, stejně se to musí řešit. Spíše je zajímavý to řešit podjezdem a dostat se tak pod úroveň 400m vzdálené Odry http://www.vyskopis.cz/.

0/0
25.10.2016 17:33

J74i63ř65í 32K19o93c46u32r93e59k 6185394415428

Hmm, tipnu si, že v Přerově to na Kojetínské ulici také vychází cca 1 metr pod hladinu Bečvy, kousek na jih, v Hulíně, také tak nějak. Při povodních bývají oba podjezdy zaplavené.

+1/0
25.10.2016 17:44

P85e16t72r 62N35o30v30o93t50n12y 1151140501

Ve Studence třeba už nikdo stavet most nad tratí nechce.

+4/0
25.10.2016 18:20

J41o80s15e54f 30H67a13n98y53á96š 2874769253

Znám jednu dobrou firmu.8-o

0/0
26.10.2016 7:36

J24i89ř70í 33K91o92c27u89r74e95k 6615924145198

Tímto způsobem bychom mohli zřizovat přejezdy i na dálnicích. Stačí to ošetřit předpisem.

Mimochodem, když by stačil předpis, proč je v Praze na Hlavním nádraží podchod?

+1/0
25.10.2016 17:36

P90e33t60r 59N28o67v61o64t26n48y 1381500351

Protože by to bez podchodu a bez porušeni toho předpisu nešlo ujezdit. Otazka je, jak je to ve Studence.

0/0
25.10.2016 18:17

J41o88s88e28f 94H47a21n39y59á70š 2584199873

A polským kamioňákům odebírat papíry už na hranicích.!!

0/0
26.10.2016 7:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.