- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Citace z http://www.mhd-ostrava.cz/?s=tt_viii_obvod
"Varianta D eliminuje nedostatky v dopravní obsluze VIII. stavebního obvodu Poruby. Shodně však nabízí pouze komplikovanou možnost zavedení vnitroobvodového tramvajového spojení....
Negativem vybrané varianty může být to, že vedení budoucí tratě není v souladu s územním plánem, který nepočítá s tratí vedenou ulicí Bedřicha Nikodéma. "
A citace přímo z prezentace DPO:
zdroj:
http://www.ostrava-pustkovec.cz/prezentace-zameru-rozsireni-tramvajove-dopravy-v-porube/d-3561
"Varianta D – je opodstatněná z hlediska její potřebnosti, rovněž finanční náročnost varianty je únosná, pouze se u této varianty objevuje ztížená průchodnost územím z hlediska chybějícího souladu trasového vedení varianty s Územním plánem, dílčích kolizí s existujícími inženýrskými sítěmi a ROVNĚŽ Z DŮVODU POČTU OBYVATEL ZASAŽENÝCH HLUKEM Z TRAMVAJOVÉ DOPRAVY.."
Je vám jasné, že kromě mě a Radima ty vaše kecy už nikdo nečte žejo? :D Brečte si dál, stavět se stejně bude :)
no a proč tam nedají trolejbusy nebo elektrobusy...??? lokajka je moc hlučná si myslím...
Elektrobusy to by byla jen investice do elektrobusů, žádné kopání a stavění. Trolejbusy jsou to samé, nepotřebují koleje, to by se moc neprostavělo a EKOVA trolejbusy nevyrábí.
To není diskuze, ale výlevy demagogie. Vážení, včera jsem si celou trať prošel pěšky a v některých místech je mezi STAVBAMI tedy ne mezi stavbou a stromy cca 30m. Tam asi postaví nadjezd.
Je tam taková spousta místa, že nemohli vybudovat cyklostezku, ale nakreslili ji na cestu. 5m trávník, úzký chodník, cesta, chodník, zeď.
Pokud někde trať začíná a končí, je určena primárně pro obyvatele této čtvrti. Nepředpokládám, že se někdo z Přívozu vypraví na hodinový výlet do Globusu tramvají, nakoupí týdenní nákup a pojede spokojeně zpět, protože autobusem by to nemělo tu správnou romantiku.
P.Soukupovi se omlouvám za mínus, uklepl jsem se. Promiňte, malý display.
Ne, ne, ne a ne. Tramvaj není jen na cesty po celém městě, ale využívá se i v rámci obvodu. Nejde ani o romantiku, ale o to, že tramvaj pojme více cestujících. Nemyslíte si, že provozovat autobusovou linku se 400 spoji je trochu neekonomické? Říká Vám něco termín "ekonomika provozu"?
Jak se zpívá v jedné písni: "Nad tvými argumenty zůstává rozum stát..." Chcete slyšet refrén?
Londýnské metro. Neustále se rozvíjí a vznikají nové a nové trasy. Kdyby se vedení města neustále mazlilo s londýňany, zda pod jejich domy vrtat či nikoli, jestli se může ta která ulice uzavřít a stavět, došlo by záhy ke kolapsu. Londýn by se nerozvíjel. Ano, metro jezdí většinou v podzemí, ale v Londýně z velké části i nahoře. Takže někteří Porubští, vemte rozum do hrsti. Nejde jen o vás a vaše pohodlí. Ostrava potřebuje rozvoj. Vás je dejme tomu pět tisíc, ale pak je tu nějakých 290 tisícovek ostatních, kteří budou za tramvaj do vašich končin rádi.
Eh..kdo kromě lidí z Pustkovce do Pustkovce jezdí?
Bydlím v Porubě a jsem pro novou trať.
Tak,je�t� tu lanovku a budeme sv�tov�!!!
Lanovka by nebyla od věci, mohla by být zavěšená nad tím parovodem. Nemusel by se překládat. Případně parovod zvednout nad koleje a trolej zavěsit na parovod.
Tak začínám zjišťovat, že probíhá kampaň fandů MHD, DPO a spřátelených stavebních firem na pozitivní ohlasy v diskuzích.
anoo, Takže když máš někdo jiný názor tak je hned automaticky stavební firma, provozovatel nebo fanda MHD.... Vy jste asi moc rozumu v životě nepobral že? Jinak by z vás takové hlody nelítaly...
Hlavně dokončit prodlouženou Rudnou....a konečně ji v celé délce zprůjezdnit. Pak vymýšlejte nesmysly.
Ještě, že dnes už v Ostravě nějaké tramvajové tratě jsou, protože s tímhle přístupem a s takovou demencí obyvatel by už nebylo možné cokoliv postavit.
Fanda MHD z FM. Co je Vám do tramvaje v Porubě? Bude jezdit pod okny Vám? Přijedete si je tady vyfotit a dát na FB, ale kravál budeme poslouchat my.
Neřekl bych, že je dement ten, kdo si chce zachovat klidné, pěkné prostředí a nechce si nechat nacpat nesmyslnou a zbytečnou stavbu pod okna.
Vážený pane, nejde o nic jiného než stavět, prostavět a vyrobit tramvaje. Svého času si Interspar prodloužení tramvaje na Dubině zaplatil ze svého, Globus si to nechá postavit za peníze EU.
Bylo by fajn, kdyby DPO představil projekt občanům dotčených lokalit, kteří je mají využívat a nechal je ať zváží, zda chtějí CNG autobusy nebo čistou tramvaj.
Rozhodně nejde o pár stromů, ale o celou alej podél ulice B.Nikodéma, která padne kvůli přeložení horkovodu(nenapadá mně při největší fantazii, kde jej přesunout). podél ulice Prodloužené, strčíte tramvaj lidem přímo pod okna a alej padne taky. Jako zaměstnanec DPO (Váš FB profil) asi máte za úkol psát kladné články a podle Vaší fotografie máte dostatek životních zkušeností s projektováním tramvajových tratí.
Božínku, ono se pokácí několik stromečků, které by mimochodem stejně do 20 let musely být odstraněny kvůli stáří. Ona ta Ostrava je totiž uprostřed pouště, co na tom, že je to nejzelenější město v republice. A tramvaj že by měla někomu jezdit pod oknem? Hrůza, normálně se tramvaj přece staví uprostřed ničeho, aby nikomu nedejbože nevadila.