Diskuze

Ze stavby obchvatu Třince odešli stavaři. Hrozí několikaměsíční prodlení

Na velký problém má zadělána stavba obchvatu Třince. Jeden z úseků silnice I/11 opouští sdružení firem Mota - Engil Central Europe a SDS Exmost. To v praxi znamená prodloužení délky stavby minimálně o měsíce.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Myslím, že by bylo dobré, kdyby někdo z papalášů, kteří mají tyto stavby na starosti, zajel do Německa a zeptal se jich konečně, jak je možné, že jejich dálnice jsou tak rychle a v té kvalitě postaveny a za ty peníze postaveny. U nás je to pořád jen děs a hrůza. Hlavně, že platíme dálniční známky.

Divím se, že někdo už nepochopil, že firma, která dá nejlevnější nabídku, většinou navyšuje stavbu tkz. víceprácemi, jejichž placení jde mimo smlouvy.

0 0
možnosti

Nevím jak se k dané situaci staví starostka města Třince, pokud chce být zvolená na další období, tak at se stará aby stavba byla dokončená v termínu. !

0 0
možnosti

Škoda, že v článku zaznívají nepravdy. Exmost rozhodně není v krachu jen kvůli této stavbě. Že se firma položí je běžný jev, ale lži by to provázet neměly.

0 0
možnosti

Jako člověk, který žije asi 2km od přetížené silnice, kvůli které se staví obchvat, vám můžu říct, že je to naprostá katastrofa. Momentální stav je naprosto nevyhovující. Jezdí tam tisíce kamionů. V zimě je vždycky Neborovský kopec zasekaný. Už jako děti jsme kvůli tomu několik krát nemuseli jít do školy, protože autobus nepřijel...od té doby se provoz ještě zdesetinásobil. Práce se nezastavily, jsou tam další firmy, co dál pokračují. Jen doufám, že už to bude brzo.

0 0
možnosti

hmm, navrhuji sníst psy!;-D

0 0
možnosti

Není nad výběrová řízení, jejichž jediným kritériem je nabídnutá cena:-/

2 1
možnosti

K tomu problému se nejde ani vyjádřit, portugalská firma z nedohledatelným vlastníkem a nabalené firmy na ní ,peníze jsou fuč.. stalo se,že....však stát dá další a pak ještě další,že...!! Tak to tady jěště nebylo i když už na prvý pohled nám byo jasné,že práce se zpomalily a to dost výrazně.Tak to je náš konec.Bežte se podívat na druhou stranu Beskyd na silnici ve Svrčinovci, co se za tu dobu stačilo vystavět.

0 0
možnosti

Tak tam mají obdobný problém D3 měla byt otevřena v pondělí, ale firma nestíhá a budou rádi když to otevřou v dubnu. Nehledě na to že se doted nezačal stavět úsek Svrčinovec-Čadca Bukov dÍky čemuž nejspíš zkolabuje doprava ve Svrčinovci

0 0
možnosti

zřejmě ŘSD neumí precisovat zadání zakázky. Každý, kdo vyhraje soutěž, by měl práci odvést ve vyžádané kvalitě, potvrzeném termínu a za dohodnutou cenu. Jaképak na jedné straně ušetřit (na čem, probůh, na materiálu?) a jinde vyžadovat proplacení náhodně vzniklých víceprací (netýká se v průběhu prací vzniklých požadavků investora)? Jestli firma špatně odhadne, kam až může jít s cenou dolů, tak si prostě utrhne p"d"l a třeba i zkrachuje. Furt máme kolem sebe nějaké "Blanky" a peníze tečou proudem. Ne k těm, co by si to za svoji práci zaslouží, ale k těm, co mají více drzosti a peněz na úplatky.

Jo a firma, která by utekla takhle od práce, nebo odvedla práci nekvalitní (a ještě se šprajcovala), by neměla dostat od státu ani vybetonování dvorku (viz zvlněná dálnice u Ostravy)

5 0
možnosti

U zvlněné dálnice stále soud nerozhodl, jestli za to může realizační firma. Takže kdyby i dnes bylo nějaké výběrko a ta firma dala nejnižší nabídku, musí ji zakázku přidělit. Jinak se odvolá a ve finále se nepostaví nic, protože propadne termín na čerpání dotace.

0 0
možnosti

Nerozumim narku firmy. Plneni a platba probiha podle smlouvy. Pokud podepsali ze o pripadne uspory bude snizena platba nemaji si na co stezovat. Jinak mam za to, ze pri cene dila 1,7 mld by nemelo nikoho rozhodil vicenaklady do 150 mil. Pri naceneni zakazky pocitam s rizikovem a mam na to rozpocet.

3 0
možnosti

Tolik asi k návrhům typu: "Ať staví dálnice západní firmy místo drahých místních".

2 0
možnosti