- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ostrava nic nezlevní, to jenom my, daňoví poplatníci, přispějeme více ze svých daní těm, co jezdí sockami řízenými socialistickým DPO.
ještě aby slavná odiska byla při prvním vystavení zadarmo
Proč slavná? Nechvalně slavná je tady snad jen OpenCard. Odiska funguje jak má a zřízení něco stojí. Těch 130 Kč snad nikoho nezabije......
No to koukam dalsi pozitivni zmeny, napred skvely system na jizdenky pres bankovni karty a ted chcou i zrusit nesmyslne zony v ramci mesta? To teda tleskam
To, že sleva má být jen pro obyvatele Ostravy mi přijde jako jasná diskriminace.
No já sice bydlím v Ostravě, ale trvalé bydliště mám na vesnici.
Kdybych si převedl trvalé bydliště, tak mi rapidně zdraží pojistka na auto.
Takže raději budu bez slevy na MHD, i kdybych na ní mohl mít nárok.
Takže už si nekoupím jen jednu zonu 1 za 350 Kč měsíčně = 4320 ročně.
Ale budu si muset koupit roční jízdenku na všechny 4 za cca 4 tisíce, abych se dostal na podobnou cenu?
No, dejme tomu
V Brně to jde, protože Brno je hodně alternativní. Brno... to prostě v Ostravě nemají.
Docela by mě zajímalo pokud si koupím celroční jízdenku za 3999Kč, jaká bude dotace města? Pokud tato dotace převyšuje 2/3 jízdenky, tak už by se mohlo dotovat 100% a skutečně zamotivovat obbyvatele, ať využívají MHD a odlehčí životnímu prostředí. Navíc by odpadly náklady za údržbu automatů, prodej jízdenek, mzdy revizorů.... Provedl, už někdo takovou kalkulaci?
Město dotuje DPO v takové výši, protože DPO neumí dobře hospodařit.