Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zastupitelé ve Frýdku-Místku odhlasovali založení dopravního podniku

Založení dopravního podniku si na úterní schůzi odhlasovali frýdecko-místečtí zastupitelé. Zda ovšem bude pro město skutečně autobusovou dopravu provozovat, ještě není jasné.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V41á39c31l17a19v 68K29o49n52í44č40e83k 1959983421935

já osobně tuto aktivitu vítám. samozřejmě mnozí v tom vidí pouze snahu politiků někde něco ulít pro sebe, ale v současnosti, kdy máte pouze jednoho poskytovatele a tím je 3csad.cz tak prostě i když chcete soutěžit cenu tak nic nevysoutěžíte. Jste vendor locked. A pokud mají analýzy, že 3csad čachruje v účetnictví a mohlo by jezdit levněji ale nechce a získané dotace z města přelívají do nákladní přepravy tak potom ve vybudování vlastního terminálu vidím způsob, jak dalším potenciálním poskytovatelům poskytnout zázemí a soutěžit jenom provozování MHD. A když jim někdo spočítal, že by se mohlo jezdit o 3 Kč/km levněji tak je to způsob, jak dotlačit 3csad, aby jezdilo levněji.

0/0
21.11.2016 15:29

M32a92r89t35i38n40a 19U82h72r24o51v48á 7342462297207

Sice nejsem z FM, ale jezdím tam a občas využiji jejich ,,MHD" a musím říct, že jet z FM na Visaláje (cca 25 km) za 10 Kč je luxus :-)

0/0
10.11.2016 8:29

M34i91r33o68s55l89a53v 89B10u44č98e26k 6753473561884

Zřídit DP, je jako založit fabriku. Vše s vědomím, že nikdy nebude zisk, (z jízdenek max 50%). K tomu budovat dílenské zázemí na zelené louce, nový terminál - mega náklady stále bez 1 autobusu + 1 řidiče + 1 dílenského pracovníka + 1 THP ! Musely by se vybudovat koncové útvary, personální, bezpečnostní, školící, revizoři, nákupčí, zásobovači, dispečeři, ředitel + dozorčí rada + služební auta ... Nekonečná potřeba vkládání prostředků ! Pokud to udělá jednotlivec vlastním kapitálem - vlastník , může být. Neudělá to, protože si toho je vědom. Tedy cesta, nic takového nezřizovat - jít cestou smluvních služeb. Všechno to popsané je zatěžující - starosti musí řešit někdo jiný - Nikoliv město ! Pravda je, že by pár míst v kanclech takto vzniklo ... Ideální cesta ke zničení městské kasy - způsob legální ... I to pak dobře zní -

MHD - Z a d a r m o ! :-) ...

0/0
9.11.2016 17:39
Foto

M70a60r27i93á21n 63K64y13r98a21l 1345454544764

No nevím. Mně přijde, že aktuálně to funguje dobře. A po devíti letech zase stavět nové stanoviště - není to trochu moc brzo? Je pravda, že to současné je trochu zastrčené, ale na to se mělo myslet už před lety a ne až teď.

+1/0
9.11.2016 13:24
Foto

M10i28l97o20š 73R70e17c18h35t75o12r45o44v37i94č 7204660962753

Mít ve městě vlastní dopravní podnik, tak nejlepší investicí je právě dlouhodobá investice, která nebude vyžadovat neustálé dotace. Na elektrobusy je možná ještě čas, ale i ty by stály za úvahu. Především ty, které se průběžně dobíjí na každé zastávce. Na takové rozhodnutí by přispěla jistě i samotná EU.

0/0
9.11.2016 12:56

P94e59t62r 85N11i25v23n37i68c65k56ý 3782294535557

Nejsem přesvědčen, že politici budou umět vést dopravní firmu lépe než soukromník. Ale chápu, že výběrová řízení na nové autobusy mohou být hezkým kapkovodem, jak si politici mohou soukromě přilepšit.

+4/0
9.11.2016 10:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.