Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

V Havířově opraví starý podjezd. Nový bude bezpečnější i sušší

Podjezd pod železniční tratí v Havířově-Šumbarku se má od letošního prosince začít měnit. Město si od opravy slibuje vyřešení problémů s přívalovými dešti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

H79o14n43z72a 11T25a16r 3199392834292

S železničním podjezdem jsou úplně jiné problémy. Přívalové deště !!!

https://www.youtube.com/watch?v=YUYHNR5WPjI

Už tet se tam ve špičce tvoří kolony. V případě technické závady na některém s projíždějících aut se stane průjezd neprůjezdný ! Co MHD Autobusy a Záchranné složky Sanitka , Hasiči, Policie co budou dělat když budou zablokovány mezi osobními vozy v podjezdu ?! Je to důležitá dopravní tepna zúžení na jeden jízdní pruh je chybné rozhodnutí. Pamatuji několik vozidel která v podjezdu už uvízla .

V dlouhodobém horizontu by bylo nejlepší prodloužení podchodu na nástupiště na vlakovém nádraží, protože většina lidí, kteří podchod využívají jdou na meziměstskou dopravu. Velký podíl tvoří žací odborných škol, kteří dojíždějí s přilehlých oblastí. Jenže to by museli býti na radnici odborníci ŽE !

Převážně zvítězí varianta která přinese zúčastněným maximální okamžitý zisk .

Proč se neudělá anketa co lidé chtějí .(prodloužení podchodu na nástupiště , nadchod mezi Lídlem a Vlakovým nádražím , zúžení podjezdu na jeden jízdní pruh ) Na radnici se plánuje jen v horizontu jednoho volebního období . Počet úředníků narůstá a kvalita odbornost klesá ! Tento spatný projekt je jasným důkazem.

0/0
31.12.2016 14:51

L37i74n18d41a 22N36o27v28o75t31n97á 9881621700601

Taky si říkám, že je hloupost ubrat j pruh vzhledem k tomu, že z té strany se občas tvořily kolony i ve 2 pruzích :-/

+2/−1
14.11.2016 9:25

P62e84t57r 83B25á76č25a 8985676545835

Chodník ubere řidičům jeden pruh RvRvRv

Jako vzdycky, aut jsou miliony, ale na kazdym nesmyslu co se tady stavi ubereme pruhy pro auta ;-O

+1/−1
14.11.2016 8:58

L84u56k81á25š 92K36r78o11c56z32e12k 2312964735677

ten úsek má 2 pruhy pouze 200 metrů, kdy všichni ve směru Šumbark po výjezdu z kruhového objezdu u nádraží (1 pruh) se automaticky zařadí do levého pruhu, kdy se zase jedním jízdním pruhem vjíždí na další kruhový objezd u Lidlu. Ve výsledku ten pravý pruh byl nevyužíván. V druhém směru je zase jednopruhový výjezd z kruhového objezdu u Lidlu a 200m dlouhý dvoupruhový úsek, který končí zase sbíháním do jednoho pruhu před kruháčem u nádraží. To těch 200m nikdo nepřežije v jednom pruhu?

+1/−1
15.11.2016 9:16

T94o18m69a28s50z 58P25r26z98y38b92y40l26a 8736539883617

přesně tak... ten druhy pruh tam sice je ale jaksi nema opodstatneni kdyz z obou stran je jen jedno-pruhovy vjezd i vyjezd... naopak se to zprehledni...

ale 20 mega cena a stavet se to bude rok ? no to je drsne...

0/−1
15.11.2016 18:56

H59o96n43z89a 49T74a73r 3749862404732

Co MHD Autobusy a Záchranné složky Sanitka , Hasiči, Policie co budou dělat, když budou zablokovány mezi osobními vozy v podjezdu ?!

Druhý jízdní pruh je bezpečnostní pojistka kterou je potřeba zachovat !!!

0/0
31.12.2016 14:55

F86r94a89n49t24i95š36e66k 82Z51a54j54a91c 1267656504489

20 mega....to tam budou dělat tu cyklostezku ze zlata ?8-o

+3/0
14.11.2016 6:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.