- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pokud by to využívali studenti, pak by stačilo po páru spojů v pátek a neděli. Ale spíš se kloním k variantě, že jedem z mála trochu pravidelných cestujících si stěžuje "kolika lidem to zkomplikuje život" a média se toho chytí. Jaká je obsazenost linky, jaké rozložení cestujích po trase (nejedou jen v části, což se dá i jiným, vnitrokrajským, spojem)? Vyslyšet každý výkřik "nejede přímý spoj" je cesta ke konci veřejné dopravy, protože je to neufinancovatelné.
Tak ok, na rovinu řeknu, že ten spoj sme využívali doma, resp. jeden člen rodiny a to k přepravě od Bruntálu na Valašsko. Problém je, že skrz okolnosti jsme teď docela v mizerné situaci, jak tenhle spoj logisticky nahradit. Ono, aby ten příběh byl celý - z NJ do Bruntálu se dalo ještě vloni dostat po čtvrté hodině, kdy jel autobus do Ostravy, kde se stíhal dobrý přípoj do Bruncku. Ten byl ovšem zrušený.
I tak se vyhazují veřejné peníze ... Pár studentů z internátu si určitě najde spojení vlakem a vůbec nevadí že bude s přestupem ...
Pokud nenajde, tak mohou opustit školu. I tak by se to dalo zdůvodnit. Pak se ale nemůže kraj divit, že se lidé z okrajových částí stěhují. Ale to asi nikoho ani v Praze ani v Olomouci netrápí. Hlavně, že jsou peníze na zvýšení počtu státních úředníků.
Docela dovedu pochopit, že takovou linku nechce Olomouc, ale 90 procent trasy vede Moravskoslezským krajem. Tak ten by se měl postarat.
Rožnov a Valmez jsou v Zlínském kraji.
Opravdu super no, jediný spoj v podstatě na této trase.
Na takovou "velkou" vzdálenost je přímý spoj výjimkou. Prostě budou muset cestující přestupovat.