- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mimochodem, co by tam jezdilo ;-)
http://www.cs-dopravak.cz/zpravy/2016/11/22/tramvaje-do-ostravy-dod-stadler
To už tak špatně nevypadá co?
Koukám, že Nováček opět nezklamal a zase nám tady chrlí samá moudra... :D
Ale zdravím pane Tobola... No co na to říci, Švýcarská tramvaj, postavená podle standartů pro východní (ruský) trh, vyrobená v Bělorusku - šupa, co si přát více. 40ks za 1,4 miliardy.
Co je pravdy na tom že: před stavbou nákupního centra Globus bylo plánované že žádná prodloužená rudná nebude a hlavní tah povede tak jako doposud okolo nákupního centra a až za ním se napojí na novou silnici na Opavu. Pak ale někdo dostal rozum a uvědomil si že původní plány prodloužené Rudné dále na Opavu nejsou přežitkem komunismu,ale uleví ucpaným křižovatkám,kolonám u Domov sester,ulici 17,listopadu ... Ovšem mezitím se všechny pozemky rozprodaly viz poslední úsek kde stojí rodinný dům a třeba neúplné mimoúrovňové křížení ve směru z Ostravy na Klimkovice kde stojí skladovací haly ... Takže jediný kdo usiluje o tu tramvajovou trať je Globus který po otevření "prodloužené Rudné" bude úplně mimo jelikož tam není důvod zajíždět a samozřejmě město Ostrava,které změnilo plán hlavní trasy na Opavu.
No když už jsme natáhli koleje k letišti, ze kterého nic nelítá, nebylo by lepší k tomu Globusu postavit metro?
Při určité procentuální povinné účasti voličů aby bylo referendum platné, je při současné voličské apatii každé referendum vyhození peněz. Viz z poslední doby referendum na Jihu, v Brně o stěhování nádraží atd.Soukromý odhad účast do 20 % platných voličů s +- vyrovnaným výsledkem.
Referendum by se konalo současně s komunálními volbami, čili s minimálními náklady. Předpokládám, že na sedmém a osmém obvodě by se velice zvedla volební účast, ať už by ji zvedli odpůrci či zastánci.
A nevadi jim,ze jezdi tramvaji,auty pred jinymi domy?
Ta petice je proti výstavbě něčeho co ještě nestojí. Co tu mělo před padesáti lety být, ale nebylo. V právnické terminologii se tomu říká "pokojný stav", tak to (ne nepodstatnou dobu )bylo a nikomu to nevadilo...
tak hlavně že paní vysloužilová jezdí do práce autem...
Paní Vysloužilová má jen obavu, že klesne cena jejího bytu. Což je blbost.
Tri tisice lidi? To je procento z celkoveho poctu obyvatel...pokud by melo byt referendum,tak vsech obyvatel,nejen Poruby a Pustkovce...to by si pani Vyslouzilova mela uvedomit...
A proč jako referendum všech obyvatel? Pro koho je trať určena, komu má přinášet "užitek"? Není asi problém nasbírat hlasy sta tisíc lidí z Ostravy - pokud jste teda nemyslel republikové referendum. Lidí, kteří budou s tratí a jejími vlivy žít je pouze část, ale hlavně oni mají tramvaj využívat, jim má zkvalitnit život. Pochybuji, že někdo z Hrabůvky nepojede do Globusu jen proto, že tam nejede tramvaj. A i tak tam pojede tramvají jednou a pak už autem, protože nákup tramvají tahat nebude a tramvaj pojede hodinu.
Osobně bych tramvajovou trať uvítal na ulici Opavská až ke globusu. Ovšem to by musela být hotová prodloužená rudná. Co se týče autobusů, rozhodně bych uvítal spoj z ulice 17. listopadu (hlavní třída, atd.) směs Duha. Protože přesun tramvají na vozovnu a pak busem je skoro 20 min. dlouhá okružní jízda!
Zlepšila by se obslužnost VŠ kolejí (2500-3000 studentů). Otevřelo by to možnost pro nový i stávající technol. park. Protože ruku na srdce, dostupnost u myslivny z hlediska dojezdu do práce je naprosto na*ovno, pokud nejde o výletu s dětmi. Vím, že město argumentuje nemožností stavby u globusu přivaděčem z Kružberku, ale dle mého to za promyšlení prostě stojí.