- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ne že bych tomu dvakrát rozuměl, ale k čemu je šalině, že může jet 80km/hod, když všude ve městě je limit maximálně 50?
V Ostravě jsou úseky mimo 50. A je jich docela dost.
Gratuluji Stadleru k vítězství.
Český trh s tramavjemi tuto facku potřeboval jako sůl.
Škoda, že se nevyužijí EU peníze na stavbu nějaké nové tratě moderního formátu s méně častýma zastávkama. LRT, jako všude v Asii. Tramvaj je zastaralý koncept.
Na to se podle mě nabízí využít například modernizaci železničního uzlu Ostrava. A udělat např. Poruba, hl. n. centrum. Nebo Okruh. Bohužel zase nikdo nic nepřipravil, takže EU peníze radši propadnou nebo se utratí na blbosti.
Prodloužení stávající tramvaje, která pak bude jezdit do centra tak 45 minut Pomalost a cena. Proto počet cestujících stále klesá. Navíc lidi s autem odrazují jízdným u jednotlivých jízdenek. A notorický pro Ostravu typickým netopením v tramvajích - aby vyhnali bezdomovce (včetně cestujících). Snad jediné MHD v ČR.
Tak ten okruh je blbost. Ostrava nerostla jako jiné města zastavování okolo centra, takže nyní máme 3 samostatné satelity po 100 tis. obyvatelích oddělené buď řekou nebo fabrikou. Jinak Vaše trasa Svinov-Hlavní-centrum by vyžadovala zastávku hned pod postem, protože jinak to časově není zajímavé, i když vlaky už takto jezdí.
Co se týče četnosti zastávek. Od Zahrádek na Hulvácký kopec jsou to 4 km a jsou tam jen 4 zastávky. To Vám připadá hodně
To netopení je spíše výjimkou. Když nastoupíte do tramvaje co jede z vozovny, dobrá, může být trochu promrzlá, ale rozhodně to není pravidlem.
Nechápu prohlášení "Zmíním tři hlavní parametry: vyšší rychlost, kapacita a počet dveří.Zatímco tramvaj EVO od krnovské firmy může jet maximálně rychlostí 70 kilometrůza hodinu, švýcarská až 80 kilometrů.", protože jsem přesvědčen, že v ČR mohou tzv. ze zákona TRAMvaje jezdit pouze do 60-ti km/h - MÁS NAD OSTRAVA "PÁKY" NA ZMĚNU ZÁKONŮ, ABY UVEDENOU VÝHODU MOHLA LEGÁLNĚ VYUŽÍT
Našel jsem zmínku ve Wikipedii (https://cs.wikipedia.org/wiki/Rychlost_vlaku), že maximální rychlost tramvají u nás není zákonem nijak konkrétně stanovena a je na jednotlivých provozovatelích. A zrovna v Ostravě, kde mají tramvajové tratě dlouhé úseky, které se nekříží s jinými komunikacemi, by podle mě ta vyšší rychlost měla smysl.
Tož uvidíme, co z toho nakonec bude Snad se najde někdo, kdo dokumentuje současnou i minulou situaci v MHD a po 10 letech vyjde ven s filmem "SmartCity" a my uvidíme ty skoky. Snad nějaké budou. Zatím, když se člověk po x-měsících či letech vracel od OVy, tak žádné změny neviděl
pozitivní změny jsem měl na mysli