Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hyundai rozšíří lisovnu, práci zde najde dalších téměř dvě stě lidí

Další nová pracovní místa by mohla do konce roku 2018 vzniknout v nošovické průmyslové zóně. V nové lisovně se budou vyrábět díly, které automobilka v současnosti musí dovážet až z Koreje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

T95o18m32á97š 33D60v76o51ř25á40k 3105203916876

Tak to je prima, zase další montovna a blbě placená práce pro agenturní pracovníky...

+3/−3
6.1.2017 22:14

R34o69m35a88n 84S63t39o27n53e52k 1989793889241

tyhle ty montovny mají většinou vyšší mzdy než většina firem v okolí

+3/0
7.1.2017 1:58

L95u49k74á63š 80S58e88d58l68á67č18e23k 1813477837960

Lisovna není montovna, protože se ty díly teprve tam vyrábí. Montovna je skládání výrobku z hotových dílů. ;-)

+6/0
7.1.2017 3:30
Foto

A87l73a91n 77Ř68e67p11k90a 4155636

A kdo je nutí tam pracovat? Mohli se líp učit a dělali by jinde, na druhou stranu i dělníci jsou potřeba, někdo rukama musí dělat vždyckyR^

0/0
7.1.2017 11:02

K83a78m64i79l 98D52o71l61e54z74e65l 6452386434972

at to rozsiri, vice socialnich vozitek pro Evropu :)

0/0
6.1.2017 21:21

R75o11m67a79n 71P81o90l43á55č63e34k 5876209555

A budou tam vozit poláky, slováky a nebo ukrajince? ;-D

+5/−1
6.1.2017 20:38

J37i48n82d58ř27i74c20h 93K87o68v64a51l29č91í18k 4411526455577

Maďary a Rumuny. Jako v každé dodavatelské firmě (vlastní zkušenost - a stačilo)

0/0
6.1.2017 21:54
Foto

A79l91a66n 43Ř20e43p81k91a 4455186

No pokud Češi tam nebudou chtít dělat a jen budou remcat, tak budou muset ...

0/0
7.1.2017 11:03

V26á73c64l60a16v 27H35r82a85d20i67l 3874818222971

ta expanze a boom s auty je doslova časovaná bomba - ten nárůst prostě musí skončit - těch aut nemůže stále přibývat - silnice nejsou nafukovací - a že by se jednalo všude jen o obměnu vozového parku, tak to ani omylem - automobilová bublina splaskne ještě rychleji než ta realitní - škoda že tu není Řapek, hned bych měl jisté +

+5/0
6.1.2017 20:14

R24o29m61a97n 34P24o21l88á39č40e62k 5696159715

Sice automobilový průmysl dostane "ránu", ale politici nedopustí aby padnul jako realitní. Přece jenom v rámci celé EU v něm pracuje až moc lidí napříč státy...

A že ty páky jsou...

1) Šrotovné už známe.

2) Emise... Nejdál jsou v Itálii, kde nemůžete auto starší 20 let provozovat a získat veteránské razítko je sakra těžké.

Navíc auta jsou o pohodlnosti .Lidi si radši ukrojí od pusy, jenom aby auto bylo:-)

+3/0
6.1.2017 20:53

M25a44r82t74i85n 71N93e10v89r22l74a 2817571654347

Přesně. Znám pár lidí co jsou schopni jezdit autem i 1 kilometr do práce, jen aby vypadali že na to mají...

0/0
7.1.2017 8:48

V89í90ť20a 54K44r95u23t29i92š 1200924145837

A myslíte, že z nějakého důvodu se výrazně (a globálně) omezí potřeba flexibilní individuální přepravy, resp. auto bude nahrazeno v masovém měřítku jiným prostředkem, které tuto potřebu uspokojí?

Boom výroby aut je dán tím, že tato se stále více stávají spotřebním zbožím, dosažitelným stále novým a novým (chudším) vrstvám po celém světě, kdy ČR je naprosto typickou ukázkou, kdy u nás auta reálně zlevnila za 20 let na jednu třetinu.

0/0
7.1.2017 0:13

L34a29d52i56s30l20a70v 74K83v23a94s49n14i23č39k48a 1333517653545

A proto jako radíte stahovat kalhoty už teď, když brod je někde nevím támhle ? Děláte si zbytečné starosti.

0/0
7.1.2017 0:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.