Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hyundai rozšíří lisovnu, práci zde najde dalších téměř dvě stě lidí

Další nová pracovní místa by mohla do konce roku 2018 vzniknout v nošovické průmyslové zóně. V nové lisovně se budou vyrábět díly, které automobilka v současnosti musí dovážet až z Koreje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

T31o15m55á96š 43D28v69o55ř64á72k 3305283226836

Tak to je prima, zase další montovna a blbě placená práce pro agenturní pracovníky...

+3/−3
6.1.2017 22:14

R78o81m86a51n 74S63t70o29n77e82k 1169533499391

tyhle ty montovny mají většinou vyšší mzdy než většina firem v okolí

+3/0
7.1.2017 1:58

L55u62k49á89š 23S31e38d11l81á24č63e87k 1863327417280

Lisovna není montovna, protože se ty díly teprve tam vyrábí. Montovna je skládání výrobku z hotových dílů. ;-)

+6/0
7.1.2017 3:30

A95l39a77n 34Ř12e26p62k23a 4505306

A kdo je nutí tam pracovat? Mohli se líp učit a dělali by jinde, na druhou stranu i dělníci jsou potřeba, někdo rukama musí dělat vždyckyR^

0/0
7.1.2017 11:02

K87a48m98i12l 56D13o72l16e16z73e58l 6982886214122

at to rozsiri, vice socialnich vozitek pro Evropu :)

0/0
6.1.2017 21:21

R64o27m97a63n 52P32o52l33á48č15e80k 5516339755

A budou tam vozit poláky, slováky a nebo ukrajince? ;-D

+5/−1
6.1.2017 20:38

J41i22n29d12ř74i32c36h 53K77o50v56a81l22č72í42k 4391846365227

Maďary a Rumuny. Jako v každé dodavatelské firmě (vlastní zkušenost - a stačilo)

0/0
6.1.2017 21:54

A16l14a61n 20Ř89e97p95k48a 4425276

No pokud Češi tam nebudou chtít dělat a jen budou remcat, tak budou muset ...

0/0
7.1.2017 11:03

V60á32c37l40a93v 86H71r83a76d61i66l 3334238692251

ta expanze a boom s auty je doslova časovaná bomba - ten nárůst prostě musí skončit - těch aut nemůže stále přibývat - silnice nejsou nafukovací - a že by se jednalo všude jen o obměnu vozového parku, tak to ani omylem - automobilová bublina splaskne ještě rychleji než ta realitní - škoda že tu není Řapek, hned bych měl jisté +

+5/0
6.1.2017 20:14

R51o78m89a23n 47P21o91l73á47č71e65k 5506239325

Sice automobilový průmysl dostane "ránu", ale politici nedopustí aby padnul jako realitní. Přece jenom v rámci celé EU v něm pracuje až moc lidí napříč státy...

A že ty páky jsou...

1) Šrotovné už známe.

2) Emise... Nejdál jsou v Itálii, kde nemůžete auto starší 20 let provozovat a získat veteránské razítko je sakra těžké.

Navíc auta jsou o pohodlnosti .Lidi si radši ukrojí od pusy, jenom aby auto bylo:-)

+3/0
6.1.2017 20:53

M62a41r14t75i31n 50N20e61v94r49l87a 2657761284127

Přesně. Znám pár lidí co jsou schopni jezdit autem i 1 kilometr do práce, jen aby vypadali že na to mají...

0/0
7.1.2017 8:48

V97í46ť87a 19K40r10u84t58i36š 1500524235607

A myslíte, že z nějakého důvodu se výrazně (a globálně) omezí potřeba flexibilní individuální přepravy, resp. auto bude nahrazeno v masovém měřítku jiným prostředkem, které tuto potřebu uspokojí?

Boom výroby aut je dán tím, že tato se stále více stávají spotřebním zbožím, dosažitelným stále novým a novým (chudším) vrstvám po celém světě, kdy ČR je naprosto typickou ukázkou, kdy u nás auta reálně zlevnila za 20 let na jednu třetinu.

0/0
7.1.2017 0:13

L70a88d80i64s18l52a71v 85K45v82a13s17n30i11č89k34a 1453297183935

A proto jako radíte stahovat kalhoty už teď, když brod je někde nevím támhle ? Děláte si zbytečné starosti.

0/0
7.1.2017 0:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.