Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hyundai rozšíří lisovnu, práci zde najde dalších téměř dvě stě lidí

Další nová pracovní místa by mohla do konce roku 2018 vzniknout v nošovické průmyslové zóně. V nové lisovně se budou vyrábět díly, které automobilka v současnosti musí dovážet až z Koreje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

T90o51m47á34š 24D73v56o61ř12á33k 3395833576496

Tak to je prima, zase další montovna a blbě placená práce pro agenturní pracovníky...

+3/−3
6.1.2017 22:14

R36o57m12a51n 34S51t63o85n92e14k 1569253129631

tyhle ty montovny mají většinou vyšší mzdy než většina firem v okolí

+3/0
7.1.2017 1:58

L61u90k24á76š 89S51e58d44l81á21č98e59k 1203377217120

Lisovna není montovna, protože se ty díly teprve tam vyrábí. Montovna je skládání výrobku z hotových dílů. ;-)

+6/0
7.1.2017 3:30

A31l57a61n 51Ř45e12p70k52a 4775726

A kdo je nutí tam pracovat? Mohli se líp učit a dělali by jinde, na druhou stranu i dělníci jsou potřeba, někdo rukama musí dělat vždyckyR^

0/0
7.1.2017 11:02

K64a96m46i90l 18D22o20l93e70z87e56l 6482426974142

at to rozsiri, vice socialnich vozitek pro Evropu :)

0/0
6.1.2017 21:21

R53o45m12a91n 24P23o51l83á71č56e94k 5736669615

A budou tam vozit poláky, slováky a nebo ukrajince? ;-D

+5/−1
6.1.2017 20:38

J90i47n46d13ř35i53c21h 53K72o97v88a65l49č49í63k 4631886585567

Maďary a Rumuny. Jako v každé dodavatelské firmě (vlastní zkušenost - a stačilo)

0/0
6.1.2017 21:54

A96l98a98n 77Ř38e63p31k80a 4355896

No pokud Češi tam nebudou chtít dělat a jen budou remcat, tak budou muset ...

0/0
7.1.2017 11:03

V95á44c55l58a12v 32H50r53a23d87i85l 3604808472231

ta expanze a boom s auty je doslova časovaná bomba - ten nárůst prostě musí skončit - těch aut nemůže stále přibývat - silnice nejsou nafukovací - a že by se jednalo všude jen o obměnu vozového parku, tak to ani omylem - automobilová bublina splaskne ještě rychleji než ta realitní - škoda že tu není Řapek, hned bych měl jisté +

+5/0
6.1.2017 20:14

R36o73m73a86n 29P82o96l47á76č66e61k 5236189815

Sice automobilový průmysl dostane "ránu", ale politici nedopustí aby padnul jako realitní. Přece jenom v rámci celé EU v něm pracuje až moc lidí napříč státy...

A že ty páky jsou...

1) Šrotovné už známe.

2) Emise... Nejdál jsou v Itálii, kde nemůžete auto starší 20 let provozovat a získat veteránské razítko je sakra těžké.

Navíc auta jsou o pohodlnosti .Lidi si radši ukrojí od pusy, jenom aby auto bylo:-)

+3/0
6.1.2017 20:53

M81a53r28t31i57n 37N52e40v62r26l97a 2207491104727

Přesně. Znám pár lidí co jsou schopni jezdit autem i 1 kilometr do práce, jen aby vypadali že na to mají...

0/0
7.1.2017 8:48

V94í25ť61a 85K51r63u89t43i60š 1520914575677

A myslíte, že z nějakého důvodu se výrazně (a globálně) omezí potřeba flexibilní individuální přepravy, resp. auto bude nahrazeno v masovém měřítku jiným prostředkem, které tuto potřebu uspokojí?

Boom výroby aut je dán tím, že tato se stále více stávají spotřebním zbožím, dosažitelným stále novým a novým (chudším) vrstvám po celém světě, kdy ČR je naprosto typickou ukázkou, kdy u nás auta reálně zlevnila za 20 let na jednu třetinu.

0/0
7.1.2017 0:13

L87a95d88i23s68l70a69v 68K64v13a52s93n81i72č56k74a 1753797813345

A proto jako radíte stahovat kalhoty už teď, když brod je někde nevím támhle ? Děláte si zbytečné starosti.

0/0
7.1.2017 0:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.