Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ostrava se přes protesty posouvá v přípravě rozšíření tramvajových tratí

Vedení Ostravy nechává vypracovat projektovou dokumentaci, na jejímž základě vybere variantu pro tramvajovou trať v Pustkovci a Porubě. Petiční výbor proti výstavbě trati ale požaduje diskusi, opírá se o více než čtyři tisíce podpisů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M37i10l11o64š 93R12e26c40h32t26o23r68o30v10i70č 7114720402353

Inu, dá se to očekávat, že než účelná investice do smysluplné změny dopravy a tedy i přizpůsobení nové vozovky pro elektrobusy, která by se teprve musela vytvářet, je hrrr nápad, jak získat EU miliardy tramvajovou obslužností, že je rychlejší. Co je vlastně komu po opravdovém názoru obyvatel, že?! Však oni si zvyknou, jako už mnohokrát předtím. :-/ Rv

0/0
13.2.2017 6:52

W18r42a68t93i26s49l13a57v 42T72o39b79o82l24a 3588543929800

Jak funguje diskuze s vedením petice :D

http://www.k-report.net/ukazobrazek.php?soubor=1170461.jpg&httpref=48/385

http://www.k-report.net/ukazobrazek.php?soubor=1170462.jpg&httpref=48/385

0/0
15.1.2017 12:01

W49r64a20t14i27s11l48a47v 90T74o48b24o14l95a 3738843969100

Nováček se nám tady ohání tím, že jsme banda tramvajfobilů a podplacených úředníků z DPO, ale není to náhodou právě on, který snad každou diskuzi na toto téma zaspamuje svými velice "inteligentními" příspěvky?

+1/0
13.1.2017 11:52

A87d96a52m 32P31o71c46h56e 7178666670745

Je. V Praze má podobnou funkci Karel Drda, další místní tramvajofob z diskuze.

+2/0
13.1.2017 17:35

P48a60v15e89l 68N22o34v69á93č77e28k 4770346988

Nárust počtu cestujících asi mírný bude, pokud je vysadíme z meziměstských autobusů a donutíme je přestoupit na tramvaj, protože tyto autobusy ukončíme. Podobně jako na terminálech Dubina a Hranečník. Jen asi nelze očekávat nadšení od cestujících, kteří byli meziměstským za 10 minut v centru a dále se případně přesunuli MHD a nově si musí koupti další jízdenku a cestovat 30 minut. A od Globusu to bude zastávek, rychlá ta nová trať zřejmě nebude vzhledem k zatáčkám co 300m..

Mimochodem, z terminálu Hranečník přiveze do průmyslové zóny v Hrabové cestující, co? AUTOBUS ČÍSLO 74 :-) Ty cestující, které jsme z autobusu vysadili, znovu do autobusu posadíme. Ještě, že tak, jinak by se povozili 50 minut s dvěma přestupy..

+3/−3
13.1.2017 8:16

S61v67a86t42a78v94a 27D15u31r71a18n13o18v13á 3469589354981

Pane Novacku, nic proti Vam, ale pracuji s lidmi, kteri dojizdeji z celeho kraje a nevidi to dojizdeni, tak cerne jako vy a to nekteri jedou vlakem na Svinov a pak se jeste drncaji tramvaji. Projet dnes Ostravou z jednoho konce na druhy je ve spicce docela kumst a uz vubec ne za 10 minut. Tj. napr. jen cas, kdy vyjedu z firmy a najedu na Mariansko-horskou a dojedu k Vodarne, cas od Karoliny k Vodarne ve spicce v pohode 10-15 a stejny cas prihodim do Pustkovce. Tramvaj docela v klidu a za 45 min jsem na miste a z toho je 10 minut na cestu od Slovanu. Tohle opravdu neni problem. Autobus mi ten komfort neposkytuje, protoze narozdil od te tramvaje cas od casu ma zdrzeni v zacpe.

0/0
13.1.2017 12:32

P85a84v83e78l 12N78o36v78á16č77e32k 4620966908

Já právě pracuji spíše zase s těmi, co od doby terminálu na Hranečníku začali jezdit z Karviné a Orlové auty. Domluvili se a jezdí společně.

Jestliže skončí nějaké auto na kolejích nebo bourá tramvaj, tak zase stojí tramvaje, to si nevyberete.

0/0
13.1.2017 13:54

P63a44v39e66l 61N88o60v46á13č40e57k 4960866328

Zvláštní, že v diskuzích o tramvajích přispívají vždy stejní pseudoodborníci spíše tramvajkofanatici. Tady vůbec nejde o ekologii nebo emise, tady jde o to nadojit si z EUkravičky ke 105 autobusům za 860 milionů, ještě 40 tramvají za 1,4mld a k tomu prostavět miliardu natažením kolejí. Důležité je to, všechno stihnout do roku 2020 než dojná kravička přestane dojit 85% na cokoliv co má v názvu ekologii. Protože, po roce 2020 bude EU poskytovat pouze úvěry a věřte, že tato "strategická stavba" by se nezaplatila. Podobně jako se nikdy nezaplatí plánovaná lanovka z Dolních Vítkovic - doufejme, že se ani stavět nezačne a když tak z peněz skoukromého investora.

Pan Macura to říká jasně, buď budou obvody souhlasit nebo to protlačíme jako strategickou stavbu(a pak si to budeme pamatovat a přiškrtíme kohoutek financí z města).

Panu Macurovi bych postavil jednu tramvajovou točnu kolem domu, ať si taky užije ekologie. Tramvjaová trať (a jakákoliv kolejová) se staví s co nejméně oblouky a nechat ji proplétat kolem Duhy, je čirý nesmysl.

V příštích volbách si myslím, že Poruba i město sklidí ovoce své arogance, já budu volit klidně stranu typu Věcí veřejných(které asi už neexistují, jen příměr), jen aby se současní zastupitelé dostali od vesel a myslím, že i ostatní obyvatelé proti své vůli obšťastnění ekologickou stavbou budou volit kohokoliv, kdo bude aktivně vystupovat proti této stavbě.

Potom co v Jablonci plánují stavět tramvaj v pěší zóně mezi domy, už se nedivím ničemu. Vizualizace, kdy tramvja projíždí kolem předzahrádky před kavárnou, je opravdu působivá. Asi jim nedochází, proč v Olomouci co dva roky spadne nějaký barák nebo aspoň fasáda - shodou okolností tam vede tramvaj.

+2/−5
13.1.2017 8:09

R62a98d69e17k 92R43a98i32d29a 5357882799

Kdyby takhle hloupě uvažoval každý, tak se nebuduje nic a my tu máme středověk. S tou tramvají tam bylo počítáno už při stavbě sídliště, naprosto jasně tam jsou vyhrazené zelené pásy. Vy tvrdíte, že tu píšou samí tramvajkofanatici, já zas že argumenty proti mají zaslepení joudové. Nechápu co vám vadí na tramvaji v pěší zóně. V evropě naprosto běžná věc, u nás je to například v Brně, u sousedů v Bratislavě, ale i jinde. Ohraný je argument "Ať si to postaví vedení města kolem domu.", neumíte přijít na něco rozumnějšího sám, že musíte papouškovat ty největší hlouposti? Představte si, že by se na takové blbce dělal ohled při výstavbě všech sídlišť co v Ostravě máme. Tramvaj bychom tu nikde neměli a pak by takoví blbci byli první co by řvali, jak jsme zastaralé město, co se neumí postarat o dopravní spojení svých obyvatel. To samé platí pro nákup nových vozidel. Kvičíte nad nákupem nových autobusů a tramvají, ale první byste řval, když by se jezdilo těma starýma, jak máme hrozný dopravní podnik, že se furt musí jezdit v těch strašně starých vozidlech a do toho byste plácl nějaký nesmyslný věk, která ta starší vozidla zdaleka nemají. Jo, věřte, že tohle čtu a slyším tak často, že mi příjde, že lidi jako vy se na ty kraviny musí chodit někde školit.

+4/−4
13.1.2017 8:29

P63a56v41e29l 24N67o37v78á45č55e23k 4840226328

Pane Raido, kdyby jste o tom něco věděl, tak nepíšete nesmysly. Na těch zelených pásech, které byly jako územní rezerva určené pro vybudování trati dnes stojí rodinné domy a super market. V devadesátých letech totiž někdo rozhodl, že se územní rezerva ruší a může se zastavět. Že zřejmě nikdy nebudou peníze na to, aby se trať postavila.

Nemám nic proti nákupu vozidel, navíc když to město téměr nic nestojí. Nové autobusy jsou tiché, plní normu Euro 6 a jezdí na plyn, navíc jsou pohodlné. Mi prostě jen vadí ta neprofesionalita. Když píšete co by bylo kdyby...jak vede převážná část tramvjaových tratí v Ostravě - rovně a proč to asi jako odborník víte. Jak vede pitomých 3,3km nové trati? Dvě 90°zatáčky na 300 metrech (u Duhy) a potom esíčko na Průběžné, proluka mezi domy na Průběžné 27 metrů...to Vám přijde jako propracované řešení? Přijde Vám, že se tam dá pohodlně nacpat dvouproudá komunikace, obousměrná trať a chodník? Chtěl by jste bydlet v tom domě?

+3/−3
13.1.2017 9:55

A68d38a86m 96P56o49c79h65e 7708236430325

A přijdou vám autobusy také srovnatelně kapacitní a drahé? A čím je tramvaj méně pohodlná?

0/0
13.1.2017 10:24

P40a77v64e74l 63N74o19v29á69č46e78k 4750606228

Tyhle autobusy zde jezdí poloprázdné čili kapacitně naprosto dostačují. U soukromého dopravce, kde si každý cestující kupuje jízdenku by dávno byla polovina spojů označena za ztrátové. Zde to tak nebije do očí, protože nikdo neví, kolik lidí spoj využilo. Cestující nastoupí a pokud má dlouhodobou jízdenku, tak prostě jede, nic neoznačuje, jestli jel nebo ne, nikdo neví.

Tramvaj oproti autobusu má jen jednu výhodu, nemá výfuk.

Jinak je hlučná, jak zvenku, tak zevnitř. Údržba kolejí je taky dražší a náročnější. Při průjezdu zatáčkou je taky pomalejší, hlučnější a opotřebovávají se mechanické součásti, jak koleje tak dvojkolí.

Jsem rád, že má DPO tak moderní park a že to není jak v některých městech, kde si člověk připadá jako by pustili do provozu historická vozidla.

Nicméně stavějme trati, tak jak se stavěly vždycky a ne podle toho jak to vypadá lépe na papíře.

+1/−1
13.1.2017 11:16

A50d73a46m 49P75o11c78h15e 7468526810485

Panebože. Ta klišé o tramvajích a hluku jsou už fakt trapná. Platilo to možná tak dokud se stavěly tratě z panelů. A náročnější údržba - slyšel jste někdy o fixních a variabilních nákladech?

0/−1
13.1.2017 17:34

S69v27a65t30a33v10a 51D58u91r72a13n35o36v52á 3479439564171

melo byt minus

0/0
13.1.2017 12:34

R26a46d32e19k 98R14a63i91d18a 5967792579

Na zeleném pásu podél Bedřicha Nikodéma nestojí nic od Martinovské až po Opavskou, pak až dále u Duhy je Albert, ale silnice tam je dost široká aby se tam tramvaj vešla. Na Průběžné bych nechtěl bydlet ani teď, protože postavit si řadovku takto blízko silnice jako je mají tam, mi příjde nepromyšlené. Esíčko na Průběžné je celkem roztahané, rozhodně to není průdká zatáčka a prosím, kde máte tu proluku mezi domy pouhých 27 metrů? Pošlete odkaz s mapou.

0/−1
13.1.2017 13:14

P39a94v57e96l 54N84o28v27á86č85e12k 4560856248

Územní rezerva byla na druhé straně silnice, tam co stojí Penny. Pod tím protějším zeleným pásem vede horkovod, na tom nelze postavit nic. Proto je to dodnes zelený pás. Odkaz posílat nebudu, je to u DSP. Opravdu ideální diskutovat a posuzovat vhodnost území bez místní znalosti jen podle mapy na internetu. Smekám.

+1/0
13.1.2017 13:49

P30e97t16r 29N93i62v67n23i42c82k44ý 3152354575327

"já budu volit klidně stranu typu Věcí veřejných(které asi už neexistují, jen příměr), jen aby se současní zastupitelé dostali od vesel "

Tak tomu říkám "čekání na spasitele". Myslíš, že noví a neokoukaní (a taky nezkušení) politici budou lepší než ti stávající? Na čem toto přesvědčení stavíš? Byly Věci veřejné lepší politickou stranou než ty stávající?

0/0
13.1.2017 8:32

P53a51v22e63l 44N74o58v49á17č35e60k 4570536598

Nebyly, samozřejmě, že ne... proto jsou tam kde jsou..

Samozřejmě předvolební sliby, skončí většinou jako sliby. Tady jde o to, že pokud mnou volený zastupitel nedělá to, proč jsem jej volit budu volit někoho jiného...a pokud celé zastupitelstvo Poruby hlásá, že chtějí "Zelenou Porubu" a potom nechají projít tento diletantský projekt, tak to asi není správně.

+1/0
13.1.2017 10:03

A39d32a12m 20P92o83c69h38e 7498826460745

A teď nám ještě laskavě vysvětlete, v čem z uvedeného je autobus výhodnější.

0/0
13.1.2017 10:23

P93a88v32e48l 31N41o75v15á32č50e37k 4970456168

Autobusy už tady jezdí, jsou nové, tiché, v Martinově mají plničku CNG a nic se nemusí stavět.

+1/0
13.1.2017 11:20

S94v47a57t74a43v32a 45D21u32r88a59n45o95v18á 3489169764271

Zkuste nam napsat, kde bydlite, pokud na dotcene ulici v Pustkovci, tak to bude daleko vic jasne. Jak daleko mate dum od dane ulice?

0/0
13.1.2017 12:36

M74a22r35t36i18n 40Č30a37p16e26k 6610931257174

Slyšel jste někdy rozjíždějící se Citelis CNG EURO 5? Evidentně ne, jelikož byste nepsal takové hlouposti. Je to hluboký dunivý zvuk, který je slyšet do daleka. A když se podaří, tak při sundání nohy z plynu se z výfuku ozve rána jak z děla.

Navíc CNG je z pohledu emisí horší než nafta, jeho jedinnou výhodou je nazatížení spotřební daní. Ona totiž spotřeba je vyšší než u nafty (vznětový vs. zážehový motor).

+1/0
13.1.2017 13:57

P71a44v19e35l 16N13o71v24á84č44e52k 4350406828

Nám tu jezdí Solarisy, ne Citelisy. Jak hlučný je Citelis je mi celkem jedno. Nejhlučnější věc je bzučák, než se zavřou dveře ;-D

Nové Solarisy na CNG jsou ještě tišší než ty předchozí dieselové, jak zvenku tak uvnitř - mohu posoudit, využívám je.

Paní Duranová, kde bydlíte Vy, že máte na tramvaji tak eminentní zájem?

Bydlím poměrně blízko, v současné době mi stačí, že slyším skřípat tramvaje v zatáčce u Slovanu, což je nějakých 5 minut pěšky.

+1/0
13.1.2017 14:50

S35v98a86t57a38v11a 70D37u75r74a19n51o58v81á 3379309134591

To byste rad vedel, ale mam velmi silne vazby na Pustkovec, tj. na jeji rekneme centralni cast, kde sice jiz nebydlim, ale z pohledu mych pribuznych, kteri proti ni nejsou, tady za ni budu stat hodne. Nejenze mi to usnadni dopravu k nim v pracovni dny, ale jim to usnadni zivot, jako doprava k lekari, na navstevy k rodine apod. Jsou to jiz starsi lide, takze asi tak. Navic ja si pamatuji dobu, kdy ty inkriminovane domy okolo Nikodema nestaly. No nic Pustkovec se trhl od Poruby, jedinou dobrou veci byla plynofikace obce, ale jinak to v podstate stoji za houby. Nejlepe jsou na tom ti, kteri pozemky okolo ulice prodali, coz si myslim, ze byl velmi kratkozraky cin. Vite ja jsem spise takovy ekologicky nadsenec, kam muzu, tam se dopravim po svych nebo verejnou dopravou. A dost me stve, ze ze sveho bydliste toho nikdy nedosahnu. Takzy, kdyz muzu, tak se svezu a jsem rada, ze se nemusim nervovat po meste v aute. A to najezdim docela dost.

0/−1
13.1.2017 15:33

D54a50n 19M89a15c75h91o90l82d31a 8857942534812

Vy když byste se někdy octl v Lisabonu tak by vas asi je..o, a maji z toho ještě atrakci pro turisty. Boze to jsou zas kecy co tu vedete

0/0
13.1.2017 17:59

J41a42r79o76s24l89a66v 49N42á62p92r59s53t77e82k 6685636

Při pohledu na mapu mi připadá nejjednodušší vést tramvajovou trať od Slovanu po Globus téměř přímo po Opavské.

To plánované kličkování mezi paneláky má nějaký význam?

+3/0
13.1.2017 8:06

P40a92v43e45l 35N16o43v17á14č35e52k 4160266548

Význam to má jediný, udělat u Duhy (ulice 17.listopadu) přestupní uzel, že už potom není jak vést trať aby byla rovná a relativně tichá to je věc druhá.

Historicky, v původním projektu z 50 let měla vést rovně po B. Nikodema. Variantu rovně ke Globusu zavrhli, protože má po ceště málo potencionálních cestujících. Takle se bude proplétat jak vláček v ZOO a sbírat lidi - teda teoreticky.

+2/−1
13.1.2017 8:21

W43r41a39t73i44s90l70a79v 70T96o60b89o65l21a 3318173379590

Nevyřešilo by to obslužnost Duhy a okolí, což je jeden z hlavních důvodu stavby :-)

+1/0
13.1.2017 11:50

S88v87a49t68a47v48a 33D37u53r34a17n73o22v15á 3109329284251

Castecne ano, mimochodem byla by to nejstarsi varianta vystavby tramvajove trati, proto taky ta 17. listopadu byla ponechana tak siroka, aspon tak se o tom hovorilo, kdyz jsem zde bydlela.

0/0
13.1.2017 12:39

M61i16c12h96a65l 78K13a76m34i13n97s15k56ý 7241468

Budu se smát, až z Bruselu přijde nařízení snižovat imisní limity ve městech a začnou se omezovat Autobusy. To si pak sedmák a osmák pěkně zajde a budou ještě vzpomínat, že mohli mít neimisní lokalku až před barák.

+1/−2
13.1.2017 7:26

W12r46a78t15i20s13l84a48v 36T27o58b74o70l74a 3418743139150

Jenom dobře. Argumenty protestující strany se mi vůbec nelíbí.

Místo, aby přišli s opravdovými argumenty, které dávají smysl, vytahují jen žvásty a lži....

Zvýšení kriminality, snížení cen majetku, nákup nových tramvají je prý podvod, použití panelů pro zakrytí kolejového svršku a podobně.... Tohle opravdu neberu jako řádné argumenty, které by byly ověřeny.

Ve vedení této petice je člověk, který o tom nemá absolutně žádnou páru a jen kope kolem sebe a jakmile protistrana vytáhne nějaký argument, tak je ihned označen za lháře a na jejich stránkách je zablokován tomuto člověku přístup. :-)

Už jen kvůli tomuto chování jsem pro stavbu. Nehledě na to, že mnoho zemí se k tramvajové dopravě postupně vrací. My máme možnost se posunout zase o kus dál, změnit stovky autobusových spojů denně za poměrně ekologické a moderní tramvaje a ještě protestujeme...

Tramvajová trať by byla postavena nejmodernějšími technologiemi včetně zatrávnění, které po zkušenostech z okolních zemí a měst, odhluční tramvaje natolik, že je průjezd pomalu neslyšitelný....

Za mě.

http://e-petice.cz/petitions/petice-na-podporu-realizace-aktivit-v-ramci-ekologizace-verejne-dopravy-ostrava-poruba.html

+12/−2
12.1.2017 21:56

W29r19a70t79i85s20l25a65v 48T43o75b23o16l31a 3708943169930

A to snad ani nebudu vytahovat tu jejich parodii na otevřenou diskuzi v listopadu. Informovaní byli jen protestující, s radnicí jednali ve stylu, že jim řekli datum a dojděte nebo ne... Žádné domluvy nic.

A co se dělo uvnitř, to už snad nemá cenu ani komentovat.

+3/−1
12.1.2017 22:17

S95v46a79t87a44v57a 37D36u90r47a37n73o29v83á 3889439754381

Mam vam to prijit podepsat? Ja to rada udelam :D

0/0
13.1.2017 6:05

P36a86v80e39l 70N43o89v77á27č65e32k 4510796738

A to víte odkud? Přímo od pana Macury?

0/−1
13.1.2017 7:08

W37r61a85t67i56s91l82a79v 42T58o46b95o80l59a 3108983839790

Stejně jako vy, i já mám své zdroje. A rozhodně mám 5x víc informací, než normální občan... Ale chápu, že Vysloužilové hraje do karet mlžit, mlžit a dělat vše proto, aby co nejvíc lidí otočila na svou stranu....

Nejsmutnější je na tom to, že ona sama svých chováním poměrně hodně lidí od podepsání petice odradila. Nespočítal bych snad ani na všech svých prstech, kolik lidí mi říkalo, že proti stavbě sice jsou, ale za to co ona předvádí, tu tramvaj radši přežijou, než být s ní na jedné lodi....

0/0
13.1.2017 11:49

J44i88ř64í 45R60a15j67n62o32c22h 9165561615

http://e-petice.cz/petitions/petice-na-podporu-realizace-aktivit-v-ramci-ekologizace-verejne-dopravy-ostrava-poruba.html Petice pro stavbu tramvaje ! Podepište :)

+9/−1
12.1.2017 19:37
Foto

M62a84r50e15k 71B91a15š63i43s79t88a 7903982793700

Bordel ze stavby ať si dělají radní pod svými okny. Cinkající a hlučné tramvaje jim nastavět pod baráky a udělat jim párty pod oknama. Ta zasažená oblast je klidová část, tady kravál z DP nepotřebujeme a nechceme!!!

+3/−21
12.1.2017 17:36

J44a16k97u81b 75K66o16r29e68c 6694980631553

se ani nedivím, že magistrát s lidma nechce mluvit. Poslouchat tam takové názory....

+15/−3
12.1.2017 19:12

A50d44a30m 26P57o17c40h33e 7888536460655

Navrhujete nikdy nic nestavit, aby nebyl bordel ze stavby? A "hlučné tramvaje" - všiml jste si, co je dnes za rok? A zkusil jjste si někdy poslechnout moderní rekonstruovanou trať?

+7/−2
12.1.2017 22:53

P14a90v53e89l 84N73o25v98á69č79e56k 4550986378

Moderní rekonstruovanou trať udělali od křižovatka Martinovské s Opavskou, bohužel i tak tramvaj skřípe a jede 30km/h. Jsou tam zatáčky, tramvajové (kolejové) trati se mají stavět především rovně a ne je nechat proplétat sídlištěm.

+2/−2
13.1.2017 7:07

A92d92a85m 86P58o30c56h84e 7468856710575

Aha, "zatáčky" na koleji. Pán bude zřejmě odborník. Nastudujte si něco o parametrech skutečně moderní trati a mazání kolejnic.

+1/−1
13.1.2017 10:27

P66a19v35e34l 77N12o17v38á85č80e42k 4130696988

Aha, takže Poruba bude jediné místo, kde v celé Ostravě bude postavena moderní a ještě k tomu tichá trať? A není to trochu diskriminace ostatních občanů města? Protože, nikde jinde tuto vymoženost nemají.. Nádražní ulice, to je vskutku ukázka 21.století...

Potom jsme ještě slyšeli pana primátora hlásat o tramvajích na baterie :-)

+1/0
13.1.2017 11:25

A28d16a10m 50P17o37c32h70e 7298806120425

Aha, tichá vadí taky, je to diskriminace. AHA.

0/0
13.1.2017 17:36

D68a98n 79M41a42c86h79o58l48d47a 8957622514702

tak at se pustkovec trhne a jde do pryc. Jako branit vystavbe paternich trati MHD je opravdu na povazenou. Poruba jako tretinova cast ostravy ma jedinou tramvajovou trat, to je proste ulet. Mensi ale podobna ctvrt Ostrava - Jih ma tech trati snad 5 nebo 6. Poruba by si zasloužila kromě této trati ještě minimálně jednu.

+24/−4
12.1.2017 16:28

M73i66c34h33a93l 66P79o58d79l49o57u24č24k51a 6750638764668

Určitě je velice dobrý nápad, aby se třeba Poruba také odpojila od Ostravy, když se vlastně má tak špatně. V čem je ta trať páteřní? Proto, aby u Globusu mohl vzniknout třeba další debilní terminál, který lidi jen z hromadné dopravy vyžene? Kraj ani Ostrava drží hubu, že vyhnali cestující z autobusů z Karvinska do Ostravy.

+3/−8
12.1.2017 16:57

D35a96n 70M73a51c15h31o92l64d72a 8467762454352

Jedna trat na sto tisíc obyvatel je ok? Jakoby olomouc mela jednu linku. Proste totální blbost, autobus neautobus.

+13/0
12.1.2017 17:44

S83v81a13t38a14v49a 32D32u91r20a83n65o88v65á 3329139914231

Co takhle se na to podivat z jineho uhlu a to z pohledu majitelu rodinnych domu na ulici Bedricha Nikodema, kteri si postavili sve domy skoro v hranicich pozemku, protoze prodejci pozemku ve vetsine pripadu rozprodali sve zahrady. Dnes je tady zahusteno a bohuzel majitelum techto rodinnych domu nejvice vadi tato tramvajova trat. Co se tyce domu na 7. ci 8. obvode ty jsou v dostatacne vzdalenosti od cesty. A radni Pustkovce, ti si hreji sve osobni zajmy a neschopnost videt dal nez za hranice sveho dvorku. Uprimne receno Pustkovec je v podstate takova klidova zona bez nejakeho vetsiho provozu. A bohuzel jeji obyvatele musi na zastavky na 7., 8., 4. obvod ci nahoru ke Slovanu.

+2/−8
12.1.2017 17:48

K49a35r87e98l 65M51a73l68í60k 1563880445328

Majitele s tim mohli pocitat,staci hlubsi analyza...ale pokud verite argumentum te trapne petice,tak vam asi nepomuze nic,domky tam navic nikdy nemely vzniknout,ja osobne bych tam urcite nestavel

+7/−2
12.1.2017 19:54

S94v66a53t85a19v12a 53D40u83r55a50n41o81v18á 3289119394781

No kdybyste cetl poradne, tak byste zjistil, ze proti te tramvajove trati nejsem. Jen jsem napsala jiny pohled. Ale vy jste cetl prvni vetu :-P

+2/0
13.1.2017 6:10

W25r46a57t76i79s83l20a23v 52T80o24b14o98l37a 3348663979550

Pani Duranová. O stavbě tramvajové tratě se tady mluví přes 30 let a nikdy nebyl tento plán smazán. Když už někdo stavěl, musel počítat, že dříve nebo později tato "hrozba" příjde.

+8/−2
12.1.2017 21:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.