Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ostrava se přes protesty posouvá v přípravě rozšíření tramvajových tratí

Vedení Ostravy nechává vypracovat projektovou dokumentaci, na jejímž základě vybere variantu pro tramvajovou trať v Pustkovci a Porubě. Petiční výbor proti výstavbě trati ale požaduje diskusi, opírá se o více než čtyři tisíce podpisů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M71i58l19o27š 70R62e65c37h10t51o48r27o41v40i46č 7904730772473

Inu, dá se to očekávat, že než účelná investice do smysluplné změny dopravy a tedy i přizpůsobení nové vozovky pro elektrobusy, která by se teprve musela vytvářet, je hrrr nápad, jak získat EU miliardy tramvajovou obslužností, že je rychlejší. Co je vlastně komu po opravdovém názoru obyvatel, že?! Však oni si zvyknou, jako už mnohokrát předtím. :-/ Rv

0/0
13.2.2017 6:52

W19r62a24t57i61s22l44a95v 64T10o44b16o96l56a 3898193659300

Jak funguje diskuze s vedením petice :D

http://www.k-report.net/ukazobrazek.php?soubor=1170461.jpg&httpref=48/385

http://www.k-report.net/ukazobrazek.php?soubor=1170462.jpg&httpref=48/385

0/0
15.1.2017 12:01

W18r84a65t56i53s76l80a38v 64T11o48b10o48l88a 3348493119590

Nováček se nám tady ohání tím, že jsme banda tramvajfobilů a podplacených úředníků z DPO, ale není to náhodou právě on, který snad každou diskuzi na toto téma zaspamuje svými velice "inteligentními" příspěvky?

+1/0
13.1.2017 11:52

A23d96a96m 81P74o96c64h91e 7938536900375

Je. V Praze má podobnou funkci Karel Drda, další místní tramvajofob z diskuze.

+2/0
13.1.2017 17:35

P73a25v81e87l 22N89o65v85á43č28e95k 4200946948

Nárust počtu cestujících asi mírný bude, pokud je vysadíme z meziměstských autobusů a donutíme je přestoupit na tramvaj, protože tyto autobusy ukončíme. Podobně jako na terminálech Dubina a Hranečník. Jen asi nelze očekávat nadšení od cestujících, kteří byli meziměstským za 10 minut v centru a dále se případně přesunuli MHD a nově si musí koupti další jízdenku a cestovat 30 minut. A od Globusu to bude zastávek, rychlá ta nová trať zřejmě nebude vzhledem k zatáčkám co 300m..

Mimochodem, z terminálu Hranečník přiveze do průmyslové zóny v Hrabové cestující, co? AUTOBUS ČÍSLO 74 :-) Ty cestující, které jsme z autobusu vysadili, znovu do autobusu posadíme. Ještě, že tak, jinak by se povozili 50 minut s dvěma přestupy..

+3/−3
13.1.2017 8:16

S25v21a20t65a94v96a 75D22u67r48a43n87o10v63á 3589329884111

Pane Novacku, nic proti Vam, ale pracuji s lidmi, kteri dojizdeji z celeho kraje a nevidi to dojizdeni, tak cerne jako vy a to nekteri jedou vlakem na Svinov a pak se jeste drncaji tramvaji. Projet dnes Ostravou z jednoho konce na druhy je ve spicce docela kumst a uz vubec ne za 10 minut. Tj. napr. jen cas, kdy vyjedu z firmy a najedu na Mariansko-horskou a dojedu k Vodarne, cas od Karoliny k Vodarne ve spicce v pohode 10-15 a stejny cas prihodim do Pustkovce. Tramvaj docela v klidu a za 45 min jsem na miste a z toho je 10 minut na cestu od Slovanu. Tohle opravdu neni problem. Autobus mi ten komfort neposkytuje, protoze narozdil od te tramvaje cas od casu ma zdrzeni v zacpe.

0/0
13.1.2017 12:32

P43a36v33e28l 60N75o44v83á25č25e94k 4100866858

Já právě pracuji spíše zase s těmi, co od doby terminálu na Hranečníku začali jezdit z Karviné a Orlové auty. Domluvili se a jezdí společně.

Jestliže skončí nějaké auto na kolejích nebo bourá tramvaj, tak zase stojí tramvaje, to si nevyberete.

0/0
13.1.2017 13:54

P78a81v53e81l 38N58o93v60á19č15e76k 4480106228

Zvláštní, že v diskuzích o tramvajích přispívají vždy stejní pseudoodborníci spíše tramvajkofanatici. Tady vůbec nejde o ekologii nebo emise, tady jde o to nadojit si z EUkravičky ke 105 autobusům za 860 milionů, ještě 40 tramvají za 1,4mld a k tomu prostavět miliardu natažením kolejí. Důležité je to, všechno stihnout do roku 2020 než dojná kravička přestane dojit 85% na cokoliv co má v názvu ekologii. Protože, po roce 2020 bude EU poskytovat pouze úvěry a věřte, že tato "strategická stavba" by se nezaplatila. Podobně jako se nikdy nezaplatí plánovaná lanovka z Dolních Vítkovic - doufejme, že se ani stavět nezačne a když tak z peněz skoukromého investora.

Pan Macura to říká jasně, buď budou obvody souhlasit nebo to protlačíme jako strategickou stavbu(a pak si to budeme pamatovat a přiškrtíme kohoutek financí z města).

Panu Macurovi bych postavil jednu tramvajovou točnu kolem domu, ať si taky užije ekologie. Tramvjaová trať (a jakákoliv kolejová) se staví s co nejméně oblouky a nechat ji proplétat kolem Duhy, je čirý nesmysl.

V příštích volbách si myslím, že Poruba i město sklidí ovoce své arogance, já budu volit klidně stranu typu Věcí veřejných(které asi už neexistují, jen příměr), jen aby se současní zastupitelé dostali od vesel a myslím, že i ostatní obyvatelé proti své vůli obšťastnění ekologickou stavbou budou volit kohokoliv, kdo bude aktivně vystupovat proti této stavbě.

Potom co v Jablonci plánují stavět tramvaj v pěší zóně mezi domy, už se nedivím ničemu. Vizualizace, kdy tramvja projíždí kolem předzahrádky před kavárnou, je opravdu působivá. Asi jim nedochází, proč v Olomouci co dva roky spadne nějaký barák nebo aspoň fasáda - shodou okolností tam vede tramvaj.

+2/−5
13.1.2017 8:09

R35a17d62e54k 27R62a82i71d76a 5647442759

Kdyby takhle hloupě uvažoval každý, tak se nebuduje nic a my tu máme středověk. S tou tramvají tam bylo počítáno už při stavbě sídliště, naprosto jasně tam jsou vyhrazené zelené pásy. Vy tvrdíte, že tu píšou samí tramvajkofanatici, já zas že argumenty proti mají zaslepení joudové. Nechápu co vám vadí na tramvaji v pěší zóně. V evropě naprosto běžná věc, u nás je to například v Brně, u sousedů v Bratislavě, ale i jinde. Ohraný je argument "Ať si to postaví vedení města kolem domu.", neumíte přijít na něco rozumnějšího sám, že musíte papouškovat ty největší hlouposti? Představte si, že by se na takové blbce dělal ohled při výstavbě všech sídlišť co v Ostravě máme. Tramvaj bychom tu nikde neměli a pak by takoví blbci byli první co by řvali, jak jsme zastaralé město, co se neumí postarat o dopravní spojení svých obyvatel. To samé platí pro nákup nových vozidel. Kvičíte nad nákupem nových autobusů a tramvají, ale první byste řval, když by se jezdilo těma starýma, jak máme hrozný dopravní podnik, že se furt musí jezdit v těch strašně starých vozidlech a do toho byste plácl nějaký nesmyslný věk, která ta starší vozidla zdaleka nemají. Jo, věřte, že tohle čtu a slyším tak často, že mi příjde, že lidi jako vy se na ty kraviny musí chodit někde školit.

+4/−4
13.1.2017 8:29

P80a79v80e80l 21N80o61v63á15č55e81k 4290726938

Pane Raido, kdyby jste o tom něco věděl, tak nepíšete nesmysly. Na těch zelených pásech, které byly jako územní rezerva určené pro vybudování trati dnes stojí rodinné domy a super market. V devadesátých letech totiž někdo rozhodl, že se územní rezerva ruší a může se zastavět. Že zřejmě nikdy nebudou peníze na to, aby se trať postavila.

Nemám nic proti nákupu vozidel, navíc když to město téměr nic nestojí. Nové autobusy jsou tiché, plní normu Euro 6 a jezdí na plyn, navíc jsou pohodlné. Mi prostě jen vadí ta neprofesionalita. Když píšete co by bylo kdyby...jak vede převážná část tramvjaových tratí v Ostravě - rovně a proč to asi jako odborník víte. Jak vede pitomých 3,3km nové trati? Dvě 90°zatáčky na 300 metrech (u Duhy) a potom esíčko na Průběžné, proluka mezi domy na Průběžné 27 metrů...to Vám přijde jako propracované řešení? Přijde Vám, že se tam dá pohodlně nacpat dvouproudá komunikace, obousměrná trať a chodník? Chtěl by jste bydlet v tom domě?

+3/−3
13.1.2017 9:55

A50d33a31m 56P79o60c63h18e 7768616690765

A přijdou vám autobusy také srovnatelně kapacitní a drahé? A čím je tramvaj méně pohodlná?

0/0
13.1.2017 10:24

P47a13v23e12l 27N18o15v56á78č22e78k 4960336248

Tyhle autobusy zde jezdí poloprázdné čili kapacitně naprosto dostačují. U soukromého dopravce, kde si každý cestující kupuje jízdenku by dávno byla polovina spojů označena za ztrátové. Zde to tak nebije do očí, protože nikdo neví, kolik lidí spoj využilo. Cestující nastoupí a pokud má dlouhodobou jízdenku, tak prostě jede, nic neoznačuje, jestli jel nebo ne, nikdo neví.

Tramvaj oproti autobusu má jen jednu výhodu, nemá výfuk.

Jinak je hlučná, jak zvenku, tak zevnitř. Údržba kolejí je taky dražší a náročnější. Při průjezdu zatáčkou je taky pomalejší, hlučnější a opotřebovávají se mechanické součásti, jak koleje tak dvojkolí.

Jsem rád, že má DPO tak moderní park a že to není jak v některých městech, kde si člověk připadá jako by pustili do provozu historická vozidla.

Nicméně stavějme trati, tak jak se stavěly vždycky a ne podle toho jak to vypadá lépe na papíře.

+1/−1
13.1.2017 11:16

A83d93a65m 52P86o88c60h75e 7388616250955

Panebože. Ta klišé o tramvajích a hluku jsou už fakt trapná. Platilo to možná tak dokud se stavěly tratě z panelů. A náročnější údržba - slyšel jste někdy o fixních a variabilních nákladech?

0/−1
13.1.2017 17:34

S13v80a66t14a27v20a 13D73u77r48a61n87o47v75á 3729939804701

melo byt minus

0/0
13.1.2017 12:34

R36a96d42e95k 66R97a64i88d71a 5197102189

Na zeleném pásu podél Bedřicha Nikodéma nestojí nic od Martinovské až po Opavskou, pak až dále u Duhy je Albert, ale silnice tam je dost široká aby se tam tramvaj vešla. Na Průběžné bych nechtěl bydlet ani teď, protože postavit si řadovku takto blízko silnice jako je mají tam, mi příjde nepromyšlené. Esíčko na Průběžné je celkem roztahané, rozhodně to není průdká zatáčka a prosím, kde máte tu proluku mezi domy pouhých 27 metrů? Pošlete odkaz s mapou.

0/−1
13.1.2017 13:14

P50a97v15e23l 37N48o51v61á12č74e32k 4550756328

Územní rezerva byla na druhé straně silnice, tam co stojí Penny. Pod tím protějším zeleným pásem vede horkovod, na tom nelze postavit nic. Proto je to dodnes zelený pás. Odkaz posílat nebudu, je to u DSP. Opravdu ideální diskutovat a posuzovat vhodnost území bez místní znalosti jen podle mapy na internetu. Smekám.

+1/0
13.1.2017 13:49

P15e27t76r 24N94i78v15n11i64c81k10ý 3462814125257

"já budu volit klidně stranu typu Věcí veřejných(které asi už neexistují, jen příměr), jen aby se současní zastupitelé dostali od vesel "

Tak tomu říkám "čekání na spasitele". Myslíš, že noví a neokoukaní (a taky nezkušení) politici budou lepší než ti stávající? Na čem toto přesvědčení stavíš? Byly Věci veřejné lepší politickou stranou než ty stávající?

0/0
13.1.2017 8:32

P54a10v12e65l 36N49o55v74á19č37e30k 4420786948

Nebyly, samozřejmě, že ne... proto jsou tam kde jsou..

Samozřejmě předvolební sliby, skončí většinou jako sliby. Tady jde o to, že pokud mnou volený zastupitel nedělá to, proč jsem jej volit budu volit někoho jiného...a pokud celé zastupitelstvo Poruby hlásá, že chtějí "Zelenou Porubu" a potom nechají projít tento diletantský projekt, tak to asi není správně.

+1/0
13.1.2017 10:03

A14d50a66m 72P60o79c87h74e 7768406940165

A teď nám ještě laskavě vysvětlete, v čem z uvedeného je autobus výhodnější.

0/0
13.1.2017 10:23

P85a25v15e76l 54N45o36v16á11č71e66k 4280356768

Autobusy už tady jezdí, jsou nové, tiché, v Martinově mají plničku CNG a nic se nemusí stavět.

+1/0
13.1.2017 11:20

S40v18a48t92a61v98a 19D96u23r25a36n84o12v24á 3499769694171

Zkuste nam napsat, kde bydlite, pokud na dotcene ulici v Pustkovci, tak to bude daleko vic jasne. Jak daleko mate dum od dane ulice?

0/0
13.1.2017 12:36

M58a50r33t49i96n 64Č90a92p35e77k 6330461327404

Slyšel jste někdy rozjíždějící se Citelis CNG EURO 5? Evidentně ne, jelikož byste nepsal takové hlouposti. Je to hluboký dunivý zvuk, který je slyšet do daleka. A když se podaří, tak při sundání nohy z plynu se z výfuku ozve rána jak z děla.

Navíc CNG je z pohledu emisí horší než nafta, jeho jedinnou výhodou je nazatížení spotřební daní. Ona totiž spotřeba je vyšší než u nafty (vznětový vs. zážehový motor).

+1/0
13.1.2017 13:57

P95a30v71e48l 80N25o41v85á19č71e10k 4770916528

Nám tu jezdí Solarisy, ne Citelisy. Jak hlučný je Citelis je mi celkem jedno. Nejhlučnější věc je bzučák, než se zavřou dveře ;-D

Nové Solarisy na CNG jsou ještě tišší než ty předchozí dieselové, jak zvenku tak uvnitř - mohu posoudit, využívám je.

Paní Duranová, kde bydlíte Vy, že máte na tramvaji tak eminentní zájem?

Bydlím poměrně blízko, v současné době mi stačí, že slyším skřípat tramvaje v zatáčce u Slovanu, což je nějakých 5 minut pěšky.

+1/0
13.1.2017 14:50

S31v86a39t41a64v18a 76D12u36r42a52n57o10v36á 3319849594901

To byste rad vedel, ale mam velmi silne vazby na Pustkovec, tj. na jeji rekneme centralni cast, kde sice jiz nebydlim, ale z pohledu mych pribuznych, kteri proti ni nejsou, tady za ni budu stat hodne. Nejenze mi to usnadni dopravu k nim v pracovni dny, ale jim to usnadni zivot, jako doprava k lekari, na navstevy k rodine apod. Jsou to jiz starsi lide, takze asi tak. Navic ja si pamatuji dobu, kdy ty inkriminovane domy okolo Nikodema nestaly. No nic Pustkovec se trhl od Poruby, jedinou dobrou veci byla plynofikace obce, ale jinak to v podstate stoji za houby. Nejlepe jsou na tom ti, kteri pozemky okolo ulice prodali, coz si myslim, ze byl velmi kratkozraky cin. Vite ja jsem spise takovy ekologicky nadsenec, kam muzu, tam se dopravim po svych nebo verejnou dopravou. A dost me stve, ze ze sveho bydliste toho nikdy nedosahnu. Takzy, kdyz muzu, tak se svezu a jsem rada, ze se nemusim nervovat po meste v aute. A to najezdim docela dost.

0/−1
13.1.2017 15:33

D84a40n 63M39a74c67h61o38l30d49a 8787332714142

Vy když byste se někdy octl v Lisabonu tak by vas asi je..o, a maji z toho ještě atrakci pro turisty. Boze to jsou zas kecy co tu vedete

0/0
13.1.2017 17:59

J21a68r16o95s46l67a38v 54N38á69p86r28s90t80e88k 6205106

Při pohledu na mapu mi připadá nejjednodušší vést tramvajovou trať od Slovanu po Globus téměř přímo po Opavské.

To plánované kličkování mezi paneláky má nějaký význam?

+3/0
13.1.2017 8:06

P58a79v24e47l 38N22o55v28á77č12e43k 4670966778

Význam to má jediný, udělat u Duhy (ulice 17.listopadu) přestupní uzel, že už potom není jak vést trať aby byla rovná a relativně tichá to je věc druhá.

Historicky, v původním projektu z 50 let měla vést rovně po B. Nikodema. Variantu rovně ke Globusu zavrhli, protože má po ceště málo potencionálních cestujících. Takle se bude proplétat jak vláček v ZOO a sbírat lidi - teda teoreticky.

+2/−1
13.1.2017 8:21

W64r37a41t87i92s39l83a27v 31T46o56b69o75l20a 3838863729280

Nevyřešilo by to obslužnost Duhy a okolí, což je jeden z hlavních důvodu stavby :-)

+1/0
13.1.2017 11:50

S30v90a98t18a33v75a 97D23u87r27a43n33o69v56á 3599149594861

Castecne ano, mimochodem byla by to nejstarsi varianta vystavby tramvajove trati, proto taky ta 17. listopadu byla ponechana tak siroka, aspon tak se o tom hovorilo, kdyz jsem zde bydlela.

0/0
13.1.2017 12:39

M12i87c58h35a82l 37K42a67m76i61n12s71k40ý 7151838

Budu se smát, až z Bruselu přijde nařízení snižovat imisní limity ve městech a začnou se omezovat Autobusy. To si pak sedmák a osmák pěkně zajde a budou ještě vzpomínat, že mohli mít neimisní lokalku až před barák.

+1/−2
13.1.2017 7:26

W40r61a42t74i15s21l50a92v 60T89o96b65o26l33a 3808983239910

Jenom dobře. Argumenty protestující strany se mi vůbec nelíbí.

Místo, aby přišli s opravdovými argumenty, které dávají smysl, vytahují jen žvásty a lži....

Zvýšení kriminality, snížení cen majetku, nákup nových tramvají je prý podvod, použití panelů pro zakrytí kolejového svršku a podobně.... Tohle opravdu neberu jako řádné argumenty, které by byly ověřeny.

Ve vedení této petice je člověk, který o tom nemá absolutně žádnou páru a jen kope kolem sebe a jakmile protistrana vytáhne nějaký argument, tak je ihned označen za lháře a na jejich stránkách je zablokován tomuto člověku přístup. :-)

Už jen kvůli tomuto chování jsem pro stavbu. Nehledě na to, že mnoho zemí se k tramvajové dopravě postupně vrací. My máme možnost se posunout zase o kus dál, změnit stovky autobusových spojů denně za poměrně ekologické a moderní tramvaje a ještě protestujeme...

Tramvajová trať by byla postavena nejmodernějšími technologiemi včetně zatrávnění, které po zkušenostech z okolních zemí a měst, odhluční tramvaje natolik, že je průjezd pomalu neslyšitelný....

Za mě.

http://e-petice.cz/petitions/petice-na-podporu-realizace-aktivit-v-ramci-ekologizace-verejne-dopravy-ostrava-poruba.html

+12/−2
12.1.2017 21:56

W46r63a66t50i56s24l95a50v 56T22o58b20o92l58a 3898723979530

A to snad ani nebudu vytahovat tu jejich parodii na otevřenou diskuzi v listopadu. Informovaní byli jen protestující, s radnicí jednali ve stylu, že jim řekli datum a dojděte nebo ne... Žádné domluvy nic.

A co se dělo uvnitř, to už snad nemá cenu ani komentovat.

+3/−1
12.1.2017 22:17

S37v81a46t84a88v75a 52D70u21r45a77n89o41v90á 3919759234411

Mam vam to prijit podepsat? Ja to rada udelam :D

0/0
13.1.2017 6:05

P28a83v46e46l 33N57o97v90á82č67e41k 4160916288

A to víte odkud? Přímo od pana Macury?

0/−1
13.1.2017 7:08

W78r52a26t76i17s57l86a23v 79T44o77b27o60l24a 3318663439780

Stejně jako vy, i já mám své zdroje. A rozhodně mám 5x víc informací, než normální občan... Ale chápu, že Vysloužilové hraje do karet mlžit, mlžit a dělat vše proto, aby co nejvíc lidí otočila na svou stranu....

Nejsmutnější je na tom to, že ona sama svých chováním poměrně hodně lidí od podepsání petice odradila. Nespočítal bych snad ani na všech svých prstech, kolik lidí mi říkalo, že proti stavbě sice jsou, ale za to co ona předvádí, tu tramvaj radši přežijou, než být s ní na jedné lodi....

0/0
13.1.2017 11:49

J26i70ř88í 60R17a14j33n47o92c16h 9185211635

http://e-petice.cz/petitions/petice-na-podporu-realizace-aktivit-v-ramci-ekologizace-verejne-dopravy-ostrava-poruba.html Petice pro stavbu tramvaje ! Podepište :)

+9/−1
12.1.2017 19:37
Foto

M28a27r98e46k 25B23a83š28i36s27t48a 7483682283720

Bordel ze stavby ať si dělají radní pod svými okny. Cinkající a hlučné tramvaje jim nastavět pod baráky a udělat jim párty pod oknama. Ta zasažená oblast je klidová část, tady kravál z DP nepotřebujeme a nechceme!!!

+3/−21
12.1.2017 17:36

J43a76k34u49b 87K24o45r13e67c 6704480911393

se ani nedivím, že magistrát s lidma nechce mluvit. Poslouchat tam takové názory....

+15/−3
12.1.2017 19:12

A23d51a77m 12P26o25c60h28e 7238986180815

Navrhujete nikdy nic nestavit, aby nebyl bordel ze stavby? A "hlučné tramvaje" - všiml jste si, co je dnes za rok? A zkusil jjste si někdy poslechnout moderní rekonstruovanou trať?

+7/−2
12.1.2017 22:53

P24a51v98e32l 49N90o88v40á89č70e68k 4650296958

Moderní rekonstruovanou trať udělali od křižovatka Martinovské s Opavskou, bohužel i tak tramvaj skřípe a jede 30km/h. Jsou tam zatáčky, tramvajové (kolejové) trati se mají stavět především rovně a ne je nechat proplétat sídlištěm.

+2/−2
13.1.2017 7:07

A28d25a59m 37P97o32c83h70e 7768576240325

Aha, "zatáčky" na koleji. Pán bude zřejmě odborník. Nastudujte si něco o parametrech skutečně moderní trati a mazání kolejnic.

+1/−1
13.1.2017 10:27

P32a18v10e59l 44N67o51v34á46č24e22k 4620756818

Aha, takže Poruba bude jediné místo, kde v celé Ostravě bude postavena moderní a ještě k tomu tichá trať? A není to trochu diskriminace ostatních občanů města? Protože, nikde jinde tuto vymoženost nemají.. Nádražní ulice, to je vskutku ukázka 21.století...

Potom jsme ještě slyšeli pana primátora hlásat o tramvajích na baterie :-)

+1/0
13.1.2017 11:25

A17d11a67m 54P84o58c16h96e 7108116890245

Aha, tichá vadí taky, je to diskriminace. AHA.

0/0
13.1.2017 17:36

D75a33n 21M47a93c84h10o26l82d88a 8807552124262

tak at se pustkovec trhne a jde do pryc. Jako branit vystavbe paternich trati MHD je opravdu na povazenou. Poruba jako tretinova cast ostravy ma jedinou tramvajovou trat, to je proste ulet. Mensi ale podobna ctvrt Ostrava - Jih ma tech trati snad 5 nebo 6. Poruba by si zasloužila kromě této trati ještě minimálně jednu.

+24/−4
12.1.2017 16:28

M41i82c81h15a62l 83P55o89d31l26o26u90č98k18a 6340328164198

Určitě je velice dobrý nápad, aby se třeba Poruba také odpojila od Ostravy, když se vlastně má tak špatně. V čem je ta trať páteřní? Proto, aby u Globusu mohl vzniknout třeba další debilní terminál, který lidi jen z hromadné dopravy vyžene? Kraj ani Ostrava drží hubu, že vyhnali cestující z autobusů z Karvinska do Ostravy.

+3/−8
12.1.2017 16:57

D44a67n 43M40a86c52h38o21l46d91a 8927352554642

Jedna trat na sto tisíc obyvatel je ok? Jakoby olomouc mela jednu linku. Proste totální blbost, autobus neautobus.

+13/0
12.1.2017 17:44

S37v53a75t33a91v47a 27D43u34r54a17n94o55v93á 3769759924751

Co takhle se na to podivat z jineho uhlu a to z pohledu majitelu rodinnych domu na ulici Bedricha Nikodema, kteri si postavili sve domy skoro v hranicich pozemku, protoze prodejci pozemku ve vetsine pripadu rozprodali sve zahrady. Dnes je tady zahusteno a bohuzel majitelum techto rodinnych domu nejvice vadi tato tramvajova trat. Co se tyce domu na 7. ci 8. obvode ty jsou v dostatacne vzdalenosti od cesty. A radni Pustkovce, ti si hreji sve osobni zajmy a neschopnost videt dal nez za hranice sveho dvorku. Uprimne receno Pustkovec je v podstate takova klidova zona bez nejakeho vetsiho provozu. A bohuzel jeji obyvatele musi na zastavky na 7., 8., 4. obvod ci nahoru ke Slovanu.

+2/−8
12.1.2017 17:48

K78a46r86e67l 84M53a40l52í92k 1263900625648

Majitele s tim mohli pocitat,staci hlubsi analyza...ale pokud verite argumentum te trapne petice,tak vam asi nepomuze nic,domky tam navic nikdy nemely vzniknout,ja osobne bych tam urcite nestavel

+7/−2
12.1.2017 19:54

S74v60a87t47a33v83a 41D84u88r74a20n23o36v45á 3419579604451

No kdybyste cetl poradne, tak byste zjistil, ze proti te tramvajove trati nejsem. Jen jsem napsala jiny pohled. Ale vy jste cetl prvni vetu :-P

+2/0
13.1.2017 6:10

W52r25a23t87i67s95l52a98v 45T79o97b30o35l80a 3688783569160

Pani Duranová. O stavbě tramvajové tratě se tady mluví přes 30 let a nikdy nebyl tento plán smazán. Když už někdo stavěl, musel počítat, že dříve nebo později tato "hrozba" příjde.

+8/−2
12.1.2017 21:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.