Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ostrava se přes protesty posouvá v přípravě rozšíření tramvajových tratí

Vedení Ostravy nechává vypracovat projektovou dokumentaci, na jejímž základě vybere variantu pro tramvajovou trať v Pustkovci a Porubě. Petiční výbor proti výstavbě trati ale požaduje diskusi, opírá se o více než čtyři tisíce podpisů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M36i36l44o83š 91R91e22c95h40t78o42r25o37v75i37č 7424710842693

Inu, dá se to očekávat, že než účelná investice do smysluplné změny dopravy a tedy i přizpůsobení nové vozovky pro elektrobusy, která by se teprve musela vytvářet, je hrrr nápad, jak získat EU miliardy tramvajovou obslužností, že je rychlejší. Co je vlastně komu po opravdovém názoru obyvatel, že?! Však oni si zvyknou, jako už mnohokrát předtím. :-/ Rv

0/0
13.2.2017 6:52

W89r78a62t85i28s11l64a52v 77T49o96b53o21l16a 3288933409430

Jak funguje diskuze s vedením petice :D

http://www.k-report.net/ukazobrazek.php?soubor=1170461.jpg&httpref=48/385

http://www.k-report.net/ukazobrazek.php?soubor=1170462.jpg&httpref=48/385

0/0
15.1.2017 12:01

W73r58a87t52i81s85l51a84v 50T38o42b92o48l84a 3658473709720

Nováček se nám tady ohání tím, že jsme banda tramvajfobilů a podplacených úředníků z DPO, ale není to náhodou právě on, který snad každou diskuzi na toto téma zaspamuje svými velice "inteligentními" příspěvky?

+1/0
13.1.2017 11:52

A18d35a79m 40P23o52c24h52e 7298716230305

Je. V Praze má podobnou funkci Karel Drda, další místní tramvajofob z diskuze.

+2/0
13.1.2017 17:35

P95a42v62e82l 83N41o86v14á36č76e44k 4880676708

Nárust počtu cestujících asi mírný bude, pokud je vysadíme z meziměstských autobusů a donutíme je přestoupit na tramvaj, protože tyto autobusy ukončíme. Podobně jako na terminálech Dubina a Hranečník. Jen asi nelze očekávat nadšení od cestujících, kteří byli meziměstským za 10 minut v centru a dále se případně přesunuli MHD a nově si musí koupti další jízdenku a cestovat 30 minut. A od Globusu to bude zastávek, rychlá ta nová trať zřejmě nebude vzhledem k zatáčkám co 300m..

Mimochodem, z terminálu Hranečník přiveze do průmyslové zóny v Hrabové cestující, co? AUTOBUS ČÍSLO 74 :-) Ty cestující, které jsme z autobusu vysadili, znovu do autobusu posadíme. Ještě, že tak, jinak by se povozili 50 minut s dvěma přestupy..

+3/−3
13.1.2017 8:16

S14v91a82t58a81v47a 96D92u23r10a29n31o43v45á 3339209714301

Pane Novacku, nic proti Vam, ale pracuji s lidmi, kteri dojizdeji z celeho kraje a nevidi to dojizdeni, tak cerne jako vy a to nekteri jedou vlakem na Svinov a pak se jeste drncaji tramvaji. Projet dnes Ostravou z jednoho konce na druhy je ve spicce docela kumst a uz vubec ne za 10 minut. Tj. napr. jen cas, kdy vyjedu z firmy a najedu na Mariansko-horskou a dojedu k Vodarne, cas od Karoliny k Vodarne ve spicce v pohode 10-15 a stejny cas prihodim do Pustkovce. Tramvaj docela v klidu a za 45 min jsem na miste a z toho je 10 minut na cestu od Slovanu. Tohle opravdu neni problem. Autobus mi ten komfort neposkytuje, protoze narozdil od te tramvaje cas od casu ma zdrzeni v zacpe.

0/0
13.1.2017 12:32

P88a17v75e58l 19N16o96v61á21č93e37k 4290666198

Já právě pracuji spíše zase s těmi, co od doby terminálu na Hranečníku začali jezdit z Karviné a Orlové auty. Domluvili se a jezdí společně.

Jestliže skončí nějaké auto na kolejích nebo bourá tramvaj, tak zase stojí tramvaje, to si nevyberete.

0/0
13.1.2017 13:54

P35a31v68e65l 69N80o73v30á16č95e23k 4400496488

Zvláštní, že v diskuzích o tramvajích přispívají vždy stejní pseudoodborníci spíše tramvajkofanatici. Tady vůbec nejde o ekologii nebo emise, tady jde o to nadojit si z EUkravičky ke 105 autobusům za 860 milionů, ještě 40 tramvají za 1,4mld a k tomu prostavět miliardu natažením kolejí. Důležité je to, všechno stihnout do roku 2020 než dojná kravička přestane dojit 85% na cokoliv co má v názvu ekologii. Protože, po roce 2020 bude EU poskytovat pouze úvěry a věřte, že tato "strategická stavba" by se nezaplatila. Podobně jako se nikdy nezaplatí plánovaná lanovka z Dolních Vítkovic - doufejme, že se ani stavět nezačne a když tak z peněz skoukromého investora.

Pan Macura to říká jasně, buď budou obvody souhlasit nebo to protlačíme jako strategickou stavbu(a pak si to budeme pamatovat a přiškrtíme kohoutek financí z města).

Panu Macurovi bych postavil jednu tramvajovou točnu kolem domu, ať si taky užije ekologie. Tramvjaová trať (a jakákoliv kolejová) se staví s co nejméně oblouky a nechat ji proplétat kolem Duhy, je čirý nesmysl.

V příštích volbách si myslím, že Poruba i město sklidí ovoce své arogance, já budu volit klidně stranu typu Věcí veřejných(které asi už neexistují, jen příměr), jen aby se současní zastupitelé dostali od vesel a myslím, že i ostatní obyvatelé proti své vůli obšťastnění ekologickou stavbou budou volit kohokoliv, kdo bude aktivně vystupovat proti této stavbě.

Potom co v Jablonci plánují stavět tramvaj v pěší zóně mezi domy, už se nedivím ničemu. Vizualizace, kdy tramvja projíždí kolem předzahrádky před kavárnou, je opravdu působivá. Asi jim nedochází, proč v Olomouci co dva roky spadne nějaký barák nebo aspoň fasáda - shodou okolností tam vede tramvaj.

+2/−5
13.1.2017 8:09

R17a76d41e15k 87R37a22i19d60a 5967932309

Kdyby takhle hloupě uvažoval každý, tak se nebuduje nic a my tu máme středověk. S tou tramvají tam bylo počítáno už při stavbě sídliště, naprosto jasně tam jsou vyhrazené zelené pásy. Vy tvrdíte, že tu píšou samí tramvajkofanatici, já zas že argumenty proti mají zaslepení joudové. Nechápu co vám vadí na tramvaji v pěší zóně. V evropě naprosto běžná věc, u nás je to například v Brně, u sousedů v Bratislavě, ale i jinde. Ohraný je argument "Ať si to postaví vedení města kolem domu.", neumíte přijít na něco rozumnějšího sám, že musíte papouškovat ty největší hlouposti? Představte si, že by se na takové blbce dělal ohled při výstavbě všech sídlišť co v Ostravě máme. Tramvaj bychom tu nikde neměli a pak by takoví blbci byli první co by řvali, jak jsme zastaralé město, co se neumí postarat o dopravní spojení svých obyvatel. To samé platí pro nákup nových vozidel. Kvičíte nad nákupem nových autobusů a tramvají, ale první byste řval, když by se jezdilo těma starýma, jak máme hrozný dopravní podnik, že se furt musí jezdit v těch strašně starých vozidlech a do toho byste plácl nějaký nesmyslný věk, která ta starší vozidla zdaleka nemají. Jo, věřte, že tohle čtu a slyším tak často, že mi příjde, že lidi jako vy se na ty kraviny musí chodit někde školit.

+4/−4
13.1.2017 8:29

P47a87v20e77l 36N14o73v96á62č77e74k 4520456518

Pane Raido, kdyby jste o tom něco věděl, tak nepíšete nesmysly. Na těch zelených pásech, které byly jako územní rezerva určené pro vybudování trati dnes stojí rodinné domy a super market. V devadesátých letech totiž někdo rozhodl, že se územní rezerva ruší a může se zastavět. Že zřejmě nikdy nebudou peníze na to, aby se trať postavila.

Nemám nic proti nákupu vozidel, navíc když to město téměr nic nestojí. Nové autobusy jsou tiché, plní normu Euro 6 a jezdí na plyn, navíc jsou pohodlné. Mi prostě jen vadí ta neprofesionalita. Když píšete co by bylo kdyby...jak vede převážná část tramvjaových tratí v Ostravě - rovně a proč to asi jako odborník víte. Jak vede pitomých 3,3km nové trati? Dvě 90°zatáčky na 300 metrech (u Duhy) a potom esíčko na Průběžné, proluka mezi domy na Průběžné 27 metrů...to Vám přijde jako propracované řešení? Přijde Vám, že se tam dá pohodlně nacpat dvouproudá komunikace, obousměrná trať a chodník? Chtěl by jste bydlet v tom domě?

+3/−3
13.1.2017 9:55

A23d92a92m 45P19o70c97h30e 7308156160105

A přijdou vám autobusy také srovnatelně kapacitní a drahé? A čím je tramvaj méně pohodlná?

0/0
13.1.2017 10:24

P16a56v57e37l 36N47o27v81á69č94e93k 4120316268

Tyhle autobusy zde jezdí poloprázdné čili kapacitně naprosto dostačují. U soukromého dopravce, kde si každý cestující kupuje jízdenku by dávno byla polovina spojů označena za ztrátové. Zde to tak nebije do očí, protože nikdo neví, kolik lidí spoj využilo. Cestující nastoupí a pokud má dlouhodobou jízdenku, tak prostě jede, nic neoznačuje, jestli jel nebo ne, nikdo neví.

Tramvaj oproti autobusu má jen jednu výhodu, nemá výfuk.

Jinak je hlučná, jak zvenku, tak zevnitř. Údržba kolejí je taky dražší a náročnější. Při průjezdu zatáčkou je taky pomalejší, hlučnější a opotřebovávají se mechanické součásti, jak koleje tak dvojkolí.

Jsem rád, že má DPO tak moderní park a že to není jak v některých městech, kde si člověk připadá jako by pustili do provozu historická vozidla.

Nicméně stavějme trati, tak jak se stavěly vždycky a ne podle toho jak to vypadá lépe na papíře.

+1/−1
13.1.2017 11:16

A77d71a72m 64P40o88c90h93e 7438766980895

Panebože. Ta klišé o tramvajích a hluku jsou už fakt trapná. Platilo to možná tak dokud se stavěly tratě z panelů. A náročnější údržba - slyšel jste někdy o fixních a variabilních nákladech?

0/−1
13.1.2017 17:34

S98v72a10t42a81v19a 71D78u55r46a69n24o59v92á 3819499574211

melo byt minus

0/0
13.1.2017 12:34

R70a76d67e46k 96R43a88i41d23a 5217662389

Na zeleném pásu podél Bedřicha Nikodéma nestojí nic od Martinovské až po Opavskou, pak až dále u Duhy je Albert, ale silnice tam je dost široká aby se tam tramvaj vešla. Na Průběžné bych nechtěl bydlet ani teď, protože postavit si řadovku takto blízko silnice jako je mají tam, mi příjde nepromyšlené. Esíčko na Průběžné je celkem roztahané, rozhodně to není průdká zatáčka a prosím, kde máte tu proluku mezi domy pouhých 27 metrů? Pošlete odkaz s mapou.

0/−1
13.1.2017 13:14

P57a67v38e63l 47N84o10v60á33č24e55k 4840556628

Územní rezerva byla na druhé straně silnice, tam co stojí Penny. Pod tím protějším zeleným pásem vede horkovod, na tom nelze postavit nic. Proto je to dodnes zelený pás. Odkaz posílat nebudu, je to u DSP. Opravdu ideální diskutovat a posuzovat vhodnost území bez místní znalosti jen podle mapy na internetu. Smekám.

+1/0
13.1.2017 13:49

P22e79t81r 90N40i79v33n65i19c62k91ý 3642834685287

"já budu volit klidně stranu typu Věcí veřejných(které asi už neexistují, jen příměr), jen aby se současní zastupitelé dostali od vesel "

Tak tomu říkám "čekání na spasitele". Myslíš, že noví a neokoukaní (a taky nezkušení) politici budou lepší než ti stávající? Na čem toto přesvědčení stavíš? Byly Věci veřejné lepší politickou stranou než ty stávající?

0/0
13.1.2017 8:32

P69a52v42e31l 87N17o16v75á73č91e31k 4260426658

Nebyly, samozřejmě, že ne... proto jsou tam kde jsou..

Samozřejmě předvolební sliby, skončí většinou jako sliby. Tady jde o to, že pokud mnou volený zastupitel nedělá to, proč jsem jej volit budu volit někoho jiného...a pokud celé zastupitelstvo Poruby hlásá, že chtějí "Zelenou Porubu" a potom nechají projít tento diletantský projekt, tak to asi není správně.

+1/0
13.1.2017 10:03

A85d31a14m 34P26o60c97h10e 7438876100295

A teď nám ještě laskavě vysvětlete, v čem z uvedeného je autobus výhodnější.

0/0
13.1.2017 10:23

P94a74v72e78l 78N65o39v18á90č92e67k 4770486868

Autobusy už tady jezdí, jsou nové, tiché, v Martinově mají plničku CNG a nic se nemusí stavět.

+1/0
13.1.2017 11:20

S48v86a60t74a97v24a 46D44u15r37a75n14o84v68á 3849819514221

Zkuste nam napsat, kde bydlite, pokud na dotcene ulici v Pustkovci, tak to bude daleko vic jasne. Jak daleko mate dum od dane ulice?

0/0
13.1.2017 12:36

M36a22r43t36i96n 17Č62a22p35e49k 6960181817264

Slyšel jste někdy rozjíždějící se Citelis CNG EURO 5? Evidentně ne, jelikož byste nepsal takové hlouposti. Je to hluboký dunivý zvuk, který je slyšet do daleka. A když se podaří, tak při sundání nohy z plynu se z výfuku ozve rána jak z děla.

Navíc CNG je z pohledu emisí horší než nafta, jeho jedinnou výhodou je nazatížení spotřební daní. Ona totiž spotřeba je vyšší než u nafty (vznětový vs. zážehový motor).

+1/0
13.1.2017 13:57

P38a98v33e11l 28N50o65v24á66č98e68k 4920206808

Nám tu jezdí Solarisy, ne Citelisy. Jak hlučný je Citelis je mi celkem jedno. Nejhlučnější věc je bzučák, než se zavřou dveře ;-D

Nové Solarisy na CNG jsou ještě tišší než ty předchozí dieselové, jak zvenku tak uvnitř - mohu posoudit, využívám je.

Paní Duranová, kde bydlíte Vy, že máte na tramvaji tak eminentní zájem?

Bydlím poměrně blízko, v současné době mi stačí, že slyším skřípat tramvaje v zatáčce u Slovanu, což je nějakých 5 minut pěšky.

+1/0
13.1.2017 14:50

S56v65a77t66a54v43a 22D88u40r34a48n49o58v26á 3389629874501

To byste rad vedel, ale mam velmi silne vazby na Pustkovec, tj. na jeji rekneme centralni cast, kde sice jiz nebydlim, ale z pohledu mych pribuznych, kteri proti ni nejsou, tady za ni budu stat hodne. Nejenze mi to usnadni dopravu k nim v pracovni dny, ale jim to usnadni zivot, jako doprava k lekari, na navstevy k rodine apod. Jsou to jiz starsi lide, takze asi tak. Navic ja si pamatuji dobu, kdy ty inkriminovane domy okolo Nikodema nestaly. No nic Pustkovec se trhl od Poruby, jedinou dobrou veci byla plynofikace obce, ale jinak to v podstate stoji za houby. Nejlepe jsou na tom ti, kteri pozemky okolo ulice prodali, coz si myslim, ze byl velmi kratkozraky cin. Vite ja jsem spise takovy ekologicky nadsenec, kam muzu, tam se dopravim po svych nebo verejnou dopravou. A dost me stve, ze ze sveho bydliste toho nikdy nedosahnu. Takzy, kdyz muzu, tak se svezu a jsem rada, ze se nemusim nervovat po meste v aute. A to najezdim docela dost.

0/−1
13.1.2017 15:33

D61a66n 65M41a85c97h68o23l74d43a 8867362164552

Vy když byste se někdy octl v Lisabonu tak by vas asi je..o, a maji z toho ještě atrakci pro turisty. Boze to jsou zas kecy co tu vedete

0/0
13.1.2017 17:59

J56a81r52o73s69l37a54v 14N60á82p52r12s21t12e35k 6255616

Při pohledu na mapu mi připadá nejjednodušší vést tramvajovou trať od Slovanu po Globus téměř přímo po Opavské.

To plánované kličkování mezi paneláky má nějaký význam?

+3/0
13.1.2017 8:06

P63a41v52e24l 25N79o78v96á41č68e77k 4120146288

Význam to má jediný, udělat u Duhy (ulice 17.listopadu) přestupní uzel, že už potom není jak vést trať aby byla rovná a relativně tichá to je věc druhá.

Historicky, v původním projektu z 50 let měla vést rovně po B. Nikodema. Variantu rovně ke Globusu zavrhli, protože má po ceště málo potencionálních cestujících. Takle se bude proplétat jak vláček v ZOO a sbírat lidi - teda teoreticky.

+2/−1
13.1.2017 8:21

W91r91a75t73i63s92l60a94v 42T53o77b23o63l29a 3828713529600

Nevyřešilo by to obslužnost Duhy a okolí, což je jeden z hlavních důvodu stavby :-)

+1/0
13.1.2017 11:50

S20v12a43t22a89v75a 77D83u20r15a90n35o50v84á 3689909754381

Castecne ano, mimochodem byla by to nejstarsi varianta vystavby tramvajove trati, proto taky ta 17. listopadu byla ponechana tak siroka, aspon tak se o tom hovorilo, kdyz jsem zde bydlela.

0/0
13.1.2017 12:39

M57i19c74h29a29l 20K62a38m59i94n96s16k54ý 7801588

Budu se smát, až z Bruselu přijde nařízení snižovat imisní limity ve městech a začnou se omezovat Autobusy. To si pak sedmák a osmák pěkně zajde a budou ještě vzpomínat, že mohli mít neimisní lokalku až před barák.

+1/−2
13.1.2017 7:26

W75r67a91t37i25s23l91a62v 58T12o35b54o56l83a 3868463359710

Jenom dobře. Argumenty protestující strany se mi vůbec nelíbí.

Místo, aby přišli s opravdovými argumenty, které dávají smysl, vytahují jen žvásty a lži....

Zvýšení kriminality, snížení cen majetku, nákup nových tramvají je prý podvod, použití panelů pro zakrytí kolejového svršku a podobně.... Tohle opravdu neberu jako řádné argumenty, které by byly ověřeny.

Ve vedení této petice je člověk, který o tom nemá absolutně žádnou páru a jen kope kolem sebe a jakmile protistrana vytáhne nějaký argument, tak je ihned označen za lháře a na jejich stránkách je zablokován tomuto člověku přístup. :-)

Už jen kvůli tomuto chování jsem pro stavbu. Nehledě na to, že mnoho zemí se k tramvajové dopravě postupně vrací. My máme možnost se posunout zase o kus dál, změnit stovky autobusových spojů denně za poměrně ekologické a moderní tramvaje a ještě protestujeme...

Tramvajová trať by byla postavena nejmodernějšími technologiemi včetně zatrávnění, které po zkušenostech z okolních zemí a měst, odhluční tramvaje natolik, že je průjezd pomalu neslyšitelný....

Za mě.

http://e-petice.cz/petitions/petice-na-podporu-realizace-aktivit-v-ramci-ekologizace-verejne-dopravy-ostrava-poruba.html

+12/−2
12.1.2017 21:56

W72r96a33t41i98s48l14a61v 94T77o70b39o39l56a 3248663589570

A to snad ani nebudu vytahovat tu jejich parodii na otevřenou diskuzi v listopadu. Informovaní byli jen protestující, s radnicí jednali ve stylu, že jim řekli datum a dojděte nebo ne... Žádné domluvy nic.

A co se dělo uvnitř, to už snad nemá cenu ani komentovat.

+3/−1
12.1.2017 22:17

S52v76a83t74a98v17a 49D74u71r35a74n91o34v33á 3339199314481

Mam vam to prijit podepsat? Ja to rada udelam :D

0/0
13.1.2017 6:05

P58a36v62e39l 42N47o52v61á33č11e86k 4670946988

A to víte odkud? Přímo od pana Macury?

0/−1
13.1.2017 7:08

W41r19a62t59i72s65l56a57v 68T73o73b22o36l70a 3548603189890

Stejně jako vy, i já mám své zdroje. A rozhodně mám 5x víc informací, než normální občan... Ale chápu, že Vysloužilové hraje do karet mlžit, mlžit a dělat vše proto, aby co nejvíc lidí otočila na svou stranu....

Nejsmutnější je na tom to, že ona sama svých chováním poměrně hodně lidí od podepsání petice odradila. Nespočítal bych snad ani na všech svých prstech, kolik lidí mi říkalo, že proti stavbě sice jsou, ale za to co ona předvádí, tu tramvaj radši přežijou, než být s ní na jedné lodi....

0/0
13.1.2017 11:49

J96i86ř13í 28R25a15j34n31o51c96h 9295811785

http://e-petice.cz/petitions/petice-na-podporu-realizace-aktivit-v-ramci-ekologizace-verejne-dopravy-ostrava-poruba.html Petice pro stavbu tramvaje ! Podepište :)

+9/−1
12.1.2017 19:37
Foto

M71a93r65e38k 73B60a67š62i72s78t84a 7623492133700

Bordel ze stavby ať si dělají radní pod svými okny. Cinkající a hlučné tramvaje jim nastavět pod baráky a udělat jim párty pod oknama. Ta zasažená oblast je klidová část, tady kravál z DP nepotřebujeme a nechceme!!!

+3/−21
12.1.2017 17:36

J92a90k53u42b 14K10o63r76e83c 6354830401183

se ani nedivím, že magistrát s lidma nechce mluvit. Poslouchat tam takové názory....

+15/−3
12.1.2017 19:12

A75d45a74m 77P96o78c17h82e 7628206850975

Navrhujete nikdy nic nestavit, aby nebyl bordel ze stavby? A "hlučné tramvaje" - všiml jste si, co je dnes za rok? A zkusil jjste si někdy poslechnout moderní rekonstruovanou trať?

+7/−2
12.1.2017 22:53

P44a20v22e33l 62N25o53v22á43č77e18k 4920296278

Moderní rekonstruovanou trať udělali od křižovatka Martinovské s Opavskou, bohužel i tak tramvaj skřípe a jede 30km/h. Jsou tam zatáčky, tramvajové (kolejové) trati se mají stavět především rovně a ne je nechat proplétat sídlištěm.

+2/−2
13.1.2017 7:07

A12d87a67m 80P97o65c84h31e 7868946810155

Aha, "zatáčky" na koleji. Pán bude zřejmě odborník. Nastudujte si něco o parametrech skutečně moderní trati a mazání kolejnic.

+1/−1
13.1.2017 10:27

P55a66v50e59l 16N91o19v31á90č75e10k 4600396238

Aha, takže Poruba bude jediné místo, kde v celé Ostravě bude postavena moderní a ještě k tomu tichá trať? A není to trochu diskriminace ostatních občanů města? Protože, nikde jinde tuto vymoženost nemají.. Nádražní ulice, to je vskutku ukázka 21.století...

Potom jsme ještě slyšeli pana primátora hlásat o tramvajích na baterie :-)

+1/0
13.1.2017 11:25

A50d62a98m 81P26o56c74h18e 7218366840955

Aha, tichá vadí taky, je to diskriminace. AHA.

0/0
13.1.2017 17:36

D64a20n 48M38a17c77h95o74l93d15a 8507672864112

tak at se pustkovec trhne a jde do pryc. Jako branit vystavbe paternich trati MHD je opravdu na povazenou. Poruba jako tretinova cast ostravy ma jedinou tramvajovou trat, to je proste ulet. Mensi ale podobna ctvrt Ostrava - Jih ma tech trati snad 5 nebo 6. Poruba by si zasloužila kromě této trati ještě minimálně jednu.

+24/−4
12.1.2017 16:28

M52i26c51h58a53l 39P44o66d12l15o39u29č73k93a 6290808534348

Určitě je velice dobrý nápad, aby se třeba Poruba také odpojila od Ostravy, když se vlastně má tak špatně. V čem je ta trať páteřní? Proto, aby u Globusu mohl vzniknout třeba další debilní terminál, který lidi jen z hromadné dopravy vyžene? Kraj ani Ostrava drží hubu, že vyhnali cestující z autobusů z Karvinska do Ostravy.

+3/−8
12.1.2017 16:57

D51a80n 69M92a83c97h14o85l45d17a 8987932224802

Jedna trat na sto tisíc obyvatel je ok? Jakoby olomouc mela jednu linku. Proste totální blbost, autobus neautobus.

+13/0
12.1.2017 17:44

S72v40a33t58a66v95a 49D39u33r58a80n29o63v22á 3589259304681

Co takhle se na to podivat z jineho uhlu a to z pohledu majitelu rodinnych domu na ulici Bedricha Nikodema, kteri si postavili sve domy skoro v hranicich pozemku, protoze prodejci pozemku ve vetsine pripadu rozprodali sve zahrady. Dnes je tady zahusteno a bohuzel majitelum techto rodinnych domu nejvice vadi tato tramvajova trat. Co se tyce domu na 7. ci 8. obvode ty jsou v dostatacne vzdalenosti od cesty. A radni Pustkovce, ti si hreji sve osobni zajmy a neschopnost videt dal nez za hranice sveho dvorku. Uprimne receno Pustkovec je v podstate takova klidova zona bez nejakeho vetsiho provozu. A bohuzel jeji obyvatele musi na zastavky na 7., 8., 4. obvod ci nahoru ke Slovanu.

+2/−8
12.1.2017 17:48

K63a69r97e92l 27M54a22l65í22k 1463390505538

Majitele s tim mohli pocitat,staci hlubsi analyza...ale pokud verite argumentum te trapne petice,tak vam asi nepomuze nic,domky tam navic nikdy nemely vzniknout,ja osobne bych tam urcite nestavel

+7/−2
12.1.2017 19:54

S30v41a98t95a24v37a 32D40u24r11a91n10o50v39á 3709489874641

No kdybyste cetl poradne, tak byste zjistil, ze proti te tramvajove trati nejsem. Jen jsem napsala jiny pohled. Ale vy jste cetl prvni vetu :-P

+2/0
13.1.2017 6:10

W75r53a39t95i28s62l27a27v 66T45o30b65o98l84a 3128263809320

Pani Duranová. O stavbě tramvajové tratě se tady mluví přes 30 let a nikdy nebyl tento plán smazán. Když už někdo stavěl, musel počítat, že dříve nebo později tato "hrozba" příjde.

+8/−2
12.1.2017 21:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.