Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pustkovec má jasno, je proti výstavbě tramvajové trati

Pro vedení Ostravy je to nepříjemné překvapení. Městský obvod Pustkovec už totiž řekl jasné NE plánované výstavbě tramvajové trati. Zastupitelé se v pondělí večer původně sešli kvůli jinému tématu, ale veřejnost je přiměla k rozšíření programu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

A30l61a91n 74Ř54e58p96k10a 4375926

A co takhle znovu oživit i dříve plánovanou tramvaj z Ostravy do Hlučína, nebo vlakotramvaj do Orlové? ;-)

0/0
4.2.2017 12:38

L81e18n87k85a 11N95a87j43b73r91t82o36v25á 5777153793868

Tramvaj nechtějí pouze lidé v zastupitelstvu. Je to hnus, já jsem pro, dostat se do centra je běh na dlouhou trať a obvod je zbytečně odstřihnut od města. Vždy, když se mě někdo zeptá, kde bydlím, řeknu, že na konci světa. Spojení hlavně ve večerních hodinách a v noci je katastrofa. Je to pěkná sobeckost... pokud chce někdo žít na vesnici, ať se tam přestěhuje, ale tohle je normální město- panelákov, a to že má paní kousek od plánované trati je čistě její osobní problém a nevím, proč do toho tahá celý Pustkovec.

+5/0
2.2.2017 8:35

M27i75c46h92a81l 50P29o75d64l14o91u35č94k92a 6460308814958

Paní Najbrtová. Pokud je osobní problém paní, že to má kousek od plánové trati, je váš osobní problém, že to máte daleko. Můžete se přestěhovat. Není to tak? Zajímavé, jak se oháníte sobeckostí, ale jste její jasnou ukázkou.

Určitě by o stavbě trati měla proběhnout informační kampaň a referendum. Trať má svoje přínosy i zápory. Škoda, že nejen pro lidi z Pustkovce a Poruby, ale i pro lidi ve směru od Opavy.

+1/−3
2.2.2017 9:51

R36u72d31o70l77f 71P74i36v17r82n56e69c 6191477388799

Původně jsem byl spíše pro trať, ale když jsem si přečetl, že kvůli tomu chtějí ukončit linku 48 na Svinovských mostech, tak jsem rozhodně proti. Zmrzačit jednu z nejužitečnějších linek je prostě prasárna.

+2/−2
2.2.2017 7:47

M91i30c50h74a16l 70P93o14d60l76o22u78č68k98a 6570418314418

Nejen linku 48. Ale postavil další terminál na Opavské.

0/−1
2.2.2017 9:48

J83o96s89e90f 13T24l32a13m77s53a 7481570303457

Ne, nestavějme tu trať. Nechtějí to, nebudou ji mít. Lidé, kterým je teď kolem čtyřicítky a nemají problém s chůzí, budou za dvacet a více let litovat, že mohli mít šalinu pod barákem a komfortně se dopravit na poštu, úřad a nákup. Zároveň navrhuji zatrhnout i ekobusy pro Pustkovec a přilehlá zákoutí. Nic, sifon, dva. Ať si tam místní chytrolíni vegetují po svém. To jsou lidé, kteří nemají v hlavách kapacity pochopit, že město se mění a obyvatelstvo stárne. Slovo pokrok či změna je zcela mimo oblast jejich šedé kůry mozkové.

+6/−3
1.2.2017 17:40

P64a84v55e17l 49N88o74v84á96č25e98k 4820676248

No jasně autobusy, které mají plničku CNG v sousedním Martinově pošlete jezdit na druhý konec Ostravy, to má logiku. Klobouk dolů před chytrolínem.

+2/−3
1.2.2017 18:19

W59r93a14t86i70s61l15a16v 48T18o32b59o83l13a 3558713109820

Řeknu Vám jedno tajemství občane Poruby. Uprostřed Poruby už je 30 let vozovna.

+1/0
1.2.2017 20:41

W32r72a30t47i63s91l55a75v 33T43o17b24o15l15a 3988323309200

Tím chci říct, že Porubské tramvaje jezdí taky na druhý konec Ostravy ačkoli to můžou vzít vozy vozovny Křivé...

Jinak pane Nováčku, CNG busy Hranečníku jezdí přes celou Ostravu tankovat do Martinova a zpátky, protože na Hrancu plnička není. ;-) Takže zase o tom víte "hodně" ;-D;-D Míluju, když někdo někoho nazývá "chytrolínem" a sám o tom ví víte co...;-D

+1/−2
1.2.2017 20:50

P39a87v62e25l 57N93o33v49á11č11e80k 4520346228

Takže Vám přijde logické spotřebovávat plyn a jezdit tankovat přes celou Ostravu a nebo nechat jezdit maximum autobusů v okolí plničky, kterou DPO za 68 milionů vybudoval v Martinově? Nebo si myslíte, že když jede tankovat ,tak jede zadarmo? Milý pane Tobolo, nikdy nezklamete...

+4/−2
1.2.2017 21:09

W22r52a21t66i40s37l30a83v 49T16o68b59o39l24a 3748253459770

"ta tramvaj se tam prostě nevleze" Prohlásil Nováček, naše celebrita Porubského obvodu :D

+1/−1
1.2.2017 23:35

W96r56a49t79i72s91l84a66v 31T16o97b32o36l32a 3418363719800

Mimochodem co přesně by se změnilo s výstavbou tramvajové trati? Martinovské + Porubské busy by obsluhovali co teď, akorát by část z nich jezdila na jiných linkách :D A tak jako tak stejně každé CNGčko z celé Ovy do toho martinova musí ;)

Opět argument absolutně mimo :)

+1/0
1.2.2017 23:40

W92r85a78t18i52s98l60a41v 41T18o86b64o89l70a 3868153379880

A mimochodem tím ukončuju diskuzi, už mě to zas nebaví. ;-D

0/0
1.2.2017 23:58

M44i24c95h70a85l 67P44o45d26l27o10u70č36k12a 6900438874728

Pane Tobolo, máte strašný přístup. Proč neodpovíte, jaký je důvod, že autobusy z Hranečníku přejíždějí na tankování do Martinova a zbytečně zvyšují emise, protože ani CNG (sám to uvádíte) není plně ekologické. Je to proto, že se postavil terminál Hranečník, který se neskutečně zaštitoval ekologizací a na lince 38 musí jezdit buď elektrobus a nebo CNG. A přece i na ostatních linkách v rámci garáží Hranečník by měly být ty ekologické vozidla na CNG, když se udělal Hranečník.

A za druhé: Proč nevysvětlit panu Nováčkovi, že ty tramvaje u Nové vsi zásadně nepřibudou, protože na Opavskou bude jezdit linka 4, která jezdí fakticky každých 10 minut a pravděpodobně se tam přesune linka 9 z Poruby, vozovna, která stejně jezdí prázdná, protože jezdí právě z vozovny, nikoliv z Vřesinské jako linka 8, která by naopak potřebovala posílit.

+1/0
2.2.2017 9:48

W96r14a69t70i70s29l92a33v 34T89o97b20o67l46a 3618543309440

Jednoduše proto, že na Hranečníku zatím plnička není. Je v plánu, ale zatím realizována není. Tudíž všechny CNG busy ze všech provozoven jsou naháněny do Martinova, tam si je řidič na další směně vyzvedne a jede s nimi zpět na svou linku.

Taktéž bych rád vyvrátil argument, že CNG je ekologické. Není tomu tak. Je možná o něco levnější, víc ekologické než klasická nafta, ale do EKO provozu to má sakra daleko. Taktéž platí, že čím starší vozy budou, tím víc splodin bude. Tramvaj sice jezdí na elektřinu, která se musí nějak vyrobit, ale při brždění samotná tramvaj (některé typy) vrací rekuperací proud zpět do sítě. Dá se říct, že jistým způsobem si vyrábí elektřinu sama pro sebe.

+2/0
2.2.2017 13:10

P90a57v71e81l 47B66o40r25o95v24i89č86k92a 4622670949711

Až na to že tady pod barákem jezdí autobusy;-D

0/0
1.2.2017 20:38

M48a26r46t20i35n 10V24á48l51e22k 8911369129594

Já nevím, mi to přijde strašně nefér vůči všem ostatním obyvatelům města. Snad i obyvatelé Pustkovce, když chtějí jet např. do centra jedou tramvají, která také musela být někde postavena. Myslet si, že autobusy nahradí tramvaj, to je zcela mimo mísu. Taková tramvaj totiž dokáže nahradit ne jeden autobus, ale hned několik linek.

+12/−2
1.2.2017 17:07

P68a65v39e87l 66N37o15v55á97č87e33k 4620616178

Nevím, jestli nefér, ale nikdo tady nepořádal žádné demontrace, že nechce autobusy a chce tramvaje.

Já když jedu do centra, tak autobusem a vůbec mi to nevadí a vzhledem k tomu, že centrum je jaké je, nemám tam stejně proč jezdit.

V čem dokáže tramvaj, která jede po jedné koleji nahradit několik linek, fakt nechápu.

Opravdu si myslíte, že je zde poptávka pro velkokapacitní tramvaje a lidi nejezdí autobusy, protože se do nich nevejdou? Lidi MHD nezačnou využívat jen proto, že DPO koupí tramvaje od Stadlera. DPO musí nabídnout cestování pro pracující a ne jen turistické jízdy. Proto přibývá aut, já každou jízdou autem ušetřím hodinu života denně a připlatím za to 1200,- měsíčně. Pokud mi pojede zrychlený spoj, který bude na místě za 30 minut a ne za 50 minut(60 s cestou na zastávku a z ní), tak budu jezdit MHD. Autem jsem za 20 minut, ale to je mi jasné, že nemůžu čekat.

+4/−2
1.2.2017 17:45
Foto

B38r75o17n33i73s82l92a58v 58G94a74b21r60y56š 2462519911

Mám připravenou koncepci expresních linek po celém Ostravsku. Stačí mi pokyn z rozhodných míst a uvedu to v život.

0/−1
1.2.2017 18:59

P73a82v32e63l 83N43o92v12á64č82e81k 4870416638

Minule jste tvrdil, že tyto pravomoci nemáte, že nejste nijak zainteresován....

0/−1
1.2.2017 21:11
Foto

B37r22o90n84i88s14l62a60v 93G36a94b81r46y39š 2182429391

Já jsem Vám taky minule vysvětloval spoustu věcí, které doposud nejste schopen pochopit.

Na tom tvrzení se nic nemění.

0/0
1.2.2017 21:55

P44a46v41e86l 21N69o43v55á52č53e48k 4400896908

Včera jsem cestou od Vodárny (pro znalce Ostravy přes internet křižovatka Mariánskohorská x 28.října) směrem na Porubu sledoval stávající provoz na trati. Cca co 400m tramvaj jedním směrem, což mi přijde jako využitá trať. Pokud na ni chtějí nacpat ještě přepravní kapacitu z toho popisovaného kvanta autobusů, to si DPO koleduje o pěkný průšvih. Na jednu páteřní trať svést dopravu z jednoho konce města.

Viz událost před 14 dny, vykolejená tramvaj v centru, všechno stojí, lidé mrznou na Hranečníku, kde je vysadili z autobusů a tramvaje nikde. Špalír do centra, špalír do Poruby. Tyto události nejsou až tak zřídkavé, čili bychom se měli na co těšit. Okolo Svinovských mostů je každou chvíli auto v kolejišti.

Co se týká terminálu, Hranečník se osvědčil, jak se osvědčil - lidé přesedli do aut, protože courat se o půl hodiny déle se jim nechce a terminál musí zůstat, protože na to byl příspěvek ze Švýcarských fondů. Čili o cestující přišli jak meziměstské autobusy, tak DPO. Statistiky samozřejmě nikdo nezveřejní, jak píše pan níže.

Nyní si DPO chce připsat cestující, které vysadí z autobusů od Opavy u Globusu. ALE,

momentálně je dálkovým busem od Vozovny Poruba v centru za 18 minut. Tramvají za 27 minut. To je ale od Vozovny... od Globusu, než tramvaj prokličkuje přes osmák a sedmák a udělá svých 19 zastávek, tak to bude 35 minut, minimálně.

Pro terminál by byla vhodnější varianta A, ovšem někdo si představuje, že více zastávek, více cestujících nastoupí.

Opravdu nikdo nechápe, že lidé, kteří jezdí do práce přes celé město potřebují spoj, který nebude stát u každé vrby? Kochat se vyhlídkovou jízdou každý den není pro každého. Zrychlené spoje v atraktivní dobu k významným zaměstnavatelům, to je cesta jak dostat lidi do MHD. Je trochu nesmysl, když jede plný autobus 48 od Duhy a stojí na každé zastávce a většina lidí vystoupí až v Hrabové.

Smůla ovšem je, že tolik propagované tramvaje jde zrychlit jen obtížně, vždycky by nějakou před ní dojela- vzhledem k četnosti provozu.

+4/−5
1.2.2017 16:47

W92r75a23t86i78s95l28a33v 60T16o83b77o68l13a 3888163979290

Zas docházejí argumenty, že vytahujete vykolejení v rozsahu, které se stane se štěstím 1x za rok? :-)

Jinak díky za pobavení "ta tramvaj se tam prostě nevleze", pochopíte. Nejednoho člověka jste rozesmál.

+2/−3
1.2.2017 17:07

P28a53v73e54l 11N29o89v80á13č73e29k 4700176178

Jedenkrát za rok? To jste zase pobavil Vy... Pokud čekáte na zastávce, je jedno, jestli tramvaj nepřijela protože někde jiná vykolejila, má poruchu, je auto v kolejišti či nejde proud. Prostě stojí a Vy čekáte a nikam nikdo nejede - kromě silnice.

+2/−6
1.2.2017 17:23

W50r86a63t91i54s45l41a28v 51T64o50b22o63l60a 3628593769830

Doporučuju si víc zjistit o této problematice, než začnete vytahovat věci o kterých nemáte ani ponětí. Přeju hezký zbytek večera.

0/−2
1.2.2017 20:43

M50i58c33h90a70l 73P31o49d41l76o76u38č51k56a 6420638174618

Pane Tobolo, požádejte DPO o statistiku zpoždění a odřeknutí dopravy za rok 2016, někdy v těchto dnech by jí měli mít finalizovanou. Pak tvrdě tady panu Nováčkovi, jak jsou tramvaje skvělé. 18 mimořádných událostí za rok 2016, které znemožnily jízdu tramvají v některém úseku a ovlivnili 90% linek. To je skoro jeden pracovní měsíc. Protože to většinou nastává v zimních měsících (nemohu doložit) je to pro cestující o to více obtěžující. Terminál Hranečník je v tom jasným důkazem - zpožděné tramvaje na příjezdu i o 9 minut (linka 4), vynechané spoje tramvaje, takže cca 100 lidí je donuceno vystoupit z autobusů, které tam byly násilně ukončeny, a pak čekat na tramvaj. Nechal bych to ty příznivce terminálu, ty ušlé zisky, zaplatit ze svojí kapsi. Až tady v tom kocourkově bude fungovat to, co na terminálu fungovat má, pak možná, ale tak jak funguje terminál Hranečník a Dubina, je jasné proti.

0/−1
2.2.2017 9:40

L94u48c28i43e 37T72r18o41j36k59o64v49á 5682492239655

Jde vidět, že nejezdíte tramvají delší trasy často! A "zjišťovat si něco o problematice" jak píšete níže?! Nejlepší je vlastní zkušenost, jezdím denně z Poruby na Hranečník, tramvaje stojí kvůli poruchám, havárkám, zajímavá by byla statistika, ale to DPO asi nezveřejní.. navíc ty nové velkokapacitní tramvaje - daleko méně komfortní než staré, tvrdé sedačky,v zimě se nedají vytopit, takže volím často raději autobus na sad B. Němcové a pak Hranečník, i když to je o něco delší.

+1/−1
2.2.2017 10:57

V21l40a33d10i38m40í10r 83B70r20a78d19a 1863724823211

Nevím, kde paní přišla na 3 metry od baráku. Pokud se trať postaví mimo osu ulice v původně plánovaném prostoru mezi cestou a chodníkem, tak to je k nejbližšímu domu 23 metrů

+2/−1
1.2.2017 16:06

P13a30v94e69l 31N54o20v14á56č43e10k 4230186158

Na Průběžné u DSP je mezi opěrnou zdí, když ji pomyslně prodloužím do úrovně domu a rohem domu nějakých 27m, plánovaná šířka komunikace je mezi 18 a 21 metry, opravdu si myslíte, že je to dost prostoru pro trať a silnici. Nemyslím.

+1/−1
1.2.2017 16:55

S27v22a88t82a17v28a 97D94u31r71a47n89o13v36á 3889469304571

No koupili pozemky, na kterych se nemelo stavet. Predchozi radni a mnohdy majitele techto pozemku, zmenili uzemni plan, lide koupili a ted narikaji. Co vy na to? Ja si pamatuji, kdyz v techto mistech byly jen zahrady a o nejake vystavbe nikdo nepremyslel, byla uzavera. Proc asi. A lide tam chteli stavet uz v ere sociku a nemohli. Takze vinika soucasneho stavu hledejte na radnici v Pustkovci.

+2/0
1.2.2017 18:04

P49a76v75e84l 38N19o44v26á70č11e55k 4270356538

Jenže v devadesátkách někdo řekl, na to nikdy peníze nebudou, tak to prodáme - nepočítali s dojnou EU kravičkou, která dá 85% na cokoliv co má v názvu ekologii...

+1/−1
1.2.2017 21:13

S49v69a95t69a14v69a 60D92u37r95a12n96o73v10á 3819719244521

A proto v jinych mistech uzavery zustaly a nestavi se tam. Ja bych se pustkovskych radnich moc nezastavala, velmi dobre vim, kdo na te radnici byl a rekneme, jaky prinos to melo pro ne samotne. A bohuzel ta dnesni elita je mozna i horsi. No nastesti uz tam nebydlim, ale vim, ze bych je nikdy nevolila.

0/0
1.2.2017 21:30
Foto

B17r21o75n86i57s76l44a23v 97G77a18b62r78y60š 2702919711

Nevím, nad čím tady kdo přemýšlí. Názor na záležitost, o které mám minimum informací, si může udělat jen primitiv. Přitom bych čekal, že se lidé budou víc zajímat o to, co se v jejich okolí děje. Ale tamní obyvatelé zřejmě nedokážou myslet na budoucnost a ekonomiku a nevidí výhody, které z toho plynou. Nad tramvají do horní části Poruby nemá smysl debatovat.

Obvykle se to dá srovnat podle jízdních řádů autobusů a tramvají, ale v Ostravě je přelinkováno, takže je nutné si to dopočítat ručně.

Třeba skrz zastávku "Oty Synka" jezdí v pracovních dnech 227 spojů oběma směry, což je o trochu vyšší počet spojů než má linka 4. Když si to vydělíte dvěma, vyjde Vám 114 spojů v jednom směru. Provoz denních linek trvá asi 20 hodin. To pak odpovídá 5,7 spoje za hodinu. Ale provoz je nerovnoměrný, takže se na 6 spojů za hodinu ve špičce určitě dostaneme. Už jen z této jednoduché úvahy je logické, že nová tramvajová trať to těchto míst určitě smysl má.

Takhle si můžete odvodit i další zastávky: Jana Šoupala = 304 spojů, Ludvíka Podéště = 457 spojů, Opavská = 457 spojů.

Pokud nemám pravdu a nesouhlasíte, chci vědět proč.

+6/−2
1.2.2017 15:39

W77r81a49t76i34s86l45a17v 24T90o10b23o42l29a 3958113729550

Spíš pokud v budoucnu projde to, že Globus bude terminál podobný Hranečníku, kde bude končit většina příměstských spojů okolo Ovy a Opavy, tak se odpůrcům určitě nebude líbit zvýšení dopravního vytížení, které by tramvaj jednoduše a ekologicky vyřešila :)

Postoj Pustkovce mi opravdu připadá jako rozhodnutí, jen aby náhodou jejich místa v dalších volbách nebyly nahrazeny někým jiným. Protože většinou ten, kdo nesouhlasí, nejvíc kope a jde ho nejvíc slyšet :D Jak teď, tak u výsledků voleb...

+2/−2
1.2.2017 15:58

W20r10a41t58i29s81l55a91v 26T79o39b27o92l43a 3938493219780

A poměrně hodně mě zarazila i věta "Tramvaj nehajil nikdo." Starostové a lidé na vyšších pozicích by si měli někdy přečíst diskuze a vyjít mezi lidi. Ačkoli petici podepsalo přes 4 tisíc lidí, tak furt to je mizivé % proti celé Ostravě, které se tento projekt týká. (ne opravdu to není jen záležitost lidí, kteří tam bydlí :D )

+1/−3
1.2.2017 16:04

J51a74n 34S70o98u62k69u41p 1364984166775

To je zajímavá logika a takové to otřepané ́měli by vyjít mezi lid ́ (neměli by spíš lidi chodit na zasedání?)- měli by o tom rozhodnout lidi, kteří především v Pustkovci ani nebydlí. Mno.

+1/0
1.2.2017 20:47

M94i29c59h63a68l 29P26o67d81l17o28u14č14k89a 6250968214708

Nemyslím si, že to bude tak, že projde terminál Opavská, bez právě tramvajové sítě. Ruku v ruce s tramvajovou sítí se bude dělat terminál, ale pan Semerák o tom raději přímo nemluví. A jak se pak bude lidem líbit, jak jim začne jezdit okolo baráku stovky aut navíc lidí, kteří dnes přijeli do Poruby autobusem.

0/0
2.2.2017 9:31

P94a49v84e12l 61N60o75v67á35č17e86k 4290296848

Spoje je jasné, ty jsou v jízdním řádu...a počet cestujících? Jsou využité přepravní kapacity spojů? Kdy jste se zde naposledy svezl?

0/0
1.2.2017 21:26
Foto

B59r88o79n32i49s96l24a44v 84G51a59b35r16y52š 2632809581

Chcete tím říct, že je přepravní kapacita nadbytečná?

0/0
1.2.2017 21:56

W64r51a21t11i94s16l98a78v 74T61o17b67o49l98a 3558103409830

Uvidíme, kolikrát se to ještě změní. Ačkoli jsem pro stavbu, tak s informovaností jednotlivých obvodů a občanů také moc spokojený nejsem a je co dohánět.

Celý svět se k tramvajím vrací, takže v tom budoucnost vidím. S novými vozy a správným odhlučněním trati nemusí být hluk o nic vyšší, než pár let staré CNGčko, které mimochodem má do ekologie daleko - nevím, kde to odpůrci tratě furt berou, že CNG je ekologické :D

+3/0
1.2.2017 15:17

M84i14c64h18a40l 47P55o52d70l66o75u19č26k41a 6280638334488

Že by jim o ekologičnosti CNG říkali ti samí, kteří teď tvrdí, že je potřeba tramvaj, když obnovovali vozový park?

0/0
1.2.2017 22:01

P69a29v18e76l 78N37o42v96á44č69e33k 4430906858

Příprava začala v roce 2014, je velice zvláštní, že stále není dost informací ke zveřejnění.

Radním Pustkovce tleskám, doufám že porubští radní nezapomenou na SVŮJ program Zelená Poruba.

Jde jen o to prostavět miliardu a nahnat DPO do spojů cestující z Opavska na terminálu Globus... to je celá ekologizace.

A ti cestující stejně utečou, nebudou se courákem šinout přes celé město, jak si Semerák myslí.

Vymýšlejí to lidé, kteří MHD nejezdí, tak netuší, co cestující potřebují aby spoje využívali.

+4/−5
1.2.2017 14:38

M17i96c63h50a73l 79P46o56d92l63o67u53č36k13a 6930418584338

Je velice dobře, že jde konečně vidět, že záměrem vůbec není ekologizace, ale jen promrhání peněz a další vyhánění lidí z hromadné dopravy. Ani kraj ani Ostrava není schopna doložit kolik cestujících jezdilo do Ostravy z Karviné, Orlové a Havířova před otevřením terminálu Hranečník a po něm a k tomu srovnání počtu automobilů vjíždějících do Ostravy před a po. Tyto čísla nikdo neukáže, protože by to v normální společnosti znamenalo odejít ze svých pozic na magistrátě.

+6/0
1.2.2017 14:45

P66e36t45r 17H45a25d83a55š40č61o20k 7227547355961

Budeme muset najít kompromis. Říká Semerák . Konečně zaznívá slovo KOMPROMIS - tak ať nezůstane jen u slov a nejen u tramvajové linky. Těch kompromisů je třeba mnohem více , ani Ostrava není firma a občané města nejsou zaměstnanci města. Takže kompromisy je třeba udělat i v případech, které "zpackala" předešlá koalice . Nejde jenom o "POKLAD" v Porubě , nejde jenom o "DĚDICE" , nejde jenom o VŠB a nedořešené resty, jde také m.j. o Obecně závaznou vyhlášku č.9/2012 / t.zv. čipovací vyhláška / , která byla schválena nejen bez seznámení občanů města , moc málo toho věděli i starostové městských obvodů a také vedoucí pracovníci MMO , kteří až 2.měsíce po schválení vyhlášky se dotazovali na SVS KVS v Ostravě, jak to vlastné je v EU pro povinné čipování psů ! Také starostové městských obvodů se zúčastnili školení známého městského veterináře, aby byli alespoň trochu v obraze. SAMOZŘEJMĚ AŽ PO SCHVÁLENÍ VYHLÁŠKY ! Takže "Křišťálově čistě schválená vyhláška" bude také potřebovat KOMPROMIS, tak aby byla přijatelná pro většinu občanů Ostravy včetně pejskařů ! https://www.petice24.com/a/43512

+3/0
1.2.2017 14:27

R52o74b34e55r21t 66Č69e97p 4946490715307

Pane kolego, nespletl jste si článek?

0/0
1.2.2017 14:57

P84e73t73r 52H17a65d38a12š42č61o50k 7697277435381

NIKOLIV, nespletl ! Kompromis je sice slovo známé , ale v praxi téměř nepoznané ! Přinutit, převálcovat, utajit, zlikvidovat, zničit ,.....ještě také odklonit - prostě praktiky známé v Ostravě min. od doby totality a mnozí v tom pokračují či se alespoň o to snaží !

+4/0
1.2.2017 15:15

R64o61b10e61r12t 57Č40e80p 4776950885827

No já jen, že článek pojednává o tramvaji a Váš příspěvek povětšinou o čipování psů...

+1/0
1.2.2017 15:17

P98e20t25r 78H46a46d29a44š83č19o75k 7467487115271

Pane kolego, NEJSTE NÁHODOU ZA TUTO SVOJI ČINNOST HONOROVÁN ? Já určitě za tuto činnost honorován nejsem !

0/0
1.2.2017 15:32

R41o23b72e90r92t 70Č96e51p 4646660845197

Bohužel, server iDnes.cz mě na výplatní pásce nemá. Takže tedy NE, NEJSEM ZA TUTO ČINNOST (psaní příspěvků) honorován. Jsme na tom stejně :-).

0/0
1.2.2017 15:34

P30a32v71e26l 22N35o86v41á23č58e62k 4390536488

Víte co píše tu spousta lidí, kteří jsou motivováni různě, např. p. Gabryš, znalec dopravy v Ostravě, nedávno i v Jablonci . prodloužení tramvaje přes pěší zónu, musím uznat, že daleko větší zhovadilost, než tramvaje na sedmáku, osmáku - prostě, někteří přispivatelé jsou všudezdejší a tramvaje jsou jejich vášeň, spíše asi profesní. Když si pročtete stránku petice pro tramvaje, je tam i pan Morys(ředitel DPO, chvályhodné, asi nebude využívat služební auto), který chce jezdit tramvají z Poruby do centra, lidé z Hranic, Prahy a i menších vísek mají eminetní zájem, aby v Porubě jezdila tramvaj - možná se zde poté i přestěhují aby ji mohli využívat...paní Duranová, chce čas od času k rodičům tramvají a p.Tobola, to je kapitola sama o sobě... lobby a šaškárna, točí se v tom miliarda a firmy mají spoustu zaměstnanců, kteří budou mít na 2 - 3 roky práci. Co na tom, že tramvaje pak budou muset jezdit, protože na to byla dotace - prodělečnost se nehlídá, to doplatí město...

+2/−2
1.2.2017 21:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.