Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pustkovec má jasno, je proti výstavbě tramvajové trati

Pro vedení Ostravy je to nepříjemné překvapení. Městský obvod Pustkovec už totiž řekl jasné NE plánované výstavbě tramvajové trati. Zastupitelé se v pondělí večer původně sešli kvůli jinému tématu, ale veřejnost je přiměla k rozšíření programu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

A27l63a53n 70Ř83e75p82k26a 4675516

A co takhle znovu oživit i dříve plánovanou tramvaj z Ostravy do Hlučína, nebo vlakotramvaj do Orlové? ;-)

0/0
4.2.2017 12:38

L50e25n46k94a 35N24a31j13b65r47t47o41v80á 5577913713348

Tramvaj nechtějí pouze lidé v zastupitelstvu. Je to hnus, já jsem pro, dostat se do centra je běh na dlouhou trať a obvod je zbytečně odstřihnut od města. Vždy, když se mě někdo zeptá, kde bydlím, řeknu, že na konci světa. Spojení hlavně ve večerních hodinách a v noci je katastrofa. Je to pěkná sobeckost... pokud chce někdo žít na vesnici, ať se tam přestěhuje, ale tohle je normální město- panelákov, a to že má paní kousek od plánované trati je čistě její osobní problém a nevím, proč do toho tahá celý Pustkovec.

+5/0
2.2.2017 8:35

M69i96c39h68a79l 78P95o57d36l42o66u86č54k94a 6820588794118

Paní Najbrtová. Pokud je osobní problém paní, že to má kousek od plánové trati, je váš osobní problém, že to máte daleko. Můžete se přestěhovat. Není to tak? Zajímavé, jak se oháníte sobeckostí, ale jste její jasnou ukázkou.

Určitě by o stavbě trati měla proběhnout informační kampaň a referendum. Trať má svoje přínosy i zápory. Škoda, že nejen pro lidi z Pustkovce a Poruby, ale i pro lidi ve směru od Opavy.

+1/−3
2.2.2017 9:51

R83u93d85o73l21f 49P25i85v77r61n57e65c 6241127148969

Původně jsem byl spíše pro trať, ale když jsem si přečetl, že kvůli tomu chtějí ukončit linku 48 na Svinovských mostech, tak jsem rozhodně proti. Zmrzačit jednu z nejužitečnějších linek je prostě prasárna.

+2/−2
2.2.2017 7:47

M86i68c41h18a82l 37P90o98d52l65o50u12č80k52a 6600668694188

Nejen linku 48. Ale postavil další terminál na Opavské.

0/−1
2.2.2017 9:48

J75o84s55e17f 49T72l53a76m73s98a 7691660113587

Ne, nestavějme tu trať. Nechtějí to, nebudou ji mít. Lidé, kterým je teď kolem čtyřicítky a nemají problém s chůzí, budou za dvacet a více let litovat, že mohli mít šalinu pod barákem a komfortně se dopravit na poštu, úřad a nákup. Zároveň navrhuji zatrhnout i ekobusy pro Pustkovec a přilehlá zákoutí. Nic, sifon, dva. Ať si tam místní chytrolíni vegetují po svém. To jsou lidé, kteří nemají v hlavách kapacity pochopit, že město se mění a obyvatelstvo stárne. Slovo pokrok či změna je zcela mimo oblast jejich šedé kůry mozkové.

+6/−3
1.2.2017 17:40

P14a27v14e82l 16N23o59v81á23č42e23k 4530786178

No jasně autobusy, které mají plničku CNG v sousedním Martinově pošlete jezdit na druhý konec Ostravy, to má logiku. Klobouk dolů před chytrolínem.

+2/−3
1.2.2017 18:19

W19r91a15t49i25s50l58a37v 32T87o97b73o16l34a 3338733949680

Řeknu Vám jedno tajemství občane Poruby. Uprostřed Poruby už je 30 let vozovna.

+1/0
1.2.2017 20:41

W59r36a51t98i39s27l53a26v 38T68o74b63o11l98a 3578133289460

Tím chci říct, že Porubské tramvaje jezdí taky na druhý konec Ostravy ačkoli to můžou vzít vozy vozovny Křivé...

Jinak pane Nováčku, CNG busy Hranečníku jezdí přes celou Ostravu tankovat do Martinova a zpátky, protože na Hrancu plnička není. ;-) Takže zase o tom víte "hodně" ;-D;-D Míluju, když někdo někoho nazývá "chytrolínem" a sám o tom ví víte co...;-D

+1/−2
1.2.2017 20:50

P75a81v68e37l 51N78o92v40á87č46e63k 4320396238

Takže Vám přijde logické spotřebovávat plyn a jezdit tankovat přes celou Ostravu a nebo nechat jezdit maximum autobusů v okolí plničky, kterou DPO za 68 milionů vybudoval v Martinově? Nebo si myslíte, že když jede tankovat ,tak jede zadarmo? Milý pane Tobolo, nikdy nezklamete...

+4/−2
1.2.2017 21:09

W12r94a10t61i77s50l26a51v 48T26o92b54o18l85a 3228263159780

"ta tramvaj se tam prostě nevleze" Prohlásil Nováček, naše celebrita Porubského obvodu :D

+1/−1
1.2.2017 23:35

W81r53a79t64i79s22l72a28v 68T25o25b57o26l75a 3908343469580

Mimochodem co přesně by se změnilo s výstavbou tramvajové trati? Martinovské + Porubské busy by obsluhovali co teď, akorát by část z nich jezdila na jiných linkách :D A tak jako tak stejně každé CNGčko z celé Ovy do toho martinova musí ;)

Opět argument absolutně mimo :)

+1/0
1.2.2017 23:40

W60r40a19t72i37s88l69a52v 31T71o96b49o60l33a 3668513599200

A mimochodem tím ukončuju diskuzi, už mě to zas nebaví. ;-D

0/0
1.2.2017 23:58

M54i85c79h51a45l 11P58o90d15l88o65u61č45k45a 6580328554628

Pane Tobolo, máte strašný přístup. Proč neodpovíte, jaký je důvod, že autobusy z Hranečníku přejíždějí na tankování do Martinova a zbytečně zvyšují emise, protože ani CNG (sám to uvádíte) není plně ekologické. Je to proto, že se postavil terminál Hranečník, který se neskutečně zaštitoval ekologizací a na lince 38 musí jezdit buď elektrobus a nebo CNG. A přece i na ostatních linkách v rámci garáží Hranečník by měly být ty ekologické vozidla na CNG, když se udělal Hranečník.

A za druhé: Proč nevysvětlit panu Nováčkovi, že ty tramvaje u Nové vsi zásadně nepřibudou, protože na Opavskou bude jezdit linka 4, která jezdí fakticky každých 10 minut a pravděpodobně se tam přesune linka 9 z Poruby, vozovna, která stejně jezdí prázdná, protože jezdí právě z vozovny, nikoliv z Vřesinské jako linka 8, která by naopak potřebovala posílit.

+1/0
2.2.2017 9:48

W57r19a56t39i13s55l54a30v 67T57o70b38o77l73a 3408883749540

Jednoduše proto, že na Hranečníku zatím plnička není. Je v plánu, ale zatím realizována není. Tudíž všechny CNG busy ze všech provozoven jsou naháněny do Martinova, tam si je řidič na další směně vyzvedne a jede s nimi zpět na svou linku.

Taktéž bych rád vyvrátil argument, že CNG je ekologické. Není tomu tak. Je možná o něco levnější, víc ekologické než klasická nafta, ale do EKO provozu to má sakra daleko. Taktéž platí, že čím starší vozy budou, tím víc splodin bude. Tramvaj sice jezdí na elektřinu, která se musí nějak vyrobit, ale při brždění samotná tramvaj (některé typy) vrací rekuperací proud zpět do sítě. Dá se říct, že jistým způsobem si vyrábí elektřinu sama pro sebe.

+2/0
2.2.2017 13:10

P53a70v74e56l 37B91o40r46o95v68i24č86k92a 4302290209951

Až na to že tady pod barákem jezdí autobusy;-D

0/0
1.2.2017 20:38

M39a52r95t25i51n 72V70á70l68e25k 8591449939864

Já nevím, mi to přijde strašně nefér vůči všem ostatním obyvatelům města. Snad i obyvatelé Pustkovce, když chtějí jet např. do centra jedou tramvají, která také musela být někde postavena. Myslet si, že autobusy nahradí tramvaj, to je zcela mimo mísu. Taková tramvaj totiž dokáže nahradit ne jeden autobus, ale hned několik linek.

+12/−2
1.2.2017 17:07

P87a17v65e91l 18N65o88v94á68č46e82k 4360446338

Nevím, jestli nefér, ale nikdo tady nepořádal žádné demontrace, že nechce autobusy a chce tramvaje.

Já když jedu do centra, tak autobusem a vůbec mi to nevadí a vzhledem k tomu, že centrum je jaké je, nemám tam stejně proč jezdit.

V čem dokáže tramvaj, která jede po jedné koleji nahradit několik linek, fakt nechápu.

Opravdu si myslíte, že je zde poptávka pro velkokapacitní tramvaje a lidi nejezdí autobusy, protože se do nich nevejdou? Lidi MHD nezačnou využívat jen proto, že DPO koupí tramvaje od Stadlera. DPO musí nabídnout cestování pro pracující a ne jen turistické jízdy. Proto přibývá aut, já každou jízdou autem ušetřím hodinu života denně a připlatím za to 1200,- měsíčně. Pokud mi pojede zrychlený spoj, který bude na místě za 30 minut a ne za 50 minut(60 s cestou na zastávku a z ní), tak budu jezdit MHD. Autem jsem za 20 minut, ale to je mi jasné, že nemůžu čekat.

+4/−2
1.2.2017 17:45
Foto

B38r15o74n22i36s10l68a28v 15G38a93b36r80y69š 2492839731

Mám připravenou koncepci expresních linek po celém Ostravsku. Stačí mi pokyn z rozhodných míst a uvedu to v život.

0/−1
1.2.2017 18:59

P54a86v12e35l 90N33o83v46á83č61e16k 4230896498

Minule jste tvrdil, že tyto pravomoci nemáte, že nejste nijak zainteresován....

0/−1
1.2.2017 21:11
Foto

B38r46o70n11i50s20l30a50v 67G15a27b67r81y27š 2622789861

Já jsem Vám taky minule vysvětloval spoustu věcí, které doposud nejste schopen pochopit.

Na tom tvrzení se nic nemění.

0/0
1.2.2017 21:55

P69a76v22e98l 88N59o70v32á90č83e72k 4970636978

Včera jsem cestou od Vodárny (pro znalce Ostravy přes internet křižovatka Mariánskohorská x 28.října) směrem na Porubu sledoval stávající provoz na trati. Cca co 400m tramvaj jedním směrem, což mi přijde jako využitá trať. Pokud na ni chtějí nacpat ještě přepravní kapacitu z toho popisovaného kvanta autobusů, to si DPO koleduje o pěkný průšvih. Na jednu páteřní trať svést dopravu z jednoho konce města.

Viz událost před 14 dny, vykolejená tramvaj v centru, všechno stojí, lidé mrznou na Hranečníku, kde je vysadili z autobusů a tramvaje nikde. Špalír do centra, špalír do Poruby. Tyto události nejsou až tak zřídkavé, čili bychom se měli na co těšit. Okolo Svinovských mostů je každou chvíli auto v kolejišti.

Co se týká terminálu, Hranečník se osvědčil, jak se osvědčil - lidé přesedli do aut, protože courat se o půl hodiny déle se jim nechce a terminál musí zůstat, protože na to byl příspěvek ze Švýcarských fondů. Čili o cestující přišli jak meziměstské autobusy, tak DPO. Statistiky samozřejmě nikdo nezveřejní, jak píše pan níže.

Nyní si DPO chce připsat cestující, které vysadí z autobusů od Opavy u Globusu. ALE,

momentálně je dálkovým busem od Vozovny Poruba v centru za 18 minut. Tramvají za 27 minut. To je ale od Vozovny... od Globusu, než tramvaj prokličkuje přes osmák a sedmák a udělá svých 19 zastávek, tak to bude 35 minut, minimálně.

Pro terminál by byla vhodnější varianta A, ovšem někdo si představuje, že více zastávek, více cestujících nastoupí.

Opravdu nikdo nechápe, že lidé, kteří jezdí do práce přes celé město potřebují spoj, který nebude stát u každé vrby? Kochat se vyhlídkovou jízdou každý den není pro každého. Zrychlené spoje v atraktivní dobu k významným zaměstnavatelům, to je cesta jak dostat lidi do MHD. Je trochu nesmysl, když jede plný autobus 48 od Duhy a stojí na každé zastávce a většina lidí vystoupí až v Hrabové.

Smůla ovšem je, že tolik propagované tramvaje jde zrychlit jen obtížně, vždycky by nějakou před ní dojela- vzhledem k četnosti provozu.

+4/−5
1.2.2017 16:47

W26r64a28t73i85s23l64a31v 25T91o37b34o32l48a 3318553709460

Zas docházejí argumenty, že vytahujete vykolejení v rozsahu, které se stane se štěstím 1x za rok? :-)

Jinak díky za pobavení "ta tramvaj se tam prostě nevleze", pochopíte. Nejednoho člověka jste rozesmál.

+2/−3
1.2.2017 17:07

P93a12v44e90l 97N64o64v47á16č13e33k 4540116758

Jedenkrát za rok? To jste zase pobavil Vy... Pokud čekáte na zastávce, je jedno, jestli tramvaj nepřijela protože někde jiná vykolejila, má poruchu, je auto v kolejišti či nejde proud. Prostě stojí a Vy čekáte a nikam nikdo nejede - kromě silnice.

+2/−6
1.2.2017 17:23

W80r91a62t46i65s34l34a53v 63T30o54b65o37l52a 3648683869100

Doporučuju si víc zjistit o této problematice, než začnete vytahovat věci o kterých nemáte ani ponětí. Přeju hezký zbytek večera.

0/−2
1.2.2017 20:43

M85i17c42h25a90l 23P41o73d71l19o41u71č68k78a 6350138984788

Pane Tobolo, požádejte DPO o statistiku zpoždění a odřeknutí dopravy za rok 2016, někdy v těchto dnech by jí měli mít finalizovanou. Pak tvrdě tady panu Nováčkovi, jak jsou tramvaje skvělé. 18 mimořádných událostí za rok 2016, které znemožnily jízdu tramvají v některém úseku a ovlivnili 90% linek. To je skoro jeden pracovní měsíc. Protože to většinou nastává v zimních měsících (nemohu doložit) je to pro cestující o to více obtěžující. Terminál Hranečník je v tom jasným důkazem - zpožděné tramvaje na příjezdu i o 9 minut (linka 4), vynechané spoje tramvaje, takže cca 100 lidí je donuceno vystoupit z autobusů, které tam byly násilně ukončeny, a pak čekat na tramvaj. Nechal bych to ty příznivce terminálu, ty ušlé zisky, zaplatit ze svojí kapsi. Až tady v tom kocourkově bude fungovat to, co na terminálu fungovat má, pak možná, ale tak jak funguje terminál Hranečník a Dubina, je jasné proti.

0/−1
2.2.2017 9:40

L84u11c11i15e 19T51r46o75j13k97o78v57á 5152892219195

Jde vidět, že nejezdíte tramvají delší trasy často! A "zjišťovat si něco o problematice" jak píšete níže?! Nejlepší je vlastní zkušenost, jezdím denně z Poruby na Hranečník, tramvaje stojí kvůli poruchám, havárkám, zajímavá by byla statistika, ale to DPO asi nezveřejní.. navíc ty nové velkokapacitní tramvaje - daleko méně komfortní než staré, tvrdé sedačky,v zimě se nedají vytopit, takže volím často raději autobus na sad B. Němcové a pak Hranečník, i když to je o něco delší.

+1/−1
2.2.2017 10:57

V22l36a13d71i59m89í76r 86B97r31a54d83a 1453534643311

Nevím, kde paní přišla na 3 metry od baráku. Pokud se trať postaví mimo osu ulice v původně plánovaném prostoru mezi cestou a chodníkem, tak to je k nejbližšímu domu 23 metrů

+2/−1
1.2.2017 16:06

P42a23v31e21l 95N86o37v84á20č10e11k 4320616458

Na Průběžné u DSP je mezi opěrnou zdí, když ji pomyslně prodloužím do úrovně domu a rohem domu nějakých 27m, plánovaná šířka komunikace je mezi 18 a 21 metry, opravdu si myslíte, že je to dost prostoru pro trať a silnici. Nemyslím.

+1/−1
1.2.2017 16:55

S15v69a22t77a11v48a 14D76u33r10a64n56o50v86á 3199339534911

No koupili pozemky, na kterych se nemelo stavet. Predchozi radni a mnohdy majitele techto pozemku, zmenili uzemni plan, lide koupili a ted narikaji. Co vy na to? Ja si pamatuji, kdyz v techto mistech byly jen zahrady a o nejake vystavbe nikdo nepremyslel, byla uzavera. Proc asi. A lide tam chteli stavet uz v ere sociku a nemohli. Takze vinika soucasneho stavu hledejte na radnici v Pustkovci.

+2/0
1.2.2017 18:04

P11a90v29e30l 79N20o18v89á73č67e65k 4890776978

Jenže v devadesátkách někdo řekl, na to nikdy peníze nebudou, tak to prodáme - nepočítali s dojnou EU kravičkou, která dá 85% na cokoliv co má v názvu ekologii...

+1/−1
1.2.2017 21:13

S84v58a26t76a60v45a 88D17u80r54a13n97o66v14á 3859469644891

A proto v jinych mistech uzavery zustaly a nestavi se tam. Ja bych se pustkovskych radnich moc nezastavala, velmi dobre vim, kdo na te radnici byl a rekneme, jaky prinos to melo pro ne samotne. A bohuzel ta dnesni elita je mozna i horsi. No nastesti uz tam nebydlim, ale vim, ze bych je nikdy nevolila.

0/0
1.2.2017 21:30
Foto

B30r89o23n71i70s47l13a31v 10G12a62b54r60y56š 2492289661

Nevím, nad čím tady kdo přemýšlí. Názor na záležitost, o které mám minimum informací, si může udělat jen primitiv. Přitom bych čekal, že se lidé budou víc zajímat o to, co se v jejich okolí děje. Ale tamní obyvatelé zřejmě nedokážou myslet na budoucnost a ekonomiku a nevidí výhody, které z toho plynou. Nad tramvají do horní části Poruby nemá smysl debatovat.

Obvykle se to dá srovnat podle jízdních řádů autobusů a tramvají, ale v Ostravě je přelinkováno, takže je nutné si to dopočítat ručně.

Třeba skrz zastávku "Oty Synka" jezdí v pracovních dnech 227 spojů oběma směry, což je o trochu vyšší počet spojů než má linka 4. Když si to vydělíte dvěma, vyjde Vám 114 spojů v jednom směru. Provoz denních linek trvá asi 20 hodin. To pak odpovídá 5,7 spoje za hodinu. Ale provoz je nerovnoměrný, takže se na 6 spojů za hodinu ve špičce určitě dostaneme. Už jen z této jednoduché úvahy je logické, že nová tramvajová trať to těchto míst určitě smysl má.

Takhle si můžete odvodit i další zastávky: Jana Šoupala = 304 spojů, Ludvíka Podéště = 457 spojů, Opavská = 457 spojů.

Pokud nemám pravdu a nesouhlasíte, chci vědět proč.

+6/−2
1.2.2017 15:39

W42r16a63t29i55s34l96a15v 82T64o89b89o28l75a 3128953279850

Spíš pokud v budoucnu projde to, že Globus bude terminál podobný Hranečníku, kde bude končit většina příměstských spojů okolo Ovy a Opavy, tak se odpůrcům určitě nebude líbit zvýšení dopravního vytížení, které by tramvaj jednoduše a ekologicky vyřešila :)

Postoj Pustkovce mi opravdu připadá jako rozhodnutí, jen aby náhodou jejich místa v dalších volbách nebyly nahrazeny někým jiným. Protože většinou ten, kdo nesouhlasí, nejvíc kope a jde ho nejvíc slyšet :D Jak teď, tak u výsledků voleb...

+2/−2
1.2.2017 15:58

W56r97a81t94i70s26l13a95v 69T50o47b47o48l77a 3218783879400

A poměrně hodně mě zarazila i věta "Tramvaj nehajil nikdo." Starostové a lidé na vyšších pozicích by si měli někdy přečíst diskuze a vyjít mezi lidi. Ačkoli petici podepsalo přes 4 tisíc lidí, tak furt to je mizivé % proti celé Ostravě, které se tento projekt týká. (ne opravdu to není jen záležitost lidí, kteří tam bydlí :D )

+1/−3
1.2.2017 16:04

J80a34n 40S98o94u95k68u51p 1844444536145

To je zajímavá logika a takové to otřepané ́měli by vyjít mezi lid ́ (neměli by spíš lidi chodit na zasedání?)- měli by o tom rozhodnout lidi, kteří především v Pustkovci ani nebydlí. Mno.

+1/0
1.2.2017 20:47

M80i58c88h40a45l 31P95o91d67l26o79u76č23k27a 6260518834658

Nemyslím si, že to bude tak, že projde terminál Opavská, bez právě tramvajové sítě. Ruku v ruce s tramvajovou sítí se bude dělat terminál, ale pan Semerák o tom raději přímo nemluví. A jak se pak bude lidem líbit, jak jim začne jezdit okolo baráku stovky aut navíc lidí, kteří dnes přijeli do Poruby autobusem.

0/0
2.2.2017 9:31

P59a28v80e15l 37N75o10v21á53č77e24k 4220366728

Spoje je jasné, ty jsou v jízdním řádu...a počet cestujících? Jsou využité přepravní kapacity spojů? Kdy jste se zde naposledy svezl?

0/0
1.2.2017 21:26
Foto

B60r47o53n55i78s32l97a43v 65G70a23b38r49y73š 2492769251

Chcete tím říct, že je přepravní kapacita nadbytečná?

0/0
1.2.2017 21:56

W62r24a19t43i42s59l12a44v 76T13o72b70o57l47a 3228463569780

Uvidíme, kolikrát se to ještě změní. Ačkoli jsem pro stavbu, tak s informovaností jednotlivých obvodů a občanů také moc spokojený nejsem a je co dohánět.

Celý svět se k tramvajím vrací, takže v tom budoucnost vidím. S novými vozy a správným odhlučněním trati nemusí být hluk o nic vyšší, než pár let staré CNGčko, které mimochodem má do ekologie daleko - nevím, kde to odpůrci tratě furt berou, že CNG je ekologické :D

+3/0
1.2.2017 15:17

M78i60c55h38a54l 25P84o77d14l89o73u61č90k76a 6210278224778

Že by jim o ekologičnosti CNG říkali ti samí, kteří teď tvrdí, že je potřeba tramvaj, když obnovovali vozový park?

0/0
1.2.2017 22:01

P59a68v87e76l 94N17o66v85á50č63e86k 4190666108

Příprava začala v roce 2014, je velice zvláštní, že stále není dost informací ke zveřejnění.

Radním Pustkovce tleskám, doufám že porubští radní nezapomenou na SVŮJ program Zelená Poruba.

Jde jen o to prostavět miliardu a nahnat DPO do spojů cestující z Opavska na terminálu Globus... to je celá ekologizace.

A ti cestující stejně utečou, nebudou se courákem šinout přes celé město, jak si Semerák myslí.

Vymýšlejí to lidé, kteří MHD nejezdí, tak netuší, co cestující potřebují aby spoje využívali.

+4/−5
1.2.2017 14:38

M94i58c63h97a21l 71P49o56d52l64o47u83č31k98a 6520138824808

Je velice dobře, že jde konečně vidět, že záměrem vůbec není ekologizace, ale jen promrhání peněz a další vyhánění lidí z hromadné dopravy. Ani kraj ani Ostrava není schopna doložit kolik cestujících jezdilo do Ostravy z Karviné, Orlové a Havířova před otevřením terminálu Hranečník a po něm a k tomu srovnání počtu automobilů vjíždějících do Ostravy před a po. Tyto čísla nikdo neukáže, protože by to v normální společnosti znamenalo odejít ze svých pozic na magistrátě.

+6/0
1.2.2017 14:45

P52e14t78r 70H38a24d73a46š70č53o29k 7367237155781

Budeme muset najít kompromis. Říká Semerák . Konečně zaznívá slovo KOMPROMIS - tak ať nezůstane jen u slov a nejen u tramvajové linky. Těch kompromisů je třeba mnohem více , ani Ostrava není firma a občané města nejsou zaměstnanci města. Takže kompromisy je třeba udělat i v případech, které "zpackala" předešlá koalice . Nejde jenom o "POKLAD" v Porubě , nejde jenom o "DĚDICE" , nejde jenom o VŠB a nedořešené resty, jde také m.j. o Obecně závaznou vyhlášku č.9/2012 / t.zv. čipovací vyhláška / , která byla schválena nejen bez seznámení občanů města , moc málo toho věděli i starostové městských obvodů a také vedoucí pracovníci MMO , kteří až 2.měsíce po schválení vyhlášky se dotazovali na SVS KVS v Ostravě, jak to vlastné je v EU pro povinné čipování psů ! Také starostové městských obvodů se zúčastnili školení známého městského veterináře, aby byli alespoň trochu v obraze. SAMOZŘEJMĚ AŽ PO SCHVÁLENÍ VYHLÁŠKY ! Takže "Křišťálově čistě schválená vyhláška" bude také potřebovat KOMPROMIS, tak aby byla přijatelná pro většinu občanů Ostravy včetně pejskařů ! https://www.petice24.com/a/43512

+3/0
1.2.2017 14:27

R11o22b44e34r56t 79Č37e55p 4606260835927

Pane kolego, nespletl jste si článek?

0/0
1.2.2017 14:57

P23e64t62r 17H78a35d71a44š30č38o50k 7387377835151

NIKOLIV, nespletl ! Kompromis je sice slovo známé , ale v praxi téměř nepoznané ! Přinutit, převálcovat, utajit, zlikvidovat, zničit ,.....ještě také odklonit - prostě praktiky známé v Ostravě min. od doby totality a mnozí v tom pokračují či se alespoň o to snaží !

+4/0
1.2.2017 15:15

R92o48b44e17r40t 90Č14e93p 4536910855977

No já jen, že článek pojednává o tramvaji a Váš příspěvek povětšinou o čipování psů...

+1/0
1.2.2017 15:17

P87e38t48r 25H63a58d88a11š11č50o24k 7787967855311

Pane kolego, NEJSTE NÁHODOU ZA TUTO SVOJI ČINNOST HONOROVÁN ? Já určitě za tuto činnost honorován nejsem !

0/0
1.2.2017 15:32

R73o18b72e98r26t 26Č88e32p 4606170335967

Bohužel, server iDnes.cz mě na výplatní pásce nemá. Takže tedy NE, NEJSEM ZA TUTO ČINNOST (psaní příspěvků) honorován. Jsme na tom stejně :-).

0/0
1.2.2017 15:34

P93a35v36e24l 90N25o75v82á43č28e87k 4350596398

Víte co píše tu spousta lidí, kteří jsou motivováni různě, např. p. Gabryš, znalec dopravy v Ostravě, nedávno i v Jablonci . prodloužení tramvaje přes pěší zónu, musím uznat, že daleko větší zhovadilost, než tramvaje na sedmáku, osmáku - prostě, někteří přispivatelé jsou všudezdejší a tramvaje jsou jejich vášeň, spíše asi profesní. Když si pročtete stránku petice pro tramvaje, je tam i pan Morys(ředitel DPO, chvályhodné, asi nebude využívat služební auto), který chce jezdit tramvají z Poruby do centra, lidé z Hranic, Prahy a i menších vísek mají eminetní zájem, aby v Porubě jezdila tramvaj - možná se zde poté i přestěhují aby ji mohli využívat...paní Duranová, chce čas od času k rodičům tramvají a p.Tobola, to je kapitola sama o sobě... lobby a šaškárna, točí se v tom miliarda a firmy mají spoustu zaměstnanců, kteří budou mít na 2 - 3 roky práci. Co na tom, že tramvaje pak budou muset jezdit, protože na to byla dotace - prodělečnost se nehlídá, to doplatí město...

+2/−2
1.2.2017 21:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.