Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pustkovec má jasno, je proti výstavbě tramvajové trati

Pro vedení Ostravy je to nepříjemné překvapení. Městský obvod Pustkovec už totiž řekl jasné NE plánované výstavbě tramvajové trati. Zastupitelé se v pondělí večer původně sešli kvůli jinému tématu, ale veřejnost je přiměla k rozšíření programu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A64l57a63n 39Ř30e67p19k20a 4375346

A co takhle znovu oživit i dříve plánovanou tramvaj z Ostravy do Hlučína, nebo vlakotramvaj do Orlové? ;-)

0/0
4.2.2017 12:38

L77e61n21k97a 85N51a92j25b39r22t47o15v34á 5697593693858

Tramvaj nechtějí pouze lidé v zastupitelstvu. Je to hnus, já jsem pro, dostat se do centra je běh na dlouhou trať a obvod je zbytečně odstřihnut od města. Vždy, když se mě někdo zeptá, kde bydlím, řeknu, že na konci světa. Spojení hlavně ve večerních hodinách a v noci je katastrofa. Je to pěkná sobeckost... pokud chce někdo žít na vesnici, ať se tam přestěhuje, ale tohle je normální město- panelákov, a to že má paní kousek od plánované trati je čistě její osobní problém a nevím, proč do toho tahá celý Pustkovec.

+5/0
2.2.2017 8:35

M11i48c12h31a23l 97P56o44d93l29o71u54č40k18a 6180758354928

Paní Najbrtová. Pokud je osobní problém paní, že to má kousek od plánové trati, je váš osobní problém, že to máte daleko. Můžete se přestěhovat. Není to tak? Zajímavé, jak se oháníte sobeckostí, ale jste její jasnou ukázkou.

Určitě by o stavbě trati měla proběhnout informační kampaň a referendum. Trať má svoje přínosy i zápory. Škoda, že nejen pro lidi z Pustkovce a Poruby, ale i pro lidi ve směru od Opavy.

+1/−3
2.2.2017 9:51

R89u52d36o38l92f 14P41i71v88r43n34e45c 6261347958979

Původně jsem byl spíše pro trať, ale když jsem si přečetl, že kvůli tomu chtějí ukončit linku 48 na Svinovských mostech, tak jsem rozhodně proti. Zmrzačit jednu z nejužitečnějších linek je prostě prasárna.

+2/−2
2.2.2017 7:47

M59i50c50h33a39l 58P88o84d87l93o58u30č20k49a 6910738254618

Nejen linku 48. Ale postavil další terminál na Opavské.

0/−1
2.2.2017 9:48

J83o44s92e20f 95T74l92a29m92s25a 7711150853467

Ne, nestavějme tu trať. Nechtějí to, nebudou ji mít. Lidé, kterým je teď kolem čtyřicítky a nemají problém s chůzí, budou za dvacet a více let litovat, že mohli mít šalinu pod barákem a komfortně se dopravit na poštu, úřad a nákup. Zároveň navrhuji zatrhnout i ekobusy pro Pustkovec a přilehlá zákoutí. Nic, sifon, dva. Ať si tam místní chytrolíni vegetují po svém. To jsou lidé, kteří nemají v hlavách kapacity pochopit, že město se mění a obyvatelstvo stárne. Slovo pokrok či změna je zcela mimo oblast jejich šedé kůry mozkové.

+6/−3
1.2.2017 17:40

P18a24v82e21l 77N75o52v48á28č96e78k 4140296528

No jasně autobusy, které mají plničku CNG v sousedním Martinově pošlete jezdit na druhý konec Ostravy, to má logiku. Klobouk dolů před chytrolínem.

+2/−3
1.2.2017 18:19

W76r40a22t24i95s33l60a79v 45T74o16b57o22l42a 3838943649940

Řeknu Vám jedno tajemství občane Poruby. Uprostřed Poruby už je 30 let vozovna.

+1/0
1.2.2017 20:41

W78r85a25t33i12s82l59a41v 49T16o67b50o70l76a 3778243259720

Tím chci říct, že Porubské tramvaje jezdí taky na druhý konec Ostravy ačkoli to můžou vzít vozy vozovny Křivé...

Jinak pane Nováčku, CNG busy Hranečníku jezdí přes celou Ostravu tankovat do Martinova a zpátky, protože na Hrancu plnička není. ;-) Takže zase o tom víte "hodně" ;-D;-D Míluju, když někdo někoho nazývá "chytrolínem" a sám o tom ví víte co...;-D

+1/−2
1.2.2017 20:50

P71a94v73e72l 32N22o89v32á40č41e10k 4450906158

Takže Vám přijde logické spotřebovávat plyn a jezdit tankovat přes celou Ostravu a nebo nechat jezdit maximum autobusů v okolí plničky, kterou DPO za 68 milionů vybudoval v Martinově? Nebo si myslíte, že když jede tankovat ,tak jede zadarmo? Milý pane Tobolo, nikdy nezklamete...

+4/−2
1.2.2017 21:09

W63r93a18t64i57s97l53a96v 89T93o50b10o48l94a 3688473169510

"ta tramvaj se tam prostě nevleze" Prohlásil Nováček, naše celebrita Porubského obvodu :D

+1/−1
1.2.2017 23:35

W65r16a80t48i31s16l90a50v 60T79o70b69o18l19a 3738673149790

Mimochodem co přesně by se změnilo s výstavbou tramvajové trati? Martinovské + Porubské busy by obsluhovali co teď, akorát by část z nich jezdila na jiných linkách :D A tak jako tak stejně každé CNGčko z celé Ovy do toho martinova musí ;)

Opět argument absolutně mimo :)

+1/0
1.2.2017 23:40

W71r23a29t17i18s24l95a30v 74T41o28b49o31l91a 3458403979840

A mimochodem tím ukončuju diskuzi, už mě to zas nebaví. ;-D

0/0
1.2.2017 23:58

M63i97c87h37a26l 36P90o62d55l39o24u78č40k39a 6850948794128

Pane Tobolo, máte strašný přístup. Proč neodpovíte, jaký je důvod, že autobusy z Hranečníku přejíždějí na tankování do Martinova a zbytečně zvyšují emise, protože ani CNG (sám to uvádíte) není plně ekologické. Je to proto, že se postavil terminál Hranečník, který se neskutečně zaštitoval ekologizací a na lince 38 musí jezdit buď elektrobus a nebo CNG. A přece i na ostatních linkách v rámci garáží Hranečník by měly být ty ekologické vozidla na CNG, když se udělal Hranečník.

A za druhé: Proč nevysvětlit panu Nováčkovi, že ty tramvaje u Nové vsi zásadně nepřibudou, protože na Opavskou bude jezdit linka 4, která jezdí fakticky každých 10 minut a pravděpodobně se tam přesune linka 9 z Poruby, vozovna, která stejně jezdí prázdná, protože jezdí právě z vozovny, nikoliv z Vřesinské jako linka 8, která by naopak potřebovala posílit.

+1/0
2.2.2017 9:48

W70r92a91t60i40s22l91a93v 30T84o47b51o29l85a 3278383369150

Jednoduše proto, že na Hranečníku zatím plnička není. Je v plánu, ale zatím realizována není. Tudíž všechny CNG busy ze všech provozoven jsou naháněny do Martinova, tam si je řidič na další směně vyzvedne a jede s nimi zpět na svou linku.

Taktéž bych rád vyvrátil argument, že CNG je ekologické. Není tomu tak. Je možná o něco levnější, víc ekologické než klasická nafta, ale do EKO provozu to má sakra daleko. Taktéž platí, že čím starší vozy budou, tím víc splodin bude. Tramvaj sice jezdí na elektřinu, která se musí nějak vyrobit, ale při brždění samotná tramvaj (některé typy) vrací rekuperací proud zpět do sítě. Dá se říct, že jistým způsobem si vyrábí elektřinu sama pro sebe.

+2/0
2.2.2017 13:10

P94a18v24e41l 79B91o87r15o66v29i12č14k69a 4902610599451

Až na to že tady pod barákem jezdí autobusy;-D

0/0
1.2.2017 20:38

M28a81r91t15i94n 76V84á23l98e67k 8351539759364

Já nevím, mi to přijde strašně nefér vůči všem ostatním obyvatelům města. Snad i obyvatelé Pustkovce, když chtějí jet např. do centra jedou tramvají, která také musela být někde postavena. Myslet si, že autobusy nahradí tramvaj, to je zcela mimo mísu. Taková tramvaj totiž dokáže nahradit ne jeden autobus, ale hned několik linek.

+12/−2
1.2.2017 17:07

P21a52v68e65l 52N95o75v84á77č28e60k 4300146888

Nevím, jestli nefér, ale nikdo tady nepořádal žádné demontrace, že nechce autobusy a chce tramvaje.

Já když jedu do centra, tak autobusem a vůbec mi to nevadí a vzhledem k tomu, že centrum je jaké je, nemám tam stejně proč jezdit.

V čem dokáže tramvaj, která jede po jedné koleji nahradit několik linek, fakt nechápu.

Opravdu si myslíte, že je zde poptávka pro velkokapacitní tramvaje a lidi nejezdí autobusy, protože se do nich nevejdou? Lidi MHD nezačnou využívat jen proto, že DPO koupí tramvaje od Stadlera. DPO musí nabídnout cestování pro pracující a ne jen turistické jízdy. Proto přibývá aut, já každou jízdou autem ušetřím hodinu života denně a připlatím za to 1200,- měsíčně. Pokud mi pojede zrychlený spoj, který bude na místě za 30 minut a ne za 50 minut(60 s cestou na zastávku a z ní), tak budu jezdit MHD. Autem jsem za 20 minut, ale to je mi jasné, že nemůžu čekat.

+4/−2
1.2.2017 17:45
Foto

B62r65o45n47i59s94l64a78v 90G86a22b25r19y45š 2132179731

Mám připravenou koncepci expresních linek po celém Ostravsku. Stačí mi pokyn z rozhodných míst a uvedu to v život.

0/−1
1.2.2017 18:59

P15a98v92e57l 37N42o78v18á89č78e74k 4850256308

Minule jste tvrdil, že tyto pravomoci nemáte, že nejste nijak zainteresován....

0/−1
1.2.2017 21:11
Foto

B27r57o33n92i94s78l72a87v 39G88a60b57r13y86š 2612189631

Já jsem Vám taky minule vysvětloval spoustu věcí, které doposud nejste schopen pochopit.

Na tom tvrzení se nic nemění.

0/0
1.2.2017 21:55

P68a68v82e57l 22N39o82v63á71č87e19k 4260256568

Včera jsem cestou od Vodárny (pro znalce Ostravy přes internet křižovatka Mariánskohorská x 28.října) směrem na Porubu sledoval stávající provoz na trati. Cca co 400m tramvaj jedním směrem, což mi přijde jako využitá trať. Pokud na ni chtějí nacpat ještě přepravní kapacitu z toho popisovaného kvanta autobusů, to si DPO koleduje o pěkný průšvih. Na jednu páteřní trať svést dopravu z jednoho konce města.

Viz událost před 14 dny, vykolejená tramvaj v centru, všechno stojí, lidé mrznou na Hranečníku, kde je vysadili z autobusů a tramvaje nikde. Špalír do centra, špalír do Poruby. Tyto události nejsou až tak zřídkavé, čili bychom se měli na co těšit. Okolo Svinovských mostů je každou chvíli auto v kolejišti.

Co se týká terminálu, Hranečník se osvědčil, jak se osvědčil - lidé přesedli do aut, protože courat se o půl hodiny déle se jim nechce a terminál musí zůstat, protože na to byl příspěvek ze Švýcarských fondů. Čili o cestující přišli jak meziměstské autobusy, tak DPO. Statistiky samozřejmě nikdo nezveřejní, jak píše pan níže.

Nyní si DPO chce připsat cestující, které vysadí z autobusů od Opavy u Globusu. ALE,

momentálně je dálkovým busem od Vozovny Poruba v centru za 18 minut. Tramvají za 27 minut. To je ale od Vozovny... od Globusu, než tramvaj prokličkuje přes osmák a sedmák a udělá svých 19 zastávek, tak to bude 35 minut, minimálně.

Pro terminál by byla vhodnější varianta A, ovšem někdo si představuje, že více zastávek, více cestujících nastoupí.

Opravdu nikdo nechápe, že lidé, kteří jezdí do práce přes celé město potřebují spoj, který nebude stát u každé vrby? Kochat se vyhlídkovou jízdou každý den není pro každého. Zrychlené spoje v atraktivní dobu k významným zaměstnavatelům, to je cesta jak dostat lidi do MHD. Je trochu nesmysl, když jede plný autobus 48 od Duhy a stojí na každé zastávce a většina lidí vystoupí až v Hrabové.

Smůla ovšem je, že tolik propagované tramvaje jde zrychlit jen obtížně, vždycky by nějakou před ní dojela- vzhledem k četnosti provozu.

+4/−5
1.2.2017 16:47

W87r21a22t36i10s88l28a54v 82T79o20b29o30l68a 3978523289600

Zas docházejí argumenty, že vytahujete vykolejení v rozsahu, které se stane se štěstím 1x za rok? :-)

Jinak díky za pobavení "ta tramvaj se tam prostě nevleze", pochopíte. Nejednoho člověka jste rozesmál.

+2/−3
1.2.2017 17:07

P86a90v22e76l 61N60o57v74á74č79e64k 4940186258

Jedenkrát za rok? To jste zase pobavil Vy... Pokud čekáte na zastávce, je jedno, jestli tramvaj nepřijela protože někde jiná vykolejila, má poruchu, je auto v kolejišti či nejde proud. Prostě stojí a Vy čekáte a nikam nikdo nejede - kromě silnice.

+2/−6
1.2.2017 17:23

W51r78a43t41i56s98l50a95v 37T68o79b63o12l38a 3598723439510

Doporučuju si víc zjistit o této problematice, než začnete vytahovat věci o kterých nemáte ani ponětí. Přeju hezký zbytek večera.

0/−2
1.2.2017 20:43

M28i21c73h96a94l 10P29o98d58l47o37u69č79k18a 6100548334218

Pane Tobolo, požádejte DPO o statistiku zpoždění a odřeknutí dopravy za rok 2016, někdy v těchto dnech by jí měli mít finalizovanou. Pak tvrdě tady panu Nováčkovi, jak jsou tramvaje skvělé. 18 mimořádných událostí za rok 2016, které znemožnily jízdu tramvají v některém úseku a ovlivnili 90% linek. To je skoro jeden pracovní měsíc. Protože to většinou nastává v zimních měsících (nemohu doložit) je to pro cestující o to více obtěžující. Terminál Hranečník je v tom jasným důkazem - zpožděné tramvaje na příjezdu i o 9 minut (linka 4), vynechané spoje tramvaje, takže cca 100 lidí je donuceno vystoupit z autobusů, které tam byly násilně ukončeny, a pak čekat na tramvaj. Nechal bych to ty příznivce terminálu, ty ušlé zisky, zaplatit ze svojí kapsi. Až tady v tom kocourkově bude fungovat to, co na terminálu fungovat má, pak možná, ale tak jak funguje terminál Hranečník a Dubina, je jasné proti.

0/−1
2.2.2017 9:40

L53u55c73i83e 29T40r91o71j80k34o91v77á 5202722519155

Jde vidět, že nejezdíte tramvají delší trasy často! A "zjišťovat si něco o problematice" jak píšete níže?! Nejlepší je vlastní zkušenost, jezdím denně z Poruby na Hranečník, tramvaje stojí kvůli poruchám, havárkám, zajímavá by byla statistika, ale to DPO asi nezveřejní.. navíc ty nové velkokapacitní tramvaje - daleko méně komfortní než staré, tvrdé sedačky,v zimě se nedají vytopit, takže volím často raději autobus na sad B. Němcové a pak Hranečník, i když to je o něco delší.

+1/−1
2.2.2017 10:57

V31l73a73d32i67m69í43r 60B97r30a95d77a 1303514923311

Nevím, kde paní přišla na 3 metry od baráku. Pokud se trať postaví mimo osu ulice v původně plánovaném prostoru mezi cestou a chodníkem, tak to je k nejbližšímu domu 23 metrů

+2/−1
1.2.2017 16:06

P30a59v28e20l 39N74o64v10á22č75e69k 4370366778

Na Průběžné u DSP je mezi opěrnou zdí, když ji pomyslně prodloužím do úrovně domu a rohem domu nějakých 27m, plánovaná šířka komunikace je mezi 18 a 21 metry, opravdu si myslíte, že je to dost prostoru pro trať a silnici. Nemyslím.

+1/−1
1.2.2017 16:55

S23v44a90t69a44v57a 49D11u47r78a33n15o23v84á 3789929514831

No koupili pozemky, na kterych se nemelo stavet. Predchozi radni a mnohdy majitele techto pozemku, zmenili uzemni plan, lide koupili a ted narikaji. Co vy na to? Ja si pamatuji, kdyz v techto mistech byly jen zahrady a o nejake vystavbe nikdo nepremyslel, byla uzavera. Proc asi. A lide tam chteli stavet uz v ere sociku a nemohli. Takze vinika soucasneho stavu hledejte na radnici v Pustkovci.

+2/0
1.2.2017 18:04

P55a71v36e26l 50N30o55v13á63č44e57k 4130696308

Jenže v devadesátkách někdo řekl, na to nikdy peníze nebudou, tak to prodáme - nepočítali s dojnou EU kravičkou, která dá 85% na cokoliv co má v názvu ekologii...

+1/−1
1.2.2017 21:13

S83v38a91t68a98v16a 16D12u61r85a11n78o18v90á 3959419934981

A proto v jinych mistech uzavery zustaly a nestavi se tam. Ja bych se pustkovskych radnich moc nezastavala, velmi dobre vim, kdo na te radnici byl a rekneme, jaky prinos to melo pro ne samotne. A bohuzel ta dnesni elita je mozna i horsi. No nastesti uz tam nebydlim, ale vim, ze bych je nikdy nevolila.

0/0
1.2.2017 21:30
Foto

B89r89o43n84i93s66l72a64v 52G92a37b92r97y82š 2432759121

Nevím, nad čím tady kdo přemýšlí. Názor na záležitost, o které mám minimum informací, si může udělat jen primitiv. Přitom bych čekal, že se lidé budou víc zajímat o to, co se v jejich okolí děje. Ale tamní obyvatelé zřejmě nedokážou myslet na budoucnost a ekonomiku a nevidí výhody, které z toho plynou. Nad tramvají do horní části Poruby nemá smysl debatovat.

Obvykle se to dá srovnat podle jízdních řádů autobusů a tramvají, ale v Ostravě je přelinkováno, takže je nutné si to dopočítat ručně.

Třeba skrz zastávku "Oty Synka" jezdí v pracovních dnech 227 spojů oběma směry, což je o trochu vyšší počet spojů než má linka 4. Když si to vydělíte dvěma, vyjde Vám 114 spojů v jednom směru. Provoz denních linek trvá asi 20 hodin. To pak odpovídá 5,7 spoje za hodinu. Ale provoz je nerovnoměrný, takže se na 6 spojů za hodinu ve špičce určitě dostaneme. Už jen z této jednoduché úvahy je logické, že nová tramvajová trať to těchto míst určitě smysl má.

Takhle si můžete odvodit i další zastávky: Jana Šoupala = 304 spojů, Ludvíka Podéště = 457 spojů, Opavská = 457 spojů.

Pokud nemám pravdu a nesouhlasíte, chci vědět proč.

+6/−2
1.2.2017 15:39

W53r63a94t64i58s24l56a64v 29T24o88b44o54l34a 3558523619700

Spíš pokud v budoucnu projde to, že Globus bude terminál podobný Hranečníku, kde bude končit většina příměstských spojů okolo Ovy a Opavy, tak se odpůrcům určitě nebude líbit zvýšení dopravního vytížení, které by tramvaj jednoduše a ekologicky vyřešila :)

Postoj Pustkovce mi opravdu připadá jako rozhodnutí, jen aby náhodou jejich místa v dalších volbách nebyly nahrazeny někým jiným. Protože většinou ten, kdo nesouhlasí, nejvíc kope a jde ho nejvíc slyšet :D Jak teď, tak u výsledků voleb...

+2/−2
1.2.2017 15:58

W75r31a92t47i57s83l15a49v 43T46o18b91o72l84a 3198183619650

A poměrně hodně mě zarazila i věta "Tramvaj nehajil nikdo." Starostové a lidé na vyšších pozicích by si měli někdy přečíst diskuze a vyjít mezi lidi. Ačkoli petici podepsalo přes 4 tisíc lidí, tak furt to je mizivé % proti celé Ostravě, které se tento projekt týká. (ne opravdu to není jen záležitost lidí, kteří tam bydlí :D )

+1/−3
1.2.2017 16:04

J91a54n 36S94o78u35k78u20p 1174454386145

To je zajímavá logika a takové to otřepané ́měli by vyjít mezi lid ́ (neměli by spíš lidi chodit na zasedání?)- měli by o tom rozhodnout lidi, kteří především v Pustkovci ani nebydlí. Mno.

+1/0
1.2.2017 20:47

M92i48c72h37a90l 23P40o77d42l11o26u10č39k50a 6250848774808

Nemyslím si, že to bude tak, že projde terminál Opavská, bez právě tramvajové sítě. Ruku v ruce s tramvajovou sítí se bude dělat terminál, ale pan Semerák o tom raději přímo nemluví. A jak se pak bude lidem líbit, jak jim začne jezdit okolo baráku stovky aut navíc lidí, kteří dnes přijeli do Poruby autobusem.

0/0
2.2.2017 9:31

P52a80v49e45l 44N10o15v82á75č66e52k 4780576368

Spoje je jasné, ty jsou v jízdním řádu...a počet cestujících? Jsou využité přepravní kapacity spojů? Kdy jste se zde naposledy svezl?

0/0
1.2.2017 21:26
Foto

B38r35o10n78i87s79l46a46v 80G69a51b60r76y93š 2932629341

Chcete tím říct, že je přepravní kapacita nadbytečná?

0/0
1.2.2017 21:56

W48r69a91t59i60s32l50a66v 33T90o56b23o34l93a 3658433729310

Uvidíme, kolikrát se to ještě změní. Ačkoli jsem pro stavbu, tak s informovaností jednotlivých obvodů a občanů také moc spokojený nejsem a je co dohánět.

Celý svět se k tramvajím vrací, takže v tom budoucnost vidím. S novými vozy a správným odhlučněním trati nemusí být hluk o nic vyšší, než pár let staré CNGčko, které mimochodem má do ekologie daleko - nevím, kde to odpůrci tratě furt berou, že CNG je ekologické :D

+3/0
1.2.2017 15:17

M81i23c86h59a76l 11P64o11d13l98o62u39č63k31a 6980728584258

Že by jim o ekologičnosti CNG říkali ti samí, kteří teď tvrdí, že je potřeba tramvaj, když obnovovali vozový park?

0/0
1.2.2017 22:01

P32a86v68e43l 50N28o64v39á78č22e88k 4230376368

Příprava začala v roce 2014, je velice zvláštní, že stále není dost informací ke zveřejnění.

Radním Pustkovce tleskám, doufám že porubští radní nezapomenou na SVŮJ program Zelená Poruba.

Jde jen o to prostavět miliardu a nahnat DPO do spojů cestující z Opavska na terminálu Globus... to je celá ekologizace.

A ti cestující stejně utečou, nebudou se courákem šinout přes celé město, jak si Semerák myslí.

Vymýšlejí to lidé, kteří MHD nejezdí, tak netuší, co cestující potřebují aby spoje využívali.

+4/−5
1.2.2017 14:38

M82i37c59h88a13l 66P55o15d10l83o30u85č64k30a 6900928834708

Je velice dobře, že jde konečně vidět, že záměrem vůbec není ekologizace, ale jen promrhání peněz a další vyhánění lidí z hromadné dopravy. Ani kraj ani Ostrava není schopna doložit kolik cestujících jezdilo do Ostravy z Karviné, Orlové a Havířova před otevřením terminálu Hranečník a po něm a k tomu srovnání počtu automobilů vjíždějících do Ostravy před a po. Tyto čísla nikdo neukáže, protože by to v normální společnosti znamenalo odejít ze svých pozic na magistrátě.

+6/0
1.2.2017 14:45

P71e66t69r 24H16a58d35a28š26č35o82k 7987717335861

Budeme muset najít kompromis. Říká Semerák . Konečně zaznívá slovo KOMPROMIS - tak ať nezůstane jen u slov a nejen u tramvajové linky. Těch kompromisů je třeba mnohem více , ani Ostrava není firma a občané města nejsou zaměstnanci města. Takže kompromisy je třeba udělat i v případech, které "zpackala" předešlá koalice . Nejde jenom o "POKLAD" v Porubě , nejde jenom o "DĚDICE" , nejde jenom o VŠB a nedořešené resty, jde také m.j. o Obecně závaznou vyhlášku č.9/2012 / t.zv. čipovací vyhláška / , která byla schválena nejen bez seznámení občanů města , moc málo toho věděli i starostové městských obvodů a také vedoucí pracovníci MMO , kteří až 2.měsíce po schválení vyhlášky se dotazovali na SVS KVS v Ostravě, jak to vlastné je v EU pro povinné čipování psů ! Také starostové městských obvodů se zúčastnili školení známého městského veterináře, aby byli alespoň trochu v obraze. SAMOZŘEJMĚ AŽ PO SCHVÁLENÍ VYHLÁŠKY ! Takže "Křišťálově čistě schválená vyhláška" bude také potřebovat KOMPROMIS, tak aby byla přijatelná pro většinu občanů Ostravy včetně pejskařů ! https://www.petice24.com/a/43512

+3/0
1.2.2017 14:27

R72o25b35e94r25t 44Č97e35p 4296300225377

Pane kolego, nespletl jste si článek?

0/0
1.2.2017 14:57

P50e43t43r 53H23a90d97a30š53č65o20k 7707897745961

NIKOLIV, nespletl ! Kompromis je sice slovo známé , ale v praxi téměř nepoznané ! Přinutit, převálcovat, utajit, zlikvidovat, zničit ,.....ještě také odklonit - prostě praktiky známé v Ostravě min. od doby totality a mnozí v tom pokračují či se alespoň o to snaží !

+4/0
1.2.2017 15:15

R18o29b86e82r57t 47Č85e92p 4956140295677

No já jen, že článek pojednává o tramvaji a Váš příspěvek povětšinou o čipování psů...

+1/0
1.2.2017 15:17

P44e76t50r 34H25a79d38a15š15č87o84k 7487647285191

Pane kolego, NEJSTE NÁHODOU ZA TUTO SVOJI ČINNOST HONOROVÁN ? Já určitě za tuto činnost honorován nejsem !

0/0
1.2.2017 15:32

R94o74b94e81r39t 15Č73e18p 4606320225917

Bohužel, server iDnes.cz mě na výplatní pásce nemá. Takže tedy NE, NEJSEM ZA TUTO ČINNOST (psaní příspěvků) honorován. Jsme na tom stejně :-).

0/0
1.2.2017 15:34

P50a66v85e95l 66N30o93v92á10č84e31k 4430306648

Víte co píše tu spousta lidí, kteří jsou motivováni různě, např. p. Gabryš, znalec dopravy v Ostravě, nedávno i v Jablonci . prodloužení tramvaje přes pěší zónu, musím uznat, že daleko větší zhovadilost, než tramvaje na sedmáku, osmáku - prostě, někteří přispivatelé jsou všudezdejší a tramvaje jsou jejich vášeň, spíše asi profesní. Když si pročtete stránku petice pro tramvaje, je tam i pan Morys(ředitel DPO, chvályhodné, asi nebude využívat služební auto), který chce jezdit tramvají z Poruby do centra, lidé z Hranic, Prahy a i menších vísek mají eminetní zájem, aby v Porubě jezdila tramvaj - možná se zde poté i přestěhují aby ji mohli využívat...paní Duranová, chce čas od času k rodičům tramvají a p.Tobola, to je kapitola sama o sobě... lobby a šaškárna, točí se v tom miliarda a firmy mají spoustu zaměstnanců, kteří budou mít na 2 - 3 roky práci. Co na tom, že tramvaje pak budou muset jezdit, protože na to byla dotace - prodělečnost se nehlídá, to doplatí město...

+2/−2
1.2.2017 21:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.