Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ostrava chce do roku 2020 vyřadit všechny naftové autobusy

Dopravní podnik Ostrava se chystá utratit tři miliardy za ekologické vozy, plničky plynu a nabíjecí stanice. Výsledkem bude nízkoemisní doprava bez jediného dieselového autobusu už v roce 2020.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J26a14n 50V15a18l11o40u73c26h 6382107818690

Na podzim 2015 přes 100 autobusů, do roku 2020 obnova zbytku. A až o 10 let později těch 100 a po pár letech zbytek doslouží, budete bez dotací EU v - pod zády...

Celé je to o tom, že vole-ní nevidí dál než na konec svého (ti největší idealisté příštího) volebního období. Holt přes půlstoletí starý stejný "průšvih" s tramvajemi (90 nových vozů během dvou let), kdy pak zahlcovaly dílny periodickými prohlídkami či byly odstaveny než na ně přijde řada (a pak výrazně přesluhovaly, protože nebyly peníze na obnovu) je už zapomenunut (nebo tabu)...

0/0
7.2.2017 11:31

W28r17a60t72i24s29l34a69v 82T47o57b31o26l47a 3288583209800

Líbí se mi, jak se tu neustále řeší ekologie, ale zrovna MHD má na tom minimální podíl. Takové Polsko, nebo NHČko je větší problém... Nehledě na to, že mluvit o ekologii u elektrobusů je taky zajímavé - ty baterie zrovna ekologické nejsou a životnost je taky poměrně omezená...

0/0
6.2.2017 13:40

S81t69a47n24i42s93l75a81v 84H56e92r30m17a26n 9567489633453

Zrušit vše. Tramvaje škodi podzemnimu potrubi ostatni doprava vypoušti spaliny.Ojete pneu. z autobusu a trolejbusu akumulatory a jine současti pati do kategorie nebezpečne odpady. Navrhuji vratit se ke konskym povozum. Po využiti koně poputuji do salamu a povozy na štěpku a jako hnojivo se daji využit.

0/0
6.2.2017 10:56

J79i87ř55í 52K18o44c42u66r92e82k 6905624225258

To je sice hezké, ale dokud budou dýmat Dětmarovice, tak je to jenom kýbl vody do přehrady.

+1/0
4.2.2017 12:33

R16o56m27a21n 32S13t73o65n95e42k 1449773769621

Dětmarovice jsou odsířené a ani zdaleka nejsou největší znečišťovatel ovzduší. větší znečištěni pochází z lokálních topenišť a z těžkého průmyslu a taky se na tom podílí Polsko.

+2/0
4.2.2017 13:21

J39a41n 74N76ě82m81e77c 2310358396613

Nepovídejte, že to nejsou peníze občanů. Kdo je do té pokladny EU nasypal? Občané svými daněmi, asi tak. EU je jen přerozděluje tak, aby ti, co to financují, byli vyloučeni z rozhodování, kam ty jejich prachy půjdou, a také proto, aby ti, co přerozdělují, si měli z čeho přidělit i pro sebe a podle svých zájmů.

0/0
4.2.2017 10:56

P13e81t75r 11D91l89o31u43h77ý 3245591972448

"Bude to stát přes tři miliardy korun, včetně nových tramvají. Počítáme s tím, že získáme evropské dotace, které pokryjí až 85 procent nákladů. Asi miliardu použijeme z vlastních zdrojů..." Tak tomu nerozumím. Asi miliarda z asi 3 miliard je asi 33%, což není asi 15%. Takže podstatné bude slovíčko "až". To je jako když bych lákal Frantu do zaměstnání, že dostane až 50 000,-, ale reálně mu dám tak 22 000,- Nekecám, ale informační hodnota nula.

+2/0
3.2.2017 23:51

M26i59r70o23s91l22a17v 40B66u79č36e60k 6183233791394

Taky jsem si toho všiml. Provoz DPO stojí ročně cca 1 miliardu Kč. Směr ekologizace je jistěže správný - nicméně drahý. Nese řadu otazníků - co zbytek znečišťovatelů + eko zátěž při výrobě el.energie a baterií - likvidace ... :-)

0/0
4.2.2017 5:39

J46a84k31u86b 59S28e31k96e64r13a 6516230436985

Ja jsem pro.

Ale chybi ti tam dovetek, ze v roce 2022 zjistime, jak je provoz elektrohracek nevyhodny a nakladny. A v roce 2026 nakoupime vse na vodik...

+1/0
3.2.2017 23:30

R48o79m42a40n 60S33t20o63n39e22k 1329303459121

to se začne bližit konec životnosti staršich autobusu, takže je to klidně možne

0/0
3.2.2017 23:35

K49a49r83e76l 51K13r40p38a37t21a 5834965384733

EU má nějakou zvláštní tiskárnu na peníze 8-o?

+5/0
3.2.2017 21:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.