Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ostrava chce do roku 2020 vyřadit všechny naftové autobusy

Dopravní podnik Ostrava se chystá utratit tři miliardy za ekologické vozy, plničky plynu a nabíjecí stanice. Výsledkem bude nízkoemisní doprava bez jediného dieselového autobusu už v roce 2020.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J57a38n 31V31a41l55o52u73c79h 6602327548680

Na podzim 2015 přes 100 autobusů, do roku 2020 obnova zbytku. A až o 10 let později těch 100 a po pár letech zbytek doslouží, budete bez dotací EU v - pod zády...

Celé je to o tom, že vole-ní nevidí dál než na konec svého (ti největší idealisté příštího) volebního období. Holt přes půlstoletí starý stejný "průšvih" s tramvajemi (90 nových vozů během dvou let), kdy pak zahlcovaly dílny periodickými prohlídkami či byly odstaveny než na ně přijde řada (a pak výrazně přesluhovaly, protože nebyly peníze na obnovu) je už zapomenunut (nebo tabu)...

0/0
7.2.2017 11:31

W24r41a97t69i74s12l28a87v 85T30o19b85o54l35a 3258763869700

Líbí se mi, jak se tu neustále řeší ekologie, ale zrovna MHD má na tom minimální podíl. Takové Polsko, nebo NHČko je větší problém... Nehledě na to, že mluvit o ekologii u elektrobusů je taky zajímavé - ty baterie zrovna ekologické nejsou a životnost je taky poměrně omezená...

0/0
6.2.2017 13:40

S19t73a32n75i82s74l21a60v 24H94e54r43m25a97n 9857499453123

Zrušit vše. Tramvaje škodi podzemnimu potrubi ostatni doprava vypoušti spaliny.Ojete pneu. z autobusu a trolejbusu akumulatory a jine současti pati do kategorie nebezpečne odpady. Navrhuji vratit se ke konskym povozum. Po využiti koně poputuji do salamu a povozy na štěpku a jako hnojivo se daji využit.

0/0
6.2.2017 10:56

J32i68ř14í 40K71o17c22u44r85e30k 6365964925898

To je sice hezké, ale dokud budou dýmat Dětmarovice, tak je to jenom kýbl vody do přehrady.

+1/0
4.2.2017 12:33

R26o45m93a91n 64S24t94o62n51e13k 1919413869921

Dětmarovice jsou odsířené a ani zdaleka nejsou největší znečišťovatel ovzduší. větší znečištěni pochází z lokálních topenišť a z těžkého průmyslu a taky se na tom podílí Polsko.

+2/0
4.2.2017 13:21

J87a68n 84N79ě73m75e48c 2460158426593

Nepovídejte, že to nejsou peníze občanů. Kdo je do té pokladny EU nasypal? Občané svými daněmi, asi tak. EU je jen přerozděluje tak, aby ti, co to financují, byli vyloučeni z rozhodování, kam ty jejich prachy půjdou, a také proto, aby ti, co přerozdělují, si měli z čeho přidělit i pro sebe a podle svých zájmů.

0/0
4.2.2017 10:56

P70e39t34r 40D87l97o60u53h98ý 3625901572798

"Bude to stát přes tři miliardy korun, včetně nových tramvají. Počítáme s tím, že získáme evropské dotace, které pokryjí až 85 procent nákladů. Asi miliardu použijeme z vlastních zdrojů..." Tak tomu nerozumím. Asi miliarda z asi 3 miliard je asi 33%, což není asi 15%. Takže podstatné bude slovíčko "až". To je jako když bych lákal Frantu do zaměstnání, že dostane až 50 000,-, ale reálně mu dám tak 22 000,- Nekecám, ale informační hodnota nula.

+2/0
3.2.2017 23:51

M86i25r68o27s10l47a40v 30B28u56č27e44k 6563323271504

Taky jsem si toho všiml. Provoz DPO stojí ročně cca 1 miliardu Kč. Směr ekologizace je jistěže správný - nicméně drahý. Nese řadu otazníků - co zbytek znečišťovatelů + eko zátěž při výrobě el.energie a baterií - likvidace ... :-)

0/0
4.2.2017 5:39

J78a39k60u41b 95S52e65k38e21r25a 6936790426935

Ja jsem pro.

Ale chybi ti tam dovetek, ze v roce 2022 zjistime, jak je provoz elektrohracek nevyhodny a nakladny. A v roce 2026 nakoupime vse na vodik...

+1/0
3.2.2017 23:30

R34o77m36a98n 85S59t79o28n14e94k 1299463529811

to se začne bližit konec životnosti staršich autobusu, takže je to klidně možne

0/0
3.2.2017 23:35

K17a94r40e74l 43K13r29p32a39t26a 5824445594393

EU má nějakou zvláštní tiskárnu na peníze 8-o?

+5/0
3.2.2017 21:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.