Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ostrava chce do roku 2020 vyřadit všechny naftové autobusy

Dopravní podnik Ostrava se chystá utratit tři miliardy za ekologické vozy, plničky plynu a nabíjecí stanice. Výsledkem bude nízkoemisní doprava bez jediného dieselového autobusu už v roce 2020.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J19a74n 36V40a30l27o43u92c77h 6412177128630

Na podzim 2015 přes 100 autobusů, do roku 2020 obnova zbytku. A až o 10 let později těch 100 a po pár letech zbytek doslouží, budete bez dotací EU v - pod zády...

Celé je to o tom, že vole-ní nevidí dál než na konec svého (ti největší idealisté příštího) volebního období. Holt přes půlstoletí starý stejný "průšvih" s tramvajemi (90 nových vozů během dvou let), kdy pak zahlcovaly dílny periodickými prohlídkami či byly odstaveny než na ně přijde řada (a pak výrazně přesluhovaly, protože nebyly peníze na obnovu) je už zapomenunut (nebo tabu)...

0/0
7.2.2017 11:31

W52r31a31t63i82s95l18a14v 25T21o96b91o87l18a 3278723299470

Líbí se mi, jak se tu neustále řeší ekologie, ale zrovna MHD má na tom minimální podíl. Takové Polsko, nebo NHČko je větší problém... Nehledě na to, že mluvit o ekologii u elektrobusů je taky zajímavé - ty baterie zrovna ekologické nejsou a životnost je taky poměrně omezená...

0/0
6.2.2017 13:40

S47t58a36n76i43s14l96a72v 42H21e20r85m31a50n 9497109523643

Zrušit vše. Tramvaje škodi podzemnimu potrubi ostatni doprava vypoušti spaliny.Ojete pneu. z autobusu a trolejbusu akumulatory a jine současti pati do kategorie nebezpečne odpady. Navrhuji vratit se ke konskym povozum. Po využiti koně poputuji do salamu a povozy na štěpku a jako hnojivo se daji využit.

0/0
6.2.2017 10:56

J11i92ř63í 39K47o42c18u25r30e57k 6925684525378

To je sice hezké, ale dokud budou dýmat Dětmarovice, tak je to jenom kýbl vody do přehrady.

+1/0
4.2.2017 12:33

R75o86m27a65n 20S62t96o93n39e88k 1559513869651

Dětmarovice jsou odsířené a ani zdaleka nejsou největší znečišťovatel ovzduší. větší znečištěni pochází z lokálních topenišť a z těžkého průmyslu a taky se na tom podílí Polsko.

+2/0
4.2.2017 13:21

J62a40n 10N10ě35m47e35c 2820798746583

Nepovídejte, že to nejsou peníze občanů. Kdo je do té pokladny EU nasypal? Občané svými daněmi, asi tak. EU je jen přerozděluje tak, aby ti, co to financují, byli vyloučeni z rozhodování, kam ty jejich prachy půjdou, a také proto, aby ti, co přerozdělují, si měli z čeho přidělit i pro sebe a podle svých zájmů.

0/0
4.2.2017 10:56

P55e52t62r 89D57l91o42u15h12ý 3925171512168

"Bude to stát přes tři miliardy korun, včetně nových tramvají. Počítáme s tím, že získáme evropské dotace, které pokryjí až 85 procent nákladů. Asi miliardu použijeme z vlastních zdrojů..." Tak tomu nerozumím. Asi miliarda z asi 3 miliard je asi 33%, což není asi 15%. Takže podstatné bude slovíčko "až". To je jako když bych lákal Frantu do zaměstnání, že dostane až 50 000,-, ale reálně mu dám tak 22 000,- Nekecám, ale informační hodnota nula.

+2/0
3.2.2017 23:51

M79i38r11o15s11l59a72v 54B24u89č84e25k 6463723751334

Taky jsem si toho všiml. Provoz DPO stojí ročně cca 1 miliardu Kč. Směr ekologizace je jistěže správný - nicméně drahý. Nese řadu otazníků - co zbytek znečišťovatelů + eko zátěž při výrobě el.energie a baterií - likvidace ... :-)

0/0
4.2.2017 5:39

J28a28k15u90b 62S83e80k42e97r79a 6456480906695

Ja jsem pro.

Ale chybi ti tam dovetek, ze v roce 2022 zjistime, jak je provoz elektrohracek nevyhodny a nakladny. A v roce 2026 nakoupime vse na vodik...

+1/0
3.2.2017 23:30

R81o69m72a56n 56S31t21o11n62e24k 1199513419611

to se začne bližit konec životnosti staršich autobusu, takže je to klidně možne

0/0
3.2.2017 23:35

K76a74r20e29l 66K80r82p73a11t59a 5534955564683

EU má nějakou zvláštní tiskárnu na peníze 8-o?

+5/0
3.2.2017 21:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.