- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A kde byl někdo dospělý? Nic ve zlém, ale v 22 a ve 24 letech postihují mozky ještě jalové nápady, tady je vždy lepší kontrola někoho staršího. Škoda jednoho života a otázkou je, co bude s tím druhým, pokud to celé zavinil.
to máte v každém věku, můžete mít rozumného ve dvaceti a jalového i v padesáti, takto doma od stolu když k situaci nevíme nic bližšího bych raději pomlčel než paušalizoval
Oba dva kamarádi. Moc smutná situace! Kamaráde, drž se! Tohle se nemělo stát!
včera jsem tam jel chvíli po nehodě a v tom místě byl takzvaný černý led. Cesta opravdu jakoby čistá. Zastavil mě policista, že je cesta neprůjezná. Otočil jsem se a chci se rozjet a auto na 3 rychlost. stupeň a nešlo se rozjet. Led jak prase. Teplota ukazoval 1°. Stalo se to v lese, po obou stranách rybníčky. Jak tam vjela ta Tatra, tak mohli jet jak chtěli pomalu, ale asi doleva nešlo zatočit a skončili, tak jak skončili. Velmi smutné. Škoda jak mladého života. Držím pěsti rodině, ale i mladému řidiči hasiči, aby to jen trochu dobře dopadlo.
Tyhle jízdy se nazývají kondiční a jsou proste potřeba, pokud maji u JSDH ridici umet jezdit. Většina ridicu u VJ jsou ridici z povoláni, ale cisterna se i pres vlnolamy chova uplne jinak....no a prave proto se jezdi kondiční jízdy, aby tohle umeli...to jen pro ty rypaly, co drzkuji ze hasici si jezdi jen tak rallye...
No oni snad ani jako na rallye jezdit nemohou, jen bych pochyboval o plné kvalifikaci 22 letého řidiče!
Proc ridi dite takovy kolos? Vzdyt po 3 letech jezdeni nelze zvladat vse ani v osobnim automobilu :/
v tomhle věku lze jezdit legálně s mnohem většími soupravami
Možná by nebylo na škodu tyto auta vybavit rámem kabiny. Ta je samozřejmě nejzranitelnější místo na cisterně, cena rámu kolem 30-40 tis., i za 1 zachráněný lidský život, který navíc sám zachraňuje jiné, by mělo být jednoznačně pro rámy - http://storage.pozary.cz/2017/02/58a7551970b87/nheqahne8t/1200x900.jpg
Část aut jsou VVN od vojáků a ty mají panceřovanou kabinu....
Další tragédie v HZS :-( Upřímnou soustrast
Nikoliv HZS, ale u JSDH
Jel jsem po 22 hodině z Petřvaldu na Karvinou a na kruháči uzavřen směr na Havířov. Cesta jako hlavní tah byla již posolená, ale podle chodníků v Karviné námraza jistě byla a doteď je, takže i na spojnici HA a Karviné neposolené náledí jistě bylo. Předpokládám, že výsledkem bude nepřizpůsobení jízdy stavu a povaze vozovky. Těžké auto a nezkušený řidič a výsledkem je mrtvý kolega a útvar bez výjezdového vozidla. Upřímnou soustrast všem pozůstalým. Za JPO3 Baška V.Frýdl.
Dá se někde natrénovat, jak se řídí něco takového na náledí? Nevím, ptám se.
Rodině a známým pevné nervy, ať to zvládnou. Mají to těžké, škoda mladého chlapa.
Samozřejmě smutná záležitost, upřímnou soustrast. Jen prosím o školení řízení těchto speciálních vozidel, které mají větší náchylnost na převrácení. Dvaadvacetiletý řidič měl zkušenosti nanejvýš rok. To bude také výsledkem vyšetřování... bohužel.
Nevím jestli Tatra 815 je vozidlo s vyšší náchylností k převrácení. Prostě jen souhra náhod še se špatně převrátila na kabinu :-(