- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Známí si v říjnu dostavěli novostavbu, po nastěhování chtěli přepsat elektřinu a přejít na normální tarif (tedy ne ten stavební), systémy nešly a oni až do ledna topili za v deset Kč/kW .... celkem by mě zajímalo, jak tohle bude ČEZ řešit
Ať fungují počítače nebo ne, neměl by dostat nějaké potvrzení? V případě poruchy třeba ručně napsané, s patřičným podpisem a razítkem?
Jinak, měl štěstí na nového majitele, mohl to být jiný typ.
Lhůty pro přepis odběrného místa jsou zhruba dvacet pracovních dnů,“ vysvětluje mluvčí. - lhuta a zhruba se trochu vylucuji.
Zkrátka jak kdy. Přistrčte jim pod nos mikrofon a před tvář kameru a hned se lhůty zkracují...
Jako by byl problem se dohodnout s novym majitelem ze? Jemu urcite neprislo divne ze nedostal vyuctovani za ty mesice...
Chcete říci, že mezi bývalým a současným majitelem nedošlo? O čem tedy je ten článek?
Chyba jednoznačně na straně dodavatele energií, dodavatel má vzniklé problémy řešit na své náklady, tečka.
Řekli, že je to možné a že uhradí škodu, já to jako výmluvu nevidím.