Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M62i65l80a43n 65V19o23l64e58k 5829683206919

Nechápu, proč někdo protestuje proti tramvajím. Jejich hlavní výhoda je, že když už tam ty koleje někdo vybuduje, tak už je mu hloupé, aby na nich nic nejezdilo. Jinak vám v krizi veřejnou dopravu mohou zrušit ze dne na den. A ten hluk je ve srovnání s vytuněnými motorkami či auty směšný.

+15/−1
doporučit
25.2.2017 10:59

W41r62a22t65i71s83l32a27v 44T15o45b73o75l57a 3278453179390

Místních v petici sice přibývá, ale ona ta tramvaj není jen pro ně a to si mnohé média a lidi na radnici neuvědomují. Je to projekt pro celou Ostravu. Já mám také pod okny tramvaj, kterou využívám naprosto minimálně, ale jezdí s ní půlka města.

Nehledě na to, že nám všude tvrdí, jak je proti stavbě většina lidí, ale i přes reklamy v médiiích, na internetu, vylepování nálepek po ulicích nasbírali pouze 4000-4500 podpisů. Vzhledem k tomu, že v celé Porubě, které se hlavně tato trať týká, žije cca 65 000 lidí je to opravdu směšné číslo.

Kdyby ty argumenty alespoň stály za to. Ale vytahovat to, že tráva není tráva. V tom případě polovina Ostravy nemá plnohodnou zeleň. http://jpeg.cz/images/2017/02/25/7FM6V.png

Bohužel negativní názory, byť jich je minimum, jdou vždy nejvíce slyšet. Bylo to tak a vždycky bude. A když někdo pak bude na radnici vyhrožovat, že pokud se bude stavět tak jim to na volbách hezky spočítají, tak se není čemu divit, že pustkovec stahl ocas jak pes....

+10/−1
doporučit
25.2.2017 14:33
Foto

M29i29c37h54a48l 48B29u66r43k21o56w80i92c48z 7347820885620

Jsem zasádně pro. A měl by konečně někdo zadat petici pro výstavbu tramvajové tratě.

+4/0
doporučit
25.2.2017 22:01

S33t20a54n72i60s93l28a60v 44R69o89s60e94c28k50ý 9525489891649

Tramvaje jsou hlučné, auta a autobusy smrdějí.... tak zůstaneme doma.

+4/0
doporučit
25.2.2017 10:08
Foto

D86a24v73i45d 14K50o20p70a63l 5213962484919

Dá se někde podepsat petice za stavbě tram tratě ANO?

+3/0
doporučit
25.2.2017 21:06

P67e64t21r 95H83r56a68c42h35o87v13e59c 2752811269377

Lidičky, hluku se nebojte. V Praze mi přimo před oknem prodloužili tramvaj na Podbabu. Ta potvora je tak tichá, že i kdyz stojíte na přechodu úplne u ní, tak není témeř slyšet. Několik lidí už na to doplatilo životem. A nejsem rozmazlený Pražak. Bydlím asi 5 minut od Půstkovce

+3/−1
doporučit
25.2.2017 11:40

V39í49t98ě43z28s12l47a58v 74K50l32o49z33í64k 3481479304967

Jaky jizdni profil se vlastně používá u tramvají, taky uic ore?

+1/0
doporučit
25.2.2017 21:36

O92n40d16r53e68j 91C31i31z 8601362695850

Tak koupili soustruh nebo brusku?

+1/0
doporučit
25.2.2017 14:11

M37i67l93a42n 33M71a97j14e73r65č26í62k 1310430334286

VÝZNAM TÉTO TT PRO CELOU OSTRAVU (i každé jiné v okrajové částiměst) JE V PŘIVEDENÍ KAPACITNÍCH VOZIDEL MHD (1 souprava cca 20m poberejako 3 autobusy a minimálně 40 plně obsazených osobáků 5-ti lidmi nebo cca 200osobáků jen s řidičem, čímž v ulicích města ušetří prostor o délce desítek ažcca přes kilometr, 6m na jeden osobák i s minimálními odstupy x 200 kusů = 1200m, které by tam zabraly tyto silniční vozidla při přepravě stejného množstvíosob) PRÁVĚ MIMO ZÁSTAVBU MĚSTA (ZA JEJÍ TZV. OKRAJ), KDE JEDOSTATEK PROSTORU PRO UKONČENÍ MÉNĚ KAPACITNÍCH A NAVÍC MÉNĚ EKOLOLIGKÝCH DRUHŮDOPRAVY (ať již aut či autobusů na spalovací motory) !!

+1/−1
doporučit
26.2.2017 14:10
Foto

I19m70r48i65c38h 78S88u84c30h85a80r16s21k95ý 8506213885871

Od kdy je otáčející se obráběcí nástroj soustruhem........:-/?

Technický popis dodal autorovi článku obchodní zástupce či manažer projektu..;-D;-D

A takoví lidé jsou na vedoucích funkcích........;-)

Dle mého názoru se jedná buď o brusku nebo frézu, soustruh vylučuji neboť by museli každou kolej odmontovat a upíchnout na zmiňovaný soustruh........!!!!!!

0/−1
doporučit
25.2.2017 11:10

P22a64v55e89l 40N75o48v25á32č36e24k 4530316348

V čem lze spatřovat význam nové trati pro celou Ostravu je také otázkou. Osmý obvod je na samém konci města, není lze žádná nemocnice, státní instituce typu magistrátu, radnice nebo soudu, kde by lidé potřebovali jezdit. Nesídlí zde také žádný významný zaměstnavatel, není zde žádná průmyslová zóna, do které by cestovaly tisíce lidí. Je zde pouze a jen Globus, kde se DPO chystá po vzoru Hranečníku a Dubiny vybudovat terminál, aby si vylepšil statistiky o cestující, které vysadí z autobusů od Opavska, které zde ukončí. A nemůže přece tyto cestující přesadit opět do autobusu, když ten "jejich" do města pustit nechce. K tomu potřebují tramvaj, kterou prohlásí za ekologičtější. Nicméně jako nastal odliv cestujících z Karvinska v důsledku terminálu Hranečník a z Frýdecko-Místecka v důsledku Dubiny, v případě Globusu by to bylo stejné, ať si pan Morys maluje co chce - lidé prostě nebudou cestovat o půl hodiny déle, to pochopí jen ten, co do práce MHD jezdí.

http://ostrava.idnes.cz/problemy-dopravcu-po-otevreni-terminalu-hranecnik-f88-/ostrava-zpravy.aspx?c=A170130_2302478_ostrava-zpravy_jog

0/−4
doporučit
26.2.2017 13:36
Foto

M68i13l21o88š 86R14e57c58h78t18o22r47o90v91i92č 7774240142723

Drážní předpisy pro tramvajový provoz hovoří jasně. Tramvaj při odjezdu ze zastávky zvoní. A pokud do jízdní dráhy náhle vstoupí nevšímavý chodec, či tramvaji zkříží cestu na přejezdu vozidlo, které učiní svým zastavením překážku v provozu, tramvaj brzdí nouzově a pokud se tak děje, zvoní! Tady žádná gumová vystýlka nepomůže. Zvonění prostě slyšet musí!

0/−5
doporučit
26.2.2017 4:48

P43a31v68e71l 28N40o72v26á22č55e61k 4700756638

Asi nejlepší a nejpřesvědčivější by bylo, kdyby ALESPOŇ na jednom úseku v Ostravě předvedli, že ta trať se dá opravdu jako tichá postavit. Je tu X kilometrů kolejí, různého stáří, neustále se nějaké úseky renovují(naposledy cca 2km vzdálený úsek Martinovská x Opavská), ale žádný tímto revolučním způsobem - velice zvláštní.

Proč tuto kompletní rekonstrukci, který trvala bezmála půl roku neprovedli tímto způsobem? Zároveň je to nespravedlivé k ostatním obyvatelům Ostravy, že si tuto vymoženost, tiché trati a bezhlučných tramvají budou moci užívat pouze obyvatelé sedmého a osmého obvodu.

0/−2
doporučit
26.2.2017 11:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.