Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P65e41t77r 65M45u49n54z61a73r 1575511769896

Na to jedno nabití, ale přeci nezvládnou jezdit celý den, ne? To pak ten autobus odstaví, nabijí ho a mezitím jezdí jiný autobus?

+1/0
doporučit
10.3.2017 12:58

J95a50n 72V55a56l62o23u51c74h 6822737648870

Dobře to má Škodivka ošéfované - typ Škoda Elektric...

Je to SOLARIS, ať se to Kajmanům líbí či ne. Zajímavé, že pokud se do stejné kastle montují jiná elektrostřeva (Cegelec, Ganz, Kiepe...), Solarisem to zůstává...

+1/−1
doporučit
10.3.2017 14:50

P49e98t11r 54Š80e43b40e37s79t76a 6640297746121

Takže si to zhrňme: rozdíl v ceně 5 a 13 mil je 8 mil, rozdíl v ceně na km je cca 8Kč. Kakže musí najezdit min. 1 mil. km aby se vyplatil oproti diesel. K tomu životnost baterií bude max 300 tisíc, takže pořízení nových bude také pěkné navýšení.

Pokud ujede denně 120km tak máme tuto návratnost po cca 23 letech. Snad to mám správně ale ekologie dotává opět díky dotacím pořádně naprdel.;-€Rv

+1/−2
doporučit
11.3.2017 9:32

P69e10t76r 88B78á92č63a 8315166145125

to se maji cim chlubit a kolik to stalo a jeste stat bude?

0/−2
doporučit
10.3.2017 14:35

J69i29ř19í 88Š89t58ě13r11b57a 9103552597285

Fajn,nekde se zacit musi,na druhou stranu jedine auto na naftu bez filtru,kterych je pry podstatna cast,ma udajne emise jako stovka autobusu..

0/−2
doporučit
10.3.2017 13:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.