Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

J25o81s24e47f 65T64l14a68m89s72a 7621130203637

Pokud se muzeum opravdu začne stavět, nechť se nezapomene na exponáty uložené v Brně - Líšni. Už několik desetiletí tam spí v nedůstojných vzpomínkách lokálky, které jezdívaly do Karviné a Bohumína. Bylo by fajn je vrátit na domácí půdu. V rámci projektu by se taky mělo pamatovat aspoň na menší úsek kolejí o rozchodu 760 mm, ať již formou splítky nebo samostatné koleje. Právě na takovém rozchodu karvinské lokálky jezdívaly. Z Líšně zpátky domů!

https://cs.wikipedia.org/wiki/Sb%C3%ADrka_vozidel_MHD_Technick%C3%A9ho_muzea_v_Brn%C4%9B#M.C3.ADstn.C3.AD_dr.C3.A1ha_Ostrava_.E2.80.93_Karvin.C3.A1_.28rozchod_760_mm.29

+1/0
doporučit
24.4.2017 14:06

P66e86t17r 56S77v56o55b58o18d13a 6344922616713

To muzeum ve Vítkovicích se mi líbilo více. Ale snad se už něco pohne! !

+2/0
doporučit
24.4.2017 14:04

P40a49v25e68l 14L46e87š70t81i56n69s41k20ý 7708245632703

Přesně, svatopluka bych nechal ... jiným. Protože tam, tam opravdu nikdo nebude jezdit.

0/0
doporučit
24.4.2017 14:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.