Diskuze

Řidič přetížil malý náklaďák o čtyři tuny, až se autu prohnul rám

Téměř o 4,2 tuny bylo přetížené auto, které kontrolovali policisté z dálničního oddělení Ostrava v Bravanticích na dálnici D1. Kvůli enormnímu přetížení se ohnul rám malého náklaďáku, takže hrozilo jeho prasknutí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VM

U některých výrobců návěsů se jejich provozní vlastnost, že i zcela legální hmotnost nákladu prohne návěs jak luk. Nikdy to ale policisté nevyhnodnotili tak, žehrozí prasknutí rámu. Ta slečna policistka je zřejmě jasnovidec :-)

0 0
možnosti
OU
MH

Podobná inteligence jako zvednutá třetí náprava naloženého návěsu, aby dopravce šetřil gumy;-)

0 2
možnosti
MS

Hmm, Vy jste příteli taky asi inteligent. Návěs má nosnost 24 tun. Má tři nápravy, to je cca 8 tun na nápravu (nevychází to přesně, ale tím Vás nebudu zatěžovat). No a ta zvedlá náprava funguje právě tak, že když je na návěsu naloženo do zhruba 15 tun, zůstává nahoře. Pak se automaticky spustí dolů, to řidič ovlivnit nemůže. Takže - pokud je náprava zvadnutá, není kamion plně naložen a pak to vámi hanobené šetření pneu opravdu dává smysl....

2 0
možnosti
MN

M64i43l29a10n 28N41ě52m76e68c

27. 4. 2017 23:43

Takováhle disproporční obludka se zadní nápravou v polovině délky korby si ovšem o podobný omyl v zatížení a vyvážení zrovna říká.

0 0
možnosti
PB

P79e56t18r 84B93á22č78a

27. 4. 2017 21:49

Ridic ho urcite nepretizil, ridic je jen poslusna loutka co ve vetsine pripadu nema na vyber.

11 3
možnosti
JK

J52i15ř54í 36K42ü69h16r

27. 4. 2017 23:19

Tak na výběr je vždy.

1 1
možnosti
PK

Uvezu to pane Lorenc? A teď?

16 0
možnosti
MK

Klasika. Dailyna s celkovou nosností do 5,5tuny. Samotné auto váží něco přes 3000kg, takže reálně uveze 2500kg. Ovšem s tachografem. Pokud se rozhodnete koupit toto vozidlo bez tachografu, mate dodávku, která technicky uveze 2500kg ale papírově necelých 500kg, protože bez tachografu je to vozidlo do 3500kg. Samozřejmě, ze se to tak dělá proto, abyste dostali vozidlo, které bez vážnější újmy uveze 3000kg a zároveň nemusí dělat přestávky. Pokud vás nechyti, je to slušný byznys - neomezená pracovní doba, mýto jak pro osobní vozy. Když vás chytí, platíte pokutu za přetížení, která je ale podstatně nižší než ta za překročení doby řízení - a hlavně nejde zjistit zpětně. O něco podobného se zřejmě pokoušeli i tihle, akorát to zjevně prestrelili na všech frontách... :)

32 0
možnosti
PN

P87e30t45r 32N55ě33m60e60c

27. 4. 2017 20:45

Vy jste blbej jak troky. Tahač s návěsem u nás max 42-45t dle rozvorů návěsu. Za druhé vozidlo takto bylo schváleno do provozu a jeho provedení je legální. Solo vozidlo může mít u nás na délku 12m vč. nákladu. Takže tohle jestli mělo 6-7m a metr z toho něco čouhalo, tak je to ok. Pokud by to čouhalo víc jak metr, tak nutno označit červeným praporkem a za snížené viditelnosti červeným neoslňujícím světlem.

0 0
možnosti
PV

Vida, nad starším Ivecem zrovna uvažuju jako nad vhodným kandidátem pro stavbu obytňáku. Podle tohohle to vypadá, že co se podvozku týče, jsou to fakt dobrý auta. Navíc když plechovka i valník mají podvozek stejný.

0 0
možnosti
VP

Tak na stavbu obytňáku rovnou zapomeňte.

0 0
možnosti
MV

A potom, že je u nás produktivita práce nižší než na "západu":-)

1 0
možnosti