- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ekonomický nesmysl. Těch 200 turistů denně v letní sezóně, to bude těžce prodělečný podnik.
Kdyz tramvaj, tak vratit i cely Tesin zpet tam, kde patri:))
Těšín patří nesporně na Těšínsko. To je v současné době rozděleno mezi Českou republiku a Polsko. Tak kam byste ho vracel?
Já bych byl pro!
Je poptávka ve špičku 1000, v sedle nějakých 800 cestujících za hodinu, aby se tramvaj (jakž takž) vyplatila? Pokud ne, je to jen díra na peníze...
Přeshraniční tramvaj by byla jedinečná i pro PL.
Nemám to zgooglnuté, ale jediné místo, kde dnes tram jezdí v přes čáru je Štrasburg, ne?
Ano, Strasbourg a Kehl.
daleko lepší by bylo kdyby přemístili autobusové nádraží z Cieszyna do Českého Těšína k vlakovému nádraží.
Proč ne? Obě města mají dohromady cca 60 000 obyvatel. A navíc hranice jsou dnes už jen čára, jinak je to plynulá kompaktní zástavba, která by si kvalitní dopravu zasloužila.
Coz je podle me kamen urazu. 60k lidi je hodne malo na tramvaje. Byl by to nejmensi tramvajovej provoz v republice(tedy republikach). Ekonomicky mi to nesedi. Mozna, ale jenom mozna by byl resenim trolejbus.
Na tohle ma EU prispivat! Ne na sjezdovku na ostrove v Dansku, kde nikdy nesnezi...nebo na medvedi prechod pres dalnici D1 u Ostravy, kde medveda 100 let nikdo nevidel.
Až ten medvěd přijde, tak ať vidí, že je o něj postaráno.
Skvělý nápad. Přál bych Těšínu, aby se podařilo myšlenku dovést k realizaci. Podmínkou je, aby u nás nezískali navrch primitivové, kteří chtějí obnovovat pohraniční stráž a všude budovat ploty.
Tak na hranici s Polskem něco takového není absolutně potřeba,