- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pokud cyklista přes přechod jede, není chodec a nemá přednost, je to zásadně jiná situace, kdyo chodec přes přechod kolo vede. Takže čekáme na zásadní zprávu, jak to s kolem na přechodu bylo.
Není v článku napsané, jak staré to dítě bylo. Jestli do 10 let, tak může jezdit legálně i po chodníku. Zajímavé je, že třeba bruslař na přechod může vjet daleko větší rychlostí než cyklista a to se může.
V Rakousku by v takovém případě řidiči nepomohla ani svěcená voda. Jednak se to stalo na přechodu pro chodce a navíc bylo zraněno dítě. Podle tam platných zákonů musí řidič počítat u dětí (taxativně jsou v zákoně uvedeni i další účastníci silničního provozu), že se nebudou chovat podle zákona.
Je mi zahadou jak se nekomu povede nechat se srazit na prechodu.
Proste tam nelezu dokud si nejsem jistej zda me vidi nebo je prazdna silnice.
Hrozne problem a makacka na hlavu.
Tentokrat to bylo sice dite, ale jelikoz tam byla jeste jina osoba, tak to byl kalsicky pripad.
Klasický případ je spíše ten, že se řidiči nevěnují sledování provozu. Nesníží rychlost vozu před přechodem, pokud nemají patřičný výhled na dění u přechodu, či prostě vědomě chodce omezí, protože ONI spěchají. Policie bohužel toto jednání nekontroluje a nepostihuje, pokud nedojde k nehodě.
ujet od nehody je svinstvo a je jedno jestli je to motorkar nebo autar, verim ze to samy by udelal kdyby jel v aute.
Přečtěte si článek a dozvíte se, že od nehody neujel.