Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M29a31r11t94i25n 31V43š15e93t33u77l37a 2401149785245

Lepší brejlovec s rekonstruovanýma vagonama než regionova...

+7/0
doporučit
10.5.2017 7:06

P32e15t69r 58N66e48c23h47a18n49i39c72k42ý 7553676378850

Mě se ty soupravy líbí a v Bdt se jezdí velmi pohodlně. Problém je však nakládání kol a pro staré lidi, protože lezení do těch vagonů je dost náročné.

+2/0
doporučit
10.5.2017 9:42

M32i95c83h11a61l 49B32a33r64o97š 8610751470787

Bez dotací ani ránu. To by jeden blil. Dotace jsou zlo ve většině oborů...

+3/−3
doporučit
9.5.2017 22:25
Foto

K45a78r30e65l 90M27a63l87ý 6886584680491

Supící motoráky ... proč tak dramaticky? Jezdí to? Jezdí.

+1/0
doporučit
10.5.2017 7:26

J57a92k56u81b 96W49e75i74s90h81a55u59p33l 8529935215874

Kdyby se stále nevymýšleli kraviny typu ... vlakopujčovny tak už mohli být dotace rozdané ...

+1/0
doporučit
10.5.2017 6:18

J13a44n 26J52e58m22e18l53k65a 1195680

Stejně se snad již definitivně trať 323 na Frenštát bude elektrifikovat. Takže kupovat disely nemá smysl. Ale modernizace bude asi až po 2020. (jak se to zpozdí, kdo ví jestli, jestli budou europeníze..) Prostě tu přípravu modernizace úplně zapinkali, přestože měla být 2012 hotová. A já radši budu dál jezdit 10 let docela rychlým brejlovcem, celkem spolehlivým, pohodnými vagóny. Než na stojáka nějakým kapacitně nedostatečným drahým, privatizovaným eurošmejdem a krajským tarifem.

0/−1
doporučit
10.5.2017 8:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.