Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M74a21r57t33i32n 80V97š36e36t25u95l73a 2871139595775

Lepší brejlovec s rekonstruovanýma vagonama než regionova...

+7/0
doporučit
10.5.2017 7:06

P47e69t43r 48N85e17c53h28a13n43i87c23k97ý 7933366768360

Mě se ty soupravy líbí a v Bdt se jezdí velmi pohodlně. Problém je však nakládání kol a pro staré lidi, protože lezení do těch vagonů je dost náročné.

+2/0
doporučit
10.5.2017 9:42

M30i57c64h49a85l 11B47a69r31o13š 8410141150357

Bez dotací ani ránu. To by jeden blil. Dotace jsou zlo ve většině oborů...

+3/−3
doporučit
9.5.2017 22:25
Foto

K48a75r39e33l 31M17a19l25ý 6666664390291

Supící motoráky ... proč tak dramaticky? Jezdí to? Jezdí.

+1/0
doporučit
10.5.2017 7:26

J87a91k83u38b 41W87e28i47s67h55a93u37p61l 8689945785644

Kdyby se stále nevymýšleli kraviny typu ... vlakopujčovny tak už mohli být dotace rozdané ...

+1/0
doporučit
10.5.2017 6:18

J14a22n 24J97e18m49e46l67k69a 1155690

Stejně se snad již definitivně trať 323 na Frenštát bude elektrifikovat. Takže kupovat disely nemá smysl. Ale modernizace bude asi až po 2020. (jak se to zpozdí, kdo ví jestli, jestli budou europeníze..) Prostě tu přípravu modernizace úplně zapinkali, přestože měla být 2012 hotová. A já radši budu dál jezdit 10 let docela rychlým brejlovcem, celkem spolehlivým, pohodnými vagóny. Než na stojáka nějakým kapacitně nedostatečným drahým, privatizovaným eurošmejdem a krajským tarifem.

0/−1
doporučit
10.5.2017 8:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.