- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mě se ty soupravy líbí a v Bdt se jezdí velmi pohodlně. Problém je však nakládání kol a pro staré lidi, protože lezení do těch vagonů je dost náročné.
Stejně se snad již definitivně trať 323 na Frenštát bude elektrifikovat. Takže kupovat disely nemá smysl. Ale modernizace bude asi až po 2020. (jak se to zpozdí, kdo ví jestli, jestli budou europeníze..) Prostě tu přípravu modernizace úplně zapinkali, přestože měla být 2012 hotová. A já radši budu dál jezdit 10 let docela rychlým brejlovcem, celkem spolehlivým, pohodnými vagóny. Než na stojáka nějakým kapacitně nedostatečným drahým, privatizovaným eurošmejdem a krajským tarifem.
Budou se kupovat především soupravy splňující standard 21.století. Takže se nebudou kupovat diesely jako takové.
Já vidím jako problém to, že co je možné v sousedních zemích, proč ne u nás? Na co si hrajeme?
Supící motoráky ... proč tak dramaticky? Jezdí to? Jezdí.
Lepší brejlovec s rekonstruovanýma vagonama než regionova...
Kdyby se stále nevymýšleli kraviny typu ... vlakopujčovny tak už mohli být dotace rozdané ...
Bez dotací ani ránu. To by jeden blil. Dotace jsou zlo ve většině oborů...
Ano dotace jsou čiré ekonomické zlo. Nicméně stát zajišťuje dopravní obslužnost a ta prostě nebude zisková. Takže když to stát nebude dotovat, přestane veřejná doprava fungovat a zůstane jen pár lukrativních tratí, které se užíví. Ale i to je otázka - fixní náklady by se rozpočítavaly na menší dopravní výkony a jízdenky by musely zdražit.