Diskuze

Moravskoslezský kraj marně usiluje o vlaky, na dotaci zatím nedosáhne

Moravskoslezskému kraji hrozí, že po železnicích kolejích, a to i opravených, budou ještě dlouho jezdit staré soupravy. Důvodem jsou změny pravidel pro čerpání dotace na nákup nových vlaků.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mě se ty soupravy líbí a v Bdt se jezdí velmi pohodlně. Problém je však nakládání kol a pro staré lidi, protože lezení do těch vagonů je dost náročné.

2 0
možnosti

Stejně se snad již definitivně trať 323 na Frenštát bude elektrifikovat. Takže kupovat disely nemá smysl. Ale modernizace bude asi až po 2020. (jak se to zpozdí, kdo ví jestli, jestli budou europeníze..) Prostě tu přípravu modernizace úplně zapinkali, přestože měla být 2012 hotová. A já radši budu dál jezdit 10 let docela rychlým brejlovcem, celkem spolehlivým, pohodnými vagóny. Než na stojáka nějakým kapacitně nedostatečným drahým, privatizovaným eurošmejdem a krajským tarifem.

0 1
možnosti

Budou se kupovat především soupravy splňující standard 21.století. Takže se nebudou kupovat diesely jako takové.

0 0
možnosti

Já vidím jako problém to, že co je možné v sousedních zemích, proč ne u nás? Na co si hrajeme? Rv

0 0
možnosti

K58a81r73e33l 97M42a60l49ý

10. 5. 2017 7:26

Supící motoráky ... proč tak dramaticky? Jezdí to? Jezdí.

1 0
možnosti

Lepší brejlovec s rekonstruovanýma vagonama než regionova...

7 0
možnosti

Kdyby se stále nevymýšleli kraviny typu ... vlakopujčovny tak už mohli být dotace rozdané ...

1 0
možnosti

Bez dotací ani ránu. To by jeden blil. Dotace jsou zlo ve většině oborů...

3 3
možnosti

Ano dotace jsou čiré ekonomické zlo. Nicméně stát zajišťuje dopravní obslužnost a ta prostě nebude zisková. Takže když to stát nebude dotovat, přestane veřejná doprava fungovat a zůstane jen pár lukrativních tratí, které se užíví. Ale i to je otázka - fixní náklady by se rozpočítavaly na menší dopravní výkony a jízdenky by musely zdražit.

0 0
možnosti