Diskuze

VIDEO: První dakarskou tatru obnovili v Kopřivnici do posledního šroubku

Celkem 270 dní a více než 2 800 hodin práce stálo vrátit první dakarskou tatrovku do podoby, v jaké v roce 1986 vyjížděla na slavnou africkou rally. Vůz se loni podařilo kopřivnické automobilce vypátrat a získat od posledního majitele, Francouze Jeana Philippa.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

J87a79n 65M78a81c28h65á42č

11. 7. 2017 18:04

Zamáčknul jsem slzu! To mě bylo deset let,a fandili jsme jak diví.Taky jsme si vyráběli dakarskou Liazku s Liazky na dálkový ovládání,návod jak skrátit šásko byl v ábíčku....krásné časy.

0 0
možnosti
RK

Krása

Mnohem hezčí než ty dnešní závodní.

0 0
možnosti

krása, prostě auto z doby, kdy Tatra byla ještě Tatrou a ne jako dnes, celosvětovou skládačkou

0 0
možnosti
MN

Kdyby dnes Tatra nebyla částečně skládačkou, tak už je to mrtvá značka. V dnešní době spolupracují všechny nákladní automobilky a mají společné výrobky - taková je realita.

1 0
možnosti
VI

Je vidět, že TATRA v českých rukou míří zpět na výsluní kam právem náleží.Američané, kteří ji vedli, tak ji záměrně vedli do záhuby.Věřím, že TATRA se dostane zpět tam, kam patří.

3 0
možnosti
Foto

No, porovnávam to s Monty system modelom čo mám doma 30 rokov - môže byť, celkom sa tá vaša Tatra na tú moju podobá R^:-)

5 0
možnosti
ZD

Krásná mašina, Tatra nezná bratra;-)

0 0
možnosti
MN

Tak to je paráda!

Vypadá stejně jako před 30 lety. Krásně provedená renovace do posledních detailů (malé samolepky tehdejších francouzských sponzorů).

8 0
možnosti
JL

Tahle Tatra byla ze všech dakarských podle mě nejhezčí. Já jsem teda ale fandil Liazkám, Tatrám zas brácha...

7 0
možnosti
PM

Prostě TATRA, není co dodatR^:-)[>-]

6 0
možnosti