Diskuze
Boj proti stavbě tratě nevzdáme, říkají její odpůrci z Poruby
Děkujeme za pochopení.
W21r46a44t46i62s18l34a20v 54T60o18b78o56l49a
"Každý Poruban musí zaplakat, když vidí, co vše zmizí kvůli zbytečné trati"
No nevím, zatím jsem za celou dobu viděl a slyšel plakat furt ty samé lidi a o většinu se rozhodně nejednalo...
Celé mi to připadá jako neskutečná komedie, kdy opravdu pár % obyvatel Ostravy jen dělá povyk kvůli něčemu, co ještě ani neviděli. Všude od nich slyším, jak nikdo tramvaj nechce, ale vzhledem k tomu, že nedokázali ani po roce v té petici dosáhnout snad ani 5000 podpisů mám o tomto názorů poměrně jasno.
W25r96a78t22i69s32l13a38v 69T82o46b56o44l41a
Mimochodem je zvláštní, že v zahraničí to hned jde ;-)
http://www.cs-dopravak.cz/zpravy/2017/6/29/vde-hodl-investovat-70-mil-do-rozvoje-mhd
P40a95v86e83l 64N41o32v83á88č21e91k
Na celé téhle stavbě je podstatné to, že se staví pouze proto, že se prostaví miliarda a 80% je dotace z EU. Jiné vysvětlení pro nahrazení poloprázdných autobusů středněkapacitními tramvajemi není.
Porubu jako městskou část vyhledávají lidé, protože je plná zeleně a není to směs betonu a asfaltu jako v centru Ostravy - a přesně toto tady chtějí vytvořit. Lidí, kteří chtějí tramvaj v Porubě je asi tolik, že petice za půl roku fungování nasbírala něco přes 400 podpisů z celého kraje :-) A to je elektronická, kde je jednoduché kliknout. Papírová petice PROTI má přes 5000 podpisů...
W92r59a79t28i36s79l50a88v 51T57o35b16o41l83a
Mě docela baví, jak někdo furt vytahuje tu elektronickou petici, kterou má každý úplně na háku... Znám spousty lidí, kteří trať podporují, ale nevyplnili ji. Je to jen for fun, aby šlo vidět, že je i druhá strana....
Pokud máte 5000 hlasů, tak Vám srdečně gratuluji. Dosáhli jste 7% obyvatel poruby a 3% obyvatel Ostravy. Po roce opravdu uctyhodný výkon.
A17d81a76m 61K10a16v73a91l46a
Co třeba obnovit tramvajový spoj směr Hrabová ==> Paskov, a protáhnout to směrem na Frýdek?
P24a64v31e94l 91N17o92v23á89č10e76k
V Hrabové se rozrůstá průmyslová zóna, ráno tam vypravují autobusy v pětiminutových intervalech, protože jsou přeplněné. Nechápu proč tam nechtějí kapacitně výhodnější tramvaje... no a na ten Frýdek, zajímavá myšlenka, když už chtějí tramvaj do Karviné...
J39a52r58o50s55l66a15v 55C88h25a15l89u55p98a
Odporovat něčemu může každý. Důležité je najít alternativní řešení. Rozvoj tramvajove dopravy si myslím že je smysluplné, zejména v aglomeraci která nemá metro. Za mě bych zase zrušil trolejbusy v centru ostravy. Nahradil je nízkoemisními autobusy např na LPG popř. V kombinaci s elektromotorem na baterie. Provoz trolejbusů je násobně nákladnější než provoz autobusů a to i těch co jsou na alternativní pohon a jejich pořízení je nákladnější. Nemluvě o složitosti trakčního vedení, které město hyzdí.
M57a58r55i31a87n 15K28e10c23h65l63i15b84a58r
Nechce se mi věřit, že někdo si opravdu upřímně myslí, že cenu jeho nemovitosti sníží tramvajová trať.
Je velký rozdíl mezi "nelíbí se mi X" a "X se nelíbí tolika lidem, že to má objektivní vliv na odhadní cenu nemovitosti".
Cena bytů v Ostravě je ovlivněná spíše úbytkem obyvatelstva nebo růstem ghett, případně sousedstvím s nějakou velkou fabrikou, ale nikde v ČR neplatí, že by byty a domy poblíž tramvaje byly levnější, než stejné byty o ulici dál. I ve značně drahých pražských čtvrtích (Vinohrady, Břevnov) funguje páteřní tramvajová doprava.
Sám jsem bydlel u tramvajové křižovatky Palmovka (úzké oblouky, skřípání, hustý provoz asi šesti linek) a zvyknout se na to dalo bez větších problémů. Místní negativa byla jiného rázu, např. kriminalita.
J58a43r45o16m63í54r 63F33o35b15e42r
Tramvaj kousek od baráku, která může jezdit bez nutnosti přestupu lidi na Svinově až do centra znehodnotí majetek?.... Hmmm.... Při prodeji je to spíš plus mit MHD v blízkosti, navíc pokud se to zkombinuje s chytrými křižovatkami, kdy tramvaj bude mít prednost a nebude muset postavat u každé křižovatky dlouho.
A dnešní stavba trati je něco jiného než kdysi. Rozhodně jsou tišší.
Spíš se lidi mají víc zajímat, když se zastavuje zeleň kolem města. Mezi centrem a Porubou je díra a dalších děr je plno v Ostrave, dávají se miliony na protipovodňové opatření a sanaci pozemku, ale skladovací krabice se staví na zelenem poli. Viz směr ke Klimkovicim.
J10a28n 12P30e18t73r75u94s
Namalovaný pás na chodníku na ulici Průběžné není cyklostezka. Je to namalovaný pás na chodníku.
P43a58v46e90l 11N93o58v38á39č91e86k
Namalovaný pás na chodníku je pro cyklisty bezpečnější než namalovaný pás na silnici mezi auty a tramvajemi neno ne? Kdo někdy jezdí na kole s dětmi dívá se na to jinak, než ten kdo jezdí autem a cyklisti mu víceméně překáží.
K49a80r56e73l 40B80a69r83t90á54č93e35k
„Na výkresech je vidět brutální rozšíření cest až na trojnásobek dnešního stavu, tedy zábor půdy. Slibovaný travnatý pás bude jen šidítkem na betonovém podloží...."Teda, to muselo dát příšernou práci. Přitom taková blbost, co?"
V30á25c55l15a10v 97K91o56v88á39ř
Postavíme to bo nám na to dají peníze z toho Bruselu a basta. Kdyby nám dali love na plastového ko..ta tak i toho postavíme a místo už taky na něho máme. Bo co jiného z Bazaly, když už beztak děláme všude kúltúrní centra a galerie.
Teď vážně: To chtějí opravdu čerpat peníze z EU? Z té samé instituce, kterou ANO nemůže vystát. A zbydou nějaké peníze v EU pro AGROFERT? Ví o tomto "protistátním" čerpání peněz pan Babiš?
Jestli chtějí dělat něco pro ekologii, tak ať kontrolují komíny domků (kolik pak už padlo asi pokut), razantně omezí vjezd do města aut na naftu a podporují vjezd aut na alternativní pohony (například stání na městských parkovištích zdarma).
J89a24r32o22m52í43r 21S14t25a33n40ě47k
Nikdo nechce dobrovolně znehodnotit svůj majetek takže se není čemu divit. Otázka zní kdo to pak zaplatí ? Aby to tramvajové spojení nakonec nestálo 2x tolik
Pardubice - Třinec 6:3. Domácí si k první výhře pomohli drtivým finišem
Je vyrovnáno. Hokejisté Pardubic dosáhli na své první vítězství v letošním finále extraligového...
Pardubice - Třinec 1:2. Obhájci se vezou na vítězné vlně, znovu zářil Kacetl
Třinečtí hokejisté navázali na povedené výsledky z posledních zápasů a úspěšně vstoupili i do...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Třinec - Pardubice 4:3. Obhájci získali druhý bod, zářili slovenští střelci
Obhájci extraligového titulu si berou zpět vedení ve finálové sérii. Hokejisté Třince zvládli...
Pardubice - Třinec 3:0. Pětiminutovka snů přihrála klíčový mečbol Dynamu
O důležitý třetí bod ve finálové sérii extraligy sváděla obě mužstva litý boj do poloviny zápasu,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Zadina nařkl Antoše z ovlivňování finále: Špiní Pardubice, tlačí na rozhodčí
I přes výhru měl ke spokojenosti daleko. Pardubický kouč Marek Zadina se po skončení čtvrtého...
Pardubice - Třinec 3:0. Pětiminutovka snů přihrála klíčový mečbol Dynamu
O důležitý třetí bod ve finálové sérii extraligy sváděla obě mužstva litý boj do poloviny zápasu,...
Ostravu ovládnou akrobati a žongléři, Cirkulum přiveze balony i interaktivní show
Novinky z domácí cirkusové scény i umělce z celého světa nabídne divákům osmý ročník festivalu...
Přesuny v extralize: Hradecký útok posílí Pour z Plzně, do Vítkovic míří Hladonik
Hokejisté Hradce Králové získali novou posilu do útoku. Barvy Východočechů bude hájit Jakub Pour,...
Důl Gabriela se za půl miliardy promění ve vzpomínkový park. Získal dotaci
Hlavně na turistiku bude zaměřen POHO Park Gabriela, jeden ze strategických projektů...
Nástrojář, nástup přímo do kmene
ManpowerGroup s.r.o.
Moravskoslezský kraj
nabízený plat:
33 000 - 38 000 Kč