Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

D63a12v43i74d 35V17o96j36t23a26s90í58k 7502433142628

Petice na podporu realizace aktivit v rámci EKOLOGIZACE VEŘEJNÉ DOPRAVY OSTRAVA-PORUBA:

https://e-petice.cz/petitions/petice-na-podporu-realizace-aktivit-v-ramci-ekologizace-verejne-dopravy-ostrava-poruba.html

+7/0
doporučit
29.6.2017 12:33

J82a74n 88P48e37t45r93u12s 2222185557661

Namalovaný pás na chodníku na ulici Průběžné není cyklostezka. Je to namalovaný pás na chodníku.

+4/0
doporučit
29.6.2017 14:19

A19d18a72m 64K90a39v68a88l29a 8123579828789

Co třeba obnovit tramvajový spoj směr Hrabová ==> Paskov, a protáhnout to směrem na Frýdek? :-P

+2/0
doporučit
30.6.2017 10:02

K21a33r59e80l 24B47a11r66t32á85č88e87k 9862229282185

„Na výkresech je vidět brutální rozšíření cest až na trojnásobek dnešního stavu, tedy zábor půdy. Slibovaný travnatý pás bude jen šidítkem na betonovém podloží...."Teda, to muselo dát příšernou práci. Přitom taková blbost, co?"

+2/0
doporučit
29.6.2017 13:17

W41r61a26t61i40s26l15a52v 35T66o20b74o25l42a 3808263159680

"Každý Poruban musí zaplakat, když vidí, co vše zmizí kvůli zbytečné trati"

No nevím, zatím jsem za celou dobu viděl a slyšel plakat furt ty samé lidi a o většinu se rozhodně nejednalo... :-)

Celé mi to připadá jako neskutečná komedie, kdy opravdu pár % obyvatel Ostravy jen dělá povyk kvůli něčemu, co ještě ani neviděli. Všude od nich slyším, jak nikdo tramvaj nechce, ale vzhledem k tomu, že nedokázali ani po roce v té petici dosáhnout snad ani 5000 podpisů mám o tomto názorů poměrně jasno.

+2/−1
doporučit
2.7.2017 19:49

V25á21c43l31a97v 70K53o98v86á32ř 9832760149273

Postavíme to bo nám na to dají peníze z toho Bruselu a basta. Kdyby nám dali love na plastového ko..ta tak i toho postavíme a místo už taky na něho máme. Bo co jiného z Bazaly, když už beztak děláme všude kúltúrní centra a galerie.

Teď vážně: To chtějí opravdu čerpat peníze z EU? Z té samé instituce, kterou ANO nemůže vystát. A zbydou nějaké peníze v EU pro AGROFERT? Ví o tomto "protistátním" čerpání peněz pan Babiš?

Jestli chtějí dělat něco pro ekologii, tak ať kontrolují komíny domků (kolik pak už padlo asi pokut), razantně omezí vjezd do města aut na naftu a podporují vjezd aut na alternativní pohony (například stání na městských parkovištích zdarma).

+2/−4
doporučit
29.6.2017 13:14

J49a79r87o50s41l31a48v 93C28h16a54l56u36p36a 8514881155715

Odporovat něčemu může každý. Důležité je najít alternativní řešení. Rozvoj tramvajove dopravy si myslím že je smysluplné, zejména v aglomeraci která nemá metro. Za mě bych zase zrušil trolejbusy v centru ostravy. Nahradil je nízkoemisními autobusy např na LPG popř. V kombinaci s elektromotorem na baterie. Provoz trolejbusů je násobně nákladnější než provoz autobusů a to i těch co jsou na alternativní pohon a jejich pořízení je nákladnější. Nemluvě o složitosti trakčního vedení, které město hyzdí.

+1/0
doporučit
30.6.2017 9:37

J81a27r95o17m73í19r 62F55o17b41e39r 3818681584627

Tramvaj kousek od baráku, která může jezdit bez nutnosti přestupu lidi na Svinově až do centra znehodnotí majetek?.... Hmmm.... Při prodeji je to spíš plus mit MHD v blízkosti, navíc pokud se to zkombinuje s chytrými křižovatkami, kdy tramvaj bude mít prednost a nebude muset postavat u každé křižovatky dlouho.

A dnešní stavba trati je něco jiného než kdysi. Rozhodně jsou tišší.

Spíš se lidi mají víc zajímat, když se zastavuje zeleň kolem města. Mezi centrem a Porubou je díra a dalších děr je plno v Ostrave, dávají se miliony na protipovodňové opatření a sanaci pozemku, ale skladovací krabice se staví na zelenem poli. Viz směr ke Klimkovicim.

+1/0
doporučit
29.6.2017 20:57

M92a35r45i53a39n 84K83e30c31h92l37i75b50a43r 3260573969

Nechce se mi věřit, že někdo si opravdu upřímně myslí, že cenu jeho nemovitosti sníží tramvajová trať.

Je velký rozdíl mezi "nelíbí se mi X" a "X se nelíbí tolika lidem, že to má objektivní vliv na odhadní cenu nemovitosti".

Cena bytů v Ostravě je ovlivněná spíše úbytkem obyvatelstva nebo růstem ghett, případně sousedstvím s nějakou velkou fabrikou, ale nikde v ČR neplatí, že by byty a domy poblíž tramvaje byly levnější, než stejné byty o ulici dál. I ve značně drahých pražských čtvrtích (Vinohrady, Břevnov) funguje páteřní tramvajová doprava.

Sám jsem bydlel u tramvajové křižovatky Palmovka (úzké oblouky, skřípání, hustý provoz asi šesti linek) a zvyknout se na to dalo bez větších problémů. Místní negativa byla jiného rázu, např. kriminalita.

+1/−1
doporučit
30.6.2017 8:24

P27a22v94e85l 30N42o16v77á86č84e23k 4160646458

Na celé téhle stavbě je podstatné to, že se staví pouze proto, že se prostaví miliarda a 80% je dotace z EU. Jiné vysvětlení pro nahrazení poloprázdných autobusů středněkapacitními tramvajemi není.

Porubu jako městskou část vyhledávají lidé, protože je plná zeleně a není to směs betonu a asfaltu jako v centru Ostravy - a přesně toto tady chtějí vytvořit. Lidí, kteří chtějí tramvaj v Porubě je asi tolik, že petice za půl roku fungování nasbírala něco přes 400 podpisů z celého kraje :-) A to je elektronická, kde je jednoduché kliknout. Papírová petice PROTI má přes 5000 podpisů...

0/−1
doporučit
1.7.2017 10:14

J47a95r93o43m10í15r 44S74t85a96n96ě74k 8246462437

Nikdo nechce dobrovolně znehodnotit svůj majetek takže se není čemu divit. Otázka zní kdo to pak zaplatí ? Aby to tramvajové spojení nakonec nestálo 2x tolik

0/−5
doporučit
29.6.2017 12:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.