Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

T24o24m11á33š 38J75o65u97s46k75ý 6540694

Cyklotramvaj na Zátiší? A kde by tam cyklisté měli jezdit? Není tam ani jedna jediná cyklostezka, žádná kvalitní polní cesta, pouze úzké kopcovité hlavní silnice. Nemůžete ani rozumně dojet zpátky do Poruby - není kudma, pokud nechcete po hlavní silnici se značným počtem aut.

To jsem fakt zvědav, jak bude cyklolinka 5 využívána. Podstatně větší smysl mají cyklovagony ve vlacích, zejména až v Polsku postaví Železnou cyklostezku za Karvinou.

+2/0
doporučit
2.7.2017 12:45
Foto

K67a46t64e19ř89i61n75a 85G34a38j55d32o21š89o71v54á 2192322497202

Jen jestli DPO ještě nějaké tramvaje zbydou. Máme tady nový místní folklór: "Tref si svou tramvaj". Každý den, jedna z kola ven. ;-)

+2/−1
doporučit
1.7.2017 9:26

P64e46t42r 29S41v78o51b12o84d79a 6354132956213

Splní sliby stejně jako krytou zastávku na Elektře? Tam je to ostuda. 8-o

+1/0
doporučit
1.7.2017 17:41

J54a24n 78V95a82l74o26u89c64h 6852677778220

Cyklotramvaj podél lesa, kde mohou cyklisté v klidu jet podél trati? Neměla by spíš smysl z centra (velkých sídlišť) na okraj města, aby cyklisté nemuseli šlapat přes město? No jo, potichu se (kvůli nedostatku řidičů) omezují normální spoje, ale mediálně se nafoukne chujovina, kde ušetřené řidiče "utopíme". Aneb kolika cestujícím jsme spoj vzali (případně nacpáním do jiného spoje snížili komfort přepravy) a kolik jich cyklotram využije...

+1/−1
doporučit
1.7.2017 10:00

J47a13n 21D88z23v35i43n14č31u13k 4458775206208

Tu velkou náborovou kampaň už mají přes 3 roky, kdysi jsem se k nim hlásil ale když 9 z 10 lidí vyhodí psycholog ve výběrovce a toho 10tého doktor na vstupní prohlídce tak se pak nesmí divit, že nemůžou sehnat lidi...

+1/−2
doporučit
1.7.2017 11:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.