- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já to nechápu. Američané to skoro položili k zemi, ale Češi z tý hrůzy zase budují úspěšný podnik?
Co je na tom k nepochopeni? Jak neschopni tak velmi schopni lide jsou jak v USA tak v CR....
Byly doby, kdy každé čtvrté vyrobené nákladní auto na světě neslo značku Tatra. Tehdy fungoval LIAZ, Avia, Jawa, ČZ, Zetor a i třeba Poldi Kladno vyrábělo ocel, která neměla konkurenci. Krásná nostalgie...
Zkuste taky osobáky. Prostě střední třídu, nižší střední třídu. Věřím, že by jste uspěli. Ty novodobé šmejdy mě s**ou. A nejsem sám. Mám automechanika, který na otázku do čeho jít, reagoval, že mi nemůže doporučit vůbec NIC. V okolí máme 2 automechaniky, kteří to zabalili, a šli dělat veterány, prý se přestali orientovat v elektronice,diagnostice, servech, ...
No taky otazka, koupil byste si "poradnou" verzi octavie za dvojnasobnou cenu te normalni? Vy mozna jo, otazka jestli by to byly rocne statisice lidi... Auta dneska stoji vyrazne mene nez treba pred 15, 20 lety a pritom jsou vetsi a s nesrovnatelne bohatsi vybavou (muj oblibeny priklad, jak jsme v roce 2001 kupovali fabii, ve vybave "homeless edition" tzn zakladni 50kW motor, volant, kola, a jediny prve "luxusni vybavy" byl central - samo ne dalkovy), cena tehda po hodne ukecavani, hledani a slevach neco pres 300 000, pricemz mzdy byly tehda cca polovicni oproti dnesku.....
Ať se dál daří a Tatra slaví prodejní úspěchy.