Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J58a38n 24J39e66m52e10l45k61a 1985270

Nevím proč by se mělo soutěžit, velká část hlavní tratí jezdi moderními funkčními klimatizovanými elepjanty. Nakoupených za státní peníze!, A zrušit přestupnosti na IC, R (páteř kraje!) a přestupnost v kraji obecně na jeden doklad, přestupnost na jeden doklad po celé ČR a do jiných krajů. (například Olomoucký! na trati 323 nebo Hranice na M. na koridoru)

Jediným problémem jsou u vlaků OS, 810ky na páteřní Opava Krnov.

Problém je především stav infrastruktury Ostrava Frýdek Frýdlant. A to nejsme u ČD.

A cena jízdenek MHD k vlakovému lístku.

Nevím proč by všude museli jezdit nové vlaky. 842 843 jsou staré 19 let, Jsou pohodlné, modulární. Na důchod nemají nárok. Používat by se měly nejméně 30 let. Jinak je to vyhazování peněz daňovým poplatníkem. Navíc nové stroje budou těžké - tsi - mít vyšší spotřebu, spoustu drahých problémových EU komponent typu filtr pevných části atd.

Jsem s výsledkem zatím spokojen. Zvláštní je, že tak důležitou oblast kraje má nevýznamná strana. Naštěstí privatizanti minoritní strany zatím ze svých plánů ustoupili. (a myslím, že to ani neměli v programu). A za 7 letu už tam doufám nebudou.

+3/0
doporučit
19.7.2017 7:32

P58e64t37r 13F29i68a90l15a 3454705401906

A jede se dále, je úplně jedno zda kraji vládne vypasený Novák nebo pan bývalý rektor. Ano, už je líp.

+2/0
doporučit
18.7.2017 11:13

T76e25r10e12z63i72e 20M79a49c97k92o55v73á 5101341774877

Protestují i občané, konkurenci si přejí, ale politická elita kraje se neptá (a taky v těchto vlacích nejezdí...)Rv

+3/−5
doporučit
18.7.2017 9:09

F62i87l27i61p 27H24e79r95c19í27k 9399142927335

Času Dost na normálního železničního dopravce ;-D jen ať se Černá Díra napakuje ;-D

+1/−3
doporučit
18.7.2017 19:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.