- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dal jsem Ostrava - Vídeň 7.8. a vyskočila cena 372 korun. Mohl by redaktor trochu prozkoumat ceníky než něco napíše.
Není mi úplně jasné, kde autor vzal, že vlak do Nice má v jízdním řádu Benátky. Nemá a neměl.
Na podzim (tedy mimo sezónu) před pár lety jsem spoj využil. Měl 8 vozů a snad víc personálu než cestujících. Ve vagonu jsme byli asi dva. Spojení vozů nebylo těsně dotažené, takže při každém brždění zadní část vlaku narážela do přední.
Ale ranní probuzení v Alpách bylo super.
Pravidelně tak 4x až 6x ročně jezdím na trase Praha - Brno - Hodonín na úseku Praha - Brno je to jasný RegioJet s autobusy za neuvěřitelných 165,- Kč a za 78,- Kč Brno - Hodonín. Sice existuje spojení Praha - Hodonín, ale z Prahy vlaky vyjíždějí večer a z Hodonína ráno a já bych to potřeboval přesně opačně a v jiné časy. České dráhy už moc nevyužívám. Do Pardubic také raději RegioJet.
Flixbus a Regiojet je super. A potom západní železniční společnosti.
Letos bych rád busem do Portugalska. A příští rok vlakem do Norska. A žádné stresy na silnicích :-)
Bus do Portugalska? To je nová forma masochismu?
hezká reklama .... na chvíli jsem ji podlehl a zauvažoval, že bych se tentokrát zkusil pracovně z Plzně do Essenu vypravit vlakem ... porovnejte sami
vlak - 1844 CZK, 12:54 h
letadlo - 2644 CZK, 1:40
Z Plzně něco létá do Essenu? Ostatně už na zítra je jedno spojení vlakem za 1436,-- a jízdní doba 12 hodin 8 minut. No pravda přímý let na zítra do Essenu jsem nenalezl. Pouze Dortmund s jedním přestupem za 14832,-- do Dortmundu a let 5 h 10 min
4,5 litru za vlak je fakt raketa. raději letecky či vlastním autem
Vlak opravdu není pro socky...