Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

R48a68d30m66i79l76a 40S37i18m52č87á35k83o65v32á 5465743965595

a co čekali?? svou šanci prošvihli,, ten ostrostřelec z Čeladné prohlašoval, že o nízkonákladovky Ostrava nestojí... mezitím se šance chopily Katowice a výsledek je jasný... z Katowic se létá do celé Evropy a levněji...

+6/0
doporučit
9.8.2017 9:23

M50i21r22o23s81l86a52v 42J75u57r87č86e23k20a 8238975825479

Tak to jsem netušil, že letecké linky vznikají na základě výběrových řízení... Já myslel, že je to naopak - letecká společnost si všimne vhodné neobsazené trasy a nabídne letišti, že tam bude provozovat svou linku, dohodnou se na podmínkách...

+4/0
doporučit
9.8.2017 9:29

J12a34n 63Č61e60k69a63l 7929485774914

Dobrá zpráva, je to jen další zoufalá snaha vyhazovat veřejné peníze z okna...

+1/0
doporučit
9.8.2017 9:17

P86e25t93r67a 45M97a15l35a54k47o78v37a 1438630780304

A popravdě, jak by provozování takových linek mohlo dávat ekonomický smysl? Je poblíž milionová metropole? Vede z letiště luxusní shinkansen 360km/hod do vídně, varšavy, budapešti? Je v místě několik centrál či výrobních provozů významných společností s obratem nad miliardu ročně? Z jakého důvodu by miliony lidí ročně létaly do mošnova?

0/−2
doporučit
9.8.2017 9:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.