Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P78e34t29r 10S53p80á85l83e71n82ý 3955857949668

Jízdu uzkokolejkou Třemešná - osoblaha a zpět mohu doporučit, pěkně strávený den.

+3/0
doporučit
9.8.2017 19:59

D38a10v64i14d 73V29o76j53t93a22s35í55k 7502583622758

Dobrý nápad, tomuhle fandím. Jeli jsme tam asi třikrát a vždy bylo plno. Jediná vada na kráse je příliš dlouhé křižování ve Slezských Rudilticích (asi 40min) kdy vlak stojí "uprostřed" pole a čeká. Tam by se určitě hodilo otevřít nádražní občerstvení.

+2/0
doporučit
10.8.2017 8:23

M66a39r33t11i84n 45B90u18r98d97a 1536770403315

Kefalín, čo je to taká "parní historická motorová lokomotiva"? ;-D

+1/0
doporučit
10.8.2017 11:36

V81í70t 46P35r72č48í30k 9808930274970

Historické toalety? Tím je myšleno zbourání WC a výstavba kadibudek?

+1/0
doporučit
9.8.2017 19:59
Foto

P21a93v54e12l 31H33l17a15v53á71č83e19k 4315462910642

Bude součástí projektu i přejmenování na původní názvy...? Osoblaha-Hotzenplatz, Liptaň-Liebenthal, Rudoltice-Rosswald, Bohušov-Fullstein?8-o

+1/−1
doporučit
9.8.2017 23:20
Foto

D16a29v50i45d 31F22r51a87n29e77k 6203413930728

Moc hezký. Ale věřím, že v budoucnosti nahradí neekonomické a nebezpečné silnice právě železnice. I tramvaj je vlak a auta a asfalt půjdou do ústraní.

+1/−1
doporučit
9.8.2017 19:09

J21a35r27o73s50l46a16v 77K73o45m72o86ň 1590964614251

no nevím jak novináři došli k závěru, že ta trať obsahuje 10 zastávek a stanic. Nějak se nemůžu dopočítat, nebo je jiná matematika. Nicméně mi to přijde jako vyhozené peníze. Lidí jezdí hodně, ale jen tím parním vlakem. Přijedou cca 80-90% autem a zase hned odjedou. Že by stálo za to vyhazovat peníze do takovýchto projektů mi přijde zbytečně. Kdyby radši opravili místní komunikace a obce jako takové, než toto. Ubytovacích kapacit je v okolí dost a nejsou celou sezónu využita na 100%. To zase bude dotační pohodička na nic. Půjčovna kol, když většina lidí si doveze i vlastní kolo raději. Navíc ty cesty tady jsou zralé tak na horské kola. Nemluvě o té značené a číslované cyklotrase. Lidi co přijedou autem jen se svézt parním vlakem a zase odjedou a utratí maximálně něco za jídlo, pití v ten den, kdy přijedou nezvednou zaměstnanost a ani nepomohou místním podnikatelům. Navíc tu není co víc vidět v okolí natolik aby tu člověk zůstat na několik dní. A toto to rozhodně nezmění.

0/−3
doporučit
10.8.2017 11:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.