Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Oprava téměř odřízne centrum Ostravy. Řidičům pomůže jen vyhnout se mu

  8:56aktualizováno  8:56
Kvůli rekonstrukci Nádražní ulice je od čtvrtka uzavřena pro veškerou automobilovou dopravu frekventovaná křižovatka ulic Českobratrské a Nádražní v centru Ostravy. Uzavírka, která skončí v úterý 25.srpna, si vyžádá i změny v provozu městské hromadné dopravy.

Zatímco některé opravy jsou už hotové, v Nádražní ulici potrvají práce až do konce listopadu. | foto: Josef Gabzdyl, iDNES.cz

„Důvodem uzavírky je rekonstrukce tramvajové trati a komunikace v prostoru křižovatky,“ uvedl Petr Havránek z ostravského magistrátu. Trolejbusové linky 102, 103, 104, 105, 108 a 112 nahradí v obou směrech v celé délce trasy autobusy, které pojedou ulicí 30. dubna.

Zastávky Konzervatoř a Husův sad budou přemístěny na provizorní zastávku zřízenou na parkovišti v ulici 30. dubna u úřadu práce.

Řidiči mohou pro objízdné trasy využít ulic Poděbradova, 30. dubna a Sokolská třída.

Nejrozumnější ale je centrum Ostravy, pokud možno, úplně minout. Pro tuto variantu je nejlepší využít buď ulice Rudná, nebo dálnice. Doprava v Ostravě je totiž komplikována opravami hned na několika místech. 

Uzavírky začaly už v dubnu

Opravuje se například křižovatka u vodárny, hlavní spojnice mezi ostravským centrem a Porubou, kvůli špatnému podloží jsou už několik měsíců uzavřeny mosty na dálničním přivaděči Místecká, přímo na Místecké ulici ve Vítkovicích zase dopravu komplikuje oprava železničního mostu.

Oprava vytížené Nádražní ulice komplikuje řidičům dopravu už od dubna, kdy začaly práce na její renovaci. Nádražní ulice je jednou z hlavních dopravních spojnic v centru města, denně po ní projede 9 500 automobilů.

Ve dvou etapách se letos a v příštím roce postupně opravuje asi 800 metrů dlouhý úsek od křižovatky s ulicí 30. dubna až po ulici 28. října.

Letos začala renovace v úseku mezi ulicemi 30. dubna a Stodolní, v dalším roce od Stodolní ulice až po 28. října.

Při úpravách Nádražní ulice se počítá nejen s rekonstrukcí inženýrských sítí, ale i s renovací tramvajové trati, silnice a chodníků. Novou podobu budou mít tramvajové zastávky Stodolní a Elektra.

Autoři: ,




Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.