Tyto ale i další informace z historie ostravského Baníku najdete v kalendáři, který klub vydal na příští rok ke svým devadesátinám. Jeho název zní "Baník je věčný", byť klub prodal Bazaly a v lize bojuje o přežití.
"Hledali jsme způsob, jak informace z historie předat našim příznivcům, a tak vznikl kalendář," uvedl ředitel marketingu a komunikace Baníku Michal Otava. Vedení klubu zvažovalo i vydání knihy, ale její vytištění by v reprezentativní podobě bylo příliš nákladné.
Autoři kalendáře čerpali z knih Petra Šiřiny, který mapoval historii klubu, a z fotografií Květoslava Kubaly, který chodil ještě i na Starou střelnici.
"Bohužel pan Kubala viděl jen náhledy kalendáře. Už jsme mu nestihli předat originál," řekl Aleš Uher, který je s Romanem Popkem a Janem Kulichem autorem. Kubala jen pár hodin před vytištěním kalendáře zemřel.
Kalendář, který stojí 290 korun (s kartou fanouška FCB 250), je k dostání ve Fan shopu klubu v centru Ostravy, ale také na e-shopu na oficiálním webu klubu fcb.cz.