Stodolní lákala Poláky na veletrhu cestovního ruchu v Poznani

  • 1
Proslulá ostravská Stodolní ulice má za sebou zdařilou prezentaci na mezinárodním veletrhu cestovního ruchu v polské Poznani. Stodolní se tady návštěvníkům představila spolu s Ostravou. Prezentaci slavné ulice si prohlédly desetitisíce návštěvníků.

Veletrh cestovního ruchu s názvem Tour salon v Poznani navštívilo od 21. října dvacet tisíc lidí.

"Překvapilo nás, jak velký zájem o prezentaci Stodolní byl nejenom mezi návštěvníky veletrhu, ale také mezi odbornými novináři," řekl Aleš Ďurka, který je ředitelem Agentury Stodolní.

Agentura se stará o propagaci známé ostravské ulice a provozuje také web a Rádio Stodolní.

Stodolní ulici podle odhadů provozovatelů klubů navštívil za loňský rok milion lidí. "Zhruba třetina byla z Polska - je to pro nás čím dál zajímavější trh," dodal Ďurka.

Polákům se líbí, že do Ostravy je poměrně snadné cestování, přímo na Stodolní je vlaková zastávka, navíc tady polštině lidé dobře rozumí.

"Polákům se také líbí, že tady na rozdíl od jejich klubů neplatí nic za vstup a že jsou tady srovnatelné ceny a lepší pivo," dodal Aleš Ďurka.

Organizátoři prezentace z Agentury Stodolní dostali pozvání na další veletrhy: Go a Region tour v Brně a na bratislavský Slovakia tour.