Studentka se už objevila na billboardech i v inzertní kampani na herním webu pod sloganem „Jsme Slezská univerzita. Jsme Super“.
Zástupci univerzity tvář reklamních kampaní vybírali z dvanácti uchazeček při dvoukolovém castingu.
„Možná nebyla úplně nejkrásnější ze všech dívek, které se o čest zosobnit naši univerzitu ucházely, přestože má velmi hezkou tvář. Nemusí se shodovat ani se vkusem všech. Není dychtivá cpát se do popředí za každou cenu. Neohromuje přepjatou originálností a necítí potřebu soutěžit. Je přesně taková, jaká je Slezská univerzita,“ uvedla mluvčí univerzity Karin Martínková.
Slezská univerzita v Opavě v letošním roce slaví 25 let svého trvání. Už několik měsíců pracuje na svém novém obrazu, který chce vysílat směrem k veřejnosti. Kromě kampaně se slečnou Klárou představili zástupci univerzity i nové logo.
„Nové, jednoznačné a všem součástem společné logo. Takové, které bude jednoznačně identifikovat Slezskou univerzitu v Opavě, ale současně umožní i zachovat svébytnost jejich součástí,“ dodala mluvčí.