"Tady mezi okny budou kovové pultíky třeba na odložení panáků - a tady klasická kamna na dřevo nebo na uhlí," prochází majitel Olpasu Moravia Jaromír Foltýn prázdným vagonkem a vypráví, jak bude vůz vypadat po proměně.
Krnovská firma specializující se na opravy kolejových vozidel získala další netradiční zakázku. Na hospodu přestavuje starý přívěsný vůz vyrobený v 50. letech ve Studénce na Novojičínsku.
Opravu chce dokončit v nejbližších měsících, obnovený vagon by měli vidět návštěvníci červnových Czech Raildays v Ostravě.
Netradiční hospoda bude moci užívat elektřinu i z vnějšího zdroje a po kolejích jezdit maximálně šedesátkou. S výrobou "hospody na kolejích" už mají v Olpasu zkušenost i z dřívějška. To když vyrobili pivní vagon, který je součástí výletních souprav na osoblažské úzkokolejce.