Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Známá ulice Stodolní míří na veletrh cestovního ruchu

  6:46aktualizováno  6:46
Ulice Stodolni, místo plné restaurací, barů a klubů, míří na veletrh cestovních ruchu. V polské Poznani se v říjnu představí jako jedno z turistických lákadel Ostravy.

Stodolní ulice míří na veletrh cestovního ruchu. | foto: Michal Sváček

Představení ulice na veletrhu připravuje agentura Stodolní, která se stará o propagaci ulice, provozuje její webové stránky a od letošního dubna také Rádio Stodolní.

"Hodně věcí se změnilo, když jsme v červnu získali prvenství v kategorii Trendy místo v České republice - v soutěži agentury CzechTourism," řekl manažer agentury Stodolní a spolumajitel klubu Sherlock´s Pub ve Stodolní ulici Aleš Ďurka.

Podle něj teď smířlivěji na Stodolní pohlížejí radní, kteří v minulosti kritizovali například hluk v ulici nebo její znečištění od venkovních grilů.

"Grily jsou tu pořád, ten problém vyšuměl. Město teď s námi jedná, jak využít potenciálu Stodolní i ve světě," říká Ďurka.

Stodolní ulice má podle něj za sebou sezonu, kterou mírně poznamenala ekonomická krize - většina provozovatelů barů a hospod pocítila o něco nižší tržby.

Když zanikne klub, nahradí jej hned jiný

"Jinak ale neprochází Stodolní ulice žádnými výkyvy - když zanikne nějaký bar nebo klub, nahradí jej téměř okamžitě jiný," říká Aleš Ďurka.

Pátky podle něj stále na Stodolní patří především mladým, přes týden tu přibylo podnikatelů a obchodníků, kteří si zde sjednávají schůzky.

Podle Aleše Ďurky se mění generace návštěvníků. "Čtyřicátníky a padesátníky z počátků Stodolní nahrazují jejich děti," říká Aleš Ďurka.

Mají podle něj ve Stodolní ulici budoucnost spíše kluby, které připravují nějaký speciální program, nebo stačí, když nabídnou obvyklé, ale kvalitní služby?

"Nejdůležitější je podle mě atmosféra, protože ta nakonec rozhodne. Na Stodolní si svůj klub vybere každý - necítíš se v jednom, jdeš o kus dál."

Agentura Stodolní nyní vylepšuje program internetového rádia, jehož vysílání spustila letos v dubnu. Mění některé programy a chystá i další novinky.

"Chceme pokračovat v rozhovorech se zajímavými osobnostmi, měli jsme u nás například Zlatu Holušovou nebo Radka Pastrňáka," řekl Ďurka.





Hlavní zprávy

Další z rubriky

(Ilustrační snímek)
Ke kůrovci se přidala vichřice. Z Bruntálska postupně mizí lesy

Místo klidu a čerstvého vzduchu lesní dělníci a těžká technika. V lesích na Bruntálsku se kromě těžby kůrovcového dřeva likvidují škody po vichřici z minulého...  celý článek

Tragická nehoda zablokovala provoz na dálnici D1. Pro raněné přiletěl vrtulník.
Po nehodě na D1 na Novojičínsku zemřeli dva lidé. Dálnice hodiny stála

Při nehodě jednoho osobního a dvou nákladních aut na dálnici D1 na Novojičínsku zemřeli dva lidé. Silnice byla ve směru na Ostravu u Hladkých Životic několik...  celý článek

Jaromíra Hajdová ze Závišic na Novojičínsku má doma více než stovku lidových...
Na dožínky obléká do krojů téměř celou ves. Půjčit je chtěl i poslanec

Na kroje narazíte v jejím domě všude. Visí na věšácích na chodbě, nažehlené na sušáku na prádlo v obýváku, naskládané v ložnici a dokonce i v garáži. Během...  celý článek

Vyfoťte, vystavte, prodejte
Vyfoťte, vystavte, prodejte

Prodávejte jednoduše přes mobilní aplikaci Bazar eMimino.cz.

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.