- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Sice by tím přišla polovina "profesionálních" řidičů o práci, ale na druhou stranu, ty škody, které způsobí, by byly nižší než jsou jejich mzdy. Tohleto jsou praví piráti silnic a ne řidič BMW, který jede po suché přehledné dálnici 160km/hod..
Vzpomněl jsem si na to, jak jsem loni slyšel rozhovor dvou řidičů kamionu. Jeden vykládal, že zablokoval celou cestu nakde v kopci. Auto mi začalo klouzat, tak jsem to poslal přes celou cestu, abych ji zablokoval. Druhý se ho ptal, proč, když to mohl odstavit a on odpověděl, že pokud by to odstavil, stál by tam několik hodin, pokud zablokuje celou cestu, vyprostí ho do hodiny a vytáhnou nahoru.
Myslím, že nění třeba cokoíli dodávat
uz jsem to slyšel od mnoha lidí, že by raději obětovali zboží o den později než tohle. Prostě jakmile dojde k takovéto situaci, vyhlásit stav dopravního ohrožení a kamiony na trasu vůbec nepouštět. Zkazit se nemá co, když je to v chladu vevnitř i venku a betonový kvádry a ocelový konstrukce to taky přežijou. Po včerejším zkušenostech se k tomuto názoru již též bez problémů přidávám.
mohu s klidným svědomím říct, že někteří řidiči kamionů jsou nesvéprávný lidi. On vidí před sebou kopec, kam se těžko škrábou osobáky a on nemůže odstavit ten kamion těsně u toho kopce na benzině a počkat až se situace za pár hodin uklidní. Radši zablokuje celou silnici a čumí tam jak kretén a neprojede ani pluh a sypač.
řeknu to takhle a ne jen pro kamionáře - existuje takové zařízení a jmenuje se řetězy. Mám s nimi super zkušenosti a nedám na ně dopustit. Kde ti blázni nevyjeli, já si po nandání řetězů jel jak gróf...No jo, ale to by ti šoféři museli vylézt do zimy a nandat je...