Diskuze

Jiřičná mohla Ostravu vyšperkovat lávkou. Místo klenotu bude obyčejný most

V Ostravě brzy začne demolice lávky, která spojuje autobusové a železniční nádraží Ostrava-Střed. Nahradí ji most, který povede až na budovanou Novou Karolinu. Původně to měl být klenot podle návrhu světově uznávané architektky Evy Jiřičné.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

chobotnicka_

18. 1. 2011 23:15
Na to se dá říct jedině

OSTRAVA ! ! !

0 0
možnosti

lucygorl

18. 1. 2011 21:23
Je to velká škoda !

!

0 0
možnosti

kolemjdoucí

18. 1. 2011 17:14
Paní Architektka

je značně arogantní, stejně jako její bývalý druh Kaplický... kolik to bude stát, to hvězdy přece NIKDY nezajímá Rv a lidská architektura má být skloubení tvaru, funkce a stavební efektivity. Most za 200 miliónů (i milíjardu) navrhne na papíře každý, horší pak sehnat na to výrobce.

0 0
možnosti

ADix

17. 1. 2011 12:45
...

Ten její most by se podle mě do Ovy vůbec nehodil...bylo by to jako mezi starožitný nábytek hodit velké ružové LCD...

0 0
možnosti

Konstrukter

14. 1. 2011 23:48
hmmm

ostravská klasika. Původně se Multidevelopment chlubil Remem Koolhasem, Jiřičnou, dvojhalím, které opraví, celodenně průchozím obchoďákem. A jak je to teď? Rem Koolhas se s mulťákem chtěl soudit za zneužití svého jména, Jiřičná taky padla, dvojhalí mulťák raději prodal městu aby do něj nemusel vrážet žádné peníze, a obchoďák bude monstrózní krabice. Z toho by prosím jeden zvracel.:-/

0 0
možnosti

Martin_H

17. 1. 2011 13:34
Re: hmmm

Pokud se tomu občané(spotřebitelé) nepostaví, nic se nestane. Bohužel, Ostraváci jsou na různé podvůdky už tak zvyklí, že to nevnímají. Možná odpověď je podle mě jen jedna: BOJKOT nového obchodu stejně, jako to dělám v případě Mexicany(alias trosek kavárny Elektra) a Bauhausu, který je zodpovědný za chátrání historické budovy jatek.

0 0
možnosti

Marťan

14. 1. 2011 20:11
Škoda celé Karolíny

Z původních představ o využití volné plochy v centru města nezbylo nic. Místo nového města vnikne jen nový šopink. Místo města s ulicemi vznikne pár kostek kolem hypersupermarketu obklopená parkovišti. Architektonické studie a soutěže byly, jak je v kraji zvykem, jen vyhozené peníze. Lidem se předvedla jakási nádherná vize, ale pak se z toho v tichosti udělal obyčejný obchod. Co dělali ostravští radní a zastupitelé? Kolik za to dostali, že s tím souhlasili?

Navíc je třeba si uvědomit, že současná lávka, která se má bourat, spojuje zbytek autobusového nádraží s vlakovým nádražím a opravdovým centrem města. Až postaví novou lávku, tak ta bude spojovat jen Kaufland s jiným obchodem a na noc se bude zavírat. Takže obyvatelé Ostravy ostrouhají...

Proč autorka článku raději nepřipomene, jak měla ta "nová" Karolína vypadat podle původních projektů? Ta lávka od Jiřičné by to stejně nezachránila, když už je to celé zk.....é.

Ostrava propásla další (poslední?) šanci  :-(

0 0
možnosti

nadranem

14. 1. 2011 20:32
Re: Škoda celé Karolíny

Souhlasím s Vámi a je mi to taky líto. Vždycky z těch vizí zbyde jenom obchod a beton.

0 0
možnosti

New York New York

14. 1. 2011 17:28
.

škoda :-/Rv

0 0
možnosti