- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
zbyly peníze na obnovení bílých přerušovaných světel na všech přejezdech, kde dřív bývala.
presne tak, ruseni bilych svetel na prejezdech povazuji za naproste zverstvo. Clovek pak nevi, zda signalizace funguje nebo ne. Neboli, ta svetla jsou tam uplne zbytecna, clovek stejne by pak mel (podle predpisu) pred prejezdem zastavit nejstli neco nejede. Prakticky to vypada tak. ze vsichni predpokladaji signalizaci funkcni a jedou. Pak nema rust pocet nehod s vlakem na prejezdech.
Taky by nebylo spatne nejak oddelit prejezdy, kde projede vlak jednou rocne a ty ostatni.
Pan redaktor by se měl vrátit do páté třídy!
pod Rakonou přejezd se závorami a na dohled odtud je druhý,hlídaný jen světly.Zatímco u závor vystojíte dolík,kvůli vlaku který ještě na nádraží ani neotevřel dveře pro nastupování,vedle je možné projíždět .Po projetí vlaku platí samozřejmě totéž.Na "světlech" už je volno,u závor klídek a pohoda .
Jednou jsem přijel na kole ke staženým závorám v Nesovicích (okres Vyškov), přede mnou už stálo několik aut. Když ani po čtvrthodině čekání žádný vlak nejel, podlezl jsem závory a jel dál. Jel jsem pak podél trati ještě více než půl hodiny (do Slavkova), a po celou tu dobu v žádném směru žádný vlak nejel. Těžko se pak divit, že lidé podlézají nebo obcházejí závory.
SŽDC žel i toto se stává.