Diskuze

Konec nebezpečnému křižování vlakových přejezdů. Pohlídají je kamery

Netrpělivé a troufalé řidiče, kteří riskují při přejíždění železničních přejezdů, i když zrovna blikají výstražná světla, odhalí kamery. V Moravskoslezském kraji budou zařízení namontovaná zatím u čtyř přejezdů, kde šoféři často objíždí či prorážejí stažené závory
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
D

Dukátštan

8. 1. 2012 11:58
pravda

Na signalizovaný přejezd vjede jen vůl!!!!!!!!!!

0 0
možnosti
JL

nakej_nick

7. 1. 2012 20:27
Aby při tom pořizování dalších šmírovacích kamer

zbyly peníze na obnovení bílých přerušovaných světel na všech přejezdech, kde dřív bývala.

1 0
možnosti
U

ulkik

7. 1. 2012 22:38
Re: Aby při tom pořizování dalších šmírovacích kamer

presne tak, ruseni bilych svetel na prejezdech povazuji za naproste zverstvo. Clovek pak nevi, zda signalizace funguje nebo ne. Neboli, ta svetla jsou tam uplne zbytecna, clovek stejne by pak mel (podle predpisu) pred prejezdem zastavit nejstli neco nejede. Prakticky to vypada tak. ze vsichni predpokladaji signalizaci funkcni a jedou. Pak nema rust pocet nehod s vlakem na prejezdech. 

Taky by nebylo spatne nejak oddelit prejezdy, kde projede vlak jednou rocne a ty ostatni.

0 0
možnosti
OK

otmara

7. 1. 2012 18:56
Kamery nikdy nezajistí konec masakrů na přejezdech!

Pan redaktor by se měl vrátit do páté třídy! Rv;-ORv

1 0
možnosti
JT

čita

7. 1. 2012 13:37
V Rakovníku je

pod Rakonou  přejezd se závorami  a na dohled odtud je druhý,hlídaný jen světly.Zatímco u závor vystojíte dolík,kvůli vlaku který ještě na nádraží ani neotevřel dveře pro nastupování,vedle je možné projíždět .Po projetí vlaku platí samozřejmě totéž.Na "světlech" už  je volno,u závor klídek a pohoda .

1 0
možnosti
VP

kremsa

7. 1. 2012 12:59
Někdy nechávají železničáři závory stažené příliš dlouho

Jednou jsem přijel na kole ke staženým závorám v Nesovicích (okres Vyškov), přede mnou už stálo několik aut. Když ani po čtvrthodině čekání žádný vlak nejel, podlezl jsem závory a jel dál. Jel jsem pak podél trati ještě více než půl hodiny (do Slavkova), a po celou tu dobu v žádném směru žádný vlak nejel. Těžko se pak divit, že lidé podlézají nebo obcházejí závory.

1 0
možnosti
L

Leinad

7. 1. 2012 19:54
Re: Někdy nechávají železničáři závory stažené příliš dlouho

R^ SŽDC žel i toto se stává.

0 0
možnosti