- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ekonom. parametry stanovené zejm. MF a MD zvýhodňují ekon. a hyg. nešetrné druhy dopravy (dle přepočtu na jednotku přeprav. práce: osoboVtuno/km) zejm. letec. a silniční - státem hrazeným rozvojem jejich infrastruktury oproti dopravě železnič, v rámci silniční je podporováno přelévání osobní hromad. dopravy v individuální, zakrněla opatření omezující ničivou kamionovou dopravu kvótami, poplatky, transferem na železnici apod., předimenzovaná výstavba dálnic slouží k "odklánění" veřejných prostř. a neefektivní rozestavěnost zabezpečuje výstavbu zbytných partií. Příkladem budiž zbytečná paralelní výstavba D47 v Poodří a tzv. jižní alternativa R48 - další dálniční průtah Frýdkem-Místkem. Vše kryje personální politika na ŘSD a vtřícnost partajních kádrů na všech úrovních politiky. Viz naši Frýdecko-Místečtí Vyvialové, Římanové, Sehořové, Stolařové, Richterové, Cvikové, Pobučtí, přicmrndující lidovci, TOP09 a VV se už namočily rovněž... Není divu, že není na prostou údržbu silničního fondu.
Nejlepší je dodatek na konci článku o policistech, kteří "nachytali už stovky řidičů" - takže nakonec to zase odnesou řidiči, kteří jedou několik set kilometrů po dálnici, která končí padesátkou na rozpadlém mostě mezi Frýdkem a Místkem. Zaplatí policistům pokutu - parádní řešení problému po česku!
cesty sice u nás jsou v katastrofickém stavu, ale přece jenom počítalo se hlavně s D1.
No hlavně že u nás je D 1 dokončená - chybí několik desítek kilometrů a ty budou dostavěny kdo ví kdy... Rovněž ještě není dostavěn úsek z Bohumína na státní hranici. Navíc Poláci by do Eura měli určitě dodělat úsek od státní hranice minimálně po první sjezd, tudíž není žáden rozumný důvod nedodělat chybějící úsek dálnice z Bohumína na státní hranici. A jen na okraj něco o informovanosti o probíhající výstavbě - Poláci zveřejňují každý týden stavební deník, kde lze přesně zjistit, co se udělalo, to je v ČR věc naprosto nemyslitelná...
je tam sice omezení ale jinak v pohodě cesta.
pro osobák jo...ale jezdím tam denně.....a kamioňáci kteří o tom nevědí ti naposlední chvíli hodí blinkr vpravo....celkově mám s kamionama vždycky problém...cesta mezi Příborem a Jičínem je dost úzká,byť čtyřproudovka
Tam už léta jezdí v pravých pruzích jenom offroady, kaskadéři nebo greenhorni.
mistrovství v hokeji a většina řidičů to přežila
V PL je to liknavostí stavbařů (negativní), ale u nás to je jenom chybějícími penězi (také negativní, ale už ne zas tak jako v PL). Stejný problém, ale různá interpretace.
to by auto skákalo jak luční koník, ale ta 60 je tam přehnaná. To by se muselo jezdit z Vyškova do Brna 30.